| Značka | GT |
| Model | Sensor 9er |
| Modelový rok | 2013 |
| Velikost | 21 |
| Hmotnost | 12,05 |
| Rám | Alu GT Speed Metal™, Hydroforming, Independent Drivetrain™, střed,1 1/8" Zerostack |
| Vidlice | Tuning-Test Suntour Epixon 29" XC Elite LO- RL 15 QLC 120mm (2015), Post Mount 160mm |
| Tlumič | RockShox Monarch XX, 190x51mm |
| Hlavové složení | FSA Orbit IS 1 1/8" 36/45 CC Drop Hlavové složení 41,2mm |
| Kliky | Shimano XT |
| Středové složení | Shimano XT BB-MT800 Hollowtech II |
| Přesmykač | Shimano XT FD-M785 |
| Měnič | Shimano XT RD-M786-GS Shadow Plus 10 st. |
| Řazení | Shimano XT SL-M780 Rapid Fire Plus |
| Převodník | Shimano XT FC-M785 black 38/26 2x10 |
| Kazeta | Shimano SLX CS-HG81-10, 11-34, HG-X |
| Řetěz | Shimano CN-HG95, 10 speed, HG-X, Silteck |
| Náboj přední | DT Swiss SP line M1900 |
| Náboj zadní | DT Swiss SP line M1900 |
| Brzda přední | Shimano XT BR-M8000 180mm |
| Brzda zadní | Shimano XT BR-M8000 180mm |
| Brzdové páky | Shimano XT BR-M8000 |
| Ráfek přední | DT Swiss SP line M1900 |
| Ráfek zadní | DT Swiss SP line M1900 |
| Dráty | DT Swiss SP line M1900 |
| Pedály | Shimano XT PD-M8020 |
| Řídítka | PRO Koryak MTB Riser 720mm |
| Představec | PRO Koryak 31.8 0° 60mm |
| Sedlovka | PRO Koryak MTB Seat Post 2015, 31,6 mm, 400mm |
| Sedlo | Bontrager Evoke RL |
| Pláště | PLÁŠT MITAS KRATOS TD 29 X 2,25 TEXTRA |
super… hele nechtěl bys ještě otočit tu poslední fotku o 90° po směru hodinovejch ručiček… to pokoukáníčko by pak bylo takový pohodlnější ;-)
2. Nemožnost montáže držáku bylo pro mě taky překvapující, ale konečně mě to dokopalo pořešit vodní vak.
3. Carbon mě taky lákal, ale je to raketa :-)
4. S i-Drive jsem spokojený, funguje dobře. Měl jsem obavy z pohupovaní při šlapání, ale jsem příjemně překvapen – Lock na tlumiči jsem ještě poradně nepoužil.
A sakra tak z te me slohové prace se uložila jen část, později doplním, teď jdu zase do fachy
Osazení pěkné, komín fakt hnus. Řešení i pro nejtvrdší zastáce módní policie: vymeň představec za nějaký s úhlem (typicky 6–8°), dej do pozitivu a řidítka za nějaká se zdvihem 15–30mm. Pak budeš moc říznout krk a maximálně jednu podložku pod a jednu pro jistotu nad představec.
Ten komín je opravdu hnus…
Ty dvě podložky nahoře hoď dolu a řízni :D
16.6.16 22:58
Mám najeto na těch pláštích pouhých cca 100km, ale první dojmy velmi pozitivní. Měl jsem je i v Bike parku v Koutech a podrželi slušně. Pocit jistoty jsem měl i v měkčích a štěrkových úsecích. I v méně náročném terénu se pěkně odvalujou a dá se to na nich slušně rozjet. Hlučné také moc nejsou. Podotýkám, že nejsem žádný sprinter. Předtím jsem vozil Schwalbe Smart Sam a tam jsem měl občas v zatáčkách pěkně staženou zadnici.
Nn, pořešil jsem samostatný rám a zbytek komponentů pak zakoupil a „doma“ osadil. Asi jen ten rám má nějakou podobnost s originálem.
@APEiRON: to byla hyperbola.. nadsázka… zas takovej tukan nejsem abych si myslel že GT strká v US v továrně na svý kola gumy z CZ ;-)
fajn kolo… jaktože na tom máš Kratosy… že by amíci začali dávat český gumy? ;-)
A jak jsi s něma spokojenej? Přemýšlím o něm jako o předním plášti…