• pee.tr

    Poslední dobou mi přestala chodit naplno. Mám jí z TT necelý rok. Nastavena z TT na 100mm, najeto asi 7000km. A doposud jsem na ní až na občasný nástřik nohou silikonovým olejem nesáhnul. Když změřím nafoukané vidli délku viditelné části vnitřních nohou, mají cca 11cm. Ani když jí dnes přes pumpu vypustím na nulu, tak pořád má vidět asi 5cm a po zmáčknutí svojí vahou ji zhoupnu do polohy, kdy stále kouká 3,5cm (zřejmě tam ještě nějaký vzduch zbývá). Ale v těch zbylých 3,5cm vidle nyní prostě nepracuje. Tedy jako by se jí nějak posunul doraz. Je mi jasný, že jí asi budu muset rozebrat, ale čím toto může být? Nová chodila asi 103mm, teď má doraz po cca 75mm. Předem díky.

    A ještě podotázka, je normální (asi ne?), že když máčknu na její ventilek jako bych ji chtěl vypustit jen prstem, stříkne ven ventilkem olej (naprosto čistej).

    0 0
    • kubad  

      vidlice je v záruce tak ji pošli do TT, zbytečné do toho lozit

      0 0
    • worlusho  

      Po tom nájezdu už má nárok na servis, jinak máš napumpovaný tlumič olejem, vyndej tlumič a vyzkoušej, jinak jí dopřej údržbu. A nad vzduchovým pístem je olej, k vidlici jsi dostal od TT návod, tak co si ho přečíst.

      0 0
      • pee.tr  

        Což ten jsem čet hned, akorát jsem se do ní nechtěl vrtat po uváděných hodinách, když chodila a já nikdy žádnou nerozebíral.

        0 0
        • worlusho  

          Není na tom nic složitého, akorát potřebuješ tuším zbroušený 27 ořech a jinak klasické nářadí stačí.

          0 0
          • pee.tr  

            Ten servis v TT předpokládám není zdarma, ač to je v záruce (?) ;-) Netušíte někdo kolik by to asi stálo a jestli to stojí za to to tam v popisovaným stavu raději poslat a nechat to zkouknout a případně i něco vyměnit se vším všudy, nebo když vidle jinak šlape, bych to zvládl sám jen základním rozebráním a vyčištěním?

            0 0
            • Kouba_2005  

              Není lepší napsat přímo do TT? To budou informace od zdroje a ne jako tady z druhé ruky nebo „jedna paní povídala“

              0 0
              • pee.tr  

                Pravda, určitě to taky udělám. Jen jsem si říkal, když jsem to tu už nakousnul. :-)

                0 0
            • worlusho  

              Pokud nejsi úplně levý, tak to zvládneš. Za servis a poštovný si pořídíš oleje i s novými stěráky a po dvou hoďkách už zase můžeš jezdit.

              0 0
    • michalrysina  

      Trošku se přiživím…Epicon 2011 Disc, zdá se mě, že se nevrací, zapružím a vidle nevyjede celá ven, zůstane cca 1cm zajetá v nohách, nějak se mě to nezdá, ale doufám že se to nějak ještě rozchodí

      0 0
      • worlusho  

        Trošku rozviň svojí myšlenku, to jako že máš nastaveno 100mm a chodí to jenom 90mm? Nebo myslíš , když máš odlehčenou vidli, tak jde ještě o cca 10 jakoby vytáhnou, ale zase se vrátí, tak to je pružení překmitu.

        0 0
        • michalrysina  

          Tak tak 100mm normálně funguje, ale když zastavím tak je jako 90mm a jde vytáhnout ještě. prostě se nevrátí na 100mm. Jinak nevím jak to říct jinak

          0 0
          • t100-CZ  

            malý tlak ve vzduchové patroně?

            0 0
            • michalrysina  

              Právě že jsem to až snad přepumpoval a pak s tím nešlo ani pružit. trošku jsem upustil a bylo zas takový. Ještě přemýšlím jestli nebude problém v pumpičce. Když jí od oddělávám tak se upustí trochu vzduch a nevím jestli ho není moc a není tam fakt málo tlaku

              0 0
              • worlusho  

                A to je tuněná nebo tovární, kolik vážíš a kolik jí foukáš?

                0 0
                • michalrysina  

                  Tovární…není to přímo pro mě ale tuším že cca 80kg a ted nevím tlak ale tuším něco kolem 100–110psi

                  0 0
                  • worlusho  

                    Na 80kg tak tlak 80–85psi, možná by stálo za úvahu jí rozebrat a prohlídnout, namazat, poladit atd.

                    0 0
                    • michalrysina  

                      Myslím že jsem to dával podle tabulek, co mi přisly s vidlicí. A vislice je týden stará

                      0 0
                      • worlusho  

                        To také nemusí být moc namazaná už z výroby, takhle ti asi těžko poradím. Já si vidlice upravuji, tak ani moc neřeším jak chodí neupravené.

                        0 0
                        • michalrysina  

                          No nevím co jsem měl za návod u té nové vidle ale na 82kg tam je 112psi. Tady na netu koukám těch 85psi, stejěn tak jak říkáš ty. Tak nevím co mě to poslali…zkusím to správně nafouknout a uvidim no

                          0 0
                          • worlusho  

                            Starý Epikon se foukal na tenhle tlak, nový už mají tlaky nižší, je změněná vzduchová komora, má větší průměr.

                            0 0
          • M13  

            Taky bych to viděl na nízký tlak (nebo správný tlak, ale moc silná negativní pružina :))

            Dřív jsem s tím měl problémy (Jezdil jsem s asi 60 psi, vidlice byla nastavená na 120 mm, ale zdvih byl jen 100 mm.

            Po přechodu na fulla jsem tlak musel přidávat, až jsem se dostal na 100 psi (65 kg), kdy interně nastavený zdvih souhlasí s reálným.

            0 0
            • worlusho  

              A není lepší poladit negativní pružiny. :)

              0 0
              • M13  

                Je :)

                Ale vloni kdy to bylo aktuální jsem ani nevěděl po čem se shánět (upravovat (brousit nebo zkracovat) originální pružinu jsem nechtěl), a ani mi to nevadilo, vidlice byla krásně citlivá a na doraz jsem nechodil, jen jsem musel počítat s tím, že zdvih je asi o 2 cm jiný.

                Letos jsem to „vyřešil“ vyšším tlakem (nešlo o zdvih, ale o to že jsem to začal nějak prasit :), a se 100 psi nechodím na doraz a mám pár mm rezervu).

                0 0
                • worlusho  

                  To já jsem měnil pružiny, manželka i dcera mají 50kg a já zase jako obě dohromady :)

                  0 0
    • obda  

      Mám starší model, a přesně tohle dělá napěněný olej v tlumicí patroně. Pokud jsi do ní 7000 km nelez, tak ji rovnou pošli do TT na základní servis (na který už má nárok :)) a sfoukne se to zaráz.

      0 0
      • t100-CZ  

        jedná se pouze o výměnu oleje v olejové patroně?

        0 0
        • worlusho  

          jj, a při tom se udělá celková údržba

          0 0
          • t100-CZ  

            už jsem měl párkrát vidlici rozebranou. Ale olej. patronu ještě ne. Co tam patří za olej? Co se ještě mimo pročištění dělá při servisu?

            0 0
            • worlusho  

              Normálka, něčím vymyješ nohy, štětka na lahve a technický benzín nebo nafta, zkontroluješ vzduchovou komoru, celý to vytřeš, do nohou dáš motorový olej cca 20–25ml, nad pístek převodový olej a do tlumiče míchám 5W s 2,5W a to podle váhy jezdce.

              0 0
              • t100-CZ  

                nad pístek? tomu moc nerozumím kam to je . . .

                0 0
                • worlusho  

                  Pod tím autoventilkem, kterým foukáš vzduchovou komoru je píst, tak nad ním je z důvodů mazání a těsnění olej.

                  0 0
    • ouzo  

      měl jsem ten samý problém, tak jsem psal Milanovi. Toto mi odpověděl:

      Dobrý den,

      tohle je případ, kdy se natlakuje tlumič.

      Pomoc je velmi jednoduchá.je třeba ho otevřít a odpustit tlak s trochou oleje. Jde to i bez rozebrání vidlice.

      Postup:

      vytrhne se ovládací kolečko expanzního útlumu dole na pravé noze. vyšroubuje se váleček, který je pod ním. Potom se vezme to původní kolečko ovládání a s imbusem, který z něho vyčnívá se vyšroubuje z vidlice a zcela vytáhne taková dlouhá tyčka. při vytažení odprskne tlak a nechá se vypustit trocha oleje, odhadem 5 ml. Kdyby se odpustilo moc, nezamykal by lock. Kdyby málo bylo by třeba operaci ještě zopakovat. Olej jde odpouštět nejlépe samozřejmě v jízdní pozici kola a pomoci se může i stlačením.

      Potom se vše smontuje zpátky.

      toto je celá oprava.

      Milan Slanec

      Zvládneš to doma a opravdu to funguje.

      0 0
      • pee.tr  

        Dík moc, tak to je rada nad zlato. :-) A upuštěný olej se pak musí zpět nějak doplnit? nebo ho tam prostě zůstane míň než bylo původně?

        0 0
        • worlusho  

          Do tlumiče se nasaje olej, kterým se mažou nohy. Proto to vytuhne.

          0 0
          • pee.tr  

            To jako ten silikonovej, co s ním stříkám nohy? Aha. Takže s tím tedy má souvislot to, že mi stříká ven z ventilku při upouštění tlaku? Chápu to dobře?

            0 0
            • worlusho  

              Ne ten olej co tím stříkáš kluzáky, vevnitř v nohách je olej na mazání a ten si to nasaje.

              0 0
              • pee.tr  

                ok, proto jsem si říkal, že když ho nechám dle výše psanýho postupu odprskout se vzduchem, tak by se předpokládám měl snad taky doplnit, což teda v postupu už psáno neni.

                0 0
          • xshreck  

            jak se tam může nasát, když je to utěsněný?

            0 0
            • M13  

              Ten olej se tam dostane po pístnici před gufero, nic není úplně dokonalý.

              Nejvíc se to stává u doma upravených, v originále je gufero jen jedno, břitem do patrony (aby olej netekl ven, vazelína se dovnitř nedostane).

              Já do patrony jedno gufero přidával, aby bylo jedno břitem dovnitř a jedno břitem ven, a docela to funguje (od tý doby s tím problémy nemám, jinak jsem během 50 km přišel klidně o 5 cm zdvihu).

              0 0
              • xshreck  

                Jaký a kolik oleje dáváte?

                Tak to je zajímavý, budu se na to muset mrknout dokud jí mám sundanou z kola.

                Btw s podtlakem, podtlak mám ve spodních nohou pořád /jestli to neuteklo), při skládání jí zanořím

                0 0
                • Vilém  

                  Co zanoris? o jakem podtlaku je rec?

                  0 0
                  • xshreck  

                    Spodní nohy – při rychlém zanoření by měl vzniknout podtlak v tlumící patroně (říkejme tomu ve spodní čísti) a má to fungovat jako pumpa – to by ale musela ta vidle jít hůř do zdvihu a mít nějakou kompresi, např moc hustým olejem.

                    Že by se dostal olej dovnitř z mazání by možné bylo, jak se tam ale může dostat 5ml? Za jakou dobu se vám to stalo?

                    0 0
            • worlusho  

              Tak to máš jednoduchý, jednak spodní V-ucpávka je nižší než montážní prostor, tak se tam posouvá a vytváří efekt, kterému se říká pumpování a druhá příčina je v samotné konstrukci tlumiče, kdy při prudkém zastrčení vzniká ve spodní komoře podtlak, který daný efekt ještě znásobí. Nové olejové patrony u axonu 2011 a epiconu 2012 už mají jinou konstrukci aby k tomu nedocházelo. Já třeba spodní ucpávku dával jinou a tlumič upravoval. Modrý jsou původní, ty vitonové jsem tam dával.

              0 0
              • smith22  

                A ty hnědy gufera tam pasovaly bez toho aniž bys je nějak upravoval?

                0 0
                • worlusho  

                  Akorát jsem srazil hranu na vnější misce pro ten vnější břit co pak na tebe kouká z tlumiče. Jinak výšku mají přesně jaká by tam měla být.

                  0 0
                  • smith22  

                    Přesný označení origo gufera co tam bylo(modrý) a toho co si měnil(hnědý) si asi z hlavy nepamatuješ že?

                    0 0
                    • worlusho  

                      Mám to v práci, tak zítra ti to písnu s tím ostatním jak už jsme domluveni. ;)

                      0 0
                    • M13  

                      NBR G 10×16/4 (vnitřní průměr x vnější průměr / výška v mm)

                      0 0
                      • smith22  

                        Díky za info a ochotu poradit.

                        0 0
                        • M13  

                          Nemáš zač, ještě jsem zapomněl napsat, že to je to původní modrý.

                          Hnědý nepoznám.

                          Já koupil další stejný (jako to modrý) a jen ho tam dal obráceně (a trochu kvůli upiloval tu plastovou věc v matce co nevím k čemu tam je :)), ale kdybych to teď dělal tak bych na to šel jinak.

                          Problém je, že matka se směrem k otvoru pro pístnici plynule zužuje a druhý gufero už tam moc nedrží (původní má průměr 16 a matka dole taky, ale nahoře je to už (myslím) 18 nebo 20 mm). Když tam dáš 16 s výškou jako má původní (4 mm) tak vevnitř bude sedět jen asi 2 mm a bude mít tendence sklouzávat nahoru (vyjíždět do patrony).

                          Nejlepší by bylo matku třeba vyfrézovat, aby byl průměr všude stejný jako v její horní části (materiálu je na ní podle mě dost) a pak sehnat 2 gufera s odpovídajícím novým průměrem.

                          Zatím jsem s mým řešením neměl problém, ale vadí mi z principu, že je to takový humpolácký :D

                          0 0
                          • smith22  

                            Tuším, že kolega worlusho tam proto dal to hnědý gufírko, který je větší a vyplní ten zbývající prostor.Zítra budu mít od něj více info.

                            0 0
                          • Kublaj  

                            ja bych tam misto toho zkusil reseni Rock Shoxu, misto gufera o-krouzek, ale to by chtelo ten plast udelat uplne novej aby do nej ten krouzek sedl :)) na to nemam prostredky a tak na to kaslu a do nohy leju minimum oleje :D

                            0 0
                            • baboon  

                              O-kroužek není moc dobrý, nemá stírací břit a tudíž by se tam asi olej dostával zase..A možná i ven..

                              0 0
                              • Kublaj  

                                a jak potom faká Rock shox? :) podle toho co sem pobral tak tam je právě jen o-kroužek ;)

                                0 0
      • pee.tr  

        Než ten váleček vyšroubuju, chtěl bych vědět, čím tam je utěsněnej (něco býlýho tam po jeho obvodu kouká), abych si to případně včea opatřil a moh to dát zpět do kupy. Neví někdo?

        0 0
        • Vilém  

          Teflonova paska.Omotat zavit, v miste kde doseda udelat sedylko s pasky, pak dotahnout.

          0 0
          • pee.tr  

            Dík moc. Koukám, že jsem se tím bÝlýho teda předved. :-D

            0 0
    • smith22  

      Teď nechci aby to vyznělo zlomyslně ale je milé vědět, že i vidlice z TT trpí tímto problémem :-) – nějak se stím teď roztrhl pytel – je to cca 2 dny a řešil sem to samé a ještě pár dní nazpět předemnou to zde taky někdo řěšil.

      Jak už ti tady jiní napsali je to způsobené tím, že se ti dostal mazací olej z nohou vidlice do tlumící patrony a tím se ti tam prakticky vytvořil hydraulicky Lock.

      Zřejmě to jde vyřešit tak jak ti zde radili – upustit olej přes regulaci.Já sem tuto radu dostal pozdě tak ji má teď celou rozdělanou a čekám na tlumičový olej – ale aspoň budu vědět, že to nebude namíchaný s mazacím olejem – gufero zatím měnit nebudu takže doufám že bude O.K a né K.O :-)

      0 0
      • M13  

        Bude to OK, ale pořád si bude tlumič tahat olej z nohou.

        0 0
        • smith22  

          Tak zatím se mi to stalo od předělání na olej poprve – na olej předěláno cca před rokem.Myslíš, že teď se mi to může stávat častěji nebo to zas vydrží ten rok – těžko říct asi že?Jen mě ještě napadla taková věc: Nemůžu tomu pomáhat i tím, že někdy obrátím kolo na řídítka(vzhuru nohama)?Většina se tam asi dostane podtlakem ale možná bych úplně nevylučoval možnost, že se tam nějaký procento dostane když obracím kolo.Co myslíš ty?

          0 0
          • worlusho  

            Obracení kola na to vliv nemá, a když kolo otočíš, tak je olej nateklý všude jenom ne u pístnice tlumiče.

            0 0
          • M13  

            Mě to drželo asi 1000 km, pak to začalo a do úpravy matice jsem se toho nezbavil, ale zkus to a uvidíš, nic tím nezkazíš.

            Tím obrácením to nebude, jak píše worlusho, matice je rovná a olej z ní steče dole, do nohou.

            0 0
    • smith22  

      Tak sem dolíval olej do tlumící patrony, následně zkusil jestli funguje zamykání – nefungovalo tak sem opět chtěl povolit matici na spodku tlumící patrony abych mohl ještě dolít olej a najednou koukám, že se mi nepovolila matice ale povolilo si mi celý tělo(plášť) té tlumíci patrony z té matice locku která je nahoře v pravé noze – no parádá – povolil sem tedy tu matici nahoře v noze vidlice a vytáhnul sem celou patronu ven – teď ale jak povolit tu spodní matici patrony od toho těla když mají stejný závit?Do svěráku sem ten tlumič pochopitelně upnout nemohl abych ho nezničil.V rukách tu održet nejde – přivolal sem si tedy na pomoc ještě jedny ruce a ve dvou sme to povolili.Ale zajímalo by mě jak tyto dvě části od sebe povolujete vy ???

      0 0
      • Kublaj  

        lock by se mi hodilo rozdělat ale nechci zničit tělo patrony a drží to tam dost fest :/ zřejmě se mi nějak povolil ventil locku a při tlačení na zamklou vidli se pomalu propada :)) ničemu to v podstatě nevadí ale sem takovej šťoural a rád bych se do toho podíval :D

        0 0
      • kyl  

        Průchozí matici ze které čouhá pístnice nemusíš povolovat pro doplnění oleje,stačí horní s lockem.

        0 0
        • smith22  

          Mně to právě, přišlo snažší, že sem nemusel vydělávat celou tlumící patronu z nohy vidlice.Nakonec to tak ale stejně dopadlo :-)

          0 0
      • Georrge  

        s tím povolováním horní a spodní matky jsem taky dost laboroval, napřed jsem zkoušel svěrák ale člověk si nemůže dovolit moc utáhnout, takže to stejně nejde povolit.

        Nejlepší je vzít kus staré duše, namotat ji na patronu a konec držet. Musíš to ale namotat správným směrem, tak aby se při povolování matic guma utahovala. Pak to jde krásně udržet, guma se kousne a neprotoží, povolují se takhle i tlumiče. Patrona ale nesmí být mastná.

        0 0
        • smith22  

          O.K díky za radu – něco takovýho mi radil i otec – jak sem ale psal – než sme se k tomu dostali, povolili sme to v rukách takže sme to nevyzkoušeli jestli by to fungovalo.

          0 0
    • roman 3D  

      zajímavé číst že nejlepší vidlice celého vesmíru a BF vyžaduje ještě doma všelijaké úpravy aby chodila a fungovala jak má:-))), každopádně můj neupravený po 10tis.km funguje jak nový a to jen mažu nohy 1× za 14 dní silikonem a jednou ročně překontroluju tlak.

      0 0
      • pee.tr  

        asi mu málo nakládáš. ;-)

        0 0
      • Lišák  

        Tak vazelínu bude do tlumicí patrony přisávat dost těžko a pokud chodí stále jako nový, tak teda nic moc. Včera jsem s jedním novým, neupraveným, měl tu čest. Po nalití oleje na pístek a namazání stíráků se citlivost trochu zlepšila, ale jsem rád za svůj TT.

        P.S. Olej do tlumiče mně zatím nepřisál.

        0 0
      • smith22  

        No nehci ti kazit radost ale zkusil si někdy předělanýho Epicona na olejový mazání?Je to jakoby si srovnál starýho Favorita a poslední řadu Octavie :-)

        0 0
        • roman 3D  

          :-)) právě že zkoušel a né jeden, bohužel mi jeho projev houpacího koně a přílišnou ochotu jít do zdvihu nevyhovuje, Epicona neupravenýho mám na blá´táku a už jenom při představě že bych jezdil něco co vyžaduje každou chvilku servis či nějaké dodatečné úpravy co byly popsány výše by mě asi hodně vadilo, vlastně proto mám neupravenýho Epicona a na druhým kole dobře fungující bez úprav:-) Maguru Durin

          0 0
          • Georrge  

            budeš se asi divit, ale někdo si kupuje vidlici aby měl pohodlí…

            a epicon je oblíbený právě proto, že jde snadno upravit a dostat se za pár korun s funkcí mezi mnohem dražší vidlice. Základní epicon funguje přiměřeně k ceně.

            0 0
            • roman 3D  

              s poslední větou s tebou souhlasím, jinak preferuji věci které fungují/vyhovují stylu mého ježdění a pohodlí co od toho očekávám a proto vidlice jezdím, nezabývám se krom hlídání tlaku a ošetření noh silikonem servisem/údržbou a po třech letech jde vidlice do bazaru, jestli má někdo potřebu furt se v tom hrabat či posílat vidlice každý rok do servisu – každého soudruha volba:-)

              0 0
              • Georrge  

                tak každý nemá na to kupovat si co tři roky vidli za 10k a víc :)

                0 0
                • roman 3D  

                  proto mám na HT neupravenýho Epicona za trojku a nemusím řešit co se tady řeší:-)

                  0 0
                  • Georrge  

                    na HT je to celkem jedno, citlivou vidli stejně vždycky zabije pevný zadek. Na fullu je to ale něco jinýho, tam je citlivá vidle žádoucí, zvlášť u vyšších zdvihů.

                    0 0
                    • roman 3D  

                      já mám rád zase blbuvzorné věci a né dostat k vidlici papírek kde co všechno musím po kolika km dělat aby to fungovalo jak má, proto jsem třeba nikdy neměl Rebu vzhledem k jejim problémům s únikem tlaku,oleje,pro­blémům s lockem atd a to mám Žitnýho za barákem.

                      0 0
                      • Georrge  

                        chápu, ale i epicon umí být hodně blbuvzdorný, hlavně proto, jak je jednoduchý. Pokud ji upravíš, tak ji musíš upravit pořádně, jinak se můžou vyskytnout problémy. Ta vidle je dělaná na vazelínu, ne na olej, a pokud tam ten olej bez dalších úprav naleješ, tak se projeví to, že na to není dělaná. Pokud ale provedeš pár dalších úprav, tak i upravený epicon umí být spolehlivá vidlice.

                        0 0
                      • Bafoon  

                        OMG :-D

                        0 0
            • xshreck  

              No neřekl bych že se funkčností dostaneš na funkci reby, ale třeba na jinou vidlu jo :D

              0 0
              • Georrge  

                to je reba nějaká nadvidle?:)

                0 0
              • JakeF  

                Jako bys neznal základní pravidlo BF – čím míň odtrh, tím víc vidle :).

                0 0
                • xshreck  

                  odtrh ± jak epicon, nemá žádné podivné stavy, netuhne když dlouho stojí, neblbnou patrony, není potřeba nějak upravovat, stačí jen pravidelně měnit oleje a čistit, vakl jen tak nedostane, tužší, lehčí, hezčí, negativka nastavitelná na každou váhu – žádné ****** s pružinama na jednu jedinou hodnotu. No našlo by se toho víc. Mínus je cena, která ale není zase o tolik vyšší :D

                  0 0
                  • JakeF  

                    Mně to nevysvětluj :). Já bych šel taky radši do Reby, než upravenýho Epicona. A teď jezdím na vidli s odtrhem cca 40kg a taky jsem spokojenej :D.

                    0 0
                    • xshreck  

                      no já bych šel z několika důvodů, plus je jen jeden – cena :)

                      0 0
    • xshreck  

      Ach jo …

      čím to, že se epičonek během 30s vyfoukne? Teď při vyjížďce zničehonic šel na dorazy a je kaput.

      Napadly mě dvě věci –

      1. laboroval jsem s olejem nad pístkem. Je tam vazelína smíchaná

      s redrumem. Takže jestli byla lepivá až moc, mohl se nějak odlepit břit. Je too divný, ale možné je šecko

      1. špatný břit, sehnat nový.

      Nenapadá vás něco jiného případně? Je slyšet jak to uvnitř uniká. Ach jo ach jo… :)

      0 0
      • xshreck  

        rozdělávat to budu až ve středu :-/

        0 0
        • roman 3D  

          k…a, kdyby jste se všici do toho nesrali tak vám bude fungovat tak jak ti inženýři vymysleli:-))

          0 0
          • xshreck  

            jelikož mám staršího, tak mi nic jiného ani nezbývalo :) auto taky jde na servis hned po koupi. A že se to stane svaté vidli, to jsem netušil :D

            0 0
      • xshreck  

        tak dal jsem tam tu manžetu nebo jak se tomu říká novou, akorát není tolik vysoká. Všechny rozměry odpovídaj. Vidla se normálně nafoukla, zatím drží. Tak snad bude fungovat…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.