https://www.idnes.cz/…konomika_ven
Přesně, ten článek je typickým příkladem „mlácení slámy“, kdy se zcela přirozený vývoj na trhu se servíruje jako překvapivé wow zjištění. Vznik a zánik firem je v dynamickém tržním prostředí naprosto normální jev. Zzvlášť ve spotřebitelských odvětvích závislých na sezóně.
Jak se kdysi zmínil …mu na internetu chyběl obchod pro mainstreamové cyklisty… si na sebe tou sítí obchodů upletl bič v nižší střední střídě a lowendu. Takže se v praxi se tím sami uvázali v cenové válce, kde nakonec vítězí ten, kdo má větší objem a lepší logistiku . Tedy Alza nebo Mountfield, kteří kola berou jako další položku do katalogu, ne jako srdcovou záležitost. Tam, kde kdysi býval „obchod pro mainstreamového cyklistu“, dnes je cenový automat a přehršel generických rámů s nálepkami jako třeba Sava, Rozzo a podobné.
Pan Coufa co sem pochopil je odborník na marketing a né kola. A Mojekolo má blízko k Bejkero a Cyclology nebo jak se píšou. A pokud mě paměť neklame i s Outfindem, které spamovalo né na jednom foru a stránkách. V IT zprávách snad někde marketingově kouřilo jak snad chtějí nasazovat Ai aby byli lepší.....
Prostě ano proto domácí žvýkání je plno.
Osobně čekám kdy v mainstreamu přijde direct model i do téhle třídy. Tedy takové scifi kdy třeba Bikefunn přejde na direct a on-demand model čím tyhle války hnijícíma skladovýma zásobama ukončí.