• SilnicniPavel

    Ahoj, darem jsem získal silničku RB, dole u šaltru byl ale hodně oprýskaný lak od utahování rychloupínáku, no a pod tím oprýskaným lakem se mi zjevila nejspíše prasklina? Proč to sem ale vůbec píšu? Zdá se mi, že na prasklinu to má na obou stranách až podezřele dokonale rovný a poté zaoblený tvar, navíc “prasklina” se vůbec neotvírá když za to vezmu kleštěma. Co jiného by to ale mohlo být? Díky za rady

    0 0
    • Polka  

      Někdo stříkl rám i s patkou ;-)

      8 0
    • Kouba_2005  

      To bude nejspíš tím, že je ta patka vyměnitelná a nějakej tydýt to nalakoval komplet sešroubovaný. Ty dva zalitý „válečky“ byly původně hlavy šroubů na imbus. Na tom rámu je tak půl kila barvy :-)

      8 0
      • SilnicniPavel  

        Jo, tak teď už to dává smysl :DDD to musel bejt umělec, díky…

        0 0
      • SilnicniPavel  

        Tím mi teda ještě vzešla otázka… myslíte že je to vůbec rám RB? Nebo nějakej noname rám nějakym volem šíleně nabarvenej a udělanej jako RB? Posílám fotky třeba někdo bude vědět, nápisy na kole jsou polepy, každopádně ty kovová loga to má.

        0 0
    • Tomcat  

      Vidím prasklinu laku v místě kde se dotýká rámu výměny „hák“ přehazovačky .

      2 5
    • Vilém  

      Nic praskleho neni.

      Je to spoj patka / ram.

      4 0
    • ZDRI  

      Rám je původní RB, ale vidlice myslím už ne.

      Chceš-li to mít hezké, o 1/2 kg lehčí a nejsi líný, nech si ten lak sundat a následně ručně vyleštit + stříknout bezbarvým transparent lakem. Tyhle RB byly z tlustých trubek, takže to jde i citlivým opískováním (když se to umí), popř. chemicky. Mmch. první verze RB rámů byly právě v přírodním duralu – brutal finiš, dělali to tzv. kuličkovaním. Měl jsem ho také, pro mě dodnes nejkrásnější barva… Jen ta rovná bytelná duralová vidlice byla slušná „sbíječka“ :-)

      0 0
      • SilnicniPavel  

        Jó, kdyby tak byl čas… Rád bych se tomu pověnoval, bohužel nemám kdy. Každopádně díky za tip

        0 0
        • ZDRI  

          Jen pro představu, takový to býval krasavec :-)

          0 0
          • Esi  

            ta přední vidlice, to už mě bolí celé tělo teď :-)

            1 0
            • ZDRI  

              To byly ještě časy, kdy dívky byly Víly a muži z ocele :-)

              Galusky 19–21 mm, nabouchané na 10 atm a nic nás nezastavilo. Kam jsi to poslal, tam to krásně přesně jelo a zatočilo. Jen ve prudkém sjezdu na horším povrchu to bylo peklo, celé kolo tak zvláštně vibrovalo…

              Jednou jsem ve sjezdu u Vodňan nechtěně přejel užovku, vrátil se k ní, ale nebylo pomoci, ta tvrdá žiletka ji normálně přepůlila. Já – vášnivý herpetolog – ji normálně obrečel :-(

              0 0
              • Esi  

                Já měl na míru postavenou ocelovou silničku od Bareše, tak že těch 8 – 9 atm taky pamatuju, jen to mělo ocelovou vidlici tak že to přece jen trošku pružilo :-)

                0 0
                • nooski  

                  21mm Tufa jsem foukal na 13 barů. Kdyz člověk přejel hmyz, tak poznal, kolik měl nohou.

                  5 0
                • ZDRI  

                  Červeného ocelového Bareše (na míru dělaný pro manželku, velikost 48) mám doma na půdě také :-) Když jsem na něj při údržbě přesednul z celoduralového Duratecu, myslel jsem, že rám je prasklý… Ale žena si naopak pochvalovala, jak je pohodlný. Měla cca 50 kg, tak se to dalo, pod ní to nepružilo. Musím se dokopat a tahle retro kola nafotit a pustit do inzerce, už na ně není čas a pro ježdění na pivo se nehodí :-)

                  0 0
                  • Esi  

                    Jo ten Bareš kdyz se šlapalo silově ze sedla tak to zadní kolo slušně zametalo, ale mam hodně velký rám měřím 191cm a v té době se moc dlouhé sedlovky nevozily.

                    0 0
    • nooski  

      Vypadá to na starší kousek, který byl ale přelakovaný s novými logy a kovovými odznáčky. Vidle není originál. Když dáš kolo do roviny, nemáš negativní sloping? (rám je u sedlovky výše než u hlavy) Originální vidlice byla asi o 3 cm vyšší než konfekce. Rám prasklý není. Sranda je, že mám u XR1600 původní lak, ale patka je taky stříknutá barvou. RR1300 už měla integrovaný hlaváč a navářky na kabeláž + frézované hranaté patky (taky mám v galerii).

      0 0
    • kejda  

      Darovanýmu koňovi aji z pr*dele voní…

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.