Mam dva dotazy ohledne funkce hydralicke brzdy.
Otazka 1
Predpoklad:
- klasicky system s expanskou, odvzdusneny
 - pistky, jeden chodi hure jeden lepe (vzdy jeden chodi lepe a jeden hure,i kdyz treba zanedbatelne)
 - rovny brzdovy kotouc
 - brzdovy kotouc ve stredu vyrezu trmenu
 - pistky rovnomerne vysunute
 
Stlaceni paky (brzdeni)
- tlak v kapaline
 - pistek, ktery chodi lepe jede prvni a doseda na kotouc
 - pistek, ktery chodi hure jede az po desednuti prvniho
 - brzdi se
 
Uvolneni paky
- podtlak v kapaline
 - pistek, ktery chodi lepe odjizdi od kotouce prvni
 - kdyz uz nema prvni kam couvnout odjede i druhy
 - vysledek je, ze pistky uz nejsou vysunute rovnomerne, v horsim pripadeskrta kotouc o druhy pistek, ktery neodjel dostatecne
 
Predpokladam, ze v uvaze je nekde chyba. Jinak by preci po nekolika zabrzdenich vzdy pistky skoncili v poloze nerovnomerne, kde hure se pohybujici pistek skrta o kotouc.
Otazka 2
Vezmu-li predpoklad z predchoziho dotazu. Jak je mozne, ze po vyraznejsim sjedi brzdovych desticek brzdove paky zabiraji blize riditkum. Nemel by prave dobre odvzusneny system s expanzkou zarucit, ze o co vic sjedu desticky o to vic brzdove kapaliny z expanzky se dostane do obehu a tim se zaruci zaber brzdy ve stale stejne vzdalenosti od riditek?
Dekuji za vysvetleni.
                
            
                