Mam len taky maly dotaz. Ked pridem so svihu a umyvam bike nevadi ked umyjem klzaky a tesnenia spongiou s jarov a potom ostriekam hadicou (samozrejme s rozumnym tlakom). Ja len ze mam novu vidlu tak si ju nechcem pokazit :) (RS Reba) Dikes
Mam len taky maly dotaz. Ked pridem so svihu a umyvam bike nevadi ked umyjem klzaky a tesnenia spongiou s jarov a potom ostriekam hadicou (samozrejme s rozumnym tlakom). Ja len ze mam novu vidlu tak si ju nechcem pokazit :) (RS Reba) Dikes
Nevadi…
jar, voda, wapka a pod je rebě upřímně jedno…
s tou wapkou bych si nebyl vubec tak jistej, pokud by dobre zamiril:)
vzhledem k tomu, že občas wapkou meju zákoutí podkovy a těsnění…
ona neni wapka jako wapka. tou svojí sem zbavil laku celou hlavní rámovku, skoro bych se vsadil, že by si s tim těsněnim poradila, ale samozřejmě, při běžnym mití by problém být neměl. Ale kdybych fakt moc chtěl… ;)
tak já odstranil 1/3 laku z horní rámový obyč hadicí(ikdyž měla podezřěle velkej tlak) a přitom vidlici to nevadilo…
jj WAPky pro nakladni auta nejsou to pravy .. odrbou zaschlou hlinu z korby, dokonce se strhaji samolepky, a obcas i lak .. tak tohle na kolo urcite ne :)
to bych neveril ze se to muze stat (odstranit lak)
Ten lak na anodizaci prostě nechce držet;)
co je anodizace? (snad nejsem uplny blb :)))
anodizace(to černý na mym kole) je uměle zoxidovaný a obarvený povch slitin hliníku tvořící povrchovou vrstvu – je lehčí a odolnější než lak.
A ako sa vlastne ta vidla brani proti necistotam, vode, prachu a pod..Co je pod tym gumovym tesnenim?
brani se tim tesněnim, to těsní ;)
mna zaujima ci je tam len ta guma alebo aj daco ine…
Tak teda tvrdite ze pri normalnom cisteni vidlice jarov a vodou (ziadan wapka) sa tam ta voda nema ako dostat?
rozhodně ne, nevim o tom že by se dělali vidlice jen do sucha, vildice by prostě měla bejt vodotěsná.
Zkus se projet v desti nebo nejakym hlubsim brodem, uvidis, kolik vody to nabere :o) Tesneni je tam od toho, aby to tesnilo.
Včera sem umýval kolo a jen s kýblem a smetáčkem ale protože sem sundal kola tak sem kolo obrátil vzhůru nohama aby to nesedělo na přehazce.Kolo sem doumýval ,poskládal a hotoho.Večer sem pak jen tak zapružil s vidlí a při propružení syčí.Co stím?Nemohla se tam nějak dostat voda když sem to umýval?Je to vidla Suntour(olejová).Však se mrkněte do profilu.Když sem to kolo měl otočený tak na té vidli sou ze spodu nějaký šrouby(nevim na co sou,pravděpodobně na rozebrání vidle)To je ale jedno.Nemohla se třeba těma šroubama dostat voda do vidle a proto to teď syčí?I když si nejsem vědom že bych to v kolem těch šroubů umýval.Nebo proč mě to začalo syčet?Vidla je nova.Dík za rady
třebase ti tam uhnízdila někaká hadice a vyvedla mladý :)
ještě že to nepíská – to by tam totiž mohla být i tarantule (to není sranda, něco podobnýho se už stalo – ženská si koupila tropickou palmu a když jí zalévala, tak z ní vycházel pískavý zvuk.. po týdnu jí to nedalo a pátrala.. a našla v kořenech hnízdo tarantulí)
Tak bacha!!!!
Kdyby si mě radši poradil místo těch srandiček.
do RST Delta mi nikdy nenateklo Do Blacka nikdy nenateklo – a to jsem ho rasil wapkou
do bráchovy SR Suntour (nevím co za typ) nateklo a všechno uvnitř zrezlo
Ale tomu tam nateklo horem – kolem těsnění kluzáků a možná také kolem štelování předpětí pružiny..
Po Dolomitech 2000 jsme z tý vidlice vylili tak 200 ml rezavý sračky..
ale on ta tu vidlici nehorázně sral..
OK Dik