Silniční kolo - začátečník

92 nepřečtených
  • Dadik6

    Ahoj!

    Jak velký rozdíl bude pro začátečníka koupě karbonový bazarový silničky oproti hliníku? Mám 186cm a 105kg. Budget 25k. Karbonový v hezkým stavu v XL moc nenacházím. Lka jsou všude, ale to pro mě bude naprd když u většiny udává výrobce do 185cm.

    Nikam s koupí nespěchám, budou po sezóně přibývat i XLka na prodej, ale v mezičase přemýšlím, jestli nevzít spíše hliníkový rám, pěkný a levnější a později si případně případně vzít dražší karbonový.

    Co myslíte?

    0 0
    • JirkaH30  

      Troufnu si tvrdit, že pro začátečníka tvých rozměrů bude rozdíl hlavně estetický. Když brát hliníkový rám, tak ale s karbonovou vidlicí (ani nevím, jestli se ještě dělají jiné) a pokud možno s větší průchodností plášťů v rámu a vidlici (alespoň 30mm) kvůli většímu pohodlí na širších pláštích.

      1 0
    • Výběr z produktů
      Titici F-RI02 28 kolo, zlaté V Brne 1 kus

      -18% Titici F-RI02 28 kolo, zlaté

      239 999 Kč -18% MOC 297 999 Kč

      Raymon Kirana Ultimate kolo, carbon stealth V Brne 1 kus

      Novinka Raymon Kirana Ultimate kolo, carbon stealth

      135 999 Kč MOC 148 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Silniční)
    • Jason Voorhees  

      Za 25k seženeš parádní hliník na 105/Ultegře, možná i s karbon ráfkama (bacha na nosnost zápletů).

      Sada se většinou dá přeskládat na jinej/lepší rám. Šel bych touhle cestou ;-).

      1 0
    • hustolez  

      Taky bych šel do pěknýho hliníku, až budeš upgradovat, aspoň poznáš ten rozdíl, který je u karbonu.

      0 0
    • vapes  

      Já bych zase šel radši rovnou do karbonu, je to samozřejmě věc názoru. Nevíme, na čem a zda vůbec jezdil a z hliníku bude přece jenom asi dost vyklepaný. A ještě bych se zeptal, jestli ta váha je finální, nebo díky silničce plánuješ hubnout? Podle toho bych volil vhodné kolo i záplety. A k velikosti rámu, mám při svých cca. 187cm jednu silničku 56 a druhou 57. Je to potřeba vyzkoušet podle tělesných proporcí.

      1 0
    • popokatepetl  

      Určitě karbon z bazaru a kotoučové brzdy. 25tis sice asi stačit nebude, ale s hliníkem bych čas neztrácel.

      1 1
    • Vrci  

      Kolem dvacky bych bral karbonové kolo. Investovat později do úprav hliníkového kola povede jen k růstu výdajů vyšším tempem než se bude posouvat hodnota kola.

      PS Mám už objednané nové kolo a canyona budu prodávat.

      0 0
      • Elektronik743  

        Karbon na bazaru za 20? Možná se mýlím, ale to bude buď stařešina 2015 a starší, nebo něco novějšího ale osazení typu Claris/sorra. Každopádně se nevyplatí dále investovat ani do jednoho. Zajímavější kousky na 105/ultegra a aby tam vešly aspoň 28mm gumy, to je tak za 30, co je k vidění.

        Bohudík i bohužel prodělaly silničky dost velký vývoj za poslední roky, geometrie, kotouče, průchodnost 32mm a víc,… Z pozice nováčka a s jeho hmotností to jsou zrovna věci k dobru.

        1 0
        • Vrci  

          Ale kotouče, karbonová kola a 2×12 řazení za dvacet nebude. Bude třeba ubrat z parametrů (spokojit se s ráfkovymi brzdami 26 –28 mm na hliníkových kolech) a bude mít slušný základ.

          Každá utracená koruna do takového kola by ale měla jít jen do údržby. Upgrade bude jen vyhazování peněz a je jedno jestli výchozí stav je jetý hliník, jetý karbon nebo nějaký nový low end kolo.

          1 0
      • novas752  

        Karbon za 20 bude buď vyjetá vrána nebo nějakej novější stroj v dost základnim osazení.

        0 0
    • jonti  

      Na 186cm ti bude u vetsiny vyrobcu L nebo 56. Jen nekde 58. Tabulky jsou jen orientacni.

      2 0
    • Dadik6  

      Díky za reakce. Jezdím už nějakej ten rok na horským. Plánuju právě i díky silničce váhu snižovat.

      Kolem 25k – samozřejmě kdyby bylo něco hezkýho za 30k, přidám. Ale primárně chci jetý kolo, kdy mi na 1–2 vyjíďky týdně bohatě postačí. Na bazarech jsem našel i pěkný né moc odježděný kusy, ale právě Lka a povětšinou přes půlku republiky. Až se objeví něco blíž, vyzkouším jestli se tam nenapasuju. Na začátku jsem dostal radu ať jdu rovnou do karbonu, že je to rozdíl jako hrom. Tak jsem zvažoval jestli nekoukat i na hliník rámy.

      0 0
      • Elektronik743  

        To je jeden z nepsaných zákonů nakupování na bazaru – dobrý kauf je vždy zásadně na opačném konci republiky, nebo někde na SK, DE :-) ale pokud si dokážeš být aspoň trochu jistý velikostí co ti sedne, tak ten výlet za to stojí.

        2 0
      • Vrci  

        A kde je Tvoje půlka republiky? V profilu máš prdlajs.

        1 0
      • Vrci  

        .

        0 0
    • Dadik6  

      Láká mě i tohle https://www.bradsky.cz/…disc-carbon/ , co myslíte?

      0 0
    • adam1  

      https://www.cyklobazar.cz/…onda-sl-58cm

      Ať to má aspoň 2×11 a jestli to je hlina nebo karbon pro začatečnika uplně jedno důležite je jezdit .

      Myslím že za 25k se s ním bude možnost domluvit?

      O kole to není :)

      0 0
      • keymaker  

        Ja bych se asi vyhnul rafkovym brzdam… Kdyz uz, tak kotouce. Sam jsem udelal tohle rozhodnuti ctyri roky zpatky. Za 26 litru jsem koupil oranzovou cyklokrosku z profilu, hodil na ni silnicni plaste a zkusil, jestli me to chytne. Mno, mam na ni najeto cca 22 tis km a oak prikoupil karbon silnicku a t oranzady je dojizdedlo do prace na gravelovych plastich…

        2 1
        • adam1  

          Tak je to o bugetu :) ale pro začatečnika jsou ravkové zcela dostačující :) Tady ještě dost lidí jezdí rafky ,ano jsou již v menšině ,ale na jízdu takovou to nemá vliv o brzdách to fakt není a po sjezdu žádné škrtání atd. :)

          Časem jak zjistí co a jak tak za 100+ je dobré mít dvě kola :)

          4 0
          • skaj  

            Vidim to presne naopak. Pro zacatecnika, co neni jistej, nema najezdeno a je zvykly na kotouce bych bral prave kotouce. Nehlede na to, ze v jeho cenovem rozpeti bude karbon na rafkovych brzdach nejspise stara “raketa”, s uplne tragickou prostupnosti na sirsi plaste a hlavne velmi agresivni a nevhodnou geometrii. To je podle me nejlepsi cesta si tu silnici zkazit. Osobne bych hledal neco takoveho – https://www.decathlon.cz/…_/R-p-336600?…

            A jako prvni na to nasadil spickovy plast. Ktery pro pohodli udela stejne vic nez karbon. A co jineho nez pohodli bude zacatecnik, co chce hubnout resit… Jezdit na 28mm plastich nabombenych k 6baru neni zadna zabava…

            0 6
            • Elektronik743  

              Souhlas. Akorát na tyto dekáče pozor, na to že to je dostupné kolo pro širší veřejnost, tak mají docela přísnou geometrii, v mojí velikosti tam vidím stack a reach jak na SL8 nebo TCR advanced. Každý je jiný, ale pro každého to není.

              Jinak bych se díval po něčem jako v odkaze, jen M bude asi malé. https://www.cyklobazar.cz/…ndurance-400

              0 0
            • adam1  

              Vy chcete z těch silniček dělat mtbečka :)))

              Sem tam se projedu na biance z 1984 s 23 galdami na 9atm a s ocelovým rámem to žehlí fakt pěkně :))

              2 0
              • Jáchym 1  

                Ocelák je OK,ale to ,,inkviziční,,sedlo fakt NE!

                0 1
                • adam1  

                  Děláš si srandu ?:)))))) z toho sedla by si dnešní výrobci měli vzít příklad!!!! To je libido na tom sedět a jezdit :)))

                  1 0
          • Lister  

            Rafkove brzdy sice na jízdu nemají vliv, ale to jak omezují možnost obutí a parametry rafku už omezující být může hodne. Zvláště pro těžkého člověka který bude vždy profitovat z většího objemu širšího pláště na širším rafku.

            Samozřejmě spousta lidí nebude souhlasit. Většinou ti bez zkušeností s podobnym srovnaní nebo úplně jiných fyzických parametrů.

            0 7
            • scalar  

              Pro tyhle případy jsou gravely.

              0 0
            • gerrard  

              Jako těžší váha ti řeknu, že na pěkném povrchu je to úplně jedno jestli jedeš na tenké nebo široké gumě. Ten rozdíl poznáš až na rozbitém povrchu. A na silničce snad každý hledá pěkné cesty. A pak je za mně ještě propast co dáš za gumu a topová guma na rozdíl od nějaké líné úplně jinak pofrčí. Radši užší top gumu než širokou línou potvoru.

              5 0
              • Lister  

                Na silničce hledám klidne cesty a ty většinou hezké nejsou. A jako těžší váha ti řeknu že rozdíl poznám vlastně skoro všude i na tom hladkém asfaltu.

                Jezdil jsem úplně na všem od železa přes hlinu po karbon k tomu vše od 20mm plášťů pres 23mm bezduší na klasických brzdách, po 25–28–30–32 bezduše na karbonovych a alu zapletech při váze od 70 kg po 100kg.

                A zakoncil jsem to na 30mm na jednicce a 32 na dvojce. Zpátky bych se nevracel. Ve všem je to lepší, líp to jede, lip to drží, jsem méně unavený a v neposlední řadě to i řádově víc vydrží. Úzké pláště jsem vzadu vyhazovat po 2 tisících.

                Kvalitní gumu si může dnes pořídit každý a je to první věc, kterou bych u nového kola pořídil.

                Jaký tlak bude muset tazatel vozit na těch klasickych zapletech?

                0 0
                • gerrard  

                  Zrovna tam u Vás pokaždé obdivuju jak máte kolem Černé vody, Vidnavy a tak pěkné cesty a minimální provoz. Jasně proč by ses vracel, když ti to vyhovuje a ani nevidím důvod proč vozit za každou cenu úzké pláště, když můžeš vozit širší. Ale když uvažuje pro začátek o bazaru, tak bych si zbytečně nezavíral cestu kvůli šířce ráfků. Že ta guma musí být kvalitní to se shodneme, to přesně píšu.

                  Nevím čemu říkáš klasické záplety, ale s 25mm gumou se dnes vleze do všech rámů a tam se při jeho váze s tlakem budeš pohybovat kolem 90 – 100 psi. Při troše štěstí tam může dát 28mm a trochu ubrat. Já bych spíš jako začátečník chtěl jako základ hlavně pohodlnou geo a lehké převody.

                  0 0
              • skaj  

                Jako tezsi vaha, soubezne jezdici na 28 a 34 top gume ti reknu, ze jsou dve moznosti – bud jsi otupely a nepoznas nic (good for you) a nebo kdyz jedes tak popiras zakony fyziky.

                Pokud nejezdis na velodromu, tak doslova na kazde vyjizdce poznas rozdil mezi gumama. Ale samozrejme, ty 60kg blechy v profipelotonu dneska jezdici bezne na 32+ gumach to delaji jenom proto, aby si pri etape dali vice do tela:)

                0 0
        • novas752  

          Vidiš, ale najezdils na tom 22k a jezdis na tom dál. Hydraulický kotoučovky jsou samozřejmě příjemnější, ale pokud člověk nejezdí furt v horách, neni na obyčejný klasice s hliníkovýma ráfkama vlastně nic moc špatnýho. A na bazarech takový kola sežene výrazně levněji resp. ve výrazně lepšim osazení a nebo stavu za stejný peníze.

          2 0
          • ladys  

            Přesně jak píšeš. Hlavně silničky nedostávají takový kotel a i s minimem údržby může být deset let staré kolo ve velice pěkném stavu.

            4 0
            • Lister  

              Lidi si většinou nekupuji silnicky, aby na nich nejezdili. Ač sady vydrží hodně tak nejsou nesmrtelné. 10 let může znamenat opravdu velký nájezd nebo to kolo třeba už delší dobu sloužilo na ježdění v horších podmínkách, když si člověk pořídí novou jedničku. Samozřejmě ne vždy, ale nákup pak chce velké zkušenosti.

              0 0
              • Vrci  

                Vzít měrku na řetěz nebo posuvku a zkusit jestli převody nestřílí, zjistit jestli jsou ložiska v pohodě a prohlédnou rám a ráfky. To není raketová věda.

                0 0
              • ladys  

                To zjistíš, když to na místě projedeš. Sám jsem kopoval staré kolo bez zkušeností se silnicí. Řadilo brzdilo nic neskřípalo. Není co řešit. Je staré 13let. A loni cca 8000km a to jsem tři měsíce nemohl jezdit a zimu strávíme na biku. To že je třeba vyměnit nějaké ložisko, řetěz a občas kazetu, to beru jako běžnou údržbu.

                2 0
          • gerrard  

            Já největší rozdíl na těch starých sadách vidím v převodech, kde často na 2×10 končíš na 28 zubech na kazetě a víc nepobere hazka. Moderní kolo tak přísné převody nemá.

            0 0
            • ladys  

              Na Ultegře jsem zkoušel 32 a fungovala. Ale to může být u každé sady jinak.

              0 0
    • Jáchym 1  

      https://www.bike-life.cz/…-2026/d50857

      Je to víc než zadaný rozpočet,ale uż bez kompromisů.

      Za 43000 na crb rámu

      0 0
      • DaD  

        V odkazu je Alu rám, ale za těch 43.000 je tam opravdu karbon. Vypadá dobře, za ty prašule.

        0 0
        • Jáchym 1  

          Ano,v odkazu ALU rám a jako alternativa stejná výbava na Crb rámu.

          Asi jsem to nenapsal srozumitelně.

          0 0
    • Lister  

      Můj názor.

      Koupit slušnou karbonovou silnicku bude skoro nemožné.

      Vzal bych hlinik.

      Rafkove brzdy nebrat. Ne že by tě neubrzdily, ale spíš kvůli plášťům. Do klasických vezde většinou ne a pes nic pres 28mm navíc ráfky budou užší. Při tvé hmotnosti budeš hodně profitovat z širšího rafku a pláště.

      A poslední věc. Až tě to pak jednou chytne a pořídil si mnohe lepší silniclčku tak sem dáš blatníky a budeš mit výborného zimaka.

      A když tě to nechytne, tak kolo na kotoučích bude za pár let mnohem lépe prodejné.

      PS: všechny rady tady ber vzdy obezřetně a vzdy se dobře podívej, kdo ti radí. 60 kilová žížala to uvidí jinak nez člověk, který ma zkušenost s tvými rozměry

      PPS: L by klidně mohla být dostatečná velikost. Tohle písmenko často nic neznamená. Mám doma kola označená jako 52, 54 a S a o měřím kolem 176cm.

      3 8
    • koko0925  

      https://www.facebook.com/…07671239283/?…

      Pěknej karbon za 12 v Liberci

      0 1
      • Myslik  

        Za ty prachy bych vůbec neváhal… Vypadá dobře…

        0 0
        • Lister  

          Asi nafotím svůj stary karbonovy střep a zkusím ho prodat. Ma to kampu, karbonové kliky, bezdusova kola a je to Spešl. To možná půjde i za 25 tis jak to tady čtu.

          Že to má za sebou cca 70 tisic a k tomu 3 sezóny na trenažéru od pohledu nikdo nepozná;-)

          1 0
      • adam1  

        To nepojede ,má to rafkové brzdy:)))))

        0 0
    • Lister  

      S tim rozpočtem můžeš mit i nové kolo. Nebude nejlehčí (jako ty), nebude mit nejlepší výbavu, ale bude to nové kolo s moderními standardy, na které nebude problem najít nove díly, pokud se něco podělá.

      Aktuálně není dostupný, ale hodně bych uvažoval o tomhle Canyonu.

      https://www.canyon.com/…ad/4164.html

      Sada je dělaná na bezproblémový dlouhodobý provoz. Rám bude slušný, tam bych canyonu věřil. Ráfky jsou bezdušové. Dal bych tam kvalitní 32 mm pláště a jezdil. A až tě to chytne, dáš tam pořádná kola, event lepší egonomicky kokpit a zase bych jezdil.

      Bazar může být fajn, ale chce to zkušenost (kterou nemas) a vyhodná nabídka, může mit svá úskalí. U karbonoveho rámu nikdy nevíš, co ses ním dělo. Nemusi být nebouraný. Stačí malý neodborný zásah (třeba přetažený představec a narušený krk vidlice) a může být problém.

      Jinak ten výše postovany Cube vypadá moc hezky a 105 je špičková sada (zavodise na ní). Ale už je to přece jen 40% přes limit – 35 místo 25 je něco jiného než 95 místo 85 tis…

      0 4
      • VojtaXY  

        Ta kazeta ma tragicke odstupnovani. Proc na silnicni kolo s 2×10 davaji kazetu vetsi nez 11–34?

        0 0
        • Daf  

          Protože to je spíš gravel než silnička ;)

          0 0
    • gerrard  

      Ty velikosti zbytečně řešíš. Záleží jaké je geo kola a jak má dlouho horní rámovou trubku. Při tvé výšce může být L plně dostačující, stejně jak u některé značky M nebo M/L. Za 25 000,– můžeš mít super bazarové kolo na karbonu nebo nový hliník. Já bych si pohlídal, aby kolo mělo lehké převody to v kopci oceníš.

      0 0
      • skaj  

        Na silnicnim kole se posed/geometri­e/velikost/del­ka kola uz hodne dlouho nevybira podle delky horni ramove trubky, dokonce ani podle ETT (ktera by mohla uz byt presnejsi) ale podle hodnoty reach.

        Pro tazatele – reach = jak je kolo dlouhe, stack = jak je kolo vysoke. Najdes si na netu ram, co te zajima – treba tady https://geometrygeeks.bike. A muzes porovnavat mezi tabulkovymi velikostmi, co hrdlo raci. Ono zjistis, ze M u nekoho je vetsi nez L u nekoho jineho. Pokud nejsi pruznej a kopes se do pupku, mas kratke ruce ⇒ chces kolo s vysokym stackem – nejspise hledas endurance/allrou­nd geo.

        0 0
        • gerrard  

          Fakt se potřebuješ dohadovat o detailu každé informace? Já se tady snažím začátečníkovi zjednodušit nějakou informaci na jeho rozlišovací úroveň, aby se nevázal na to, že rám musí být XL a tam pořád délka horní rámovky funguje spolehlivě jako jeden z ukazatelů a ty tady začneš přednášku. Chápu, že tobě to udělá dobře, ale opravdu si myslíš, že mu tím pomůžeš? Podstata toho příspěvku byla snad jasná, každému kdo umí chápat psaný text.

          0 0
          • skaj  

            A proc ho rovnou neposlat podle toho nejspolehlivejsiho a motat mu hlavu delkou ramove trubky. Kde jeste musi rozlisit mezi ETT a realnou delkou a klidne si je muze plest? Jak ma jako zacatecnik vedet, ze delka horni ramove trubky je mimo, musi hledat ETT a do celkove delky jeste zohlednit uhel sedlovky. Zvlast kdyz hleda na bazaru, kde jsou stara kola a v ohledu s modernimi geometriemi se ETT bude klidne lisit o centimetry a pritom to kolo bude stejne dlouhe? Ty ho akorat mates a radis zavadejici veci…

            Ano, pomuzu mu tim, ukazu mu dve dulezite hodnoty reach a slack, muze je googlit a zjistit vic, a dokonce ho odkazu na stranky, kde si je muze porovnavat. Navic ho navedu na to, ze neresi jen delku, ale i vysku, ktera mozna bude jeste dulezitejsi…

            0 0
        • bara2  

          Reach je ti k ničemu, když nevyhovuje úhel sedlové trubky, ten je pro šlapání zásadní. Reach můžeš délkou představce regulovat mnohem víc, jak předozadní posun sedla.

          0 0
          • kubad  

            ten úhel sedlovky u silniček zase tolik nelítá, ale ano souhlas

            0 0
          • skaj  

            Uhel sedlove trubky na modernim silnicnim kole vyhovuje spolu s moznosti offsetove sedlovky 99% lidi. A to, ze clovek potrebuje takovou specialitu, jako se dostat hodne dopredu, stejne jako zacatecnik nezjisti…

            0 0
        • kubad  

          ano Reach je přesnější hodnota pro srovnání geometrie, každopádně ETT u silničky je dostatečný údaj podle kterého se dá v klidu řídit

          0 0
          • skaj  

            ETT pro 10 let stare kolo na bazaru muze byt klidne o 3–4cm jine nez pro soucasne nove kolo. A to vsechno pri stejne hodnote reach – tedy stejne „dlouhem“ kole.

            0 0
            • kubad  

              to jako fakt? a kde se ty 3–4cm vezmou když je úhel sedlovky +/- pořád stejný u silniček,

              0 0
              • skaj  

                Jasne, 4cm uz jsou extrem a musel by narazit na nejakou exotiku. Ale zhruba 3cm jsou rozdil mezi 73 vs 75 uhel na sedlove trubce ve velikosti" XL" (coz hleda). A vzhledem k tomu, ze realne byva rozdil mezi velikostmi cca 1cm+, prijde mi to uz dost na to, abych misto ETT vybiral podle reache, ktery je k tomu navic urceny:) Protoze proc si vubec komplikovat zivot…

                0 0
    • tomo_111  

      Mozno nieco taketo by sa po sezone naslo aj za 30 a to uz je docela fajn (attain je myslim najviac endurance silnicka od Cube, takze to bide relativne kratke a vysoke = pohodlne, zrejme tam pojdu dat aspon 30–32 plaste)

      0 0
    • FEAR  

      Ahoj,

      je tohle dobrá koupě? Mohu ho mít za 90tis.

      https://www.alltraining.cz/…gra-di2-702/

      Byla by to moje prvá silnička, zatím MTB.. párkrát jsem si ji půjčil a líbilo se mi to.

      0 0
      • Daf  

        Pokud nutně potřebuješ Colnago, tak se to zdá jako dobrá koupě. Je to ale pár let starý a používaný model. Kolem 100k se dá koupit obdobně vybavené úplně nové kolo ne tak věhlasné značky.

        0 0
        • FEAR  

          budu si ho teď půjčovat na Road classic závod a nabídli mi, že ho můžu rovnou odkoupit a odečtou půjčovný – 4500.

          0 0
          • Vrci  

            Ta cena je za nové nebo předváděčku? Pokud předváděčku dobře ho zkontroluj. Doporučuju povolit a zkontrolovat sedlovku a pak ji dotáhnout na moment a projet se po dlažbě. Měl jsem půjčeného Looka a byla přetažením dost omačkaná a nedržela. Jestli to odnesla jen sedlovka, zámek nebo i sedlová trubka jsem nezkoumal. Dále si zkontroluj stav řetězu ať s jeho výměnou nezjistíš, že je půlka kazety v trapu.

            2 0
            • Daf  

              Pokud vím, tak to jsou ojetá kola z půjčovny na Mallorce. Nemusí být špatná, ale cena mi zas tak super nepřijde.

              0 0
              • keymaker  

                jj, jsou to kola, co mají na kempy na Mallorce a po nějaké době je takto vystřílí. Nákupka vs prodejka předpokládám, že moc tratit nebudou :-)

                0 0
                • Lister  

                  Přesně to me napadlo. Že to budou kola někde z půjčovny. Ve vysledku ale možná jistější kup nez bazar od soukromnika. Dá se předpokládat že se o to nestarali úplně špatně. Zase ta kola maji asi slušný nájezd.

                  0 0
          • adam1  

            Colnago jsou top kola ,sice ta V3 je jejich základní model ale i ten jde /půjde skvěle „za pedálem“ a pokud máš ještě možnost si ho vyzkoušet tak není co řešit :)

            Jinak výhoda pro colnago že si pořidiš ramovou sadu a dáš si tam co ti vyhovuje a libí se ti:)

            Kdybych měl „boby“ tak jasná volba-colnago:)

            1 0
            • Lister  

              Neprodáváme je náhodou.

              Když jsem se byl dívat v Opavě tak to znělo hodne podobně :-)

              Všichni jsou nadšení že to je pecka bomba a krásně to jede. Pak jsem zjistil že většina přechází z podobných kol jako jsou tady ty v odkazech na bazar.

              Čímž netvrdím ze jsou to kola špatná. Pořád me to trochu hloda.

              0 0
              • adam1  

                :))) ne neprodávám ,ale mám k nim blízko :))) synátor nově sedlá V5rs ale mi se stejně víc líbí jeho „stará“ C60 :)

                1 0
      • gersa  

        Za cca 100k se dal koupit Focus na Ultegře a karbon DT kolech. Takže jestli bych si měl koupit jeté Colnago, nebo přidat 10% a mít funglovku, tak volím nové kolo

        3 0
      • gregorus  

        Jedině že bys toužil po colnagu a skvěle ti sedlo. Jinak moje zkušenost je, že tam o těch v3 vypráví nesmysly, aby je prodali.

        0 0
      • Lister  

        Jestli ti udělá radost a budeš na něm díky tomu víc jezdit, tak za to stojí. Vyloženě špatná koupě to není. Ani vyloženě dobrá.

        Z mého pohledu, pokud Colnago tak céčkovou řadu, to má opravdu smysl a duši.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.