Zachoval jsem původní lak a obtisky s patinou.
Porovnání velikosti s Favoritem velikost 58.
Po dlouhém hledání dvoutrubkové Esky Roadster se mi podařilo ulovit tento bouraný rám na Aukru. Vidlice byla narovnána u Bareše, lak zakonzervován voskem, vhodné ráfky jsem měl již delší dobu ze sběrny schované na půdě. Originální pákové brzdy a řídítka se mi nepodařilo sehnat, tak jsem se spokojil s novými, podobnými Atlas, koupenými z Německa. Většina těchto kol šla údajně na vývoz na Kubu nebo do Indie. Dělala se i zajímavá verze s menším předním kolem a předním nákladním nosičem. Již rok se mi na něm jezdí parádně, jen nesmí foukat vítr :D. Kolo je obrovské. Nyní s hustilkou a brzy namontuji i kryt řetězu a snad i dobové osvětlení.
(vloženo 27.12.16)
| Značka | Eska |
| Model | Roadster |
| Rám | Ocel |
| Řetěz | ČZ |
| Náboj přední | Velo |
| Náboj zadní | Torpedo Favorit |
| Brzda přední | Páková Atlas |
| Brzda zadní | Páková Atlas |
| Ráfek přední | 635 |
| Ráfek zadní | 635 |
| Řídítka | Atlas |
| Sedlo | Odpružené |
| Pláště | Ralson |
Obdivuju každého, kdo v dnešní době jezdí dobrovolně na kolech, jako je tohle. Ale je krásný.
Je to jednoduché,místní trollové našli novou zábavičku, přihlásit se pod různejma IP a dávat 1*…
Se divím, že napadají 5*, místním se takovéto kola velmi líbí.
Nejsem odborník,ale domnívám se,že kliky a pila nejsou dobové.Jinak moc pěknej stroj včetně té super zadní brzdy.Jen to Favoriťácký torpédo jsi tam dávat nemuse,ale chápu,že na tom i jezdíš a spoléhat se na ty pákové brzdy…