Ahoj, rád by jsem znal váš názor na tohoto gravela. Uvažuji o první koupi a tento model mě poměrně zaujal – sice modelová řada z roku 2023. Mohu znát vaše názory, zkušenosti, rady…?:)
https://www.bikefrodl.cz/…el--54cm-m-/
Díky moc
Ahoj, rád by jsem znal váš názor na tohoto gravela. Uvažuji o první koupi a tento model mě poměrně zaujal – sice modelová řada z roku 2023. Mohu znát vaše názory, zkušenosti, rady…?:)
https://www.bikefrodl.cz/…el--54cm-m-/
Díky moc
Je pekelně předražený, jinak asi běžná konfekce. Nic co by tam bylo vyloženě špatně(ještě aby jo za ty prachy).
Díky za názor, opravdu se vám zdá předražené v tomto složení? Co jsem tak koukal, tak se s podobnou konfigurací pohybují o něco výše …
A co je tam taková bomba? Jako jo, má to kombo, to je fajn. Radši než čínského supa, bych vzal třeba „činského“ cannóna (mají ho i třeba v nudné černé) a karbonová kola k tomu a si na stejné ceně, ale kolo úplně jinde.
Jestli sháníš konkrétně GRX Di2, možná by se dalo taky něco najít, ale ted v sezoně už je třeba brát co je, výprodeje jsou většinou fuč.
Místní uživatel Hnoj nabízí kola Sabro, za 50k to je taky na elektrice a dá se s nim individuálně domluvit. Určitě je dost výhodnějších možností, než superior.
Netvrdím, že je tam něco bomba. Po pravdě jsem v kolech začátečník a proto jsem šel pro radu sem. Prostě toto se mi líbilo a klidně bych i podpořil českou firmu:)
čínský superior???? Superior je česká značka, kola vyvíjí v česku, kola vyrábí v česku, má českého majitele. Nechápu tvoji potřebu v každé diskuzi se superiorem na to neustále flusat.
Český majitel Němec.
Jestli se Ti líbí a hlavně jestli Ti sedne geometrie a to kombo tak ho klidně vem. Cena je víceméně za to osazení taková „normální“. Jen je to 1×11,záleží kde a jak budeš jezdit a je možný že nejlehčí převod 42/42 Ti nebude stačit. Jinak rám a kombo vypadají pěkně,všechno schované,kola GR 1600 jsou taky slušný.
Supík má tu výhodu, že ho pro běžné jezdění nemusíš de facto vůbec dále vylepšovat. Funguje výborně přímo „z krabice“. Spolehlivé i když dnes už koncepčně poněkud zastaralé elektrické řazení šlape dokonale, brzdové páky jsou opravdu velký luxus jak úchopem tak sametovým chodem, kombo řídítek je dnes už u lepších strojů samozřejmostí a kola DT Swiss jsou superspolehlivá klasika na kterou nemusíš roky sáhnout.
Mám ho s mechanickou sadou 105 2×11 a nemůžu si na nic stěžovat. Pořídil jsem druhou sadu kol na silnici. Geometrie mi možná vyhovuje víc než mám na silničním kole. Za rok najeto 10 tis. km.
Doporučuji vyzkoušet, protože doporučované velikosti moc nesedí.
já mám o třídu nižší model. geometrie stejná, u mě horší rám (https://superiorbikes.com/…-9-5-gr/1808).
za rok a půl, co jej mám, jsem na nic nemusel sahat. kolo je velice dobře sestavené. nic neskřípe, nevrže, drží. rám mi maximálně vyhovuje. jízdní projev dle očekávání, žádná překvapení se nekonají. zatáčí perfekně, drží stopu.
jestli bych kupoval nyní, pravděpodobně bych šel opět do superioru.
No vidíš, s tím zatáčením jsi mi připomněl asi jedné negativum: kvůli krátké geometrii si v prudkých zatáčkách kopu špičkami bot do předního kola. Zatím jsem si kvůli tomu hubu nerozbil, na silnici to moc nevadí, ale v terénu to umí překvapit…
nemáš malý rám? u mě v pohodě, 180/ M
Mám už druhého X- roada a vždy to škrtalo :-)
Mám 178 / L / boty 45…
Díky moc za rady určitě vše vyzkouším, jak bude sedět . Mám 178 tak vyzkouším M.
Ten by měl asi být. Mám 184 a mám L.
Dobrá volba. Za mě jedno z nejhezčích kol. Mrkni ještě na novinku od superioru: https://superiorbikes.com/…-9-5-gr/1808
Ten čistý design je topovka.
X-Road je pěkný kolo. Měl jsem hliníkový. Za ceny kolem 3000€ tu ale už určitě byly líp osazený kola. Na X-Road moc slevy nejsou. Doporučuji to nějaký čas sledovat a trochu se zorientovat. Pokud nepotřebuješ kolo hned, na podzim a v zimě je nejvíc slev na kola všech kategorií.