Pneu pro trasu asfalt/gravel - 695km/130km

21 nepřečtených
  • Kos_CZ

    Zdar ve spolek!

    Malá konzultace ohledně volby obutí na závod UB20, kde mi to vychází na poměr asfaltový povrch/neasfalt (gravel, kostky, něco jiného) v poměru 695km/130km. Doteď jsem v podstatě cokoliv projel na silničních Continental Grand Prix 5000 AllSeason TR v šířce 35mm cokoliv (byť to pochopitelně vyžadovalo obezřetnost, zpomalení, vysednutí a pružení v loktech a kolenou atd..) a měl jeden jediný defekt, v pohodě zalepený tmelem. Chystám se ale na UB20 a rád bych pro pohodlí nahodil 40mm široký plášť a uvažuji co zvolit. Silniční pláště jsou z podstaty poměrně tenké a vzhledem k tomu, že na trase bude vícero úseků s horším povrchem koukám po nějakých, co by měly jednak „více materiálu“ + byly o něco odolnější proti případnému defektu (a byly bezduše). Kombinace tmel (co používáme) a Continental je ověřená a funkční, ale nemají žádný plášť, co by měl uprostřed plný profil a k tomu po stranách trochu vroubkování na horší terén ve 40 mm šíři

    .

    Prozatím jsem našel:

    • Pirelli Cinturato All Road ProWALL Gravel TLR
    • Goodyear County Ultimate Tubeless Complete 40–622
    • WTB Byway TCS Fast Rolling 28" gravel plášť kevlar Black
    • Panaracer GravelKing plášť 700×40
    • Vittoria Terreno Zero TNT G2.0 gravelový plášť kevlar 40–622

    Profilem tak nějak všechny splňují požadavek na to, aby byl uprostřed plný profil pro asfaltové úseky a přitom o něco vyšší odolnost proti defektu + schopnost trochu vyššího záběru v horším terénu (než mají silniční pláště).

    Je některý z těchto plášťů (nebo výrobců) vyložený propadák?

    Díky za případné tipy!

    0 0
    • Singlespeed  

      GravelKing je „papírák“ s poměrně slabým běhounem, ten můžeš vyloučit.

      1 1
    •  

      Vzal bych WTB, super gumy ale dost rychle se sjíždí na to kolik stojí.

      1 0
    • plzakj  

      Challenge strada bianca vulkanizovany (120tpi)

      0 0
    • wego1991  

      Tufo Speedero nebo Thundero. Proto toto použití asi spíše Speedero.

      2 1
      • MTesil  

        Jako uživatel obou těchto plášťů bych se klidně přiklonil k Thunderu. Za mě neznatelný rozdíl v odporu a jízdě, ale odolnost výrazně větší ve prospěch Thundera.

        5 0
        • MirosPikos  

          A což potom Thundero HD. Každopádně pokud se jedná o asfaltový povrch kloním se také k Thundero.

          0 0
    • snas89  

      Co schwalbe g one?

      0 0
      • Kos_CZ  

        Ty jsem shodou okolností z toho kola po koupi sundal… :D

        Mám je teď na horáku, co používám jako městské kolo. Na silnici pomalé (pro mne).

        1 0
    • Elektronik743  

      Schwalbe G-one RS

      0 0
    • keymaker  

      Já jezdim Specialized Pathfinder a docela to na nich odsejpá.

      0 0
      • jIrI___  

        Ty jsou fajn. Neprůstřelné, ale s přihlédnutím ke stylu dezénu bych si je dokázal představit na silnici i o něco rychlejší. Píšu teda o starší generaci, tu novou jsem ještě nezkoušel.

        0 0
    • neyli  

      Ahoj,

      hledám stejnou gumu. V hledáčku a za dobrou cenu vychází Pirelli Cinturato All Road, ale na rolling resistance má horší valivý odpor např oproti Pirelli Gravel H bo Continental Terra Speed, které mají vzorek spíš na ten gravel. Tak já nevím?

      0 1
      • Eseker  

        Je tam rozdíl ve směsi gumy, ta levnější směs má prostě jiný vlastnosti než ta dražší prémiová.. U Pirreli je to tuším pro compound ← speed grip a Continental pure grip ← black chilli. Nemusí to být ale nutně nevýhoda, často ty prémiový gumy mají top vlastnosti na úkor toho že se sjedou rychle a ty levné naopak najedou mnohem více kilometrů než jsou na vyhození..

        0 0
        • neyli  

          Tomu rozumim, ale presto, ze bude napr Gravel H rychlejsi, mas v hledacku All Road, jako ja. Asi vyzkousim ten all road, jen ale kvuli vzorku.

          1 0
    • Kos_CZ  

      Tak jen rozuzlení – nakonec na to dlabu a pojedu na silničních. Už je mám koupené (kupováno za účelem účasti na jiném, silničním závodě), vím že s tmelem dobře fungují a jejich komfort je opravdu výborný. Upravím si trochu trať, abych minimalizoval gravelové úseky a ono to nějak půjde…

      0 0
      • ladys  

        Co mám zkušenost s GP5000 s duší, tak se dá letět 30km/h i na šotce. Přejedou i makadam. Podobné to bude i u jiných výrobců, když je terém hodně špatný, musí se přibrzdit. Ted nám rozkopali kousek od baráku cestu, tak jedu přes stavbu každou chvíli :)

        1 0
        • Kos_CZ  

          Já na ní jel Okolo Republiky 2022 i 2023, jeli jsme tam přes les, kde byla rozmlácená asfaltka s dírama plněnýma celkem velký štěrkem a ani jeden defekt. Ono to mé hledání bylo o pocitu, že jestli to náhodou přeci jen nechce něco extra. Já jí mam jako bezduši a naprostá spokojenost

          0 0
    • šlapatko  

      Jak sám píšeš, toho neasfaltu je v poměru s asfaltem málo. Nemám zkušenosti s dlouhými trasami jako ty. Už na trase 200km poznám rozdíl v rychlosti v silničním plášti a 40mm plášti s drobným vzorkem. Se silničním získáš čas na asfaltu. Lehký terén musíš jet na jistotu. Přeji ať se daří.

      2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.