| Značka | Colnago |
| Model | c 50 HP |
| Velikost | 56 |
| Hmotnost | 8,4 |
| Rám | karbon |
| Vidlice | Colnago Star |
| Kliky | Campagnolo Centaur |
| Středové složení | Campagnolo Centaur |
| Přesmykač | Campagnolo Centaur |
| Měnič | Campagnolo Centaur |
| Řazení | Campagnolo Centaur |
| Převodník | Campagnolo Centaur |
| Kazeta | Campagnolo Centaur |
| Řetěz | Campagnolo Chorus |
| Náboj přední | Marchisio |
| Náboj zadní | Marchisio |
| Brzda přední | Forza |
| Brzda zadní | Forza |
| Brzdové páky | Campagnolo Centaur |
| Ráfek přední | Marchisio |
| Ráfek zadní | Marchisio |
| Pedály | LOOK KEO |
| Řídítka | DEDA |
| Představec | DEDA |
| Sedlovka | Colnago Carbon |
| Sedlo | Specialized Romin 155 |
| Pláště | Conti GP4000S |
13.11.16 20:17
tohle kolo mě neoslovilo ničím a fotky technicky příšerný
krásný,za 5*
Krásnej kousek když si tak prohlížím silničky tak mě přepadá nostalgie. Ještě před tím, než se objevila horská kola jezdil jsem silnice. Byla to doba, kdy nebylo nic k sehnání. Komponenty jsme si vyráběli podle zahraničních časopisů. A dodnes fungují. Dokonce jsem měl i ambice postavit duralový rám měl jsem všchny trubky nařezané pod úhly zfrézované ale nedal jsem jinak něž že zadní stavba bude z kuželových trubek a to jsem nějak nedodělal. Ale náby představce sedlovky pedály všechno bylo super. Dnes karbon… je to všechno jinde. a okouzluje mě to pořád. Za pět.
12.11.16 10:03
Pěkné žihadlo.