Častější zasouvání/vysouvání sedlovky

15 nepřečtených
  • blaza84

    Čau, chtěl bych se zeptat, jestli nevadí, když by se častěji zasouvala nebo vydělávala sedlovka kvůli převážení autem, např. převozy z privátu domů o víkendech, během sezóny by to mohl být skoro každý týden. Časem se asi může poškodit závit v objímce, to by bylo to nejmenší, ale nedostává tím zabrat i rám? Jednak tím, že pracuje při povolování a dotahování objímky a jestli se vnitřek sedlové trubky časem neošoupe. Jasně že používáním věci dochází k jejímu opotřebení a jestli si nechci kolo ničit, tak bych se na něj musel chodit dívat jenom do vitríny, ale jestli si ho takto neponičím neúměrně brzo. Díky

    0 0
    • blaza84  

      dodávám že rám i sedlovka jsou hliníkové

      0 0
    • jaja.k1  

      No jestli se ti zdá, že rám dostává zabrat při manipulaci s objímkou, tak si zkus představit, co se asi s rámem děje, když vjedeš do výmolu, nebo při dopadu po sebemenším skoku.

      Kup si objímku s rychloupínákem a klidně to vyhazuj třeba každý den. Jediné, co dojde k úhoně bude barva na sedlovce.

      0 0
      • blaza84  

        dobrá tedy 8-)

        0 0
      • mr.antik  

        No já mám vnitřek trubky i sedlovku dost ošoupaný. Jediný co jde, je asi maximálně vše čistit a nezasouvat zabahněnou sedlovku. Přoříznutí trubky (pokud je vzadu) přelepit nějakou fólií. Nebo si koupit teleskopickou.

        Někde tady byla fotka takovýho kroužku syntace, který zabraňoval bordelu dostat se do trubky, ale řek bych že to moc učiné nebude.

        0 0
        • Petr L.  

          Nekteri zasouvaji a vysouvaji sedlovku x-krat behem vyjizdky podle typu terenu a to je sedlovka od bahna a pod.,takze zasouvani jen pro prevoz v aute je v pohode, navic mas cas si sedlovku ocistit.

          0 0
          • mr.antik  

            Aha, no to je právě můj případ. Zasouvání a vyndávání pro převoz v autě je vpohodě, trpí jen kosmetika, v případě lakovanýho karbonu to platí 10ti násobně.

            0 0
    • pstasek  

      Naopak výhodou může být to, že ti sedlovka v rámu nikdy nezaroste.

      Jak už psali výše, samozřejmostí je sedlovku a vnitřek sedlové trubky před manipulací očistit.

      0 0
    • jonti  

      Rozumnejsi je sedlovku pri prevozu autem vytahovat, neposkrabe se. A mezi al sedlovku a al ram patri vazelina.

      0 0
    • goofy  

      Castejsi zasouvani/vysouvani ⇒ dvakrat za tyden… docela si me pobavil :o)

      0 0
      • jIrI___  

        Tyhle dvousmyslné věty jsou fajn, v tomhle případě pobaví dokonce v obou smyslech :-D

        0 0
      • maajkee  

        :D

        No a častým zasouváním a vysouváním se přece nemůže nic moc poškodit, pokud to člověk dělá s citem :)

        Pak jen časem dochází k únavě materiálu, sedlová trubka se vyšlochtá a sedlovka ztratí pevnost :)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • blaza84  

      Pro kolegy, kteří se diví dotazu – čekal jsem, že se u sedlovky počítá s tím, že si poladíš výšku, utáhneš a necháš to být, zá pár let povolíš/dotáhneš (zasuneš/vysuneš pro dvojsmyslníky :) ) jen několikrát. Kámoš třeba jel 30km ve stoje, páč laboroval na vyjížďce s výškou sedla tak dlouho, až mu praskla objímka. Tak proto můj dotaz, Foose a podobní.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.