• Velomiwookie

    Prave jsem absolvoval servis od kolofixu, dojedou kamkoliv po CR s vybavenym nakladakem ve kterym maj dilnu, da se to objednat pres appku, clovek vidi predem kolik to bude stat, celkem fajnovy oproti klasickejm servisum kde se clovek obejedna za 2 tejdny, pak to tam tyden lezi a pak ceka prekavapeni kolik to bude stat..

    A objednaci doba je pomerne kratka, na fyzickej servis v Praze braniku jeste kratsi. Tak kdyby nekdo potreboval tak to sem davam jen jako tip :) Neni to reklama, jen se mi to libi a mel jsem voucher od banky na hodku servisu a dopravu zdarma tak jsem to musel zkusit :)

    0 0
    • lazy commuter  

      „Vyjezdi Prymulu z hlavy“ aneb servis zdarma

      0 0
    • doubleingram  

      Objednavals pres app? Ja tam dal montaz brzd, vybral po dopo jako zacatek a dalo mi to vyzvednuti az v pa. Coz mi prislo dost. Tak sem sel jinam.

      0 0
      • lazy commuter  

        Objednával jsem se včera osobně (měl jsem cestu kolem). Kolo jsem dovezl dnes ráno (s vyzvednutím zítra odpoledne) a už přišla SMS, že je to hotové.

        Je ale možné, že se jim tam mezi tím „nahrnuli lidi“.

        0 0
      • Pikaču  

        Musim říct ze rychlost objednání byla super. Servis jako servis. 50% opraví a 50% podělá.

        Jako nouzovka fajn. Ta maringotka nebudí zrovna dojem důvěry nechávat tam kolo za 150 litrů.

        Zůstanu u svého zkušeného garažníka.

        0 0
    • rsm  

      Ja vyuzil uz 2× a zatim absolutni spokojenost. Rychle, kvalitne a na pohodu. Snad se to nezkazi 

      1 0
    • tatakona  

      Přidám aktuální zkušenost z Braníka. Večer přes aplikaci objednána výměna hydr. brzd, ráno jsem kolo dovezl a předal, odpoledne obdržel SMS o dokončení a večer vyzvedl. Cena vzhledem ke slevě za objednání přes appku více než OK, ale i bez slevy by byla v pořádku. Komunikace naprosto fajn, prostředí super.

      Nákup v prodejně pivovaru Moucha v areálu mi opravu mírně prodražil, pivo můžu ale vřele doporučit.

      0 0
      • xtonda  

        A kolik je to ta OK cena?

        0 0
      • Uzdichcal  

        Taky prosím o cenu. Protahovali zadní rámem + odvzdušnění?

        0 0
        • tatakona  

          Platil jsem 780 Kč za výměnu setu přední a zadní hydr. brzdy, zadní s vnitřním vedením (na mojí Koně je to celkem debilně udělaný, sám bych to protahovat nechtěl a asi ani neuměl), odvzdušnění. Kolo zdarma umyli a mázli některé části.

          0 0
        • Velomiwookie  

          maji cenik na webu i v appce

          0 0
    • pumpy  

      Nevite, kde tam u nich najdu seznam nahradnich dilu? Potreboval bych vymenil na kole hl slozeni. Na web vidim jen ukon, ale pak uz nikde ve vyberu co tam daji a za kolik. Nebo si nahr dily musim dovest svoje ?

      Dik Radek

      0 0
      • karf  

        Poslední roky chodím jen k nim. Když přivezu vlastní díl, namontují ten. Když ne, navrhnou, že se mrknou a pak volají jednak kvůli ceně a jednak co tam teda chci z navržené nabídky. Za mě nejvíc super, že se tam vždy bavím nad kolem se servisákem a ne se slečnou na recepci !!!

        0 0
    • Lachtis  

      Musim taky ocenit kvalitu servisu Kolofix. Potreboval jsem udelat kompletni repas sve vidlice na ht, RS Sid Rl 100mm. Vidlici jsem privezl do Branika, typek super pristup, vse na pohodu, takove domaci prostredi tam. Nespechal jsem na to, ale rika mi, ze to zitra bude. Dle dohody bylo. Puvodni naceneni 2,7 tkc. Nakonec jsem platil 2,1 tkc.

      Vim, delat to sam, tak usetrim, ale do pruzeni se ne.eru, to si nechavam delat. Nicmene, pristup, rychlost, ochota, i cena mi prijde jako zatim nejlepsi. Po sezone jim dam asi i pruzeni fox a uz kaslu na svece.

      2 0
      • seatik  

        Taky mi dělali kluci z Kolofixu servis na Rebě na HT a jsem spokojený, pak sem jim svěřil z Top Fuela Fox středový tlumič i vidlici a jeví se to dobře. Jen u Foxky počítej s vyšší cenou.

        0 0
    • Kubiczech  

      Byl jsem na centrále a vsechno nad poměry dobre. Prostredi, jednani, odvedena prace, rychlost, cena, proste vsechno na jedničku.

      Nedavno pobočka, a servisak zpruzlej, buňka stísněna, rikam si ok, asi nema den, v takovy boude bych asi taky nebyl porad vysmatej. Pri prebrani kola vse v nejlepsim poradku, probrali jsme úkony, pokecali o kolech, cena vyssi, ale za tu praci, proc ne.

      Problem nastal, kdyz jsem potreboval poprve od servisu sundat kolo a opravit defekt. Predni osa pretazena tak, ze to multiklicem povolit neslo, takze SOS a domu autem. Zadni to same. Ok, stane se.

      Dneska jsem sundaval kazetu. Opet pretazena jako prase, orech a snad i jednotlivé pastorky namazaný nejaky sračem, jehož jediným účelem bylo špinit a drzet bordel. Dlouho jsem nic takovýho nevidel.

      Ve vysledku trochu zklamani. Snad to v jinych regionech funguje lepe a umi používat momentak.

      0 0
      • doubleingram  

        Kdes to měl? Jaká pobočka ?

        0 0
      • andy97  

        Měl sem to stejný. Zadní osa a kliky byli přetaženy jak prase.

        0 0
      • Chlebovnik  

        Tak když některé pevné osy/rámy mají předepsáno třeba 14 – 15 Nm, tak to těžko povolíš prťavým multiklíčem. Ano, záleží na klíči, ale já se v terénu spíš rovnou koukám po nějakém klacku, který mi zvětší páku. Multiklíč mám ten malý SWAT od Spešlu pod košíkem a všechno si jinak utahuju momenťákem. Vím, že bez toho klacku by to bylo bez šance.

        0 0
        • doubleingram  

          15 mi to nepřijde zas tolik abys to nepovolil multiklíčem

          0 0
          • novas752  

            Vtip je v tom že 15 utažení neni ani náhodou 15 na povolení ale daleko víc. Zvlášť pokud závit neni dostatečně namazaný nebo je v něm bordel.

            4 0
            • doubleingram  

              To je možný, v kolik to tak může být navíc, tušíš?

              0 0
              • novas752  

                He he he. To je vždycky jiné. Záleží na tom jak je to obrobené, namazané, čim to bylo prolitý. Když je to fakt dost tak to může na povolení potřebovat řekl bych klidně přes 40.

                0 0
                • doubleingram  

                  Jako skoro třikrát tolik jo, to už mi přijde trošku overkill teda

                  0 0
                  • Jáchym 1  

                    By ses divil.

                    0 0
                  • novas752  

                    Když se při pokusu o povolení začne viditelně ohýbat i 6mm Wera inbus tak to nebude jen tak nějakej momentíček. Ale to mluvim o situaci kdy je to prostě celé dotažené na sucho a prostě srostlé. Bývá to podobnej závit jako v na pedálech utahovanej na podobný moment, to taky umí být velmi dobře kouslé když jsou na sucho.

                    0 0
                • matbiker  

                  To uz je moc. To je povolovani zhavicu na tdi a ne sroubecku na kole.....

                  1 0
                • oddie  

                  Klidně přes 40 ten šroub, který je určen na 15, leda tak klidně ukroutí, místo povolení.

                  0 0
                  • novas752  

                    Stává se. Pokud to někdo povoluje nářadim z bláta nebo neumí pořádně zasunout. Pak nastupuje na scénu pan vytahovák. Ale s kvalitnim nářadim se mi ještě nestalo že bych protočil hlavu, že bych ukroutil osu už vůbec ne. Musí se s citem. Když nezafunguje prostý statický tlak tak pomůže tlačit o něco míň a ťuknout do toho. Nebo horkovzduch když to neni karbonový.

                    0 0
                • jIrI___  

                  40 Nm? :O Kolik závitů ti už zůstalo ukroucených v díře?

                  1 0
                  • novas752  

                    Nevím kolik, neměřil jsem to. Ale 25 to nebude. Když při povolování začne viditelně pružit i tenhle inbus 7mm průřez mimi konce…

                    A závit mi nezůstal ukroucenej žádnej. Ani hlava pokud už nebyla dost dojebaná majitelem.

                    0 0
              • MichalOld  

                Tak si to i momenťákem povol, začni na nižší hodnotě a přidávej. Tak to zjistíš přesně ;)

                0 0
                • zirecek  

                  A k čemu to bude? Ta hodnota je dobrá akorát do b-f diskuze, jiný význam nemá, :-).

                  0 0
        • rejdy  

          Přesně tak, mám taky ten SWAT (u tlumiče) a zadní pevnou osu dotaženou momenťákem k 15 Nm s tím jde povolit hodně špatně a kor bez rukavice, to byla dlaň dost pomačkaná. Takže vozím v podsedlovce o něco delší imbus, kde už je páka na povolení dostatečná. Navíc teda dotahuju už jen cca 13 Nm, stačí to. Přední Maxle (dotažená na 10–11) jde i s multiklíčem v pohodě.

          0 0
          • kycis  

            U Swatu je dulezity otevrit si vzdycky i imbusy na druhy strane nez zrovna pouzivas, hodne to zvetsi paku.

            0 0
          • novas752  

            A přitom stačí osu utáhnout o něco míň a jednou za čas zkontrolovat.

            0 0
    • honzabike  

      U nás v Jihlavě Kolofix OK. Maník tomu fakt rozumí.

      V létě mě zbavil lupání v zadní stavbě, ukázalo se že to bylo ložisko v náboji.

      Teď v zimě sem dělal větší servis asi za osmičku, tak na jaře uvidím.

      Oceňuji že i v sezoně se dá vpohodě objednat, přístup příjemnej.

      Úlně jiná liga než nervózní prodavači, kteří už při otevření dveří dávaj najevo, že nějaký opravy pro ně nejsou kor v sezoně žádná priorita.

      0 0
      • tomo_111  

        pripadne nie si priorita lebo si tam nekupil kolo a komplet hadry aj do poslednej odrazky :)

        0 0
        • honzabike  

          Poprvé sem se dokonce už dopředu omlouval v servisu Kellys, že si du dát Kellys kolo na servis, ale koupil sem si ho jinde :-)

          1 0
    • seatik  

      Kolofix v Plzni na Lopatě taky fajn, příjemní, vysvětli , ukáží, komunikace fajn. Ale taky nikdo není neomylný. Kola po sezoně na dovycentrování, jen já jako neznalý sem nezmínil, že dráty jsou napnuté na povolený max. Takže po jednom pražském poháru vytrhnutý dva niple… Jinak momeňták a měrky používají, tak ke zbytku nemám výhrad.

      0 0
    • diablo311  

      Ma prosim nekdo zkusenosti s Bike Fitting u Kolofixu? Diky za info.

      0 0
      • doubleingram  

        Taky by mě zajímalo, hlavně jaká je odbornost fitera, co ví o fyziologii, jaké má odborné vzdělání, u toho je to dost důležité

        Klidně zaplatím třeba 5000 ale musí to opravdu bejt člověk který ví přesně co dělá, protože už jsem si neco prošel a všechno bída

        0 0
        • Hanys1922  

          A paní učtelka českého jazyka si právě hodila uzel.

          5 0
          • doubleingram  

            Grammar nazi už nefrci, najdi něco nového

            Mimochodem, dělá to diktování, už jsem přestal datlovat většinu věcí na telefonu ručně, tak holt nějaký typa sou

            0 3
        • keymaker  

          Zkusil bych spis 3D fitting v Harfa sprtu. Az prijde kolo, objednavam.

          0 0
    • Kratter  

      Je tu ještě někdo, kdo má zkušenosti se servisem Fox tlumení v kolofixu? Je zajímavé, že je to oproti Cyklošveci tak levné

      0 0
      • snas89  

        Teď na podzim mi dělali komplet servis tlumiče i vidle (kashima).

        Chodí to v pohodě..nepoznám, že je nějakej problém…

        A úplně levný jsem to teda neměl:)

        0 0
      • novas752  

        Spíš že je oproti tomu CykloŠvec tak drahý. Komplet repase malého tkumiče zabere 15–20minut, velkého 20–30 a vidlice stejně tak…

        0 0
    • Martin Ch.  

      Zdravím vespolek, nedávno jsem navštívil pobočku v Brně-Pisárkách, tak přidávám též svůj poznatek.

      Ať dlouho nenapínám – zklamání.

      Můj domovský servis už přechází na zimní lyžařský provoz, a tak jsem si s příslibem rychlé týdenní akce oservisování pružení vyhlédl zdejší unimobuňku Kolofixu. Původní telefonická domluva nevypadala špatně, vstupní rozmluva se servisákem s naplánováním prací taktéž.

      Horší to bylo s realizací. Už mě mělo varovat, když začal servisák před mým odchodem seřizovat odskok přehazovačky bez jakéhokoliv předchozího vyzkoušení. Vždyť je na to adaptér a bez něj se to neseřídí dobře prakticky nikdy!

      Servis jsem opustil a čekal na zavolání za týden.

      To se nakonec protáhlo skoro o další týden, páč po rozdělání tlumiče po týdnu zjistili, že je odlomený šroub regulace odskoku, o kterém jsem jim říkal už při předání. Samozřejmě nebyl skladem…

      Při navracení kola si servisák uvědomil, že den předem pršelo a nebyl ho ani projet…

      Některé domluvené úkony neudělal, teleskopická sedlovka mu nešla vyndat, tak ji neodvzdušnil.

      Celkem za servis tlumiče, vidlice, výměnu kotoučů, destiček, středu, 2 čepů zadní stavby a 1 lanka jsem zaplatil skoro 17 tisíc.

      Doma jsem pak musel povolit lanko špatně fungující přehazky a znovu ji seřídit včetně použití adaptéru na odskok přehazovačky a nastavit správné tlaky v tlumiči a vidlici, abych využil vlastnosti fullu a nejezdil na tvrdo.

      Teleskopku půjdu vyřešit jinam, do Kolofixu už ale nikdy nevkročím.

      1 2
      • kocers  

        Skoro 17 tisíc??? Trochu moc ne? By mě docela zajímal rozpis práci a jednotlivé ceny.

        0 0
        • theedge  

          A proto si servisuju vsechno sám mimo tlumících patron.

          2 0
        • tomxxx  

          Tak jestli to byl brain, jsi kolem 10 jen za tlumič a vidlici :)

          0 0
          • Martin Ch.  

            Vpředu mám vidlici Fox 32, vzadu tlumič téže značky.

            0 0
            • Velomiwookie  

              Tak asi jsi dopredu dostal odhad kolik to bude stat a na konci fakturu s rozpisem polozek tomu odpovidajici. Pochybuju, ze by Ti dali odhad na 5tis a pak fakturu na 17…

              0 0
        • Martin Ch.  

          Rozpis prací byl jak za značkového auto servisu ve stylu demontáž/montáž at­d.

          Konkrétně to bylo 16730Kč.

          0 0
        • Martin Ch.  

          Rozpis prací byl jak za značkového auto servisu ve stylu demontáž/montáž at­d.

          Konkrétně to bylo 16730Kč.

          0 0
          • Velomiwookie  

            Posli to sem, to je fakt bizar pokud je to ciste za praci a ne vcetne nejakejch drazsich dilu

            0 0
          • zirecek  

            To je opravdu mazec ve vztahu se zkušenostmi, které si popsal.

            Není potřeba dělat negativní závěry nad Kolofixem nad jednotlivými horšími případy.

            O to lépe ukázat vše, ať se to vyjasní, třeba to bude adekvátní a normální, srovnatelné s ostatními top servisy.

            0 0
        • Martin Ch.  

          Přidávám doklad.

          1 0
          • Pikaču  

            Hele nechce se mi prochazet položku po položce, ale trochu tu z nas delas blbce. V kolofixu jsem za velky servis ( ktery posílají do centrální tlumičárny a i ostatni servisy dokonce) platil cca 10–12 tisic. Kdyz to sečteš tak te to vyjde podobne. Pak tam mas náhradní dily jako kotouče, střed a dalsi.

            Co ti prijde divný na te cene?

            Příště si výměn kotouče doma at tu nebrečíš. Mam porovnani i s dalšími značkovými servisy, a ceny jsou stejne.

            U garážnika je to levnější ale ten se tu s pulkou veci sr@t nebude.

            A nerikej e jsi nevěděl dopredu rozpis kolik to bude stat. A jestli se neco delalo mimo to tak te zavolaji a zeptaji.

            Ja jsem letos u kolofixu za velkyservis tlumicu a novy naboj a prepleteni platil 17 litru taky.

            1 2
          • kejda  

            Mechanik jel podle ceníku, který si můžeš na netu prohlédnout. Nevidím v té ceně problém, pokud udělali vše, co jsi po nich chtěl…

            0 1
          • lazza  

            Jeste tam chybi pouzity papirovy uterky na ruce a vyprani zastery od oleje.

            Kdyz vidim ten rozpis, kde za minutovy ukony leti cena po stovkach nahoru, sem rad, ze do servisu lezu jen v krajnich pripadech.

            4 0
            • novas752  

              Nechvástá se náhodou kolofix tím, že nedělají servisní balíčky, ale jen potřebné jednotlivé úkony? No tak pak to tak vypadá no, spousta úkonů, které mohou mít diskutabilní překrytí.

              3 0
              • jonti  

                Me tam jeste chybi sundani plaste pred centrovanim a nandani po centrovani :D. Nebo se bezne centruje i s plastem?

                Celkove je ale fajn, ze uz servis dokaze fungovat i nezavisle od prodejny kol.

                0 0
                • orm  

                  Za me je centrovani s plastem nafoukanym na provozni tlak lepsi.

                  0 0
                • novas752  

                  Pro docentrování se plášť sundavá málokdy, většinou stačí jen vyfouknout. Nutný je to jen při centrování na výšku, což se dělá málokdy.

                  0 0
            • Jenda  

              Ukážu doma manželce, aby viděla, že moje patlani se po večerech v kole j v podstatě vysoce výdělečná činnost :D

              2 0
          • tomxxx  

            Jediný co je mi divný, že je tam tolik servisních sad na fox, to jako fox nemá jednu sadu se stíráky i sadou na tlumení a pružení?

            Jinak to tak prostě je. Servis kola není žádná věda a může si to člověk dělat sám, pak už je jen otázka, jakou má hodinovku svého času a jestli na to má vůbec čas.

            0 0
            • ToMášMarný  

              Tak tohle zrovna je ok. Do tlumiče jdou obvykle 2 sady (vzduch a olej), do vidlice 3 (vzduch, patrona a gufera).

              0 0
              • tomxxx  

                Jo, já se jen ptal, fox tak neznám. Celkem hustý, proti Rockshoxu

                0 0
            • jonti  

              Me to pripada trochu nastreleny a nektere ukony byvaji uz zahrnute v jinych. Treba bezne servisy kdyz se odvzdusnuji brzdy, neuctuji navic praci za vymenu desek ktere se pro odvzdusneni musi stejne vyndat. Nebo nastaveni lockoutu byva soucasti velkeho servisu tlumice/vidlice. Vycisteni zadni stavby za 987 Kc je taky docela dost.

              Lepsi predstavu o cene servisu by ale dala cena servisu bez materialu.

              0 0
              • tomxxx  

                Jenže odvzdušní s výměnou desek a olejem by nestálo 250 korun. Jako klidně to mohli dát do jedné položky za pětikilo, ale proč? Čištění zadní stavby je servis čepů a to mi přijde teda běžná cena – litr za celou zadní stavbu, lisování lozisek je pak už levné a mají pokryt i případ, kdy jen promažou, což je nejvíc práce.

                Hele, neříkám, že je ten servis levnej, ale rozhodně to není nějaký přepal proti ostatním. Týpek si prostě nechal dělat nejdražší věci co může – vidlice, tlumič, zadní stavba, brzdy…

                Já nechci kolofix hájit, ale tak nějak mi přijde, že si lidi neuvědomují cenu lidské práce, kolik se na tom kole stráví času a kolik stojí jenom materiál.

                10 0
                • jonti  

                  Taky pisu, ze to neni zadny extrem. Ja si z toho delam vetsinou vsechno krome tlumicu a vidlic a centrovani kol sam, tak jsem takovou fakturu jeste nemel. Taky vetsinou nechavam delat jen maly servis, pred velkym servisem spis kolo prodam :)

                  1 0
                • MatS  

                  Navíc si koupí drahé kolo a pak se diví, že servis je drahý. Kdo chce mít opičku, musí mít na banány.

                  Pokud chce ušetřit, musí si některé věci dělat sám, nebo si najít malý servis někde v horních dolních s malou režií, kde jsou levnější.

                  3 0
          • zirecek  

            Chtěl si jen tlumiče nebo kompletní rozborku/zborku kola? Dle soupisu chápu to, že si chtěl kompletní a důkladnou kontrolu celého kola včetně seřízení prakticky všeho včetně brzd, centrování kol, k tomu výměna nových dílů jako kotouče, střed, atd. V tom soupisu už snad chybí jen montáž řidítek, :⁠-⁠).

            0 0
          • wilda81  

            Co je to „promazání laku“?

            0 0
          • Bumblebeee  

            Takže suma sumárum vidlici a tlumič Fox do Kolofixu nebo ke Švecovi. Finančně to vyjde oboje na komplet servis vidlice cca 3500,– a tlumič 2500,– a kvalita bude stejně Top.

            Je tomu tak?

            0 0
            • enjoy  

              Když se podíváš ke Švecovi, tak tam tvrdí, že kolofix je jimi vyškolený k servisu Fox.

              0 0
              • Bumblebeee  

                Narazil jsem na povedený návod na servis Foxky viz https://www.foxracing.cz/…ene-vidlice/

                Docela mě láká to zkusit sám. Nemám narazec na gufera a oříšek na povolení matek. Servisní kit i olej koupím.

                Dle výše zmíněného návodu tam není nic, co by se snad dalo pohnojit. Otázkou je, zda to nepohnojim já.

                0 0
                • enjoy  

                  Hele, když se podívám na fakturu, tak je tam „práce“ necelých 1000,–.

                  Mně to za to stojí, aby to udělal někdo, kdo už měl aspoň jednou takovou vidlici rozebranou:-)

                  0 0
                  • Bumblebeee  

                    Chápu no. Alek když člověk závodí, tak se myslím vyplatí naučit „malý servis“ a dopřát ho vidlici třeba 3× za rok

                    0 0
                    • Breakpain  

                      Tak malej je shodit nohy, vymenit olej a molitany, ne :). To zvladne kazdy ;). Jen neznicit plastove tesneni /podlozky pod srouby spodnich nohou.

                      0 0
                      • novas752  

                        Ty se dají koupit zvlášť, stejně jako molitany.

                        0 0
                      • Bumblebeee  

                        Jo, chci aby vidlice byla v top stavu. Kolo mám od léta. Dal jsem na něm 3 závody a par set km.

                        Příští sezónu na něm odjezdim tak 6 závodu (celkem do 2500 km), proto bych teď během zimy udělal asi jen malý servis. Příští podzim pak před prodejem velkej s komplet výměnou gufer, těsnění atd.

                        0 0
                        • orm  

                          Neni lepsi nechat velkej servis na noveho vlastnika :)? U auta take nedelas velkej servis kdyz to chces prodat :).

                          0 0
                • Slavik  

                  Naražeč je dobrej, ale obejdeš se i bez něj. Oříšek je tady myšlen ořech z gola sady…

                  0 0
                • tomxxx  

                  Návod na servis všeho má fox normálně na stránkách, stejně jako rockshox

                  0 0
                • Breakpain  

                  Se stav se spodnima nohama a gufera naklepneme

                  0 0
                • TommyP3  

                  Narazit gufera jsem viděl v nějakém videu tuším jenom staryma guferama. Borec stare seriznul dal na nové a vklepnul do vidle.

                  0 0
                  • novas752  

                    Vždyť pohodička, když tam budou šejdrem nebo se kovová vložka při natloukání šroubovákem ohne tak se přece nic nemůže stát žejo. Protože naražeč stojí skoro 2 stovky a to je moc peněz žejo.

                    1 0
      • tomxxx  

        Co to bylo za kolo?

        Přehazovačka se dá seřídit bez té plastové kraviny. Není na tom nic zvláštního.

        Jestli jsi měl zarostlou sedlovku, tak se nedivím, že jí neřešil.

        Tlaky nemáš šanci trefit, pokud mu ty hodnoty co jezdíš neřekneš a i tak to je klidně ±10PSI (každá hustilka hustí jinak a zrovna může mít zákazník doma blbou a tou svojí fouká úplně jinak než tou v servisu, byť servis má přesnou). Když jsem dělal klukům servis tlumení, myslel jsem, že jim rozbiju hlavu, když mi pak říkali, že to bylo moc nafučený – no jasný, jak jinak ty lenochy donutíš, aby si to nastavili, jezdili by na měkký.

        0 1
        • Martin Ch.  

          Mám Mondrakera F-podium karbon.

          Přehazka SRAM se bez plastového adaptéru sešteluje dobře spíše náhodně, to mám vyzkoušené. Ne nadarmo ji výrobce doporučuje.

          Stran tlaků mou váhu věděl, na kolo mě neposadil, aby aspoň nastavil základ. Doladění dle osobní potřeby bikera je věc jiná.

          0 1
          • kejda  

            Šaltr seřídíš úplně v pohodě i bez těch adaptérů. Stačí změřit mezeru mezi kladkou a kazetou, není to žádná atomová věda…

            0 0
          • tomxxx  

            Tu plastovou ptákovinu dávají u Eagla proto, že lidi neuměli seřizovat u 11sp vzdálenost kladek a pak jim to řadilo špatně. U Eagla se sram poučil. Odecně jde o to, že čím dál je kladka, tím to řadí pomaleji, a když je moc blízko, tak chytá kladka zboku o pastorky. Dobrej servisák to seřídí bez toho v klidu.

            Tím ho neobhajuju, protože píšeš, že to řadilo blbě, jen bych nesoudil obecně podle toho, jestli to použil nebo nepoužil.

            0 0
          • novas752  

            Když jich seřídíš 10 týdně tak na to fakt měrku nepotřebuješ, když to děláš jednou za půl roku tak jí fakt potřebuješ.

            Servis ti odpružení asi sotva bude nějak nastavovat, to se na parkálu před kontejnerem dělá dost blbě, to si musíš poladit sám někde kde to chceš mít naladěný.

            0 1
            • kycis  

              No me vrati servis vidlici i tlumic vzdycky nafucenou na presne stejnej tlak jako kdyz jsem to tam vezl, a naklikane stejne odskoky. Je to fajn ze jen sednes a jedes, takovej detail co potesi.

              0 0
              • Breakpain  

                Ano, ale musis tomu verit ????, ale to zase chapu, ze je moje “vada” (vzdy to kontroluju).

                0 0
              • novas752  

                No to jo, to samozřejmě, ale Martin Ch. výše píše, že mu to přece měli nějak základně nastavit, což je přesný opak zachování původního tlaku a nastavení před servisem.

                Nehledě na to že nějaké „nastavení“ jen podle váhy je od základu nesmysl.

                0 0
                • kycis  

                  Tak to jsme si neporozumneli :) Kazdpoadne kamosovi prave v plzenskym kolofixu vratili bike se skoro prazdnym tlumicem a na beton nafucenou vidli. Svet se nezbori, jasne, ale je to drobnost co servis nic nestoji a zakaznika potesi.

                  0 0
                • adam320  

                  Tak ono.proste staci jim rict kolik tam chces pokud to vubec vis;))

                  Ten servis samozrejme nemuze tusit, zda to co tam bylo je to co tam chces, kor kdyz to vezes na servis.

                  Na tohle bych si taky nestezoval, to mi prijde dost prehnany az skoro pozadavek na jasnovidectvi toho mechanika

                  Edit: spatne zarazeno

                  0 0
                  • novas752  

                    Jo, jenže to ti řekne tak jeden z 10 zákazníků. Zbytek ti řekne že mají 86 kilo a že mu to nastavili když to 3 roky zpátky kupoval. Navíc jak už tu někdo zmínil, úchylky mezi různýma pumpama na tlumiče (i stejného modelu) jsou dost velké, 200 psi na tvé pumpě může být klidně 185 na jiné a 205 na další jiné.

                    0 0
                    • AussigBiker  

                      To s téma pumpama jsem netusil.

                      Ale jinak potvrzuju. Bejvalel kolega z praci rikal, ze si vidlici necha na zacatku sezony v servisu nabouchat a jezdi tak celou sezonu. Takze na zacatku pevna vidlice, nekdy v prubehu tak jak to ma byt a na konci blato :) Vubec to neresil, prislo mu to zbytecny.

                      0 0
                    • adam320  

                      Jo jo, vsak proto to rikam.

                      Normalni je si nastavit tlumeni i tlaky sam. Vubec nechapu, jak bych to nekomu nastavoval…

                      Respektive nastavoval jsem zakaznikum na pujcovne v bikeparku akorat sagy aby nam to nerozlamali a zbytek byl takovej tupej setup(ty lidi stejnak nechapou co s tim maji delat v 90%)

                      0 0
      • milan.v  

        17 tisíc za toto? :-o

        0 0
        • snas89  

          Kolofix znam jeste z dob, kdy to delal pavel sam na dilne a on je fskt super mechanik.

          Ale jak to rozsirili, tsk neni mozny uhlidat jeho level znalosti a dovednosti v cely siti. On je proste top.

          Takze ackoliv mu byznys preju, protoze je fskt pracovitej a poctivej, tak uz tam taky nechodim a resim, kde fulĺa servisovat.

          Naposledy me tam stal servis cca 15.

          Velky servis vidle a tlumice (kashima), rozebrani ramu, kontrola a vymena vetsiny lozisek.

          I tak mi to prislo uz dost.

          0 0
      • pumpy  

        Celkem ti rozumim, ja do Pisarek daval na jare gravela na odvzdusneni brzd. A v servisu me nenapadlo to zkontrolovat. Byly dle meho malo odvzdusnene. No pri predani me rekli , ze prehazku dostelovali, ze pry nechodila uplne v pohode. No spis rozstelovali a pak jsem si to doma musel doladit. Co se tyce odvzdusneni brzd, tak jsem tam jel znovu na reklamaci (hlavne problem byl ze jsem ztratil s cestou Tam a zpet spoustu casu).

        0 0
      • kolofix  

        Dobrý den, Martine,

        je nám líto, že jste se servisem u nás nebyl spokojen. Chápeme, že servis neproběhl v tomto případě tak, jak měl a jak je naším standardem.

        Co se týká servisu vidlice a tlumiče, tak problém se zpožděním zde byl způsoben potřebou výměny vnitřního shaftu odskoku ve vidlici, což je věc, která je při příjmu kola na pobočce nezjistitelná. To se následně ukázalo, až při rozebrání vidlice. Pokud by s vidlicí tento problém nebyl, zpoždění by nenastalo.

        Cenový odhad byl daný a ve výsledku byla cena i nižší, protože nebylo možné provést servis teleskopické sedlovky. Sedlovka byla zcela zarostlá v rámu a nebylo možné s ní hnout. Naše chyba byla, že jsme vás o tomto s předstihem neinformovali.

        Co se týká seřízení přehazovačky a neprovedeného projetí kola před předáním, tak toto je jasně chyba mechanika a za to se vám omlouváme. Zároveň vám zasíláme kompenzaci a jako dodatečnou omluvu zároveň i voucher na servis. Oboje vám bude doručeno emailem na vaši adresu.

        Ještě jednou se omlouváme za komplikace s tímto servisem spojené. Váš kolofix

        24 0
        • nomecz  

          wow palec hore

          BTW jeden nejmenovaný autorizovaný servis Foxu by se mohl učit o tom co je to korektní přístup k zákazníkovi a schopnost sebereflexe

          5 0
    • Winux  

      Já mám zkušenost s pobočkou v Lounech. Dával jsem tam kolo v loňském roce před sezónou a letos už teď na podzim znovu, protože v zimě nejezdím ať to je na příští rok rovnou přípravený. V obou případech komplet servis tlumení včetně toho že jsem tam nesl jednou novou patronu a jednou novej shaft. Pokaždé jsem byl max. spokojený jak co se týče komunikace tak co se týče kvality služeb. Teď dokonce jezdí i 2× týdně v rámci té služby „Kolofix Point“ do Mostu, takže jsem si ani pro kolo nemusel znovu do Loun. Nosím si i vlastní díly o kterých vím, že je budu chtít vyměnit a povedlo se mi je v průběhu času sehnat levně jinde.

      2 0
      • Milan  

        Již několikrát jsem opravoval biky po návštěvě známých v kolofixu někde v Praze. Např nevycentrovaný třmen po odvzdušnéní brzd, neutažená přední osa kdy si dotycnej uzivatel lama sam nezkontroloval a malem se zabil a dojebal kotouc…sedlovka roztřepený lanko a nenastavený chod zábéru…za mne nic moc. Ale nikdy jsem u nich sám nebyl.

        0 0
    • Cyklofanatic  

      Asi se nedá paušalizovat. V Plzni jsem s Kolofixem docela spokojenej, kluci jsou tam šikovní a ochotní. Nějaký drobný nedostatky taky byly, ale vždy hned na počkání problém vyřešili. Vezmou tě klidně i do dílny…..Celkově je to prijemne transparentní. Nemusíš se doprošovat (Kolofix je jen servis, bez obchodu), proste se objednaš a prijedes. Takovej ten celkový servis je u nich ale dražší, řekl bych. Naopak je dobry, ze lze domluvit pouze konkrétní úkon (na který si netroufám nebo nemám nářadí) a člověk už zhruba ví za kolik to bude, takhle to využíván já.

      0 0
    • enjoy  

      Vy mě zlobíte.

      Chci dát příští týden mojí foxku na generálku do Kolofixu v Bráníku.. :-)

      0 0
      • Pikaču  

        Taky to udelej. Kam si myslis ze ostatni servisy z okolí davaji tlumiče.

        1 0
      • Lachtis  

        Dej to k dlouhanovi. Dlouhanworks.cz. Ja u nej mel ted fox vidlu a tlumak a sida. Kompletni servis a cele 8,9 tkc a super prace a servis. Ja uz chodim jen tam.

        3 0
        • elfik  

          Přesně tak, Dlouhán je lety prověřená jistota.

          0 0
          • Lachtis  

            No a ja v.l to k nemu dal az letos a predtim posilal foxe ke Svecovi a nebo zkousel ruzne servisy :-(.

            Souhlas, jednak super lidskej pristup tam a moc pekne zazemi a hlavne jsem tam s nima mohl hovorit o ruznych problemech nesouvisejicich s vidli a tak mi dali i nejake rady a zkusenosti napr ohledne lozisek apod. Zkratka jsou tam kluci, co to delaji s laskou a neni to pristup jako u velkych servisu, tady mam opravdu pocit, ze to delaji na 100%, jako by to delali pro sebe, coz u jinych servisu nebyva.

            1 0
      • enjoy  

        Tak servis vidlice (Fox Vanilla RLC 2004) proběhl a proběhl dobře:-)

        V pátek odevzdáno, v pondělí hotovo.

        Výměna SKF prachovek, velký servis, olej = 2200,–. Což mi upřímně přišlo fér.

        0 0
        • jonti  

          Zaráží mě, že si tady většina lidí nechává velmi často dělat velký servis vidlice a tlumiče. Kolik dáte malých servisů před velkým? U mě to je poměr asi 4:1 nebo i víc. Ten malý servis často když je půl roku po předchozím není třeba ani novou servisní sadu.

          0 0
          • enjoy  

            Moje vidlice nebyla na servisu nikdy (což je 16 let)

            A už v ní nebyl žádný olej, protože hodně tekl přes stíráky. Takže v mém případě, byl velký servis na místě :-D

            1 0
          • Lachtis  

            Ja delam velky servis kazdy rok. Maly servis nikdy. Ale mam tri kola, takze je to rozlozene a vylozene v zime a extra bahnu jezdi fatbike bez pruzeni, cili primarni biky dostavaji zahul jen pri vyjizdkach a pak zavodech, tedy i blativych apod. Kluzaty osetruji po kazde jizde, jen pro doplneni.

            0 0
    • Pikaču  

      Tady mate Black Friday at nefnukate na drahotu:

      0 0
    • Cvacht  

      Ahoj máte někdo zkušenost s členstvím individual? Můžu tam dávat všechny kola v rodině bez toho pekelneho poplatku za ty balíčky?

      0 0
    • Donuts  

      Mají v Kolofixu problém, když si donesu vlastní díly?

      0 0
      • rimuln  

        Minimálně v Ostravě ne. Dělám to běžně.

        0 0
      • enjoy  

        Kolofix není klasický shop ne? Takže by na donosu vlastních dílů měli být víceméně založení.

        Možná, když si doneseš vlastní opravný kit na vidlici, tak možná…

        0 0
    • doubleingram  

      V pondělí jsem tam dával kolo na servis elektro motoru, prý v úterý se na to kolega podívá, ve středu píšu odpoledne mail jak to s tím vypadá, přijde mi odpověď ve čtvrtek ráno že to bude nejspíš příští týden protože nějaký jediný kolega který to dělá onemocněl

      Bylo domluveno že to bude v řádu jednotek dnů a že se v pro to v pátek stavím.

      Tak tam volám, každý mi řekne že onemocněl v jiný den, rozporuplné odpovědi, velké zklamání, kdyby dali vědět hned v úterý že onemocněl tak bych se zařídil jinak.

      1 1
      • bathed  

        God Luck!!

        Synátor vloni čekal na Metu 5 týdnů. A po vyzvednutí nedoatažené šrouby na zadní stabě, půlka objednaných věcí nedodělaná..... Pravda: vrátili všechny peníze za „práci“ a nechali si jenom za díly, ale i tak… Přeju jim hodně štěstí a spokojených zákazníků, leč my to určitě nebudeme.

        1 0
        • doubleingram  

          5 týdnů? Na to bych fakt neměl nervy

          Tak potom co jsem byl dnes na telefonu dost nepříjemnej, oprávněně, tak to během asi hodiny někdo u nich udělal prý

          Zajímavý, asi si člověk musí pořádně zařvat :)

          0 0
          • theedge  

            A to je konec ledna … nechci to tam videt v takovym dubnu.

            0 0
            • oddie  

              Jo, vždycky když čtu tyhle příhody, říkám si, jak je dobře, že si servis dělám sám. Když v sezóně něco rupne, holt to v nejhorším zabere dlouhej večer, ale nemusím obíhat servisy, jestli to vůbec nějakej vezme a pak stejně čekat kdovíjak dlouho…

              8 1
              • theedge  

                jo když člověk často jezdí tak si musí servis dělat sám. Sice to stojí nějakou investici do nářadí a různých přípravků a olejů, ale člověk se pak uprostřed sezóny nikoho doprošovat a týdny na něco čekat.

                0 0
                • keymaker  

                  Anebo mit dobry vztah se servismanem a pak i v sezone jdou veci rychle ;-)

                  1 0
                  • theedge  

                    Tak nečekaný průšvihy se většinou snaží vyjít dřív, ale i tak je lepší si to dělat sám.

                    0 0
              • doubleingram  

                To já taky, ale jsou věci které prostě doma neuděláš

                0 0
                • Markony  

                  Které například ?

                  0 0
                  • doubleingram  

                    Při aktualizaci softwaru na motoru Shimano jsem udělal chybu a celé jsem to dodrbal takže to nešlo ani zapnout, na to je potřeba jednotka se za 5000 a musíš vědět jak to udělat

                    Servis tlumiče si taky nebudu dělat protože ho nemám jak naplnit dusíkem a neumím to a rozhodně na to nemám ani nářadí, prostě něco nejde

                    0 0
                • oddie  

                  Asi holt nemám tak speciální kola, ale doma dělám všechno, ani nepamatuju, kdy jsem dal něco do nějakého servisu… naposledy asi svařit rám u Dahona, to je pravda, sváření hliníku doma nemám :)

                  0 0
                • theedge  

                  Tak rozebrat tlumici patrony jako dela Concorde uz je vyssi divci. Vytahovat loziska z ramu nebo dobre vyplest kolo. Jinak nevim co by doma bezne neslo. Mozna na to jenom nemas naradi. Na 90% servisu zase tak specialni naradi nepotrebujes.

                  Furt mi prijde lepsi investovat do par specialnich toolu, momentaku a maziv nez se furt doprosovat nejakyho servisu, casto zjistit ze to stejne udelali napul a pak to draze platit.

                  0 0
                  • keymaker  

                    Anebo je proste levnejsi to dat servismanovi :-) je potreba zapocitat i cenu sveho casu. A jelikoz chci, aby servisak nezasel na oubyte, davam mu tam kolo pravidelne :-)

                    0 0
                    • oddie  

                      Tak cenu svého času můžu počítat jak chci, když pak v sezóně není dva tejdny na čem jezdit, protože servis nemá čas :D A neho holt mít náhradní kolo, což zase leze do peněz… past vedle pasti.

                      0 0
          • bathed  

            Tak jemu to zas až tak nevadilo. Živí se hokejem, hrálo se playoff… Stejně na to kolo nemohl. Ale když pak prdli ve finále se zlínem, tak ten poslední týden čekání, když se dostal z opice, tak to už pak kousal fakt těžko :-)))

            0 1
      • doubleingram  

        Tak jsem pro kolo dnes byl, nechtěli po mě ani korunu, to je zase nice, ale samozřejmě se tvářili dotčeně, a něco jako omluva nebo podobně jsem neslyšel

        0 1
        • lazy commuter  

          Takže bys byl raději, kdyby se omluvili, ale chtěli po tobě peníze?

          0 0
          • doubleingram  

            omluvu bych chtěl vždy, ale to že ten problém vyřešili jsem byl ochoten i zaplatit, ale proč bych jim dával peníze jen tak, když je nechtěli

            0 3
            • doubleingram  

              Tak pokračování příběhu s kolofiixem, dnes jsem s kolem poprvé vyjel, a po pár kilometrech se motor začal vypínat, takže soudruzi v kolo fixu to udělali opravdu skvěle.

              Nějak jsem to nakonec dojel, ale vyplo se to během jízdy pár kilometrů asi desetkrát, pak už jsem naštěstí byl nahoře na kopci a sjel jsem jenom dolů, fakt tragédie.

              Takže teď budu hledat další servis, kde to doufám definitivně vyřeší, otázka jaký….

              0 2
              • novas752  

                Nebo hodit ebike do příkopy a šlapat za svý…

                17 4
                • doubleingram  

                  Díky za velmi přínosný příspěvek, je vidět že máš co říct

                  4 4
                  • Grifter  

                    nech ho, jakozto servisak s averzi vuci eckum to ma holt slozity :)

                    2 4
                    • vaclaw  

                      Nicméně to je validní řešení problému s motorem…

                      1 0
                      • VojtaXY  

                        Zbytecne.Staci vytahnout motor a jezdit na ebiku bez motoru. A pokud je gramar, tak muze jezdit jeste bez baterky. :)

                        3 1
                        • doubleingram  

                          Trapné kecy na úrovni mateřské školy, sorry jako

                          3 7
                          • snas89  

                            Tvl…kdybys rekl, ze to mas ze zdravotnich duvodu, coz je navic u tebe pravda, tak mas klid:)

                            0 0
                            • doubleingram  

                              Tvl, ty taky sledujes všechno :)

                              Trošku jsem čekal že to třeba místní hatery napadne, ale evidentně ne.

                              0 3
                              • vaclaw  

                                Zase nebuď tolik přecitlivělý, zase nic tak hroznýho tu nepadlo, jiní tu za ekolo dostávají jinačí čočku ;)

                                5 0
                                • doubleingram  

                                  To není o přecitlivělosti, ale zbytečných ohraných trapných komentech pořád dokola, kor když nevíte o co jde pořádně.

                                  A hlavně nejsou vůbec k tématu, které se tu řeší, takže plevel.

                                  3 4
                                  • theedge  

                                    Tak nejtrapnejsi komemny jsi tu zatim mel ty – s prupovidkama typu ze vek nezastavis.

                                    Tak bud napis hele mam problemy a nebo se pak nediv. Nikdo tu nema kristalovou kouli a lemplu je plnej net.

                                    Zatim se teda chvas jako typickej eckar …

                                    3 4
                  • novas752  

                    No, evidentně nejsem sám tohoto názoru.

                    Každopádně z hlediska servisu jsou ebiky prostě nevděčný. Je s tim daleko víc práce, neni do toho pořádně „vidět“, aktualizace zalepující chyby často generují jiný chyby, spousta softwarových a softwarem detekovaných chyb je doporučeno řešit stylem „smaž to a uvidíme jestli se to vyskytne znovu, do tý doby to považuj za vyřešený“, množství reklamací u některých značek motorů a spol. je ve srovnání s normálníma kolama obrovský, novinky jsou často takový nedodělaný a konstrukce se tiše vylepšuje za pochodu stejně jako ty softwary…

                    5 0
              • mech1  

                Už jsi to nějak vyřešil? Sám dělám diagnostiku ale vše přes kabel do PC a Shimano docela udělat chybu nedovolí . Ty jsi to asi dělal přes aplikaci v telefonu. Co se prosím stalo, že jsi to jak píšeš „dodrbal“. Díky všem možným školením mám tip a chtěl bych vědět, jestli si to myslím správně. To vypínání ti dělalo kolo už před tvojí diagnostikou? Nemáš to náhodou přečipovaný?

                0 0
                • doubleingram  

                  Nesmis pripojit napajeni pri updatu SW, brickes to.

                  Vypinani zaclo az po servisu Kolofix, pak sem jim hned hodil a reklamoval servis, a pry to byl problem s komunikaci displeje nebo tak neco.

                  Snazili se to hodil na me, ze jsem spadnul nebo to nejak udelal sam…

                  Ne, zaclo to az hned po jejich servisu, bez padu nebo jakehokoli poskozeni.

                  Pred jejich servisem 10 mesicu bez jedineho vypnuti…

                  0 0
    • Lachtis  

      Kvalita servisu Kolofix… ja si toho pri prevzeti nevsiml, ze to nedali rovne :-(. Da se to doma srovnat? Do tlumicu a vidle nesaham, tak se ptam blbe. Delali mi kompletni repas

      0 0
      • antuch  

        To je uplne bez problemu…srovnas si to…k pootoceni doslo asi pri dotahnuti komory. Dej do ok propisky a srovnej si to…kazdopadne to bych jako vadu servisu nevidel:)

        7 0
        • Floydie  

          Dobre znameni, ze to mel nekdo opravdu rozebrany :-)

          2 0
          • Lachtis  

            Mno, to mas asi pravdu :-). A diky vsem za odpoved a za tip s temi tuzkami, uz jej mam na kole a zda se, ze vse ok. Ja do tlumicu a vidle vubec nelezu a po servisu mi nikdy takhle tlumic nevratili, takze jsem se s tim setkal poprve :-).

            0 0
      • kocers  

        Stačí vypustit vzduch a rukou protočit(možná půjde i u nafoukleho, ale lepší vypustit). Nemá to nic společného se servisem. Poloha ok na tlumiči není nijak jištěna.

        2 0
    • PepeRider  

      Zdravím, prosím vás jak se objednavate na servis online? Vyberu místo a balíček a pak nemám kam dál se dostat ????

      0 0
      • Jáchym 1  

        Kolofix je trochu off

        0 0
        • PepeRider  

          Aha,díky:)

          0 0
        • Cyklofanatic  

          U nás v Plzni včera skončil, to se týká celý ČR?

          Prý to bude fungovat jako franšíz, ale kdo ví.

          0 0
        • KS2  

          V Olomouci asi po týdenní pauze opět funguje, je tam teď někdo nový, je komunikativnější a zdá se být i schopnější než ti co tam byli předtím. Ale i tak tam jdu jen s Canyonem pokud je to nezbytné..

          0 0
    • Émile Durkheim  

      Kolofix vstupuje do procesu insolvence a konkurzu … příběh se uzavírá.

      0 0
      • Slavik  

        Tvl., tam byl snad nějaký tunel…

        (i) má nejméně 184 věřitelů, jejichž pohledávky po splatnosti za Dlužníkem převyšují

        částku 184 milionů Kč

        1 0
        • roud  

          mno co vím tak neplatily ani vlastním zaměstnancům :/

          0 0
        • tomo_111  

          Zdroj? Insolvencni rejstrik?

          0 0
          • keymaker  

            Na OR nic není, jen že zástavní právo z pana Lhotáka přešlo na nějakého pana Bureše z Budějovic

            0 0
              • keymaker  

                Divný, že to není propsané do OR, ale to je asi tím, že je to tak čerstvé. Nicméně socka zdrávka zářez 20 mega :-)

                0 0
              • orm  

                Masakr a chudaci zamestnanci. Zajimalo by me, jak to mel propojene s jejich tymem, kde jezdi jeho zena a svagr.

                0 0
                • wenda.simon  

                  Pavel Čábelický už v Kolofixu nepracuje a delší dobu už nebyl ani ve vlastnické struktuře…

                  0 1
                  • orm  

                    Diky za update. Historicky jsem mel Cabelickeho a Kolofix spojeneho dohromady.

                    0 0
                  • Émile Durkheim  

                    Většina pohledávek ale vznikla za doby jeho působení ve vedení a byl majoritním akcionářem odejit teprve vloni, právě pro nezvládnutí řízení. Takže to celé jde především za ním …

                    1 1
                    • wenda.simon  

                      Řekl bych, že obecně největší ztráty začínají v začátcích, obzvlášť pokud firma vyroste pro obslužnost, prostě nemá na to tolik zakázek a investuje do budoucnosti, to že se k tomu bodu zlomu nedostane už je věc druhá.

                      0 0
                    • orm  

                      Nechci se cabelickeho zastavat, ale pohledavky jdou za firmou, ne za clovekem (pokud neudelal nejakou levarnu, napr. to neplaceni socialniho a zdravotniho). Krach do podnikani patri, jen u nas se to bere jako nejake velke stigma.

                      2 4
                      • ToMášMarný  

                        Názor na facku

                        0 6
                        • borda  

                          Viditelně jsi nepochopil, co se snaží tím názorem sdělit :). Tedy, že hovoří ve velmi obecné rovině.

                          Takže ano, ten tvůj ano. Klidně i zavřenou dlaní :)

                          1 1
                      • enjoy  

                        Krach je v pohodě.

                        Ale udělat 180 míčů u 180 věřitelů, to už je spíš trošku plán ne?

                        0 1
                        • orm  

                          Riziko podnikani nebo jim nekdo drzel u hlavy pistoli a donutil je investovat? Ciste neni to placeni za zamestnance. To, ze nekdo projede investorske penize, to se proste stava a rozumny investor s tim pocita.

                          0 2
                          • enjoy  

                            Já osobně bych do Kolofixu taky klidně investoval. Ve všech měřitelných měřítcích by mi to nepřišlo jako špatná investice(samoz­řejmě, pokud bychom nebrali v úvahu například údaje od sociálky:-D).

                            Jak poznat, že tam někdo naplánoval krásnou levou, to je těžší.

                            0 1
                            • tomxxx  

                              Tak to já naopak nikdy nepochopil, jak se může velký servis, s tolika lidmi, uživit. Chápu to u servisu s obchodem o pár lidech, chápu to u živnostníka, ale čistě servis s takhle drahou službou v nákladech, to prostě musí být drahý, bez možnosti kontroly kvality servisu ze strany „vedení“. Navíc v čr je představa, že servis stojí na hodinovku 1500 a hned to jsou zloději, „protože já mám v kanclu 250 na hodinu ty pyčo“.

                              1 0
                              • enjoy  

                                Jak se uživí autoservisy, když neprodávají ani auta, ani náhradní díly?

                                A mít jednu větší centrálu a pak hromádku buněk s malými náklady mi přijde poměrně rozumný.

                                Tohle prostě mohlo fungovat. Záměr a nebo úplně blbé vedení tomu ale chtělo jinak.

                                0 0
                                • oddie  

                                  Autoservisy neprodávají náhradní díly? A já myslel, že marže na dílech je podstatnou částí jejich příjmu…

                                  0 0
                                  • enjoy  

                                    To určitě ano (ani mi o tom nemusíš vyprávět, dělal jsem ve velkoobchodě s autodíly). V Kolofixu si taky určitě přišli na to samé na náhradních dílech.

                                    Nebo jestli to myslíš tak, že si do Kolofixu zákazníci vše potřebné nosili a Kolofix fungoval jen na ceně práce…

                                    Co se týče Kolofixu, bylo by asi zajímavé vědět, od kdy (a jestli vůbec, při té sumě) bylo sociální a zdravotní hrazeno. To by asi dost pomohlo.

                                    0 0
                                    • oddie  

                                      Nevím jak fungoval Kolofix a je mi to buřt, donedávna jsem ani nevěděl, že nějaký Kolofix vůbec existuje. Jen mám nějaké tušení o tom, jak funguje autoservis :)

                                      0 0
                                      • enjoy  

                                        Jo, to mám díky mojí bývalé práci bohužel taky. Proto mám problém, kam dát auto vždycky :-))

                                        A taky proto jezdím s auty na servis až do Berouna.

                                        0 0
                                        • tomxxx  

                                          Taky nedávám auto do autorizáku. Neštve mě ani tak cena, ale štve mě, že to co naúčtují udělají blbě nebo vůbec a jako bonus z tebe dělají dementa, že něco je na odpis. Otec takhle najezdil na shořelých ventilech 100 tisíc, na sjetých kotoučích (na skoro novém autě) dalších 30, ale vyměňovaný olej v dieselu mu zadřel motor po 120 tisících :D

                                          0 1
                                        • Team6  

                                          Kam? Kdyztak sz :)

                                          0 0
                                  • borda  

                                    Myslí to tak, že je nepřeprodávají dále jako zboží.

                                    0 0
                                  • enjoy  

                                    Jinak, i Kolofix samozřejmě prodává náhradní díly s patricnou marží.

                                    Viz. Můj servis vidlice u nich.

                                    0 1
                                    • tomxxx  

                                      SKF prachovky jsou drahý, tohle je normální MOC cena, cena za práci docela málo.

                                      0 0
                                      • enjoy  

                                        Jo, taky jsem si říkal, že to ujde.

                                        Ale asi se báli říct za vidli z roku 2006 víc :-))

                                        Jako já osobně jsem byl v Branickém Kolofixu úplně vyveden z míry. Rezervační systém, pak recepční na příjmu. Hned borec u mě, co dost vysvětlil už na příjmu.. Práce dobře udělaná.

                                        2 0
                                • tomxxx  

                                  Autoservis pracuje úplně s jiným obratem, přitom náklady na zaměstnance může mít dost stejné jako cykloservis. Tohle je naprosto jinej svět.

                                  0 0
                                  • adam320  

                                    Jo a k tomu samozrejme kseftuje s autama, dilama, pneumatikama, srotem, baterkama a katalyzatorama…

                                    A hlavne, fakturuje pojistovny

                                    A pokud to nejakej servis nedela, tak preju hodne stesti

                                    0 0
                          • ToMášMarný  

                            A kolik těch věřitelů jsou zaměstnanci a jejich nevyplacené mzdy? Kolik jsou dodavatelé a jejich faktury po splatnosti?

                            0 0
                            • borda  

                              Zamestnance zmiňuje již v tom prvním příspěvku, za který bys mu dal facku.

                              Ani dodavatele nikdo s pistolí u hlavy nenutil, aby to tam posílali ve velkým na fakturu se splatností a v případě potíží pořád dál. Tak to prostě je.

                              0 2
                    • Charles2k  

                      Mého známého, který nadělal dluhy v s.r.o. asi 40× menší (!) než kolofix za to normálně vyšetřovala policie. Podnět dal FÚ nebo sociálka, už nevím přesně. A to v té době již půl roku nebyl jednatelem a vylízal se z toho jen tak tak. Na místě Čábelického bych tedy neměl klidné spaní. Holt někteří lidé by neměli podnikat (resp. tady bych to viděl i na zákaz podnikání na několik let), možná jsou dobří odborníci, ale to na podnikání nestačí.

                      1 1
              • Azmir  

                Kdo je ten Otto Bureš, který jim postupně napůjčoval 130 mega a nebylo mu divné, že se mu nic nevrácí?

                0 0
                • OZelinka87  

                  Otto Bureš :-D :-D tvl to je kovbojka :-D :-D

                  1 0
                  • keymaker  

                    Vypadá to na nějakýho gaunera z devadesátek. Točil se i okolo IPB a tak.

                    0 0
                • embi  

                  Otto Bures ziskal pohledavky vuci Kolofixu od Lhotaka – zakladatele & investora Kolofixu

                  1 0
                  • snas89  

                    Ze zrovna ale skupovaval tohle?

                    Za me to nema skoro zadnou cenu:

                    Zamestnanci, kteri nedostavali zaplaceno – takze loajalita nula.

                    Pobocky – v najmu.

                    Naradi – za kolik?

                    Nejaky know how?

                    A kolik z toho je pohledavka na servis a kolik je to na cely tym?

                    0 1
                    • keymaker  

                      A skupoval to nebo je to jen nějaká machinace? :-)

                      0 0
                    • CherliEnduro  

                      Pry par kvalitnich lidi bude pracovat nekde v necem novem. Co sem tak slysel, tak tam uz nezustal snad nikdo z tech sikovnych, to je logicky.

                      0 0
              • tomo_111  

                Dik uz som to potom dohladal, cerstve z 30.9

                0 0
            • kejda  

              Babiš ale není přece z Budějek :))

              0 0
        • enjoy  

          18,5 milionů na sociálním pojištění… To je slušný.

          Zaměstnavatel roku.

          A přitom to navenek byl business model, který mohl a měl fungovat.

          Taky se tam píše, že ani jednou (od vzniku 2017) nebyla firma v plusu..

          Osobně tomu moc nerozumím. Levní nebyli a přitom (aspoň dle vytíženosti rezervačního systému) práci měli.

          1 0
          • roud  

            Tak pokud z toho několik let financovali team a jezdily si po světě tak se není čemu divit.

            7 0
      • keymaker  

        In nomine patris et filii et spiritus sancti, amen :-)

        1 0
      • Lachtis  

        Mno, tlumeni uz jim tam nedam a vracim se zpatky na posilani ke svecovi :-)

        0 0
        • Kratter  

          U Švece je to teď docela tragédie. Tak se vzpamatují, když už tu odteď jinej ofiko servis nemáme

          1 0
          • Concorde  

            Těch servisních center je po rebublice docela dost

            1 0
          • Stingray  

            Jak ted? Se to snima tahne léta, resil jsem tam neco trikrat a pokazdy katastofa. Kamkoliv jinam nez Svec!

            0 0
          • snas89  

            Milan. Hodne sikovny kluk na tlumice.

            Uz pred nejakym casem odesel z kolofixu a zalozili si sick bike servis na Praze 4.

            3 0
            • vaclaw  

              To se fyzicky zase tak moc daleko nepřesunul :)

              0 0
            • oddie  

              Jako za tip díky, ale v kontaktu je nějakej Jakub a ne Milan :) tak jak že to tam je?

              0 0
              • wenda.simon  

                Milan je vedoucí v tlumičárně Kolofixu. V Sick Bike je opravdu Kuba a Jirka :-)

                1 0
                •  

                  Helemese wenda simon…se teď nějak nudíš co?????

                  0 0
                  • oddie  

                    Jako že by se akorát rýsovala nejvhodnější doba nechat si oservisovat všechny vidlice a tlumiče? :)

                    0 0
                    • Manas  

                      Hele za Kubu a Hybnose muzu dat ruku do ohne. A doporucuju se k nim objednat, maj toho fakt hodne. A to jim jeste ja nadelim 4 kola na servis :D (i kdyz to mozna rozdelim – RS k Mariovi do BikeEmergency a Fox do Sickbike :) )

                      3 0
                  • wenda.simon  

                    Ani moc ne ????.Jen jsem viděl známý text. Bylo mi jasné, že se svým letitým nickem se tu asi propálím ????????

                    0 0
            • kejda  

              Snad ne Milan od Lumenů???

              0 0
        • Cyklofanatic  

          Co Dlouhán?

          0 0
          • Lachtis  

            jj, u něj jsem měl vidlici Fox 32 SC elite, vidlici RS SID, a Fox tlumák naposledy (v rámci velkých repasů). Hale jako dobrý, ale chod tlumiče byl nic moc, což se mi třeba nikdy u švece nestalo a naposledy jsem měl právě tlumák v kolofixu a krom toho, že nesrovnali pístnici, což jsem si pak udělal sám, tak chod byl super.

            Takže já s dlouhánem nemám úplně stoprocentní zkušenost. Koukám, že Krab dělá Foxky, tak asi zkusím Krabcycles.

            0 0
            • Breakpain  

              Hele, Kolofix je historie sama pro sebe …

              ALE

              • Švec je úspěšnost většinou 50 na 50 (já tam dobrovolně nic neposílám)
              • Krab, nechci být zlý, ale x krát se mi stalo, že to asi chytl nějaký brigádník a kvalita nic moc – záleží, komu se to dostane pod ruce, ale jsem prostě … obezřetný a vím, že jsem puntičkář

              ⇒ co můžu si na kole udělám sám …

              každopádně tihle dva nikdy nezklamou ;-) …

              FOX – Dlouhán

              RS – Fiala (Boxxerservis)

              1 0
              • Lachtis  

                Je to o lidech no. Historicky jsem fox posilal jen a pouze ke svecovi a vzdy super. Pak jsem zkousel ruzne a nikdy nebyl uplne stopro spokojeny. No a doouhan mi tlumic neudelal nic moc, to udelali lip i v kolofixu… takze je to o lidech a o stesti.

                0 0
                • tomxxx  

                  Ono je to i o tom, že obecně tlumení je hrozně náchylné na zmetkovitost a v dílně to klidně nemusíš poznat. Máš i různé úrovně servisáků – od kluků co prošli servisy na závodech, po kutily horší jak domací patlal.

                  0 1
    • becis  

      Hoďte to do Sick Bike v Braníku. Dělá to Kuba co dříve pracoval v Kolofixu a dám za něj ruku do ohně :)

      2 0
      • Lachtis  

        mrknu na něj

        0 1
      • embi  

        +1

        0 0
      • Manas  

        +1 .. i kdyz me minule nasral kdyz jsem vesel do kramu – pozdravil me „aaaa geronti si tu davaj dneska sraz“ :D

        Pak prede mnou tam byl Pevnak, pak jeste dalsi dva co jsme spolu jezdili :D

        1 0
      • snas89  

        Presne tak.

        A ted koukam, ze jsem omylem zamenil jmeno ve spechu:))

        0 0
    • RMX  

      Dočetl jsem se zde že kolofix je v nějakých problémech. Chtěl bych dát vidlici na servis a dle webu fungují. Mátě někdo zkušenost s jejich servisem odpružení? Díky

      0 0
      • LM  

        Zkus jim zavolat na 800010101. Už druhý týden mi to hlásí, že zrovna s někým hovoří (tak určitě) a když vyberu 1 ať mi zavolají zpět, tak se nikdo neozval.

        Jinak servis odpružení FOX nedělali oni, ale posílali to do https://www.cyklosvec.cz/ (nevím jak ostatní značky).

        Pokud nemáš kolo Canyon v záruce, tak bych to neřešil přes ně ale přímo přes servis, který to dělá.

        0 0
        • LM  

          Upřesnění: Reklamaci tlumiče FOX (z kola Canyon) řešili přes Švece. Dostal jsem pak reklamační list s razítkem CYKLOŠVEC.

          0 0
      • Cyklofanatic  

        Co vím, tak nefungují jen v Plzni, v Praze asi ano. Servis odpružení posílaj externě, já dělal jen vidlici a byl jsem spokojenej.

        0 0
        • Jenda  

          servis pružení dělali/dělají v jedné centrální dílně (tlumičárně) ale pořád pod kolofixem, myslím že i fox dělali u sebe…

          0 0
        • rimuln  

          Tak klicove bude co se stane 1.11. Co jsem si psal s pobockou u nas zacatkem mesice. Tak nic jeste nevedel a ze vsichni dostali vypoved k 31.10. a hledaji si novou praci. Otazkou tak je, kolik z nich zustane pod novym vedenim (viz inzerat na jejich FB).

          0 0
    • Pikaču  

      Nevím jestli vám přijde normální jít do firmy v insolvenci která dluží 20 mega na zaměstnaneckých odvodech a pak dalších 100+ mega investoru a pak se ptát jestli je v pořádku tam dat kolo nebo vidlici na servis ( o ceně kola nebo vidlice ani nemluvě).

      Já bych tam nedal ani řetěz namazat natož tam nechat svoje kolo.

      15 0
    • LTZ1000  

      Insolvenční řízení Kolofixu asi úspěšně probíhá. https://isir.justice.cz/…dence_upadcu

      Myslíte, že se nějak restrukturalizují a budou fungovat dál??

      Asi polovina poboček má „dočasně zavřeno“.

      https://www.kolofix.cz/pobocky

      0 0
    • LTZ1000  

      mtbs.cz

      „V rámci Česka a našeho "domácího rybníčku“ budeme sledovat jak se vyvine kauza Kolofixu, jehož (pozn.: některé) uzavřené pobočky dělají vrásky na čele nejenom jeho zákazníkům, ale také uživatelům značek Canyon, nebo Qayron, kteří měli díky Kolofixu zajištěn záruční servis a nyní za něj jen těžko hledají náhradu."

      0 1
      • Pikaču  

        Že by zakaznikum značky canyon dělal vrásky šitkovy servis kolofix, pardon ex kolofix by se teda nedalo říct.

        Většina lidi ani nevěděla že delaji záruční servis.

        A je to vlastne jedno,bude to fungovat tak jako pred kolofixem.

        A blázni co si berou některé pobočky kolofixu a nezmění jmeno tak lituji.

        1 1
    • LTZ1000  

      Prej hledají nové zaměstnance… https://www.kolofix.cz/kariera

      https://jobs.sloneek.com/ats-v2/kolofix

      Tak snad dostanou i mzdu. Bude to přes firmu KLFX Alfa s.r.o., IČO 22026061, která byla založena 13. září 2024.

      Původní KOLOFIX, a.s. , IČO 06697577 byl založen 19. prosince 2017 a nyní je v insolvenci. Bohužel, právník nejsem a nevyznám se v tom.

      0 0
      • LM  

        Přátelské pracovní prostředí ve stabilní firmě

        Tak určitě :-)

        1 1
        • Pikaču  

          Férové odměňování: V Kolofixu věříme, že tvrdá práce by měla být spravedlivě odměněna. Proto uplatňujeme férový systém odměňování, který vás motivuje k maximálnímu nasazení.

          LOL

          1 2
          • Loskutak  

            No tak zrovna kamarád tam pracoval a na prachy si nestěžoval…prostě měl mzdu na základě počtu odvedené práce…listopad a prosinec měl málo ale jinak byl spokojenej…a teď má problém sehnat práci bo jinde se k takové částce ani nepřiblíží…mi­mochodem kolik si představujete že takovej cyklomechanik si může vydělat? Samotného by mě to zajímalo…

            2 0
            • Emp14  

              Kamarád tam taky dělal a měl asi docela dobré peníze na mechnanika. Každopádně je dostával s několika měsíčním zdržením. A když bylo nejhůře tak dostal místo peněz aspoň nějaké kolo.

              1 0
              • Jáchym 1  

                To bylo jako v Joku.Místo výplaty – přehazovačky,ty chutnají dětem s kečupem.Taky nájem se tak dá zaplatit:-)

                2 0
            • Pikaču  

              Když je šikovnej a rychlej i 60.

              Pak jsou další co berou penize bokem a šidej zamestanatele.

              0 0
          • jIrI___  

            To je holý fakt, ne lol. Nějakou dobu před krachem jsem se o práci u nich zajímal a brali tehdy na živnostňák, platí se za odvedenou práci. Tzn. pokud je člověk šikovný a především rychlý, dokáže zarobit fest. Předpoklad je samozřejmě dostatek zakázek. Co jsem si u jednoho zaměstnance zjišťoval, v hlavní sezóně je hrubě nadprůměrná mzda standardem v podstatě u všech. Mimo sezónu si ovšem člověk může hledat druhou práci, která kompenzuje nedostatek cyklistů dychtících po servisu. V lepším případě, kdyz se člověk nemusí starat o rodinu, vydělá hodně přes sezónu a pak má půl roku volno a žije z výdělku. Prostě klasická sezónní sypačka :)

            4 0
            • Chlebovnik  

              platí se za odvedenou práci. Tzn. pokud je člověk šikovný a především rychlý, dokáže zarobit fest.

              Pikaču: „Když je šikovnej a rychlej i 60.

              Jako celkem nerozumím tomu, proč zmiňujete tu ŠIKOVNOST. Když podle toho, co říkáte, jde při odměňování především o rychlost.

              Když někde přiveze kolo na odvzdušnění brzdy a jeden mechanik jenom našroubuje kalíšek na páku a párkrát ji promačká. A druhý vyndá kolo a destičky, očistí a promaže pístky, komplet protlačí nový minerální olej a seřídí brzdu. Ten druhý s tím má 10× tolik práce, ale cena servisu bude podobná.

              Samozřejmě, že správně je druhá varianta, ale podle toho, co tu říkáte, by mechanik číslo 2 byl sám proti sobě tím, že bude postupovat nanejvýš pečlivě.

              5 1
              • Pikaču  

                Víš proč zmiňují šikovnost. Protože když ten mechanik není šikovný ( a pod tim bych shrnul jak kvalitu tak i dalsi vlastnosti) tak me tam uz podruhé neuvidí. Zrovna v kolofixu ta kvalita/šikovnost nebyla.

                Takze mechanik musí být zároveň rychlý a odvést kvalitní práci.

                2 0
                •  

                  Je to řehole v normálním shopu, každý den do 6, so, zaskakovat za pultem, čím dál pracnější provlíkání bowdenů a hadic, éčka…

                  0 0
                • Cyklofanatic  

                  Zas to asi nejde paušalizovat. Narazil jsem tam na hodně šikovný kluky, i strejce co asi šli náhodou kolem. Problém byla spíš nekonzistence. Prostě někdy dobrý, někdy nic moc.

                  0 0
                  • kejda  

                    Kolofix v Brně Pisárkách byl úplně v pohodě, super přístup a ochota. Centrování kola okamžitě bez objednání během vyjížďky a nic za to nechtěl. Pokud měli volněji, udělali všechno na počkání.

                    Tlumičárna byla taky v pořádku.

                    Zřejmě dobrej oddíl…

                    0 0
                    • rimuln  

                      Tak na Ostravu jsem si taky nemohl stezovat.

                      0 0
                    • orm  

                      Jsem zvedavy kde skonci Boudny (pokud tam jeste pracoval, naposledy jsem ho tam videl na jare 23). Prislo mne, ze mu prace v Kolofixu doslovne zachranila zivot.

                      1 0
                      • Lachtis  

                        Tam pracoval, jako mechanik, nebo na nejake vedouci pozici?

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Alkoholik se základním vzděláním na vedoucí pozici? Už jen ta představa je z pohledu podřízených děsivá :)

                          0 1
                        • orm  

                          Jako mechanik. Mel problem s alkoholem po konci kariery cyklisty. Nic jineho nedelal, nic jineho neumel. V kolofixu mu dali sanci a podle toho co se psalo ho to postavilo na nohy.

                          0 0
                          • Lachtis  

                            Aha, to jsem nevedel, ze tam delal a pro nej skoda. Ty reci vyse nesdilim, at byl a delal po konci kariery, co delal, jeho vec… Jako cyklista byl excelentni a dokazal toho hodne, ze nemyslel na zadni vratka, zase, jeho vec, ale jsme bike forum, a jako cyklista respect. Nikdy nezapomenu, kdyz jsem ho na zavodech videl, ty jeho brutalni lytka, neskutecny :-).

                            0 0
                            • orm  

                              On o tom v jednom rozhovoru psal sam, napr. zde.

                              0 0
                              • Lachtis  

                                Jj ten rozhovor jsem cetl a vim, ze na tom byl blbe. Ja nevedel, ze pracoval v tom kolofixu

                                0 0
                                • gemini  

                                  On měl nějakou dobu i co dočinění s Cyklopointem ve Slavkově, ale asi to tam nějak nedopadlo…

                                  0 0
                            • Loskutak  

                              No jak se to vezme, že nemyslel na zadní vrátka…Boudný jezdil primárně v ČR a tady si fakt nějaký velký peníze nevyděláš, abys mohl rozjet něco svého třeba…nejsi prostě tak ve vatě…

                              0 0
                    • Pavell  

                      Mne v Pisarkach utesnoval hadici u trmenu na 3×…

                      U Biotopu byl / je sikovnej mechanik.

                      0 0
                      • kejda  

                        Klidně možné, třeba to ještě předtím nikdy nedělal…

                        Já jsem před pár lety donesl XTR brzdy na servis páčky do bývalého servisu a prodejny Cyklo Cibulka, prý to dělá od roku 1994. Chlap kouknul a říkal, ze tyhle brzdy ještě nedělal :). Vrátil mi je opět zavzdušněné, že to nešlo a uvnitř DOTka… Nekecám :))

                        5 0
                        • LM  

                          To mi připomíná, jak když jsem půl roku po vydání SRAM brzd s Bleeding Edge adaptérem potřeboval takovou brzdu v Brně rychle odvzdušnit:

                          • v prvním servise mi řekli, že ten adaptér nemají
                          • v druhém servise mi tvrdili, že to zvládnou, ale když jsem chtěl ten adaptér vidět, tak ho taky neměli :-D
                          • nakonec jsem s tím šel do Specialized. Tam ho sice taky neměli, ale byli schopni si ho vypůjčit z jiné pobočky. Ale odvzdušnění jedné brzdy tam stálo skoro jak origo odvzdušňovací sada s tím adaptérem od SRAMu, kterou jsem si následně z Německa koupil :-)
                          0 0
                          • kejda  

                            Tak jestli jsi byl u Svorady, tak tam byla hodinovka minimálně litr…:)

                            0 0
              • novas752  

                Šikovnej nutně neznamená vychcanej ojebávač. Navíc tě ojebaná práce stejně dřív nebo později kopne do ****** a ztratíš na tom daleko víc času/peněz.

                Šikovnej svý práci rozumí a dělá to zkrátka sám o sobě rychleji ve stejný nebo lepší kvalitě. Šikovnej si při výměně vnitřního dělenýho vedení rovnou natáhne vodící bužírku a udělá za 5 minut to, s čim se bude nešikovnej ***** půl hodiny. Šikovnej vyplete výplet od začátku rovnoměrně a má ho napnutej a vycentrovanej za 5 minut. Nešikovnej bude 20 minut honit vlnu po ráfku. :-) Šikovnej rovnou zavolá že to vykloktaný SXko bude muset vyměnit a prodá GX, nešikovnej s tim bude cosi čarovat půl hodiny s výsledkem „pár kilometrů to bude možná nějak řadit“…

                8 0
      • oddie  

        Mají tam „contractor“, tak to asi nehledají tak úplně zaměstnance… spíš někoho s žl. No, Praha tam není, tak to nevyzkouším.

        0 0
      • Radek Broz  

        Super je, že tímhle stylem můžou dále založit KLFX Beta, Gama…

        1 0
      • enjoy  

        Já to říkal:-D

        Takhle se dělá správné podnikání.

        2 0
      • grafik  

        Nechápu to …

        0 0
        • LM  

          Krachlý Kolofix koupí KLFX Alfa. A kdyby krachla i KLFX Alfa, tak to asi chtějí zopakovat, protože mají nachystané i KLFX Beta, Gama, Delta, Epsilon, … prostě celou řeckou abecedu :-D

          5 0
          • Loskutak  

            No ty další písmena abecedy slouží dle mého názoru pro případné franšízy…aspoň pro pobočku v Hradci to tak je…dle jejich fb by to zatím měla být jediná fransiza a ta je pod názvem klfx gama…

            2 0
      • Charles2k  

        Slušná prasárna…

        0 0
    • pavel675  

      Já myslím, že jenom úplný neschopák závislý na mobilu si neumí opravit kolo a musí si volat servis. Schopnější zvládnou i odpruženou vidlici, ale ten základ – což je 99% aktivity Kolofixu dá i šikovný 12letý kluk. Proto jim to taky krachlo…

      0 30
      • Pikaču  

        Jak se volá servis?

        Já tam většinou zajdu a nevolam.

        Není to odtahovka :)

        Ale jinak jsi to prokoknul proc jim to krachlo. Asi by te mohli rovnou zaměstnat do vedení, primo pod akcionářem.

        3 0
        • pavel675  

          A propíchlé kolo si umíš opravit sám nebo tam s tím taky jezdíš (autem..) ?

          Zvládneš si nasadit nový bezdušový plášť? Vyměnit řetěz? Odvzdušnit brzdu?

          0 6
          • Pikaču  

            Jak bych to asi zvladnul s mobilem v ruce.

            Ty si doma pečeš rohliky když je to tak jednoduché?

            0 0
          • BB  

            zrovna včera jsem to dělal, asi tak po sté a světe div se, nešel odtrhnout starý plášť od ráfku. Nakonec se zadařilo, ale už jsem přemýšlel, kam s tím pojedu. Docela bych chtěl vidět toho tvýho šikovnýho 12 letého kluka, jak by si s tím poradil.

            1 0
      • Chaingang  

        Divil by ses kolik chlapů ve věku třeba 30–50 let přijdou do servisu třeba jen kvůli výměně duše. Spousta lidí to neumí, zbytek to nemá kde udělat nebo se jim s tím prostě nechce ztrácet čas.

        2 0
        • novas752  

          A divil by se kolik „chlapů“ je schopno tlačit píchlý kolo x km do servisu . :-) Sezóna se blíží!

          2 0
          • BB  

            můj kamarád postavil barák, ale brzdové destičky si na kole nevymění, natož nasadit bezdušák.

            6 0
        • keymaker  

          Já to beru tak, že tím dávám práci někomu jinému. Patnáct let jezdím do jednoho servisu. Chlapík to dělá sám na sebe. Je super. Základní věci, jako bezduše a tak jsem si dělal sám, ale velkej servis a když něco potřebuju, jedu k němu. Mám tak alespoň trochu jistotu, že tam bude, až budu potřebovat něco, co neumim. Když se něco vy… cinknu a většinou to druhý den je hotové.

          1 0
      • novas752  

        umí/neumí, chce/nechce, má/nemá na to čas, prostor a vybavení. Mnoho lidí si dává kolo i v podstatě jen umýt a zkontrolovat. Spousta věcí se dá udělat doma v obýváku, klidně i kompletní servis tlumiče když na to přijde, ale mnoha lidem to prostě nedává smysl.

        Navíc s tim jak se ty kola pomalu ale jistě komplikují a komplikují to tak dělá víc a víc lidí. Elektrokola, elektrický řazení atd., vnitřní vedení, vedení skrz hlávko, řídítka, kokpit… Stejný trend jako auta, kolik lidí si dnes mění např. olej samodomo?

        7 0
        • pavel675  

          No to je pravda… Ono ta oprava kola je vlastně taky tak trochu zábava – seznámíš se s ním a skamarádíte se. Současně si to kolo umíš sám mnohem lépe nastavit, aby to dobře jezdilo. No a pak ty prachy…

          1 0
          • LM  

            Hlavně si to můžeš opravit hned jak potřebuješ. Servisy bývají na jaře přetížené.

            A pokud servisuješ více kol, tak vyjde levněji nakoupit nářadí než to postupně tahat do servisu :-)

            1 0
        • JSt  

          jak se zkomplikovala vymena oleje v motoru auta za poslednich x desitek let? :-) kolo taky bych rekl, ze je v zasade na servis jednodussi nez driv.

          0 1
          • LM  

            Všimnul sis, kolik výrobců kol začlo tlačit vedení bowdenů a brzdových hadic skrz hlávko? To ti přijde na servis jednodušší? :-)

            1 1
            • JSt  

              neprijde, ale povazuju to za banalitu. naopak ze treba zmizel smyk, mi prijde zasadni zjednoduseni. zda se mi, ze vpodstate vsechno se u moderniho kola serizuje snadneji nez driv.

              2 3
      • Eastwood  

        Hele uplne nesouhlasim. Neschopak zavislej na mobilu nejsem, dokonce mam i misto kde to opravovat. Jen se mi s tim proste nechce delat. To si radeji pujdu zabehat nebo zaplavat.

        U nas v Jicine je typek, Hodinovy cykloservis, takovej „cyklomanzel“ a ten na zavolani prijede, kolo si vezme, odveze, opravi a zas doveze. Easy.

        Me daleko vic naplnuje na kole jezdit, nez se s tim ve volnym case babrat. To si radeji uzivam lepsi veci.

        A verim ze takovych je hodne.

        14 0
      • Michal1985  

        Já dávám do servisu často i věci, které zvládám v pohodě sám a mám na ně výbavu a to z jednoho prostého důvodu, čas je pro mě nedostatkové zboží a radši ho momentálně věnuju tomu, že se na kole projedu než ho servisovat. A myslím, že se takových lidí najde dost.

        12 0
        • miki  

          Prostě každá generace má svoje, vy mladší žijete jiným tempem

          0 2
        • zahr  

          Než bych to odvezl do servisu a ze servisu, mám už to doma svépomocí dávno hotové.

          0 0
          • Michal1985  

            To je u řady věcí pravda, já mám servis u práce, takže tam kolo ráno dám a během dne vyzvednu.

            0 0
          • vaclaw  

            Já se třeba snažím věcí na kole opravovat ad hoc, když je to potřeba, ale času fakt už nemám tolik a občas se věcí nahromadí a než věnovat třeba významnější část soboty tomu, že to dávám celý dohromady, tak to radši cestou hodím do servisu, projedu se na druhým kole, vyzvednu kolo ve vůni a mám klid.

            3 0
        • e.n.turista  

          Já jsem zase zjistil, že řadu věcí než bych dovezl do servisu a pak tam znova pro to jel, tak zvládnu za ten čas udělat sám, ale je fakt, že nejbližší slušnej servis na kole je od nás ca 20 km. – možná kdyby byl za rohem uvažuju jinak

          0 0
      • Cyklofanatic  

        Tvl. Co to je za argument. To bys pak mohl říct o každým cykloservisu. A vlastně o většině služeb. Ono je všechno v principu docela jednoduchý. Ale v dnešní době asi nemají lidi čas si všechno vypěstovat, vyrobit, postavit či opravit sami.

        6 0
        • Hue  

          Na všetko je nám treba špecialistov…

          5 3
          • Cyklofanatic  

            Není. Ale doba je taková, že často se víc finančně vyplatí vydělat peníze svojí prací, kterou umíš.

            4 1
            •  

              Máš pravdu,pokud nedáme vydělat těm ostatním,tak pujde půlka živnostníků,nejen v oblasti servisu do zadele.Taky si umím spoustu věcí udělat,ale čas jsou peníze.

              4 0
              • Pikaču  

                Čas je i rodina. Když je hnusně venku tak ok. Ale zayebat sobotu nebo neděli servisem mi nestoji za to. Vetsinu toho si dělám sám,ale jsou věci které dělat nechci ( tlumiče apod. )

                6 0
              • pm74  

                Miluju tyhle jednoduchy pravdy ala volna ruka trhu. Problem je v tom, ze by si to polovina zivostniku zaslouzila (jsem osvc, tak klid) a to jsem jeste optimista. Castecne je to zacarovany kruh, kdy male penize v oboru generuji nekvalitni praci a nekvalitni prace snizuje poptavku, ale potom je tu spousta oblasti, kde zakaznici utraceji jak o zivot a „dodavatele“ to stejne serou. Je to ve vzdelani, je to v lidech a obcas me prepadne hrisna myslenka, ze je svymi penezi fakt nechci kultivovat a vzdelavat…

                1 0
            • Hue  

              Byl to vtip. Koukám že majora Terazkyho už si tu hodně lidí nepamatuje :-)

              5 0
      • Barak  

        Na rejpani se v kole uz nemam cas, chut a momentalne ani prostor. Kazdemu podle jeho gusta.

        0 0
        • JSt  

          takhle si obecne lide omlouvaji svou nekompetentnost. ;-)

          1 11
          • novas752  

            Ono je to možná lepší, než když si jí někdo naopak nepřipouští. :-)

            Lidí co to svejma rukama akorát doj.ebou se taky najde spousta.

            2 0
    • LTZ1000  

      https://kolofix.cz/pobocky

      Tak nějak fungujou, ale otvírací doba v Brně je ubohá.


      Brno – Komárov

      Pondělí7:00 – 16:00

      Úterý7:00 – 16:00

      Středa7:00 – 16:00

      Čtvrtek7:00 – 16:00

      Pátek7:00 – 16:00


      Brno – Pisárky

      Pondělí7:00 – 15:00

      Úterý7:00 – 15:00

      Středa7:00 – 15:00

      Čtvrtek7:00 – 15:00

      Pátek7:00 – 15:00


      Jako kdejakej konkurenční cykloservis má otevřeno ve všední den do 18 hodin!!

      1 3
      • kejda  

        8 hodin každý den v práci, co bys jako chtěl, aby dělali dvanáctky jenom proto, že se to tobě nehodí? Nebo že by dělali na směny? Tvl…

        7 3
        • Azmir  

          Co třeba 10–18? Vyhoví to oboum.

          1 1
          • oddie  

            No já bych třeba takhle rozesr… den mít asi nechtěl… nebo aspoň na střídačku, jeden den 7–14, druhý den 12–19 :)

            0 0
          • zdenek  

            Jestli tam pracují cyklisti, což je asi žádoucí, tak se s takovou pracovní dobou moc na kolo nedostanou…

            1 0
            • Azmir  

              Kéž by můj zaměstnavatel řešil, kdy se dostanu na kolo.

              1 0
      • enjoy  

        Moje osobní dlouholetá zkušenost je, že i kdybych měl 24/7 od 9 do 21, bude to pořád málo :-)

        Mívali jsme do 19, lidi chodili mezi 18:15 až 19:00(ti v 19 obvykle s větou, tak jsem to stihnul!)

        Pak do 18:00, opakovalo se totéž.

        Teď do 17:00, opakuje se totéž.

        Vážně uvažuji o návrhu otevíračky do 16:00:-))

        8 1
        • kejda  

          8–16 úplně na pohodu. Ti, co něco potřebují, tak si vezmou v práci hodinku náhradního volna a kolo přivezou.

          0 1
      • Chlebovnik  

        Můžou ve 3 nebo 4 odpoledne vypadnout ven na kolo. Za mě krásný. =)

        Jo a málem bych zapomněl: NEBREČ. =)

        0 2
      • cibi  

        No jo. Asi nepotřebují zákazníky.

        Tam kde bydlím („mesto“ s 20+ tis. obyvateli se běžně končí v 16–17.. zkus dát boty k ševci…)

        0 0
      • Loskutak  

        Tak běž do jiného servisu!!! Co ti brání? Kolofix se zjevně drží zuby nehty a na těch pobočkách jsou po většinou po jednom člověku…a nemusí to být jen proto, že chcou jít po šichtě na kolo, ale třeba musí vyzvedávat děcka ze skolky, kroužky, apod…když tam byli ve dvou tak mohli mít delší otviracku a mohli si třeba navzájem ti mechoši vyhovět když jeden něco potrénoval…jako taky si myslím ze dost zákazníků si tou otvirackou odradí ale kdyz to tak chcou a maj zakázek dostatek…proste bez jinam…třeba Pepebike má super servis…dělají všechno včetně tlumeni, vyplétani…

        2 0
    • LTZ1000  

      Jeden konkurenční cykloservis v Brně má otvírací dobu Pondělí – Pátek: 9.00 – 12.00, 13.00 – 18.00

      Sobota: 9.00 – 12.00

      Chápu, někdo asi využije otvírací dobu od 7:00, ale já zrovna né.

      0 1
      • Jáchym 1  

        Spousta lidí má práce.dobu od 9:00 a tak si klidně kolo ráno do servisu doveze resp.vyzvedne

        2 1
        • pm74  

          Presne. Proc by si jeden neprivstal, kdyz tim umozni jit servisakovi ve tri na kolo. To da prece rozum.

          Tuhle mentalitu miluju, myslim, ze je ryze ceska.

          0 7
          • Chlebovnik  

            Ciwe, když TY něco POTŘEBUJEŠ, tak se podle toho zařiď, ne?

            Nebo mají všichni skákat OKOLO TEBE?

            Tuhle (de)mentalitu miluju, myslím, že je ryze česká.

            6 3
            • pm74  

              A ten servisak nic nepotrebuje? Ty asi nejsi podnikatel, co?

              0 1
            • Radek Broz  

              Ne. Když chceš něco nabízet, zařiď se podle zákazníka.

              1 1
              • enjoy  

                Hele jo..

                Ale upřímně, někdy už je toho tolik (třeba když se ti do firmy dobývají zákazníci přes zavřenou bránu, mimo otevíračku), tak už jsou prostě i situace, kdy si řekneš, že lidi potřebují něco od tebe a ne naopak.

                Řekneš, že já potřebuju jejich peníze. Ale upřímně, někdy už snad radši ani ne.

                8 1
                • oddie  

                  Jsem si tak vzpomněl, potřeboval bych tu krytku na starej příčník a dneska zrovna budu mít cestu kolem, můžu se stavit? :)

                  0 0
          • novas752  

            Proč by servisák měl dělat od nevidim do nevidim když má práce dost už teď?

            3 0
            • Singlespeed  

              Asi je to podčlověk. Kdežto pm74 bude nadčlověk, kterému podlidé musí sloužit.

              1 2
              • pm74  

                Ty taky nejsi podnikatel, ze?

                0 1
                • Singlespeed  

                  Takže správný podnikatel – nadčlověk, zaměstnanci – servisáci, podlidi. Makat budete, dacani. Pěkně až do večera a žádné kolo, na to zapomeňte.

                  1 0
                  • bop  

                    Spravne! To by bylo aby zamestnavatel urcoval pravidla a podminky. Odbory do kazdyho cykloservisu!

                    0 0
                  • novas752  

                    To je prostě o domluvě. Od kolika do kolika a kolik za to. Kvalitních lidí je málo, mohou si vybírat.

                    2 0
            • bop  

              klidně může dělat od 10 do 10:30, tím pádem bude mít práce ještě více. Teda alespoň po omezenou dobu, která se v čase bude limitně blížet nule.

              0 0
              • novas752  

                Může no, ale to si moc nevydělá.

                Pokud neni nouze o zakázky, neni prostě důvod jít jim naproti prodlouženou otevírací dobou. Kdo opravdu chce, čas si na to najde.

                0 0
            • pm74  

              To taky nevim. Ja nic takoveho nepisu.

              1 0
              • Ital23  

                Chlapi, co tu řešíte. Kolofix je soukromý podnik. Jestli mu to bude fungovat, je snad jeho problém. A náš taky nikdo nenutí tam chodit.

                Btw. spoustu lidí pracuje na směny a takhle otvírací doba je pro ně v pohodě.

                2 0
        • Youda  

          Mě teda moc profesí s pracovní dobou od 9:00 nenapadá. A hlavně v 9:00 už v práci musí být, a ne stát před servisem.

          0 0
          • Jáchym 1  

            Máme od 8:00 a zákazníci tam jsou :-)

            1 0
            • Youda  

              Tak ti jsou po noční nebo mají odpolední:-) Já osobně odpolední vítal, že si člověk spoustu věcí zařídil mimo pracovní dobu.

              0 0
              • Jáchym 1  

                Podle toho co říkají,nebo píší do objednávek,tak před prací.

                0 0
      • mech1  

        Tak využij ten servis, který ti vyhovuje provozní dobou.

        4 0
    • menex  

      No my jsme si pobočku v Hradci vzali do frenčízingu. Jedeme teď od 7.00 do 18.00 ale točíme se ranní a odpolední. Takže se to dá.

      4 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.