• RomSva

    Zdravím,

    vzhledem k tomu že se tady na BF řeší vše možné(od topení v RD, válku s ruSSkem až po domácí kina) tak bych měl dotaz mimo základní téma.

    Objednal jsem si zboží z e-shopu, jenže ho odeslaly o 3 dny později než obvykle. Přijde mě tím pádem v době kdy budu služebně v zahraničí, jako místo doručení jsem dal Z-Box. Můžu otevřít Z-Box na dálku z mobilní aplikace? Vyzvedl by mě to známí. Přímou odpověď jsem nenašel, jen to že to funguje na bázi BT, pokud to ale nemá BT spojení stačí připojení na internet?

    Prostě potřebuju otevřít Z-Box na moravě když budu v Berlíně. Jde to?

    Děkuji za odpověď

    0 0
    • Dan205  

      Otevírání přes BT je proto, abys otevřel, jen když jsi na místě. Představ si, že omylem přes net otevřeš a nevíš o tom.

      S BT to funguje stejně třeba u alzy.

      5 0
    • MTBIKER doporučuje
    • André Vebr  

      Já se přidám s dotazem – poslední dobou mě nikde nejde zvolit doručení do Z Boxu. Je jich u nás v okolí dost, ale nemám šanci si nějaký zvolit. Dříve to alespoň napsalo, že je plný, teď nic. Praha + okolí jakbysmet, přitom jsem žádnou info nezaznamenal… :(

      0 0
    • Japhy  

      Past vedle pasti, nafejkovat polohu nepomůže protože BT, nasdílet přístupové údaje taky ne protože telefonní číslo. Co zkusit požádat o prodloužení doby uložení?

      0 0
      • RomSva  

        a být na veletrhu bez bot?

        prodloužení doby uložení to neřeší. Stačilo by opravdu umět otevřít tu schránku na dálku.

        ale jo past vedle pasti…

        0 0
        • MichalOld  

          Jedině mě napadá, že bys dal svoji tel. kartu někomu, kdo by ti to vyzvedl, Telefon bys měl přesměrovaný na nějakou jinou tel kartu, kterou bys mel s sebou. To by snad mohlo fungovat.

          0 0
    • Kire  

      Obrátil bych se na Zásilkovnu se žádostí o přesměrování zásilky na výdejní místo.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • krabica  

        Tohle by mělo klapnout, dělají to běžně, když v Z-Boxu není místo.

        0 0
    • petyn  

      Staci aby dotycny mel aplikaci Zasilkovna a prihlasil se na tvuj ucet. Ty mu preposles kod co ti prijde a pak mu vyzva k vyzvednuti prijde na jeho mobil. Delam to takhle se synem a v poho.

      7 0
    • osobne  

      Jde ze Z boxu vyzvednout zásilku bez appky? Neprozřetelně jsem zvolil dopravu zboží z eshopu do zasilkovna boxu a nyní když je zásilka na cestě, mě teprve emailem informovali, že k vyzvednutí je třeba mít nainstalovanou appku zásilkovna a zapnutý bluetooth. Chci se instalaci appky vyhnout.

      0 0
      • krabica  

        ne

        0 0
      • scota  

        Ano akorát budeš potřebovat majzlík a středně velkou palici ;-) Z box totiž nemá ani klávesnici.

        2 0
      • Dan205  

        Tohle je důvod, proč jejich boxy nevyužívám. Občas si potřebuji zásilku nechat vyzvednout někým jiným a jediná možnost je zavolat k nim a nechat změnit telefonní číslo u zásilky. Zároveň nechci adresáty nutit do instalace aplikace. Takže buď pobočky nebo alzaboxy.

        2 0
      • capis  

        osobne – Pokud je vybraný Z BOX s klávesnicí, buď bez obav, kód pro vyzvednutí ti přijde i na mail, pokud jsi ho ovšem zadal, tedy z PC.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Markony  

      Konkurence –https://www.al­za.cz/posli-to-alzaboxem-nova-sluzba-pro-dorucovani-mezi-lidmi?loginSuc­cess=1

      2 0
      • capis  

        Z mailu který mi přišel

        Zdravíme ze Zásilkovny,

        všimli jsme si, že jste s námi neodeslali ještě ani jednu zásilku ???? Přitom je to tak jednoduché a rychlé. Pošlete svou první zásilku jen za 19 Kč a přesvědčte se sami.

        0 0
      • virten  

        Největší gamechanger je ta rychlost Alzy. I když vložím balík do boxu třeba v pátek večer, pravděpodobně ho bude mít adresát v sobotu doma. To nikdo jiný neumí.

        6 0
        • LM  

          Né vždy to funguje.

          • Objednal jsem před půlnocí zboží z kategorie „zítra v Alza boxu máš“.
          • Čekal jsem na oznámení o doručení ale místo toho mi přišla omluva, že se doručení posouvá na další den.
          • Takhle mi to chodilo pět dní po sobě.
          • Pak přišel email, že to musí přezkoumat.
          • Sedmý den se mi ozvali z podpory, že zboží bylo během přepravy poškozeno a mezitím se vyprodalo. Takže mi vrátí prachy a pošlou 100 Kč navíc jako omluvu. Prachy vrátili, ale ta omluva byla jen 49 Kč, což je cena poštovného…
          0 0
          • esmo  

            virten ale zmiňoval čistě odeslání přes AlaBox.

            2 0
            • LM  

              To ano, ale v mém případě právě selhala ta Alza doprava, kdy se jim podařilo balík s jonťákem během přepravy do Alza boxu roztrhnout :-/

              0 0
          • tomxxx  

            Máš mít alza premium a neřešíš cenu dopravy :)

            0 0
          • virten  

            Hele, upřímně, za poslední 2 roky mám na alze stovky objednávek a to, že se mi něco zpozdilo nebo nedorazilo do druhého dne je v nižších jednotkách, řekněme třeba do 10 objednávek. To je furt good :) Ale stane se.

            3 1
            • LM  

              Já u nich objednal pár věcí před mnoha lety ale po té uřvané reklamě jsem tam přestal nakupovat.

              Až teď jsem se nechal nalákat na výhodnější cenu a „rychlejší dodání“ než z Decathlonu…

              0 0
              • virten  

                Ja tam objednávám v podstatě vsechno, včetně třeba věci z lékárny :D

                1 0
            • esmo  

              Tak to máš štígro, mně se třeba tento týden zpozdily objednávky dvě o den. Stává se mi to poměrně často. Objednávám tam taky aktivně cca ty dva roky :)

              0 0
              • virten  

                Ono v tom může být více faktorů a ten nejhlavnější je podle mě bydliště, prostě někde ten závoz může být horší a pak se to stává častěji

                2 0
                • esmo  

                  Brno no :)

                  0 0
                  • tomxxx  

                    Tak to řeknu hned. Na periferie je to se závozem horší.

                    1 0
                    • Esi  

                      Přesně, kdyby si to objednal do města, tak tam problém není :-)

                      1 0
                    • virten  

                      No právě já objednávám do prdelákova který má 10k obyvatel a vše vpohodě, jak říkám :D

                      1 0
                      • Cabasekxxx  

                        My jsme ještě větší prdelákov, 3000 obyvatel a taky na pohodu :-)

                        0 0
                        • petyn  

                          Ja jsem z metropole ( metr od pole ) 435 obyvatel a taky v pohode ;)

                          4 0
                • Kouba_2005  

                  Opakovaně se mi stalo, že jsem si nechal doručit do Z-boxu ve Varech s tím, že si to vyzvednu během pracovní cesty. U nás v prdelákově uprostřed lesů 30km od Varů plní Z-box kolem 13h a ve Varech to bylo až v 18h :-) Takže spíš než na bydlišti záleží na trasách, jak to mají zavedený.

                  0 0
    • milan.v  

      Zásilkovna, Z-Boxy naprosto bez problémů, špička…

      4 0
    • esmo  

      Kluci, neřešili jste někdy reklamaci zásilky? Posílal jsem balík, borcovi na druhé straně dorazil úplně jinej balík, ale se štítkem mého sledovacího čísla a jména :D

      Naštěstí mám fotograficky zdokumentované, co jsem posílal, všechno jsem to přes reklamační formulář zaslal Zásilkovně, ale zatím jen čekám a čekám, bez jakékoliv informace.

      Balík jsem bohužel neměl pojištěn, bylo to na dobírku 2.500,–, chtěli po mně ve formuláři hodnotu zboží v zásilce, i odkaz na eshop, aby si hodnotu mohli ověřit (účtenku nechtěli).

      Když to Zásilkovna uzavře s tím, že sorry, balík ztracen, domohli jste se někdy sktuečné hodnoty zásilky?

      Někdo nějaká zkušenost? :-)

      Jak to totiž vypadá, poslední dobou nejsem sám …

      https://tn.nova.cz/…tratu-baliku

      0 0
      • kubad  

        řešil, peklo, přes apku vypsat reklamaci, pak došel e-mail a asi týden to trvalo snažili se balíček dohledat

        od této zkušenosti snažím se místo Zásilkovny využívat Balíkovnu.

        stalo se mě to letos 2×

        1× záměna v ZBoxu jak ty, 1× ztraceno na podacím místě.

        ve finále je balík pojištěný na 300kč pokud si za celkem dost peněz nepřiplatíš, dostal jsem 300 balíky se nenašly

        1× 1100kš a1× 500kč škoda, a max pojištění je 5000Kč

        0 0
        • oddie  

          Pojištění na 2500 stojí tuším 10kč, teď jsem neco posílal.

          2 0
          • kubad  

            jj ale to ž si na ceně Balíkovny s doručením na adresu :( a pojištěním do 20t.kč

            0 0
            • oddie  

              Jop, poslední dobou používám spíš Alzabox. Ale když někdo vysloveně chce Zásilkovnu… Obojí pro mě má to kouzlo, že to podám do boxu.

              1 0
        • esmo  

          No nepotěšil jste mne, jak by řekl pan profesor Hrbolka :-)

          Ano, informace o 300,– jsem si v reklamačním formuláři všiml a bohužel se bojím, že to tak dopadne.

          No co se dá dělat, poučení pro příště, pojišťovat, nebo posílat přes někoho jiného :(

          0 0
        • Cryzyy  

          mám stejnou zkušenost, na řešení reklamace necháš víc času, než, když oželíš i těch 300,– co potom vrátí…

          Služba se může jmenovat „zásilku proje**e a ještě i vás“

          0 0
      • jIrI___  

        Ano, řešil. Vyplnil jsem reklamační formulář, nejdřív se dva týdny snažili balíček dohledat a pak mi vrátili peníze dle výše pojištění (to u zásilkovnu už dlouho beru jako úplný základ). Pokud sis těch pár korun za připojištění nezaplatil, pravděpodobně dostaneš kompenzaci ve výši základního pojištění 300 Kč bez ohledu na hodnotu zásilky. Jak píšeš, poslední dobou těchto případů raketově přibývá, nechci vidět výsledky předvánočního konzumního šílenství…

        2 0
        • milan.v  

          A pak se ty zásilky budou prodávat v tom šíleném marketu se ztracenými zásilkami, pro změnu někde v jiné zemi…

          0 0
          • Azmir  

            Snad těmhle promyšleným marketingovým tahům nevěříš. Žádné ztracené nerozbalené zásilky bez znalosti obsahu neexistují.

            0 1
      • gersa  

        Řešil. A dopadl stejně jako ostatní, bez pojištění jsem dostal 300 kilča

        Nikdy se mi to nestalo u balíku z eshopu, jen pokud jsem posílal mezi lidmi

        2 0
      • embi  

        Ano vícekrát. Nikdy balík nenašli.

        1 0
      • tigermoth  

        Tak se hlásím do klubu, zašili mi tlumič. Flox float X2 :D

        Dostal jsem místo toho dětské boty, štítek správný. Botky jsem poslal zpět, dali mi zpětný kód. Prý že mám čekat, že se mi s mojí zásilkou ozvou. Dneska je to týden, už jsem to nevydržel a po půl hodině dohadování s AI jsem se dostal k operátorce, která mi řekla, že už je dost pozdě na to to najít (odeslílatel to nahlásil okamžitě po zjištění).

        Za poslední tři měsíce z šesti balíků dva ztracené.

        Už jenom zavedené přepravky nebo balíkovna.

        1 0
      • pumpy  

        Mě též ztratili nepojištěný balíček před půl rokem cca, dostal jsem 300kc po reklamaci, borcovi došel úplně jiný balík, ten poslal zpět. Jinak zasilkovna našla balík cca po 2 – 3 měsících. Volali mě co s ním jestli poslat zpět nebo doručit, tak říkám, pošli zpět a co s tím pojištěním, mám to vracet? Oni že neví, a že pokud jo ozvou se…zatím nikdo nic.

        0 0
    • Tovarik  

      Taky sem přidám svou zkušenost – 29.9. podána zásilka. Následně dle aplikace 1.10. doručena příjemci. Super, mám vyřízeno a dál neřeším. 20.10.25 Urguji u prodejce (velkého solidního eshopu) platbu za vrácené zboží a zjišťuji, že prý zásilka nikdy doručena nebyla. Přišlo jim jen, že byla přijata do přepravy . Ihned reklamuji a vyřízení, že balíček nedohledali, ale stejně jsem to neoznámil do 20 dní od podání (o dva dny), takže na reklamaci služby nemám nárok. To taky můžou všechny ztracené zásilky označit jako doručené a doufat, že se to promlčí.

      0 0
    • milan.v  

      Já si myslím, že to bude primárně v lidech, které tam zaměstnávají…

      0 1
      • enjoy  

        Primárně vidím problém v tom, že se jde lidem naproti až do absurdna.

        V dnešní době můžete podat zásilku tak, že na balení není vůbec žádný štítek, prostě nic.

        Kurýr si to dotiskne a nalepí.. a problém se záměnou zásilek je na světě.

        1 1
        • krabica  

          Přesně tak, vždycky proto radši na balík píšu velkým písmem číslo zásilky.

          4 0
          • Kouba_2005  

            A ani to kupodivu nepomůže :-) Je toho nějak moc, aby to byl problém v lidech.

            0 0
        • kubad  

          čislo Zasilkovna požaduje aby bylo napsané

          0 0
          • enjoy  

            Jo..(ale jak je vidět, nestačí to).

            PPL už třeba nevyžaduje.

            0 0
        • jIrI___  

          Zásilkovna chce na balík napsat podací číslo a nově i jméno příjemce. Osobně jsem už dávno v minulosti vyřadil všechny dopravce, kteří po mě chtějí něco tisknout a lepit na balík, to je jejich zodpovědnost. Pro mě to bývala vždycky komplikace, protože nemám doma tiskárnu a vždycky to pro mě znamenalo cestu do reklamky s prosbou o tisk jednoho listu (a ne, kvůli pár zásilkám ročně si tiskárnu kupovat nebudu, když na trhu existují přepravci kteří to po mě nechtějí :) ).

          0 2
          • Azmir  

            Na co tiskárnu, já to tam dycky napíšu ručně fixou/propiskou.

            4 0
            • jIrI___  

              Není to tak dávno, co při poslání balíku třeba PPL požadovalo na něm mít nalepený štítek vygenerovaný z jejich systému, na kterém byl čárový kód a veškeré další informace. Je fakt, že čárový kód jsem fixem kreslit nezkoušel :). Pokud toto už nyní nepožadují a stačí jim na balík ručně naspat jen kód, je to jedině dobře.

              0 1
              • Azmir  

                Tak prvně píšeš zásilkovna a teď PPL, tak si vyber :) U zásilkovny stačí napsat ručně.

                U ppl ten kod vytisknou na místě podání, pokud dáváš do boxu, tak netuším.

                0 0
                • jIrI___  

                  První věta se vztahuje k příspěvku enjoye, který psal, že se dá podat zásilka, na které nemusí být vůbec nic. Což u Zásilkovny, které se toto vlákno týká, není pravda. A pak už jen píšu o lepení štítků, jak to některé společnosti vyžadují/vyža­dovaly. Prostě problém je pro mě vytištění štítku, s napsáním nějakého kódu na balík problém nemám. Teď už to je snad jasné :)

                  0 3
                  • foosi  

                    U zásilkovny nemusíš psát ani kód fixou. Stačí zajít na libovolnou partnerskou pobočku a kód jim ukázat na mobilu :-)

                    3 0
                    • krabica  

                      Jo, a když mají fofr, tak to pomotají a pak se lidi diví, co jim přišlo… :-)

                      0 1
          • Kouba_2005  

            Však to můžeš vytisknout 3D tiskárnou, ne? :-)

            5 0
            • J1RKA  

              braillovym pismem?

              2 0
            • Aduldinho  

              Taky to moc nechápu, na jednu stranu vlastní 3D tiskárnu a obyč laserová tiskárna je pro něj zřejmě zbytečný luxus! ;-)

              0 0
              • Youda  

                Laser má výhodu , že toner vydrží dlouho. Mám válec 8 let a jsem na 40% a tisk je OK.

                1 0
              • ladys  

                Stejně to tiskne v práci, stačí někoho poprosit v kantýně :D

                3 0
                • kejda  

                  Než mu ohřejou párky ze včerejška, tak má sto stran oboustranného tisku :)

                  0 0
    • scret  

      Tak uz na mne bohuzel taky doslo:( Skoda, ze jsem tohle vlakno necetl driv.

      Posilam balicek Mezi nami, klasika nepripojisteno – ne z duvodu, ze bych chtel setrit, ale do dneska jsem o tom ani nevedel, resp. mozna prehlidnul jsem…

      Poslan balicek jednomu clenu BFka, balicek frci, prijemce otevre schranku boxu a ta je prazdna…

      FUCK! Veci za bratru cca 4 litry!

      Reklamace podana, ALE… po precteni zdejsiho vlakna si nedavam nadeji, ze to najdou…

      Evidentne ma Zasilkovna posledni dobou docela problemy s lidma… Tipuju, ze si takhle proste prilepsujou…

      Do tehle doby poslano a prijato pres Zasilkovnu urcite treba pres nekolik set balicku a nikdy nic ztraceno…

      2 0
      • jIrI___  

        Problémy Zásilkovny raketově narostly v době, kdy z vedení odešla paní Kijonková.

        2 0
        • tigermoth  

          Klasika, spokojení investoři jsou mnohem přednější než spokojení zákazníci.

          0 0
        • zirecek  

          Neodešla, prodala.

          Obávám se, že zásilkovna má takový nárůst zákazníků, že tyhle problémy ustojí, uvítají drobný pokles zákazníků.

          Doručovali mi balík na 2× do Zboxu. Pro třetí pokus jsem musel zvolit jiné kamenné výdejní místo s omezenou otevírací dobou, což nebyl takový problém přes drobné omezení.

          Bohužel balíček z eshopu byl dotlučený, rohy zdeformované, zboží uvnitř částečně poškozené (prášek kakaa kompletně všude, neskutečný voser).

          Když jsem slušně reklamoval s fotodokumentací, tak po delší době odpověděl robot s automatickými PR kecy, že odesílatel špatně zabalil a nesplnil podmínky.

          Že stačilo doručit na 1. pokus a balíček by nebyl poškozen, nemělo význam ani psát.

          Oni vědí, že mají navrch, takže drobné procento naštvaných zákazníků není problém.

          1 0
          • Kouba_2005  

            No, ty jako adresát máš poškozené zboží reklamovat u dodavatele a požadovat buď kompenzaci a nebo zboží nové. Ty ses s kurýrní službou nemáš co bavit, ty jejich zákazník nejsi, tak nemáš co reklamovat. To si musí vyřešit odesílatel a jak se mu to povede může být tobě úplně jedno.

            1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.