| Velikost | 19 | 
| Hmotnost | zatím nevím | 
| Rám | dural 26 | 
| Vidlice | SF-Axon-S-RL - milan1 tun.. | 
| Tlumič | NE | 
| Hlavové složení | Token - průmysl. | 
| Kliky | SH Deore LX M580 | 
| Středové složení | včetně osy klik Sh Deore LX M580 | 
| Přesmykač | SH Deore LX 04 | 
| Měnič | SH Deore LX 05 | 
| Řazení | SH Deore | 
| Převodník | AL slitina | 
| Kazeta | SH Deore LX | 
| Řetěz | SH HG73 | 
| Náboj přední | SH Deore LX centr.lock 32 děr | 
| Náboj zadní | SH Deore LX centr.lock 32 děr | 
| Brzda přední | SH Deore 525 | 
| Brzda zadní | SH Deore 525 | 
| Brzdové páky | SH Deore 525 | 
| Ráfek přední | MX Mach1 32 děr | 
| Ráfek zadní | MX Mach1 32 děr | 
| Dráty | DT Swiss | 
| Pedály | SH PDM-520 | 
| Řídítka | KALLOY dural | 
| Představec | UNO dural | 
| Sedlovka | UNO dural (30.2) | 
| Sedlo | Pells A.I.eR červené cro-mo | 
| Pláště | Maxxis Xenith 1,5 a Michelin XC DRY 2,0 | 
dej tam jiny pláště než ti ji flaknu:-D ale jinak super bike…nadhera
kua dost dobry, ale podelals to tema plastema :D ** btw: ty rafky jsou na tebe jak delany, vydrzi naveky …
ale ty elektrikarsky pasky ti musi poskrabat lak. a navic to vypada dost divne
No dal bych na to ráfky MX Disc-bez té v-breake brzdící plochy.Opticky mi ty převodníky připadají větší-fakt ten největší má jen 44 zubů?