• Zerocool

    ahoj potřebuji poradit, jestli je velký rozdíl mezi Stylama z minulého roku chromované převodníky a letošníma – celé černé. Ty stříbrné mám možnost koupit z 4.800 za 3.300 a ty celé černé letošní za 3.000. Ty stříbrné prý mají kvalitnější převodníky. Co vy na to???

    0 0
    • ota  

      nevím,jestli ty"chromované" neměly tu parádu brzo dole ze zubů.já beru černé

      0 0
      • mechanik  

        jj…ta chromiková paráda se loupala po pár kilometrech :-)))

        0 0
        • ota  

          silniční Rouler asi taky,co? to jsou kliky,co se mi líbí nejvíc.nemám na ně,ale je to krása.

          0 0
        • Zerocool  

          jo ale jsou na nich údajně kvalitnější převodníky, taky stojí´v normálních cenách o litr víc, nevíte v čem je zásadní rozdíl??? Fakt nevím, které mám vzít…

          0 0
    • MaPa  

      Ten chrom se loupe během pár km…

      0 0
      • Hynas  

        Mám jinou zkušenost…chro­mované styla mám od minulého podzimu…tedy cca 5000km a popravdě se chrom trošku loupe jen v místech, kde dochází k dotyku s řetězem…a to ještě po malých šupinkách…žádné strupy ani slupy :o) Pokud se ti ke kolu spíš hodí design chromu, neuděláš chybu. :o)

        0 0
        • Zerocool  

          díky, vzal jsem černé a chybu asi taky neudělám, navíc celé kolo včetně vidlice mám matné a převodníky jsou taky matné a sytla za 3 tis. taky nejsou nejhorší, materiály jsou údajně shodné. za chvíli to budu mít hotové, jen to musí být hooodně utažené, aby se mi to na králi třeba nepovolilo…:(

          0 0
          • chodec  

            Pokud myslíš ten hlavní 8mm imbus na levé klice, tak ten to chce utáhnout opravdu fest – výrobce dokonce doporučuje to dělat na několikrát hlavně na novém kuse – tj. namazat, dotáhnout, stáhnout, znovu namazat a znovu dotáhnout, aby se pěkně omáčkly hranky a neuvolnilo se to zbytečně po zajetí. Výhoda je, že konstrukce je taková, že dotažením nic nezkazíš – nic se nebortí a dotažení nijak nesouvisí s hladkostí chodu v ložiscích.

            0 0
            • Zerocool  

              na to sázím, navíc 8mm imbus beru sebou na závod, kdyby něco…

              0 0
              • Hynas  

                To já mám na utahování osového imbusu takovou šikovnou 30cm kovovou trubku, kterou nasadím na imbus a pak není boha, aby se to povolilo. Navíc to jistí i modrý loctite :o)

                0 0
                • chodec  

                  Jenže tady nejde ani tak o povolení toho imbusu, ale o uvolnění kliky na těch vyfrézovaných zubech, které se mohou v hliníku trochu vymáčknout zvlášť pokud se nandavá klika poprvé. S tou kovovou trubkou či nástavcem imbusu bych to zase extrémně nepřeháněl, přece jen ten imbusový šroub je hliníkový i když dost velký, tak aby něco zbytečně neodešlo. Předepsaných je tuším cca 50 Nm, což mám odzkoušeno odpovídá cca tomu, když to zarvu dobrým imbusem vší silou, ale bez dodatečné páky nástavce – tj, tak na šířku ruky od středu otáčení. Asi to snese i víc, ale všeho moc škodí.

                  0 0
            • tchi  

              ..no uz se mi podarilo ten sroub prasknout a to dokonce pri jizde..

              0 0
        • Bebe  

          Mám stejnou zkušenost.

          0 0
        • Pekáček  

          Já měl zlaté Styla (2002?), byly snad poniklované či co, každopádně na zubech se objevila po čase měď (podklad pro povrchovou úpravu?) a byly to držáky jak sviňa.

          0 0
    • BOBEK  

      Trochu OT. U Styla jsem minulý týden smotal malou placku, pravděpodobně se vyklepal šroub(y). Máte představu, jakou plackou bych ji mohl ideálně nahradit ? Asi v hliníku, zas tak často kašpařit nemusím ;o) Díky !

      0 0
    • BOBEK  

      Trochu OT. U Styla jsem minulý týden smotal malou placku, pravděpodobně se vyklepal šroub(y). Máte představu, jakou plackou bych ji mohl ideálně nahradit ? Asi v hliníku, zas tak často kašpařit nemusím ;o) Díky !

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.