Pomoc s koupí celoodpruženého kola do 30 000

83 nepřečtených
  • Rejnok1

Zdravím,

potřeboval bych pomoct s radou ohledně koupi kola pro syna. Syn puberťák 185 cm (ale roste) chce nové kolo, Vybral si tohle:

http://www.nejlevnejsi-kola.cz/…-0–2013.html

Jezdí jen lehčí terén, lesní cesty atd a chce celoodpružené kolo. Co si o tom myslíte, je to za tu cenu slušné nebo byste doporučili něco jiného?

Každá rada je vítána.

Díky

0 0
    • Deadlift  

Trošičku bych přidal a koupil toto:http://www.cyklonemcik.cz/…-4–0-xt-2014

0 0
      • Rejnok1  

Díky za info, jenom on ho chce vyzkoušet, projet se atd a tohle jsem v Brně a blízkém okolí nenašel.

Podotýkám, že jsem laik a moc se v tom nevyznám, leč limit byl 30, už tak si bude doplácet sám (výchovně). Je na tom authorovi něco špatně nebo na takové to domácí žvýkání, teda ježdění je ok? Je tam ještě podobné s rámem z karbonu:

http://www.nejlevnejsi-kola.cz/…-0–2013.html

Takže přivítám jakýkoli komentář.

0 0
      • Rejnok1  

Jo a ještě se zeptám, proč 29" a ne 26 na běžné ježdění je lepší 26, ne?

0 0
        • jaja01  

prave, ze na bezne jezdeni a pri jeho vysce vidim jako vhodnejsi 27,5 nebo 29

0 0
          • Rejnok1  

Hele neber to jako rýpání, ale vysvětlíš mi proč? Co jsem se díval, tak na to běžné ježdění jsem tam ty výhody moc nenašel zvláště pokud to je komfortně odpružené…

0 0
            • scret  

treba proto, ze za nejakou dobu nesezenes dily na 26?:) trebaze 26 nema pri novym kole zadny vyhody?

0 0
              • pocestny  

„za nějakou dobu“ bude mít jeho full zustatkovou hodnotu cca 10.000kc a méně. Takze dávat na nej nejake drahe kvalitní dily (zvlášť když bude stále studentem) nedává smysl. Obyčejné náhradní díly budou k dostání.

26" ok

0 0
        • Deadlift  

No nevím. Přešel jsem z 26 palcového hardtailu na 29 palcového fulla a neměnil bych. Pokud jsi alespoň průměrně vysoký bude 29 lepší volba i pro následný budoucí prodej.