• LTZ1000

    V Lidlu se objevilo elektrokolo Crivit Peak 709 za zajímavou cenu 44999 Kč. https://www.lidl.cz/…100388033903?…

    https://www.youtube.com/watch?…

    Zajímalo by mě, jak dobrej a servisovatelnej je ten použitej motor Mivice X700 s výkonem 250 W a výrazným točivým momentem až do 100 Nm.

    Bafang servisuje kde kdo, ale nějakej Mivice? Budou na to náhradní díly?

    Vidlice je asi pružinová a vypadá to, že nemá tapered hlavovou trubku. Cyklopočítač je asi nejlevnější, jakej může být, má jenom LED indikátory, takže předpokládanej dojezd se nedozvíte.

    0 3
    • LTZ1000  

      Pár fotek. Jako fakt tam nemohli dát aspoň malej LCD displej?? Bejvá i na pitomých levných elektrokolech s motorem v zadním náboji…

      Jak napsal Trailhunter: „Lidl překvapil a postavil horské elektrokolo, které tak nějak dává smysl. Má sice řadu nedostatků a mezi hlavní tři bych zařadil slabou vidlici, horší ochranu (pozn.: proti zanášení škvír u motoru bordelem z cest) a absenci displeje(…)“

      0 2
    • va-bo  

      Taky nemám LCD, jen diody, nijak mě to neomezuje.

      1 0
    • hnizdo  

      „Záruční servis je zajištěn u dodavatele v Německu. Při záruční opravě je kolo vyzvednuto přímo u zákazníka prostřednictvím doručovací služby DHL. V případě potřeby servisu je třeba kontaktovat 800 143 873 nebo deltasport@lidl.cz.“

      Pohon je z číny, používá např zn. rel. populární Engwe. V tomhle kole se zadním pohonem odešla kolegovi elektronika. Vidlice je pružinová. Vzhledem k tomu za kolik se prodávaj loňský kvalitní modely s Boschem a rozumným vybavením (+15–20kkč), nevim no.

      0 0
      • va-bo  

        Myslím, že v případě problémů to měni kus za kus.

        0 0
        • hnizdo  

          Po dobu záruky.

          1 0
        • Vilém  

          Nebyl bych si uplne jisty. Posledni dobou zacali neco i opravovat, coz teda neni 2× vyhra, clovek byl rad, ze se toho smejdu zbavil.

          1 0
      • XNeo  

        Přesně tohle by byl pro mě redflag proč bych to nikdy nevzal. Výměna kus za kus a max. doba výměny – písemně, jinak klidně oprava a do 30 dní. Po záruce si to můžu tak akorát vystavit. To už bych radši vzal v podobné ceně Crussise, kterého prodává snad každej cykloshop v ČR a servis není problém.

        1 0
    • Andy5  

      Maximální výkon Mivice X700 na testovací stolici je asi 670 W-tedy asi jako nejvýkonnější Shimano, slabší než Bosch (740W). Usuzovat z udávaného 100 Nm momentu, že jde o silnější motor tedy nelze. Nelze samostatně koupit motor a náhradní díly moc nejsou dostupné-jen přes dealery?, displej by měl být otevřený systém, tak snad i displeje Bafang? Má omezení na 25 km a s přečipováním nejsou zkušenosti. Po uplynutí záruky opravitelnost bude velký problém. Raději bych si připlatil za kolo s lepším motorem – Bafang M510 (servisovatelnost, náhradní díly, sít´servisů..) nebo Bosch.

      1 0
      • novcze  

        k tomu motoru, kolega má úplně nejlevnější městský crusis, asi s nějakým bafangem a je to naprosto tiché, když jedeš vedle něj tak nic neslyšíš, nechápu ty lepší kola co jsou slyšet jak akuvrtačky

        0 0
        • Andy5  

          Bafangy jsou poměrně tiché (M400, 420, 500, 600-všechny už zastaralé), novější jsou M510-tichý a M560-trochu hlučnější ve vyšších režimech-ale až 1100W max výkon-tedy silnější než novinka od DJI:AmFlow e-bike. M820 je slabší výkonem-má význam pro light E-mtb.Poslední 3 (M510, M560, M820) jdou nastavit přes Besst nebo přes aplikaci s vhodným displejem. Tovární nastavení není dobré.

          0 0
    • LTZ1000  

      Mivice má v nabídce i celkem normální LCD displej. https://mivice.com/products/hmi/

      1 0
    • Markony  

      Tady malý test https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • LTZ1000  

      Teda vidím, že to má hadičky, bowdeny i kabel vedený hlavovým složením. https://youtu.be/K495Bu2PUkc?…

      To je za mě docela nevýhoda.

      0 0
      • Lišák  

        Takže shrnutí:

        Místo vidlice držák předního kola XCM.

        Motor, na který bude problém s náhradními díly.

        Brzdy naprostý základ.

        Vedení hlavkem.

        Díra mezi motorem a rámem na lapání bordelu.

        Celkově SUPERKAUF!

        3 1
        • va-bo  

          No no. Na ebike za 45 nemůžou dát vidli za 8, Lidl asi při problémů s motorem bude měnit kus za kus jako u nářadí Parkside, to co platí o vidli platí i o brzdách, vedení bowdenů a kabelů hlávkem má celá řada nových biků i podstatně dražších a mezery mezi krytem baterie a motorem jsou skoro všude. Já je mám zalepené černou Duck páskou i u podstatně dražšího éčka.

          1 1
          • K2  

            Lidl nářadí a zahradní technika poměr cena výkon OK, ale pozáruční servis úplně levný není. Kupoval jsem pár dílů na starší sekačku a cena ručního vypínače k elektrosekačce (vyměnil jsem si to sám) byla cca 30% ceny sekačky.

            Pak sekačce odešla bezpečnostní brzda (pevně spojená s motorem) a to už jsem opravu vzdal.

            Věci, které s pokazily v záruce, tak většinou bezproblémové vrácení peněz i v případě malé vady

            Takže…pokud vám cena a délka záruky dává smysl, tak OK. Pokud počítáte s dlouhodobou životností a případným servisem, tak je to na zváženou – pokud by tam byl standardní motor, tak asi není co řešit…

            2 0
        • jIrI___  

          Jakou konkurenci v dané cenové hladině bys doporučil? Teď hledám moped rodičům a XCM, základní brzdy atd. mají i výrazně modely zvučnějších značek.

          0 0
          • va-bo  

            Kouknul bych třeba na LEVIT. Je potřeba počítat s tím, že baterka, motor a elektroinstalace bude tak za 30 a zbytek 15 bude odpovídat biokolu za 15 tis. Tak asi tak.

            0 0
        • roman 3D  

          to není dobrý kup, za ty peníze se dá sehnat s boschem 625, vzduchovnou, obě osy pevné i lepší brzdy

          https://www.bradsky.cz/…p-14516.html

          0 0
          • mech1  

            Cena krásná, myslíš si ale, že někdo, kdo shání levné elektrokolo ocení mullet?

            0 2
          • Tatut  

            Parádní stroj. Rodiče mají na tom motoru (jiný ram) najeto přes 12000 km a vše šlape jak má..

            0 0
            • LTZ1000  

              Sorry, ale myslíš „Bosch Performance CX 4 .gen, 85Nm“, že ano??

              0 0
              • Tatut  

                Aha tak presne jsem se díval a je to uz stary model Bosch CX 2. Ještě s tim malym převodníkem.

                0 0
    • va-bo  

      Úprava proti zabordelení škvír asi takhle. Co je zalepené, není potřeba čistit.

      1 1
      • miki  

        A máš dole dírku kudy vyteče voda která se tam dostane a nevíš ani kudy?.

        0 0
        • va-bo  

          Jo jo, zespodu pod motorem je díra dos velká 1×0,5 cm. Ta už tam byla. A spodní hrana krytu baterie zalepená není, jen ze stran.

          0 0
    • LTZ1000  

      https://mivice.com/…-drive-unit/

      Točivý moment 100 Nm u levnýho motoru bude něčím vykoupený, ne?? Nebude to mít mizernou účinnost třeba? Nebude se to přehřívat? Nebude to ničit řetěz a pastorky? Není to nějakej podvod??? (Mám třeba tyčovej Mixér Tefal, na kterým je napsáno 700W. Ve skutečnosti při běžném použití má příkon méně, než 70W.)

      Bosch nabízí jenom 85 Nm.

      https://www.bosch-ebike.com/…nne-jednotky?…

      Brose nabízí 90 Nm.

      https://www.brose-ebike.com/de-en/products/

      1 0
      • va-bo  

        Píšou účinnost 80%. A jestli je to fakt Německa, tak proč ne? Nejvyšší krouťák to stejně vyvine je občas, při nejvyšší podpoře a zátěži. Většinou to pojede na 30 – 80%.

        0 0
        • pm74  

          Jak z Nemecka? To je cistokrevna jebka z Ciny, ne? Existuje nejaky duvod se domnivat, ze to s cyklomotory z Lidlu bude jiny pribeh, nez treba s elektronaradim? Ja myslim, ze ne. Je to to nejlevnejsi na trhu a musi tomu logicky odpovidat kvalita…

          1 4
    • Arty  

      Do 6.4. možno objednat za 39999 Kč

      0 0
    • Majsher  

      Ahoj,. máte někdo nějaké informace o tom motoru, případně pozarucnim servisu? Diky

      0 0
      • LTZ1000  

        Poptej se různých prodejců elektrokol v okolí svého bydliště, jaké značky motorů servisují.

        0 0
      • roman 3D  

        Nechápu jak někdo může o tom Lidlu přemýšlet po recenzi trailhuntera, navíc když se za stelné peníze dá sehnat na 4. Bosch, vzduchovkou a s pevnými osami

        1 0
        • miki  

          Ať si to nějaký makak klidně koupí

          0 0
        • hnizdo  

          Za cca 45 se dá sehnat novej mtb s Bosch smart 4.gen, a vzduch vidlice? To si fakt nemyslím

          1 1
          • Vilém  

            Roman te odkaze na takove kolo za 50tKc, myslim u Nemcika.

            .

            0 0
            • roman 3D  

              Ale prd, třeba Levit Corax 3 je s 4 Bosch, 630 baterie, vzduchovka na 29 s pevnejma osama za 39000kč

              0 0
              • Vilém  

                Tak sorry, byl to Bradsky. Bohuzel jsi spatne pochopil, ze to melo byt na tvoji podporu, coz se stane opravdu malokdy. Uz se to nebude opakovat.

                1 0
                • roman 3D  

                  V pohodě, jenom pro někoho info že se dá vybrat mnohem lépe

                  0 0
                  • hnizdo  

                    Takhle našel jsem Levit Corax 3 nejlevněji v akci za 48, a ano, to je nesrovnatelně lepší volba než ten Lidl.

                    0 0
                    • roman 3D  

                      Za 39 je ještě lepší kup:-)

                      0 0
                      • RadanK  

                        Koupil jsem 2 ty kola. Naprostá spokojenost. Po 120 km 50 % baterky, výkon dobrý, geometrie dobrá. Co nemá sílu jsou brzdy, ale bohatě postačují a přední vidlice nemá vzduch. Za tu cenu je to hodně muziky.

                        0 6
                      • RadanK  

                        Koupil jsem 2 ty kola. Naprostá spokojenost. Po 120 km 50 % baterky, výkon dobrý, geometrie dobrá. Co nemá sílu jsou brzdy, ale bohatě postačují a přední vidlice nemá vzduch. Za tu cenu je to hodně muziky.

                        0 6
                      • RadanK  

                        Koupil jsem 2 ty kola. Naprostá spokojenost. Po 120 km 50 % baterky, výkon dobrý, geometrie dobrá. Co nemá sílu jsou brzdy, ale bohatě postačují a přední vidlice nemá vzduch. Za tu cenu je to hodně muziky.

                        1 7
                        • Vilém  

                          Super kup. Sice jsi mohl mit lepsi kolo o 5 tisic levneji, ale tobe to proste stalo za to. Chapu, ze jsi koupil jedno do zasoby, u Lidlu clovek nikdy nevi, kdy to klekne a cekat pak na reklamaci, kdyz jsi mohl drit a delat neco pro sve telo…

                          3 4
                          • Cavendish  

                            A co je ten super kup o 5k levnější :)

                            0 1
                            • Vilém  

                              Nekde tu vyse padnul od Romanka.

                              Cosi s Bosch motorem, vzduchovkou od SR a brzdy stejny shit.

                              0 0
                              • RadanK  

                                Dík za radu, jedno je L a druhé M velikost.

                                Jsem si vědom limitů toho kola, ale zatím mě jen překvapuje.

                                0 0
                        • pm74  

                          A to jsi se zaregistroval jen proto, aby ses 3× pochlubil, nebo tu nadheru promujes?

                          3 1
                        • wolfdog  

                          Ahoj, jestli jsi spokojen, tak super a přeji Ti, ať kolo dlouho a bez problémů slouží. Až něco najedeš, napiš další poznatky, ať jsou nějaké zkušenosti z praxe a ne plácání místních žvanilů.

                          Brzdy si možná ještě sednou, nebo možná zkus jiné destičky.

                          2 2
                          • roman 3D  

                            Tak on to dobře shrnul Trail Hunter, od Lidlu možná dobrý počít ale jen plno věcí do mají zavedení výrobci vychytané

                            0 0
                          • RadanK  

                            Zatím jedna negativní zkušenost, motor se v režimu boost vypne (což je v manuálu). Režimy si kolo umí volit automaticky aniž by člověk přepínal. Zřejmě na základě vysoké hodnoty Nm v pedálech. Žena ignorovala přehazovačku a jela na nejtěžší od Vltavy na Kavčí hory. Tak musela chladit.

                            Celkově je ten zátah tak silný, že se bojím o řetěz. Prý japonský.

                            Co je třeba pochválit, je geometrie podporující obratnost.

                            0 0
                            • roman 3D  

                              Přehříváním trpěl i Bafang, jestli paní nebude řadit tak po pár stovkách km budeš měnit kazetu s vytahaným řemenem, na éčko je best shimano cues

                              0 0
                              • enjoy  

                                Když paní nebude řadit, tak řetěz měnit nebude muset.

                                3 0
                              • RadanK  

                                Tady je Shimano CUES U6000

                                0 0
                              • Lišák  

                                Proto si snad lidi to éčko kupují, aby se nemuseli obtěžovat se zbytečností, jako je řazení, když to tak pěkně a bezbolestně jede na nejtěžší převod, ne?

                                0 2
                                • RadanK  

                                  Jezdím na tom poprvé, kdo neřadí, má vysokou spotřebu nebo rovnou stojí.

                                  0 0
          • plevka  

            třeba zde někdo výše dával odkaz..

            0 0
    • Arty  

      Přemýšlím o něm pro manželku, ale ten motor je velká neznámá…

      0 0
      • RadanK  

        Tento motor mají městská kola v DE.

        https://engwe-bikes-eu.com/…/l20-3-0-pro

        0 0
        • pm74  

          Tuhle zarucenou pravdu o masivnim rozsireni tohohle cinskeho zazraku v Nemecku tu uz nekdo zkousel tlacit, ale jaksi zapomnel dodat zdroj. To, ze je nejaky vyrobek dostupny na DE trhu, neni zadny dukaz kvality a neznamena to ani vyresenou pozarucni servisovatelnost. Tak tu prestante naznacovat, ze je tenhle motor v pohode. Neni. Az tu bude oficialni Mivice servis a nejake dlouhodobe zkusenosti, pak muzete chlacholit pripadne zajemce. Do te doby jsou majitele toho motoru jen pokusni kralici.

          0 1
          • Kuba78  

            vždycky musí být někdo první. říká se tomu „early adopter“ a velmi často si vyžere „dětské nemoci“ produktu.

            Lídl je dost nákladově orientovaná společnost, tak předpokládám mají nějaká data k tomu, aby při ceně toho kola a ziskovosti nezahučeli do červených při následném záručním servisu..

            0 0
            • pm74  

              Jasne, ale tohle neni novy inovativni produkt ze zapadniho startupu, ale cinska odpoved na korporatni tlak na snizovani nakladu. Jaky z toho vznikne produkt, neni slozite domyslet. Jen naivove a parkside ultras veri pribehum o srovnatelne kvalite za nesrovnatelne nizkou cenu.

              Cilovka je jasna. Zakaznici, kteri jezdi jen obcas a vetsine z nich to ty dva roky vydrzi. Otazka je, co bude potom.

              1 1
              • VojtaXY  

                Lidl/kaufland je dost velky hrac na to, aby si poresil zarucni servis a reklamace na vyrobci. Hadam, ze pokud vyrobce nezkrachuje a bude vysoky pocet reklamaci, tak vyrobce bude platit za reklamace.

                1 1
                • Kuba78  

                  tak předpokládám, že skopčáci na tom škodní nebudou a čínani si budou muset dát trochu záležet když jde o jejich prachy :-) ale to se uvidí až časem.

                  Jinak to kolo nevypadá tak špatně. jasně, je tam spousta kompromisů, ale polesný to shrnul asi rozumně, takový nenáročný kolo na pohodlnější ježdění, asi těžko někdo bude čekat že s tím zákazníci lidlu budou brousit traily. spíš to ověsí blatníčky, brašničkami, držáky.. a nejhorší co se bude stávat bude trhání řetězu z výše zmíněných důvodů – že prostě lidi díky tomu krouťáku budou líní řadit. Nevím jestli si to lidi uvědomují, ale pokud ten motor má až 100Nm, tak to má stejný krouťák jako měl favorit.. škoda favorit. ne favorit rokycany.

                  taky ten dojezd „až 100km“ s takovou kapacitou baterky značí, že motor asi dost papá (proto se taky vypíná, protože se asi dost hřeje)

                  1 1
                  • Markony  

                    No s tím řazení to máš jedno spousta lidí neřadí a da větší přípomoc, zrovna včera paní vzadu nejméně a do kopečka si to švihal tak 20 .

                    0 0
                  • Esi  

                    Jo ty výkony těch elektromotorů které dá dávají do těch kol jsou naprosto úchylné, úplně bohatě by stačil motor který by dával kolem 100W 30Nm kroutak na to aby to lidem pomohlo do kopečka, po rovině muže většina populace jet za své a na oplátku by to kolo nemuselo mít 25kg při stejném dojezdu jako mají ta kola teď by tomu stačila poloviční baterka možná i menší

                    0 1
                    • Kurt  

                      Může, ale nechce. Oni to mají proto, aby je to někam vyvezlo, ne aby jezdili za své. Kdyby to mělo slabší motory, byly by pořád mrtvý.

                      0 1
                      • Esi  

                        Nebylo by to mrtvé, jen by to muselo v levnějších verzích mít větší display na kterém by to psalo podřaď ****** nebo zaber, u tech dražších by to mohlo podřazovat samo, pokud budeš mit déle než 20s kadenci pod 70 tak to podřadí o jeden stupeň, jeste by se elektrojezdci naučili správně šlapat :-)

                        0 1
                    • Lišák  

                      100W? To by to byl kolo s pomocným motorkem… Moment! Ono je to vlastně prezentováno jako „kolo s pomocným motorkem“!

                      0 2
                  • jirkous3  

                    Já myslím, že jsi to vystihl přesně. Nakupující v Lidlu si z toho udělají výletové kolo. Nepohrnou se nikde do terénu, maximálně nějakou na pěknou polňačku a cyklostezky. Pěkně od zahradní restaurace po zahradní restauraci. Ta kola to úplně v pohodě dva roky přežijí i bez servisu. A co bude za dva roky? Koho to teď zajímá? Většina těchto jezdců zjistí, že už je stejně to jezdění stále stejných tras nebaví a budou s tím jezdit jen občas. A když to zkusí dát do opravny, řekne jim servisák za to několik let neservisované kolo takovou částku, že si rovnou koupí – třeba zase v Lidlu – kolo nové.

                    1 1
                    • Kuba78  

                      dle mého názoru je největší devizou tohoto kola proti jiným levným kolům to, že díky vnitřnímu vedení kabelů a „učesanému“ kokpitu kde netrčí nic ven vypadá napohled dobře – podobně, jako podstatně dražší (a taky lepší) Grand Canyon:ON.

                      Kdybych už neměl elektriku a třeba teď vybíral, tak bych to jako kolo na dojíždění, občasné vyjíždky a dojíždění v zimě klidně zvažoval (za těch 40 nebo ještě lépe jestli bude další sleva).

                      0 1
                      • pm74  

                        To je kostrbata ironie, ne? Myslim, ze by se za to srovnani v Canyonu malinko mracili. :D

                        0 1
                        • Markony  

                          Není on to myslí vážné .

                          0 0
                          • Kuba78  

                            Myslím. nikde sem nenapsal, že to kolo je srovnatelné technicky s Canyonem (ani omylem), ale že trochu VYPADÁ jako ten canyon v podobné barvě. Vypadá na pohled – na pohled nikoliv na parametry, ale na pohled okem ze dvou metrů z boku.

                            Ten, kdo si jde koupit do lídlu rohlíky, salám a přihodí si do košíku takovéto elektrokolo, neřeší, že to má pružinovou vidli, nemá pevné osy a brzdy budou dost měkký a že to má čínský motor, který vzhledem k parametrům velkého krouťáku a podezřele nízkého dojezdu na tak velkou baterii dává tušit, že soudruzi moc neoptimalizovali a proto se tak nějak musí motor vypnout, když se „trochu“ přehřeje. Ani neřeší nic jako servis.

                            Buď je smířen s tím, že za málo peněž bude dostatek muziky na „to jeho tancování“ nebo o tom ví úplný prd a vidí jen cenovku a vidí, že to kolo prostě opticky vypadá dobře – nikde nic nečouhá, nemá to žádné divoké barvy, uklizená řidítka, nemá to vícepřevodník takže je to „moderní“ (ten kdo tomu nerozumí tohle bere jako argument) a vypadá to trochu jako ten Canyon, protože je mu prostě vizuálně podoben – nebo třeba Cube. Ten, kdo koupí tohle kolo, pokud se oprostím od těch, kdo po něm jdou cíleně, prostě nemá kapacitu hledat mezi stovkami jiných, porovnávat parametry, hlídat ceny.. prostě vidí vizuálně pěkné kolo pod 40 tisíc a v lídlu, takže to není žádný podezřelý eshop někde z hlubin číny (nebo dokonce z brna).

                            A vizuál prodává. proto si myslím, že tohle kolo může mít úspěch – protože vypadá líp, než většina kol z mountfieldu a má daleko větší číslo napsané u kapacity baterie, než kola z decathlonu.

                            4 0
                            • LTZ1000  

                              Podle mě Lidl Crivit Peak 709 má pevné osy.

                              0 0
                              • Kuba78  

                                je to možné. v popise jsem to neviděl nebo možná přehlédl. pokud by měl pevné osy za tyto peníze, tak to není tak špatný.

                                0 1
                              • RadanK  

                                Má pevné osy. A dojezd je mnohem větší než 100, to je nad s nákupem.. Jako strojař mohu říct, že kvalita svárů předčí renomované značky. Přehazovačka cues u 6000 se taky dává na lepší kola.

                                0 1
    • Majsher  

      nakonec stejně rozhodne celkový dojem. Potřebuji presedlat na elektrokolo kvuli koleni a rozhodujici bude pohodlny posez, bo mam netypickou postavu, a jisté chovani pri jízdě. Kolo jsem objednal, vyzkousim a případně vrátím nebi si ho nechám.

      1 0
      • roman 3D  

        To jsi neshlédnul tu recenzi od traihuntera na YouTube?, jà bych nechtěl teda dobíjet že baterku musím pŕi každém dobíjení vyndávat z rámu, a vzduchovku by to chtělo

        1 0
        • hnizdo  

          někde se ta cena projevit musí

          0 1
        • Majsher  

          To jsou podruznosti. navic pruzinovku davaji i do kol za 70 tisic. Me zabtu cenu zajima pohodlnost, ovladatelnost a moznost servisu motoru, to je největší neznámá. Ale zase kdyz to tu bude mít vic lidí, servisy se přizpůsobí.

          0 2
        • Majsher  

          To jsou podruznosti. navic pruzinovku davaji i do kol za 70 tisic. Me zabtu cenu zajima pohodlnost, ovladatelnost a moznost servisu motoru, to je největší neznámá. Ale zase kdyz to tu bude mít vic lidí, servisy se přizpůsobí.

          0 3
          • roman 3D  

            Přesně proč si kupovat dobře vybavené kolo když můžu za stejně peníze mít okresní přebor

            1 0
          • Tatut  

            Evidentně jsi se už rozhodl. Zkušenosti jiných tě nezajímají. Jestli chceš koupit krám aby jsi ho pak odložil do kolárny tak si ho kup. Možná na kole vlastně ani jezdit nechceš.

            4 0
    • Majsher  

      První dojmy jsou dobré, geometrie je hodně pohodlná, ale stále sportovní, dobře ovladetelené. Vydlice je slabší. Zato elektropohon je na jedničku, ten velký krouťák je při rozjezdech opravdu znát, to je návykový. Hlučnost je průměrná, čekal jsem to o dost horší. Prehazovani 10 rychlostní Cues, snad tedy prostřední řada. Baterka vyrobena tento rok, vzhledem ke kapacitě poměrně těžká, vydávání je v pohodě. Za mě spokojenost vzhledem k poměru cena vykon. Kolo si tedy nechávám a budu jezdit..

      2 1
      • Kurt  

        Ta „vydlice“ mi trhá oči.

        „Baterka vyrobena tento rok, vzhledem ke kapacitě poměrně těžká“ – tak hmotnost asi bude mít nějaký důvod. To „vzhledem ke kapacitě“ je myšleno ke kapacitě udávané výrobcem, nebo reálné výdrži v provozu?

        1 0
    • LTZ1000  

      Má teda Lidl Crivit Peak 709 tapered vidlici?? Podle fotek to vypadá, že spíše ne.

      0 0
    • LTZ1000  

      Pozáruční servis na motory Mivice v ČR už někdo našel??? Nebo je to jenom někde v Německu? Narychlo jsem taky nenašel nic.

      0 0
    • LTZ1000  

      https://www.lidl.cz/…100388033903?…

      Prý je tam

      „Přední vidlice: SR Suntour XCM34“

      což je dle obrázků s tapered krkem…

      https://www.koloshop.cz/…dlice/134487

      „Hmotnost 3420 g“

      https://www.srsuntour.com/…st-7775.html

      Váha nic moc, ale aspoň tam půjde snad dát lepší vidlice…

      0 0
      • pm74  

        Jasne, klasicka polevka ze sekerky. Nakonec zbyde jen ram a ten zahadny, asfaltrvouci motor.

        Me zaujala jeste jedna vec. Uvedena maximalni nosnost 93kg. Kdepak je asi slaby clanek toho uzasneho stroje?

        0 0
        • Esi  

          93kg? To když odečteš váhu toho stroje tak cyklista 65kg ve slipech a to se potom nesmí moc obléknout a pit bude jen v kiosku?

          0 0
          • Kurt  

            Žádnou váhu stroje neodečítáš, je to nosnost – tedy kolik kolo „unese“. Ve výtahu máš tayk napsanou maximální nosnost 250kg a neodečítáš od toho váhu kabiny. ;)

            1 0
            • roman 3D  

              Nícméně 93 je sakra málo

              0 0
              • Kurt  

                To nepochybně.

                Vyplývá to z maximálního možného zatížení komponent (typicky mají ráfky 120 kg) a hmotnosti kola.

                0 0
              • Kuba78  

                doložnost 93 znamená, že to na lehký terén a cyklostezku do hospody celkem bez problémů unese 120–150g živé váhy což je bych řekl poměrně velká část cílové skupiny toho kola..

                0 0
                • roman 3D  

                  Tak doložnost jako parametr kola je zajímavá veličinu, inu člověk se stále má co učit

                  0 0
                  • Kuba78  

                    je tam napsáno nosnost, ale já to nazval doložnost protože se domnívám, že ten údaj 93 znamená v zásadě „doložnost“ tedy kolik kolo uveze nad svoji vlastní váhu.

                    pokud by to byla celková nepřekročitelná hmotnost, tak samotná váha jezdce by byla velice limitující a tomu tak úplně nevěřím, že by to bylo tak málo.

                    0 0
            • Esi  

              Ja jen ze u kol se běžně do nosnosti počítá i hmotnost kola, ale je fakt ze tohle neni kolo tak je to asi jinak.

              0 0
    • Kuba78  

      Dekáč kontruje kolem pod 30k

      https://www.decathlon.cz/…_/R-p-370639?…

      sice menší baterie (ale dojezd ne o tolik menší), ale zase o 10nm více než lídl. 110Nm je víc, než měla Felicie s motorem 1,3.. a má to displej.

      zvedne béda trávníček hozenou rukavici? slyším „slevaaa, elektrokolo za 19999“ ? :-)

      0 1
      • Vilém  

        Microshift, rychloupinaky. Ja ti nevim zda toto je konkurence.

        No a Beda, ten by to samozrejme mel bez baterky, jak je zvykem.

        2 0
        • Kuba78  

          "na to ti kálí bílej tesák, má to displej a je to o desítku levnější :-)) musíš se přizpůsobit většinovému zákazníkovi a jeho myšlení. Ti neřeší, zda je Cues o tolik lepší než microshift, ti většinou ani neví, co to je a spokojí se s tím, co jim řekne prodavač. notabene aby řešili rozdíl mezi RU a pevnou osou, když RU je pravděpodobně to, co mají teď doma na svém běžném kole.

          Tady bych viděl jako nezanedbatelnou výhodu i to, že kolo lze na prodejně vyzkoušet. Což u toho lídlu jaksi není, jak jsem pochopil.

          Berte to takhle. pokud tihle masoví výrobci zahájí cenovou válku levných kol s rozumně velkou baterkou a středovým pohonem, co sice nejsou žádná špička, ale „za ty prachy dobrý“.. tak zákazník z toho může jen profitovat i ve vyšším bosh/shimano segmentu.

          ano, negativem je to, že kdejaký pepik s máňou se teď budou pokoušet na tomhle jezdit na sněžku a bude jaksi přelidněno. ale takový je holt život.

          0 1
          • pm74  

            Tak to je hodne odvazna teorie chovani trhu. Ty cenovy skupiny nemaji zadny prekryv, proc by se to melo ovlivnovat? Podle me to dopadne tak, ze ty levny kola budou cim dal vetsi ojeb, protoze korporat svoje marze rozhodne neponizi a nekde se usetrit musi. Ten Dekac to uz realne dela.

            0 1
            • Esi  

              tak ono potom tak trochu záleží k čemu to kolo kdo bude používat, pokud si to koupí důchodce 75+ který to používá na ježdění po výletech po rovině na asfaltových cyklostezkách, max nějaká prašná cyklostezka tak tam kolo které má rychloupínáky a MT200 brzdy bohatě stačí.

              0 1
              • Tatut  

                Nejspíš si to koupí někdo kdo měl doteď krosové kolo tak za 10t Kč na V-brake.

                1 1
                • Esi  

                  přesně tak a bude to využívat úplně stejně, tohle si nekupují ti co s tím potom budou jezdit někde mimo zpevněné cesty.

                  0 1
            • Kuba78  

              neříkám tak ani tak, ale na má slova dojde :-)

              tyhle „o fous lepší levná kola“ pokryjí dost možná i část trhu, který obsluhovaly „velké značky“ očesanějšími a z jejich pohledu levnějšími, ale reálne dražšími než ten lidl verzemi svých kol. Proč by někdo kupoval nějakýho gianta, spešla apod který je „levný“ ale dražší než ten lídl nebo dekáč při podobné výbavě jen proto, že je na něm napsáno spešl?

              Takže se budou muset soustředit na vyšší střední a vyšší segment, kde bude trochu přehuštěno v boji o solventnějšího zákazníka a mohlo by se tlačit na inovace a cenový boj.

              to, že to bude do určité míty čím dál větší ojeb je přirozený vývoj a bude to tak asi v obou segmentech, protože tlak na cenu bude vždy. Ale i ten ojeb má hranici, pokud to firmu požene do červenejch třeba kvůli hroznýmu servisu během záruky. Takže se bude muset inovovat a optimalizovat ve všech segmentech. Ostatně, Polesný to ve svém videu ukázal – nějaký loňský Zundapp lídl kolo vypadal a jezdil příšerně, ale tohle elektrokolo se v zásadě vlastně docela dalo.

              Nejsem si jist, jestli v elektrokolech existuje něco jako „rolls royce“ kde zákazník zaplatí bez reptání jakoukoliv cenu, kterou si ten výrobce za ten výrobek řekne.

              každopádně, nechme se překvapit. více možností a více konkurence je pro zákazníka vždy lepší.

              1 1
            • DDDD  

              Tak já už pomáhal nějakýmu random dědovi, co píchnul éčko s pevnou osou a nevěděl jak to kolo sundat. Pro tuhle skupinu RU výhra

              4 1
          • miki  

            jenom ať sem do vlákna nevleze marabu,ten to zkritizuje vše

            0 0
        • Lišák  

          MicroSHIFT Advent X má žena na tom éčku z Dekáče, co jsem jí koupil. Projížděl jsem to a neměl jsem s řazením nejmenší problém. Ty RU si myslím, že cílovou skupinu ani neodradí a ani nebudou příliš vadit. Jen při vyndání a nandání kola.

          0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse