Pláště na Enduro – pokračování

16 nepřečtených
  • MilaW

    Pokračování úspěšného vlákna: Pláště na Enduro, tentokráte Pláště na Enduro – pokračování. Původní po doporučení zamčeno.

    Čas uběhl jako voda a zatím moje poslední pláště na YT Capra jsou:

    (Bezdušáky + Cush Core)

    Michelin WILD ENDURO 27.5X2.40, FRONT, GUM-X, TS TLR

    Michelin WILD ENDURO 27.5X2.40, REAR, GUM-X, TS TLR

    Jsem spokojenej, pláště nejdou tak rychle do kopru jako Maxxis (který jsem byl schopnej zlikvidovat za jedny Alpy ????)

    A co teď sjíždíte Vy?

    0 0
    • ufoncz  

      Díky, to předchozí už bylo fakt megadlouhý.

      Není výdrž těch Michelinek dost na úkor gripu na mokrých kořenech a šutrech?

      0 0
    • mirabike  

      Vpředu oštípanej a nařezanej DHRII 3CT a vzadu Dissector 3CT s Pepi profilovanou vložkou, obě 2,4… Celkem rychlý kombo, který super funguje na suchým, sypkým, volným kamení i vlhkým. Byli jsme na Korsice – týden ježdění a fungovalo k naprosté spokojenosti ;-)

      0 0
      • LM  

        U toho DHRII máš tenhle „sestřih“? Tj. prostřední špunty zhruba stejně široké.

        0 0
        • Baba-Ji  

          tenhle sestrih se delaval, sam jsem ho zkousel. S odstupem ale nevim, jestli bych do tohohle sestrihu znovu sel, spis ne, ale verim, ze clovek co to umi poradne naklopit v zatackach by byl tim „channel“ efektem ala DHF potesen. Ja mezi lidi, co maji tenhle druh gripu rady, ne patrim – drzi, drzi, vuc naklonu nedrzi vubec, vetsi naklon zase drzi.

          Co bych rad zmusil, tak naopak ty stejne „lopata“ spunty naopak seriz spis ve stredu, at se rozsiri mezera mezi nimi, tedy na stredu plaste. Pri kraji plaste tak zustanou a bude tam lepsi tem prechod v naklonu, resp. zustane ten origi DHR II. Co si od toho slibuju je, ze by se plast mohl tak nejak stabilizovat, resp. oddalil svym chovanim od HR2, ktere obcas mohl vzdalene prilominat pri pouziti na predku. Resp. zlepsit grip v zatackach mozna.

          0 0
        • mirabike  

          Jj a ještě podélně uprostřed naříznuté, čímž vznikla lamela a další podélná hranka..

          1 0
    • goofy  

      Rok za rokem proletěl, a já jsem zůstal stará konzerva… Maxxis DHF/AGG předek, DHRII zadek… Jo DHRII 3CT zadek se šoupe rychle. Kdyby udělali EXO+ v dualu, tak bych neváhal.

      3 0
      • Sistematicx  

        Dej tam Krypto Re/Fr soft enduro (klidne i dh) a mas pneusku na cekou sezonu.

        1 0
        • ufoncz  

          Ale tezsi, pomalejsi a uzsi nez 2.4 DHR II. Nicmene vydrz a odolnost na defekty zcela jinde nez DHR II Terra EXO+, to jo.

          0 0
          • Sistematicx  

            Krypto Fr jede na zadnim lip jak DHR. A Re je pod brzdou lepsi chovani jak DHR. Na freeride kole s oblibou vozim Fr na zadnim. Na DH mam ted Re vzadu a jedina nevyhoda ue ze DH casing je tak mozna lepsi DD maxxis. Coz me teda dost sere, kdyz tam mam vlozku pri 2.1Bar mi to zvoni jak zvonkohra. Na druhym kole mam DH34 a ta jede zas mega dobre a casing je neprustrenej a vezu tam 1,6Bar cca a nikde to nezacinka. Kdyz bych tam dal 2.1Bar tak muzu davat nesmysl na hrany. Za me contik skvele na zadni. Na predku mi ty jejich pneu vubec nevoni. Na predek DH22/Assegai/Shorty momentalne kombinace na ruzny parky.

            0 0
            • ufoncz  

              Ty to mas zjevne ale pro drsny jezdeni ciste z kopca. Jinak Krypto Fr Soft ted na zadku mam a ze by to jelo lip nez DHR II (poznam to asi jen na asfaltovejch presunech), to se mi nezda. Ale uz je to dost let od DHR II.

              0 0
              • Atilla  

                Začal jsem vozit krypton RE DH na zadku místo DHR EXO dual + tannus tubeless a je o trošku pomalejší díky větší váze. Ale ten soft je tak tvrdý, že při přesunech po áčku to na jakoby DH plášť dost jede. Ovšem co se týče stability gumy, tak je to opravdu Max DD. Spíš ani ne. Kdyby dělal maxxis DHR2 v DH, nebo v duálu, tak nejlepší zadní guma na celý rok . Boky jsou v duálu stejně měkčí jak soft u Conti.

                0 0
    • mirorek2  

      Já teď nazul Veečka Snap v dh a grip je teda ultimátní, taky to podle toho kotví na asfaltu. Tuhá kostra, na i30 trochu hranatější profil.

      Mám v záloze a budu ještě testovat nové radialy od Schwalbe, na ty jsem zvědavý…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.