 
                                 
                                 
                                 
                                Popis viz. mé původní kolo v profilu. Jen pár změn na léto…Vzhledem k tomu, že je kolo celkem nové nechci zatim řešit výměnu klik, nábojů… Vim, že je to takové dobastlené, ale nechci vyhazovat funkční věci…, takže postupně no.
(vloženo 2.5.16)
| Značka | SCUD | 
| Modelový rok | 2015 | 
| Velikost | 19 | 
| Rám | Al | 
| Vidlice | Raidon | 
| Kliky | Force | 
| Řazení | Deore | 
| Převodník | Gebhardt gtp 34z | 
| Kazeta | 11/36 | 
| Řetěz | Deore | 
| Řídítka | Force | 
| Představec | Force | 
| Sedlovka | (Carbon z Ali) | 
| Sedlo | Vertu | 
jandoo: Dík. No delší to možná je. Dřívější geometrii neznám, ale je fakt, že ze 100mm představce sem rychle přecházel na 60mm a je to rozhodně lepší. Celkově sem si při přechodu z 26" říkal, že je to i na 19ku nějaký velký, ale už sem to vyladil a v pohodě.
Mr.Dan: Zatím sem s jednopilou najel jen pár km. Jet nějaký závod typu Drásal nebo na výlet do hor rozhodně vracím původní dva převodníky a přesmyk (mám vše v šuplíku):-), ale já 90% jízd odkroutím do práce a z práce kolem řeky po polňačkách a asfaltu, takže až na pár kraťoučkých výjezdů jen rovinky. Těch dalších 10% s dětmi, takže úplně v pohodě. Klasickej kašpárek tam prostě chybí to je fakt, ale takhle se mi líbí ta jednoduchost, tak je to prostě něco za něco. Ideálně bych dal příště 32z pilu a mít 42z pastorek asi by mi nechybělo nikde. Rozhodně nerad vyvíjím velké rychlosti na silnici :-)… Je to prostě individuální, kde chceš převážně jezdit a jaký jseš typ. Mít čas lítat po lesích dvou placku bych tam nejspíš musel nechat to nepopírám.
Sedlo je otázkou individuýálního zadku a převody vlastně taky, nicméně ještě před chvílí jsem měl za to, že dávat na 29er nejlehčí převod 36/42 je nesmysl a přitom někdo jiný vozí 34/36, takže se nemůžu nezeptat – co kopce? :)
Pěkný. SCUD si pamatuju jako kratší rámy, tohle ale vypadá celkem nataženě :)