| Velikost | L |
| Hmotnost | 13,7kg +/-100g |
| Rám | GT i-drive 5 3.0 |
| Vidlice | Suntour Epicon 140 QR15 -TT |
| Tlumič | Manitou swinger 4-way air |
| Hlavové složení | FSA mallet |
| Kliky | Shimano Deore |
| Středové složení | Shimano |
| Přesmykač | Shimano LX |
| Měnič | Shimano SLX |
| Řazení | Shimano Deore |
| Převodník | Shimano Deore |
| Kazeta | Shimano Deore |
| Náboj přední | Specilized |
| Náboj zadní | Shimano Deore |
| Brzda přední | Avid juicy 7 |
| Brzda zadní | Avid juicy 7 |
| Brzdové páky | Avid |
| Ráfek přední | DT 440 for Specialized |
| Ráfek zadní | DT 440 for Specialized |
| Pedály | Platformy |
| Řídítka | FSA DH 400 |
| Představec | FSA FR 200 |
| Sedlovka | Truvativ XR |
| Sedlo | Fy:zik Nissene sport |
| Pláště | Schwalbe Racing Ralf |
To asi jo, ale klobouk dolu co všechno vydržel :-)
Dobrej Žabouch, ale těžkej, no, stejně super…
fajna ropucha
I-Drivy se mi líbí.. Moc se ti povedly fotky. Soused měl ten minulý ročník a třikrát mu rupnul. Ale ty máš už s výztuhou u sedlovky..
já vím. Ale nneí problém povolit imbus osky tlumiče, vytáhnout ji. přehodit bowden a zašroubovat zpět.
no musim pochválit :o) super je, že už tam nedávaj tu dementní planžetu.
Kuba to vystihl přesně … velký kousek pro velký kluky do velkých hor … ;)
pěkněj kousek. Jedna rada, ten bowden od přehazky si dej také vně na to žebrování. Jinak ti to za chvíli vybrousí díru do rámu.
krásná práce čoeče!!