| Velikost | M |
| Hmotnost | 9,92 (ako je na foto) |
| Rám | FACT IS 9m karbón, WC geometria, všetko vnútrom |
| Vidlice | Rozumný Sid 90 mm |
| Hlavové složení | fulšitahíd |
| Kliky | Sram X1 1000 |
| Středové složení | Sram PF30 |
| Přesmykač | cha! |
| Měnič | Sram X1 |
| Řazení | Sram XX1 grip šit |
| Převodník | 32 z. |
| Kazeta | Sram XG 1180 10-42 |
| Řetěz | KMC |
| Náboj přední | Roval Control 29, 15 mm os |
| Náboj zadní | Roval Control 29 12x142+ mm os, XX1 orech, DT Swiss vnútornosti |
| Brzda přední | Magura MTS + Ti skrutky, Magura Storm SL 160 mm |
| Brzda zadní | Magura MTS + Ti skrutky, Magura Storm SL 160 mm |
| Brzdové páky | Magura MTS |
| Ráfek přední | Roval Control 29 |
| Ráfek zadní | Roval Control 29 |
| Dráty | DT Swiss Revolution |
| Pedály | Šitmano XTR M980 |
| Řídítka | ťažké Špeky 666 mm |
| Představec | ťažký Špek 6D 90 mm + Ti skrutky, 5 mm karbón podložka |
| Sedlovka | Špek S-Works SL 27,2x350 mm + fi'zi:k seatpost ring |
| Sedlo | Špek Toupe carbon "Čína" |
| Pláště | Špek S-Works Fast Trak 29x2.0 + Joe`s Elite Racer`s tmel |
17.12.15 10:38
spam - smazáno adminem
McBlacky : Objavil som výhodnú ponuku a vždy som chcel vyskúšať takéto sedlo. Inak máš pravdu, samozrejme.
Spešl live tudu tu dum hej:) predný blatníček ekologicky spal ve spalovně:)
Sedlo skvele, ja ted jezdim v karbonu Kiger Mustang a pecka :-)
s takovým sedlem se chyby v technice neodpouští – podle mě na bajka nesmysl. jinak střela