• Makys224

    Zdravím všechny bikery a žehliče asfaltu.

    Mám na Vás dotaz, má někdo zkušenost s Carvagem? Chci koupit Volvo V60, ale v ČR mi přijde hrozně malá nabídka, nebo auto není pěkný.

    Podělil by se někdo o zkušenost?

    Díky!

    0 4
    • Svart  

      Služba jako každá jiná… Auto přes ně mám, co slibují to plní. Jestli si auto nepotřebuješ projet/osahat před koupí, tak proč ne…

      0 0
      • Makys224  

        Tak Carvago nabízí v případě nespokojenosti vrácení do 14 dnů bez udání důvodu, akorát teda pak přijdeš o peníze za převoz, je to tak? Takže si auto můžeš ozkoušet na místě.

        Jinak si byl s tou složbou spokojenej?

        0 0
        • Svart  

          Obecne spokojenost… Bral jsem treti proverovany auto (prvni nemelo inzerovanou vybavu, u druhyho zjistili, ze bylo opraveny po bouracce), vsecko v ramci zaplaceni 2k za provereni prvniho auta – vzdycky to prevedli na dalsi vuz.

          Nejaka ta garance vraceni tam je, ale popravde jsem nezjistoval, jak presne funguje… to by sis asi musel najit v podminkach.

          Jinak ja bral auto ze Svedska, tak jsem na nej musel trochu dyl cekat (ale to mi rikali) a doprava tam nebyla uplne nejlevnejsi, ale porad se to dost dobre vyplatilo.

          0 0
          • Makys224  

            no já právě koukám na Volva a přijde mi, že tady v ČR je jich málo a nebo když jsou, tak jsou nějaký pochroumaný. Na Carvagu je toho spoustu a láká mě těch 14 dní a že to bude bez starostí… nemám nijak náladu jezdit 600 km někam do Říše se jezdit koukat na auto :D a když to zadáš nějaký firmě, tak si za to řeknou 25k+

            0 0
            • tomo_111  

              No, a Carvago si povie kolko podla teba?

              Ja ked som browsoval auta,tak kludne na aute za 35k eur (niekedy ako preberaju tie fotky, je tam aj z povodneho inzeratu s cenou predajcu) mavali ceny radovo 37–38k eur. K tomu naviac ich poplatky za check, dovoz apod.

              Prijde to lacnejsie?:)

              0 0
            • Azmir  

              a z veho usuzujes ze nejaka firma bude levnejsi nez carvago rvouci miliony jenom do reklamy?

              0 0
            • Peterson88  

              Kubrt má myslím prohlídku za 5000.

              0 0
              • adam320  

                Chces platit za prohlidku auta mechanikem, nebo za natoceni videa saskem, kterej nerozumi ani Skode 120?

                Kazdej sam strujcem sveho osudu

                1 3
              • enjoy  

                Na Kubrta jsem kdysi koukal, byla to sranda. Teda dokud jeho videa měla kolem dvaceti minut. Ty celovečerní filmy později jsem už nedával.

                No postupem času jsem nabyl dojmu, že autům jakoby vlastně moc nerozumí:-D

                Ale bůhví proč byla sranda ho sledovat. Asi to tak mělo dost lidí obdobně.

                0 0
                • kubad  

                  jj mám to stejně, postupně se z toho stala šaškárna, a občas ze sebe udělal dobrého dementa,

                  1 0
                • Espen  

                  Jj, byla to sranda. On to i přiznal, že nemá žádný autovzdělání, ale uměl německy, tak začal vozit auta. Teď už na něj nekoukám, je to dlouhý. A evidentně všechny, kdy s ním jezdili trochu podělal.

                  0 0
                • Peterson88  

                  Mám to stejně ze začátku docela sranda. Pak prohlížel Bentley, kdy z videa bylo vidět že auto má křivě nárazníky atd. Kurbt auto vychválil do nebes až potom si všiml, že má vodu v kufru. A pak začalo to legendární Libore to je divný. Dokud s ním byl Davut a Ivan, tak to šlo. S novejma mechanikama to stojí za prd. Horňák je lepší ale taky za prohlídku chce tak 3×-4× víc.

                  1 0
    • Espen  

      Zkušenosti nemám, protože bych takhle auto nikdy nekoupil!!!

      1 2
      • Makys224  

        Fajn, díky za názor, ale nějak to nepomohlo.

        2 1
        • Espen  

          A kdybych měl negativní zkušenost, tak by to pomohlo?

          Tady na fóru chce někdo koupit bazarovou silnici za pár tisíc a hned dostane naloženo, ať to pořádně prověří, někoho si sebou vezme.

          Ty chceš koupit auto za X set tisíc a chceš to svěřit nějakým cizím lidem. Na YouTube jsou videa dovozců, co Carvago hejtí.

          Jsou to ale tvoje peníze, takže dělej jak myslíš.

          1 1
          • Micey  

            Jakoze by sis mel koupit ojety auto od sebe, abys to nesveroval “nejakym cizim lidem”? U toho Carvaga je nejak zakazany si to auto nechat prohlidnout, nebo..? Ze to dovozci hejti je urcite zajimavy a necekany:)

            1 1
            • Espen  

              Tos napsal jen abys něco napsal? Jen si sem hodil blábol.

              Koupit auto od sebe, abych to nesvěřoval cizím lidem? Fakt **********.

              0 1
              • Micey  

                No zejo:) Jeste pls posli odkaz na tu klauzuli v obchodnich podminkach Carvaga, ze si to auto nesmis nechat prohlidnout.

                1 0
    • Dan205  

      O Carvagu jsem uvažoval, nakonec jsem ale kupoval auto u nás. Co mě překvapilo, že cenu za samotné auto si oproti inzerátu na jiném serveru, odkud ho převzali, navýšili o pár desítek tisíc. Takže ve výsledku neplatíš jen jejich služby (což je samozřejmě v pořádku), ale i tohle navýšení. Jestli se ti to vyplatí, je na tobě.

      0 0
      • Peterson88  

        Souhlasím. Auta jsou o dost dražší. Zase asi lepší než tam poslat uprděnýho Kubrta.

        0 0
        • Espen  

          Zase s Kubrtem bys mohl vyrazit a bejt na YouTube :-D

          0 0
    • boo-beek  

      Přes Carvago jsem auto prodával (to je ale trochu jinej mechanismus, jde to aukcí k velkejm bazarům) a byl to trochu důvod ho přes ně nekupovat. Ta prohlídka nebyla úplně ideální, napsali mi tam nesmysly k výbavě, programově si nevšímali nějakých věcí… V podstatě na úrovni výkupu v dealerství, dost tabulková kontrola, i když tam bylo hodně fotek. Office lidi jsou v pohodě, ale k profesionalitě tomu taky kus chybí, nesmysly ve smlouvě (opravili), předávání dost narychlo a trochu mimo zázemí (garáž a papíry pak vlastně na chodbě),… Smlouvy jsou takový, že musíš prostě doufat, že Tě nechtějí oje*ať. Mě asi nechtěli, no, ale byla tam chvilka strachu :D

      Další věc je cena, no. Švédsko je daleko, to je pakárna, ale třeba v Německu jsem porovnával ceny konkrétních aut a bez služeb (tzn jen cena auta) tam byl rozdíl cca 5 – 7 % v ceně. K tomu jejich služby, a najednou za auto, který prodejce inzeruje za 20k eur zaplatíš klidně 23, 24k. A pokud chceš seriózně záruku aspoň na dva roky, tak dalších 1k. Nakonec jsem bral nový v ČR, ale do Německa bych si spíš s někým zajel, doplatil si nějakou „pojistku záruky“ a vyšlo by to rozhodně levněji.

      3 0
      • Svart  

        Já auto kupoval před cca 2,5 lety a tehdy i když jsem našel ten bazar a to auto, tak cena na Carvago byla stejná jako nabízel bazar. Tehdy asi vydělávali hlavně na dopravě, která vycházela ze Švédska na docela dost (cca 3k euro), ale tím, že auto bylo za dobrou cenu (3 roky starý TDi v té době hold ve Švédsku nebylo v módě), tak jsem byl pořád cca 100k CZK níž než v čechách nebo v německu.

        Za tu dobu jsem musel vyměnit rozvody o dost dřív, než uvádí interval výrobce (ale zhruba stejně jako to musí udělat většina majitelů, pže to VW odflákl) a jinak všecko v pořádku.

        0 0
      • Makys224  

        hm, to vypadá jako takovou nejistotu teda…

        Já jsem koukal na nějaký videa k tomu na YT, (např ten jeden z ukaž káru si takhle kupoval tu svoji ameriku) a tam to hodnotil velmi kladně…

        Ale je fakt, že nějak moc recenzí jsem nedohledal… právě proto jsem to zkoušel tady :D

        0 0
        • tomo_111  

          Aka je myslis sanca, ze na kanale venovanemu autam by sa objavil obsah sponzorovany firmou, co dovaza auta?:)

          1 0
        • Peterson88  

          Je to jejich sponzor. Škardu a další taky platí

          0 0
    • Tatut  

      Nechapu ten sport kupovat ojetiny. Dobrou ojetinu si musi clovek proste odpracovat. Jinak od 0,5 mega+ ja bych bral nove se zárukou i kdyz o 3 kategorie nizsi radu auta… ale nove.

      3 12
      • gerrard  

        Mám to nastavené úplně stejně. Ideálně s předchozím autem na protiúčet, ať je to co nejmíň starostí. Tady to vlákno mně utvrzuje, že to dělám dobře. Kupování ojetiny dál s klidem přenechám těm co na to mají nervy a čas a přeji jim bez ironie šťastnou ruku a ať to dobře dopadne.

        2 2
      • boo-beek  

        Mám to nakonec dost podobně, ale kdybych kupoval auto čistě pro sebe, tak si nový vlastně nevyberu. Jako rodinný mám teď Combo, nová skladovka, cena oproti „zánovnímu“ v podstatě jen o kousek vyšší, předplacený servis, prodloužená záruka. Pokud budu třeba v nejbližším roce kupovat auto pro sebe, tak budu hledat O3 nebo Passata B8 s nějakými konkrétními parametry, výbavou atd. Ale je to i o tom, že mám někoho, kdo se mi o to postará tak, že se fakt můžu spolehnout.

        0 0
      • Micey  

        To je těžký no, každej to má jinak. Já zas vůbec nechápu ten sport kupovat auto – třetí auto mám na soukromou osobu na operák a nechci jinak.

        0 0
        • Dan205  

          A pak mít obavy, aby si při vrácení auta nenechali zaplatit třeba za nějaký šrám na kastli nebo moc opotřebovený interiér. Mám menší děti a představa, že je furt hlídám, aby nebyly plasty někde poškrábané, by mě nebavila.

          0 0
          • Micey  

            Nevim, já takovou zkušenost (aspoň se Škofinem, teda) nemám. Taky dvě menší děti, do aut sem rval kola, interiér užitkovej, za něj ani koruna navíc. Platil jsem za škráblej lak na nárazníku (páč jsem byl línej a nenechal sem to opravit) a za poškrábaný kola. Když prodáváš svoje auto, taky ti různý defekty a poškození snižujou prodejní cenu, žejo..

            1 0
        • gerrard  

          Tak když najezdíš 30 000km ročně, tak ti aut na výběr moc nezbude. :(

          0 0
          • Micey  

            30k si většinou naklikat můžeš, akorát to holt zaplatíš:)

            0 0
        • Nr.4  

          Operák mám teď a už nikdy více. Obecně koncern už ani omylem. Nový Golf mě nadobro výlečil.

          1 0
          • Micey  

            Co ti ten operak provedl? Ja chapu ze muze bejt problem u vraceni, ale pri bezici smlouve me nejak nenapada, co muze bejt blbe?

            0 0
            • Nr.4  

              Hele drobné věci, co tě vytáčí. 6 hodin čekání než autorizák zvládne přezutí pneumatik. Nesvoboda (neustálé počítání km), neustálý strach, že to ty nebo někdo jiný odře a ty se pak nedoplatíš. Nejde se toho auta zbavit před koncem operáku pokud nevyhovuje (a že mě ten posranej golf dokáže vytočit do běla každou jízdu). Jediné štěstí je, že za to platím tak málo, že to ještě dva roky přežiju. Ale už si nikdy auto na operák nevezmu a co víc, už si nikdy nekoupím sračku od koncernu. Dříve jsem koncern obhajoval, ale dnes jsem nadobro vyléčen. Naštěstí za zhruba dva týdny budu mít auto, které je diametrálně jinde a vlastně za lepší peníze než koncernový kelímek od jogurtu. Operák si zbyde na ježdění s kolem a do kanclu, abych neštval lidi (a hlavně šéfy, kteří musí trpět služební ovce a superby v holobytu) :-D

              0 0
              • adam320  

                „Operák si zbyde na ježdění s kolem a do kanclu, abych neštval lidi (a hlavně šéfy, kteří musí trpět služební ovce a superby v holobytu) :-D“

                Ciste ze zajimavosti, jaky Ferrari kupujes? Ze bysme pokecali, taky mam jedno v planu. Ale jeste to bude par let trvat. Navic se nemuzu rozhodnout mezi dvouma modelama, ale to se do ty doby snad nejak vymysli, abych zase nehazel minci panna orel.

                0 0
                • Nr.4  

                  Ferrari to není, ale koně ve znaku to má :-D

                  1 0
                  • adam320  

                    Tak to se taky pocita! Preju at slouzi, a bacha v zatackach:)

                    0 0
                    • Nr.4  

                      Díky :0) Přijde mi to po denní zápůjčce a dalších dvou krátkých projížďkách u dealerú jako velice hodné auto, ale nejel jsem zatím na mokru. :-D

                      0 0
                      • adam320  

                        Ono s tim asi beztak moc v desti jezdit nebudes, si tak predstavuju. Me strasne laka 360 Modena. Mam rad vsechno z prelomu tisicileti, potazmo devasesatky, tam teda prave ten brouk v hlave v podobe F355, ale to se vi, ze neni moc spolehlivy. Je to teda vsechno nechutne drahy, ale zase pokud to nerozbijes, tak to vzdycky prodas plus minus stejne

                        0 0
                        • Nr.4  

                          Předpokládám, že s tím budu jezdit i v zimě pokud nebude zrovna sůl. A pořád je to klasická koncepce motor vpředu, manuál, pohon zadku a samosvor. Takže mám docela respekt a uvidím. Těším se na to. Za cenu nižší než Golf R nebo nejsilnější Superb úplně jiné auto. Nový, moderní a zároveň chováním starý (nic tě tam nesere).

                          Ferrari i staré je úplně mimo mé možnosti :0) Ale líbí se mi, přestože bych dal přednost Lambu nebo Porsche. Ale ani jedno není moje cenová kategorie. :-D

                          0 0
                          • adam320  

                            Samosvor je lepsi nez open diff co se tyka bezpecnosti. Aspon se to potom da ridit. Ja ted budu cpat Drexler do svy E60, ktera me s tim seriovym diferakem neskutecne se.e a mam z toho akorat strach, kdyz jedu zabavne v horach.

                            Hele co se tyce ceny za F, tak ono to ve vysledku nemusi byt tak strasny. Za dva mice se da celkem vybirat, muzejni kus to nebude, ale vzdycky to pak od tebe nekdo zase koupi. Ja ted vim i o jedny Modene za 60tis eur. A je plne pojizdna, jen ma hodne km.

                            A jasne, na to abych s tim jezdil do prace, tak na to fakt nemam no. Na to pouzivam auta z naprosteho cenoveho dna. A asi vzdycky budu

                            0 0
                            • Nr.4  

                              Ano, je mi jasné, že ojeté Ferrari jde i celkem rozumně, ale pořád to je víc než si můžu dovolit. A následně bych to nechtěl servisovat. Vždycky jsem byl v tomhle přizdisráč a raději si koupím nové obyčejné auto na které vydělám za rok, než abych za to samé kupoval prémiovou ojetinu. Protože pořád si myslím, že cena a náročnost servisu odpovídá pořizovací ceně nového auta. Kolega si koupil ojetou Panameru GTS s 4.8 V8 atmosférou. Servisuje kdesi v garáži na vesnici (pozor, proti tomu nemám vůbec nic) a i tak z těch cen a “problémů” mám vždycky mžitky před očima. Jo a taky to auto dlouho v kanclu tajil a raději jezdil do práce sockou.

                              0 0
                              • adam320  

                                Ja to chapu. Je ro hlavne uplne jinej zpusob pouziti. Ty v tom svym aspon pak muzes jezdit kazdej den. Mam velkou vyhodu v tom, ze si to oservisuju pripadne sam. Ale znovu dodavam: zatim to nemam a je to pouze v rovine mozna=konicek/in­vestice. Tzn v lete o vikendu se projet, obcas to vzit na plataku na okruh(mozna) a jinak se na to chodit koukat do garaze.

                                0 0
                                • Nr.4  

                                  Není to trochu škoda, mít takové auto a nevyužívat jej každý den? A druhou stranu moje daily použití je úplně mimo běžné chápání “daily” a znamená jít se po práci jet projet na oblíbených okreskách. Žádné poskakování po městě v kolonách každý den (do Prahy do kanclu jezdím jednou za 3 týdny). Žádné nákupáky (nákupy mi vozí rohlík). Tímhle stylem bych mohl mít na “daily” i 911 GT3 RS. :-D

                                  0 0
                                  • adam320  

                                    No jak se to vezme. Ja jsem se dopracoval do stavu, ze auto za pade mi prinese vic zazitku nez auto za pet set. Mel jsem uz asi 60 aut, hodne bmw. Nejaky i fakt celkem pekny a silny. Stalo to cely tolik prachu, ze jsem tu Modenu uz mohl mit uz davno, ale tehdy me to nenapadlo. Ale jak vic a vic vidim, kolik penez clovek vyhodi za auta, kdyz z nich chce mit i radost, tak mi ta radost uz prechazi. Lidi co daji 1,3 za pasika na lizacku lituju uplne. To jsou penize vyhozeny z okna. Mam teda vyhodu, ze je mi uplne fuk co si o me lidi mysli, kdyz me vidi jet v tom v cem jezdim. A tak jezdim pekacem a investuju. A jednoho dne z toho vypadne mozna to stary F a neco k tomu. A nebo ne, ale jsem celkem spokojenej. Na okresky beru obcas svoji starou vranu co ma 260bhp a 1450kg. Neni to extra pila, ale za tu penize(do 300tis.) mi udela tak akorat radost. A jeste uveze platak 2000kg, takze na sebe obcas i neco vydela. Ale hlavne, jeji cena uz tak maximalne stoupa nebo neklesa. A o to mi jde taky

                                    1 1
                                    • Nr.4  

                                      Já to měl podobně. Lehký levný malý obratný auto, 200 koní, zvážených 1340kg, cena půl milionu, značka nad kterou každý ohrnoval nos dokud se nesvezl. Adaptivní podvozek, upravené veliké brzdy, lepivé pneumatiky. Bohužel předokolka a tak zábava spočívala v tom, že jsem nakonec lítal po okreskách 170+. Neustále mě to auto pokoušelo jezdit rychleji a rychleji a naprosto mi scházela soudnost a respekt. No a pak jsem v poledne!!! sestřelil prý dost velkého jelena (nevím hasiči mi to řekli až když jsem seděl v sanitce a jel na kontrolní CT). Auto na totálku, airbagy, nic moc zážitek. Tak jsem si po zkušenosti s novým golfem řekl, že potřebuju zvolnit a mít auto, ze kterého budu mít trochu strach a respekt.

                                      0 1
                                      • adam320  

                                        Ja myslim, ze Mustang ti nejakej respekt doda:)

                                        Ja nemam moc kam jezdit, do prace to mam celorocne na kole 5 minut. Do bike parku autem 10, na cestovani pouzivam dodavku. Vsechno co melo nejak moc stovek koni jsem prodal a tech 50km tydne jezdim malou prechipovanou 120d po totalce;) V soucasny situaci pro me nedava smysl mit v garazi M3 nebo neco podobnyho, nejezdilo by to. Veskerej volnej cas travim na kole

                                        Ale vloni jsem zase malem podlehl a koupil C63amg. Nastesti jsem se z toho ale vyspal.

                                        Mam teda jeste nejaky dalsi auta, ale nestoji za pozornost. Zatim:)

                                        0 0
                                        • Nr.4  

                                          To určitě ano, ale překvapivě ani nějak nesvádí k tomu jezdit rychle. Ale když už jedeš rychle, tak to funguje překvapivě dobře. Je vidět že zamakali a už to i zatáčí a brzdí.

                                          C63 AMG je sen, ale ještě ta opravdová, tedy 6.3 V8 atmosféra. To by se mi moc líbilo.

                                          0 0
                                      • skaj  

                                        nakonec lítal po okreskách 170+

                                        Tvl, tak tohle je ultra *****vina. Takovi lide za volantem nemaji co pohledavat…

                                        4 0
                                        • Espen  

                                          On umí řídit, má auto k tomu určené, tak je to přeci bezpečné :-D. Jen ten jelen to nevěděl a vlezl mu tam :-).

                                          2 0
                                        • Nr.4  

                                          Normálně bych ti oponoval a říkal něco ve smyslu, že jsem i ve velkých rychlostech menší nebezpečí než někdo, kdo úzkostlivě dodržuje předpisy a neví co se kolem něj děje, ale nebudu to dělat, protože máš pravdu. Měl jsem takové hodně špatné období kdy jsem potřeboval vytlačit myšlenky z hlavy a bylo mi úplně jedno jak by to mohlo dopadnout. :-/ Bylo to přes čáru, přišel trest (naštěstí jen ve formě zrušeného auta) a já to pochopil. :-/

                                          3 0
                                          • Espen  

                                            Ooo, sebereflexe, palec nahoru. Takže říkáš, místo pokuty, auto před zraky majitele sešrotovat :-D.

                                            0 0
                                            • Nr.4  

                                              Zase bych to nepřeháněl, pořád beru pravidla silničního provozu jako soubor doporučení ;0)

                                              Auto za chování majitele nemůže, takže tady se neshodneme.

                                              0 4
                                              • Espen  

                                                Jako že v obci 50,mimo 90,dálnice 130,je jen doporučení? A já myslel, že to jsou nějaké platné předpisy :-).

                                                0 2
                                                • Esi  

                                                  Na druhou stranu když jedeš ve 2 ráno po zcela prázdné dálnici, tak jet 150 není o nic nebezpečnější než jet 130, vždy je to trochu o soudnosti toho řidiče.

                                                  2 0
                                                  • Espen  

                                                    To je jako kdyby si říkal, že jít krást v noci je v pohodě.

                                                    1 3
                                                  • Esi  

                                                    Ne to neni to samé protože krádeži v noci stále toho okradeného poškozuješ, rychlejší jízdou po prázdné dálnici nikoho nepoškozuješ. Teoreticky má možná to auto nepatrně vyšší spotrebu

                                                    2 0
                                                  • fík  

                                                    „teoreticky“ se jedná možná o obecné ohrožení, ale od toho jsou asi právníci & spol., také už mám na svědomí dvě srnky, ale měly „šanci“, rychlost v limitu, brzda na podlaze, obě do levého předního boku, první zhasla na místě, druhá zlámaný nohy, pořešil myslivec, na autech škody minimální, nepříjemné pocity maximální

                                                    1 0
                                                  • Peterson88  

                                                    Tak 150km/h tam litá skoro každej. Aspoň ty tachometrové. Já mám tempomat na 145km/h. Reálně jedu tak 135km/h. A neustále mě někdo předjíždí. Když jedu služebním. Tak tomu šlapu víc.

                                                    1 0
                                                • Nr.4  

                                                  Vždy je to o zdravém úsudku. Ve městě v úzké jednosměrné ulici se zaparkovanými auty na obou stranách taky nepojedeš 50, ale méně. Naopak na dvouproudém průtahu městem bez přechodů, křižovatek atd. nevidím důvod se táhnout 50 nebo 70.

                                                  Silnice první třídy, kde všichni jedou 120–140 a v případě potřeby se vedle sebe poskládají 3 nebo 4 auta? Proč tam jet 90 a dělat špunt v dopravě? Není náhodou bezpečnější splynout s provozem než vytvářet nebezpečné situace dodržováním nějakého předpisu z dob dávno minulých?

                                                  Dálnice je kapitola sama pro sebe. U nás 130, každý kdo jede více je pirát a vrah. Přejedeš čáru a na té samé dálnici, stejně široké, stejně kvalitní můžeš najednou jet kolik chceš, třeba 400. Mimochodem dálniční policie má ve většině koutech republiky nastavenou toleranci na 155. ;0)

                                                  1 7
                                                  • Peterson88  

                                                    No nevím jestli jsi někdy jel v německu, ale říkat že naše dálnice jsou stejně široké a kvalitní je dost mimo :D

                                                    0 2
                                                  • Nr.4  

                                                    Jel jsi někdy po D5 za Rozvadov? To, co navazuje na D5 na německé straně je pomalu horší jak samotná D5.

                                                    1 0
                                                  • enjoy  

                                                    „neomezená“ na panelce směr Drážďany je taky trošku wtf :-D

                                                    1 0
                                                  • Nr.4  

                                                    A přesně to jsem tímto chtěl naznačit. Na drážďany tam ty zatáčky taky nejsou zrovna pozvolné, co si pamatuju. A přesto tam můžeš klidně valit 250, zatímco u nás by tě za to všichni ti dobroserové a demagogové postavili ke zdi a zastřelili. ;0)

                                                    0 0
                                                  • Peterson88  

                                                    Na Rozvadov jezdím denně. Máš tam pořád zúžení. Ale je fakt, že to tam frkají 150/160km/h běžně.

                                                    0 0
                                                  • enjoy  

                                                    Hele neříkám, že ten „zdravý úsudek“ taky někdy(často) nepoužívám.

                                                    Problém vidím ale v tom, že většina těchto lidí považuje sebe za ty co mají pravdu.

                                                    Osobně, jakmile jedu rychleji, než ukazuje dopravní značka, přepnu se do módu „nemám pravdu“ a na nikoho se nelepím, nikoho netroubím a nerozčiluju se, že mě zdržuje.

                                                    4 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Však ano. Ona totiž rychlost nikdy nikoho nezabila. Zabíjí blbost a pocit nesmrtelnosti. ;0)

                                                    1 2
                                                  • liborg1982  

                                                    Jistě, rychlost ne. Rozdíl rychlostí. To je jiná.

                                                    1 0
                                                  • JSt  

                                                    presne tak. nikoliv rychlost, nybrz negativni zrychleni zabiji. ;-)

                                                    1 0
                                                  • skaj  

                                                    Blba otazka – ale nemuze se zdravy usudek vyvijet? Jako ze uz jsi zjistil, ze jezdit 170 na okreskach je peachovina. Tak treba postupem casu dojdes i k tomu, ze jezdit 140 na silnicich prvni tridy je taky peachovina apod.?

                                                    Sorry, ale podle toho co pises, tak nejenom, ze moc ridit neumis, ale jsi dokonce i v te nejhorsi casti ridicskeho skillu. Protoze rizeni v provozu neni o toceni volantem… Cim driv si to uvedomis, tim lepe pro vsechny. Rozhodne doufam, ze tobe podobnych lemplu bude na silnici spise ubyvat…

                                                    3 1
                                                  • Nr.4  

                                                    Zajímalo by mě podle čeho poznáš že neumím řídit :-D Ty koukám budeš jeden z těch demagogů a dobroserů. :-D

                                                    0 1
                                                  • gerrard  

                                                    To je vždycky o tom co si představíš pod pojmem řídit. Já si pod tím v normálním provozu dosadím předvídavost, dodržovaní bezpečných rozestupů, předjíždění na bezpečných místech, nezkracování zatáček protisměrem, nečumění do mobilu při řízení. No většina lepičů na prdel, problikávačů, řezačů zatáček si představí nějaký krutopřísný skill v řízení, kdy se řítíš po okrsce nehledě nalevo napravo. Takže podle toho co tu píšeš si opravdu neřidič.

                                                    5 1
                                                  • Nr.4  

                                                    Zajímavé. Kde píšu, že něco takového dělám? Píšu jen o tom, že jezdím rychleji. Teď, když mám auto, které není rychlejší jízdy schopné při zachování bezpečnosti pro mě a okolí, nedělám ani to.

                                                    Ale docela mě baví jak se BF nezměnilo. Stále je tady dost idiotů, kteří člověka odsoudí po přečtení několika zpráv na internetu. ;0)

                                                    0 0
                                                  • Peterson88  

                                                    Golf 8.5 1.5 TSI není rychlejší jízdy schopné? Ale ale. Nedávno jsem viděl video s Mishou jak jezdí po Nurburgringu byl s ním v pohodě. Jako záleží zda máš tu 85KW nebo 110KW. Ale s obojím se dá dost svištět.

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Bohužel je to tak. Tam, kde jsi Leon s DCC podvozkem protáhl rozvlněnou klikatou okreskou v rychlostech 120+, s Golfem je to při 100 boj o život.

                                                    Můžeš říkat, že ok, „měl jsi vzít DCC podvozek i tady“, ale pokud tvořím „sportovnější“ variantu běžného auta, tak dle toho naladím ten „sportovní“ podvozek, který píšu, že tam dávám. Ale to je bohužel dnešní koncern, ojebané až na dřeň.

                                                    0 0
                                                  • Peterson88  

                                                    Ale Leon si měl ST ne. A R line je jen kosmetika, stejně jako M packet u BMW.

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Leon jsem měl FR s 1.8 TSI, tedy ta samá „kosmetika“. A fungovalo to úplně jinak.

                                                    0 0
                                                  • Peterson88  

                                                    Tak to že Seaty jsou sportovnější není zas tak velké tajemství.

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Přijde mi že už ne. Celkově koncern šlápl tak razantně do cen a zároveň ty peníze investoval pouze do týmu lidí, kteří mají za úkol ojebat toho co nejvíce aniž by se jim ty krámy rozpadly už v salonu.

                                                    I proto už prostě jdu jinam, kde za podobnou cenu dostanu (z mého pohledu) mnohem víc hodnoty a techniky.

                                                    0 0
                                                  • adam320  

                                                    M packet u bmw neni jen kosmetika, jsou to i tlumice, stabilizatory a pruziny

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Ne vždy to platí. Třeba u F31 330d v případě xDrive a adaptivních tlumičů podvozek vůbec nebyl upravený – byl to jen optický paket, ale podvozek byl stejně vysoký a stabilizátory stejně „tenké“ jako u verze bez M paketu.

                                                    Tohle napravili až u G21.

                                                    0 0
                                                  • adam320  

                                                    A co je teda 0704 M suspension package?

                                                    Edit: 0704 je M suspension a 2VF je M adaptive suspension.

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    No to je pasivní M paketový podvozek. Ten je upravený. Ale jak jsem psal, pokud jsi zvolil xDrive a/nebo adaptivní podvozek, vůbec nic z M paketového podvozku tam nebylo. Bylo to vysoké jako koza a houpalo se to. Když jsi zvolil zadokolku, tak to bylo úplně něco jiného. Pointa byla, že dříve na to BMW kašlalo a ne vždy M paket byl nějakým způsobem technicky vylepšený. Dnes to už neplatí, byť M Performance modely jsou stále trochu dále.

                                                    0 0
                                                  • adam320  

                                                    Ne, neni to pravda. Staci se kouknout do etk. Nevim odkud beres informace. Neexistuje zadny bmw ve verzi m packet, bez m sport podvozku. V pripade adaptivniho podvozku u f31 je to kod 02VF nebo 02VL.

                                                    Vzdy a vsechny mpakety od osmdesatych let mely podvozek, nektery i brzdy

                                                    A M performance neni zadnej model, je to individualni program

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Je to pravda, měl jsem ty auta vedle sebe. F31 330d a F31 330×d. Verze bez xDrive na pasivním M podvozku byla výrazně nižší než auto s adaptivními tlumiči. Chování úplně jiné, jiné stabilizátory. Potvrzení mých slov najdeš zde

                                                    Ani předchozí e91 s xDrive neměla v M paketu snížený podvozek a stabilizátory, důkaz zde.

                                                    0 0
                                                  • adam320  

                                                    Oukej, takze ja kterej beru informace primo z databaze bmw nemam pravdu a nejaky lidi co pisou clanky o uplne jinejch autech na internetu mi to vysvetli lip jo:)

                                                    Mimochodem to, ze auto se 4×4 adaptivnim podvozkem je vyssi nez zadohrab s tuhym taky nic neznamena. Tp je celkem normalni. Napriklad u F11 je to taky tak, a par dalsich modelu. A presto svete div se maji jinej podvozek

                                                    Jinak ja ty auta delam, tak priste az tady nejaka pristane, tak ti poslu fotku tlumice s vyrobnim cislem a jsem mega zvedavej, co mi na to povis pak

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Hele já se nepřu, jinej podvozek to klidně kvůli xDrive mít může, jiný číslo, to není nic nenormálního. Ovšem to neznamená, že M paket nejsou jen plastíky. M paketový brzdy často v rámci M paketu ani mít nemusíš, ale musíš za ně extra připlácet.

                                                    A když tedy koukáš do databáze BMW, tak mi vysvětli, proč M paketová 330d bez xdrive na M paketovém podvozku má mnohem silnější stabilizátory než M paketová 330d xDrive s adaptivním podvozkem. ;0) Jestli to nebude tím, že v téhle generaci žádná xDrive verze nemá sportovnější podvozek než základ. :0)

                                                    Mimochodem M performance modely jsou M340i, M550i, M850i apod. Není to žádný individuální program, od toho je tu BMW Individual.

                                                    0 0
                                                  • adam320  

                                                    Co to je mnohem silnejsi stabilizatory? Nevim, asi to tak dava smysl s naladenim toho podvozku. Ja jsem se sice primo podilel na testovani stabilizacnich systemu konkretne modelu f31 jako ridic na polygonu, ale tohle resi uplne jiny lidi. Moje puvodni reakce byla na to, ze mpaket jsou pouze plastiky.

                                                    Ad Mperformance: ano tyhle modely jsou komercne oznaceny jako M. Nicmene v zakladu maji z katalogu Mperformance pouze naladenej motor a podvozek plus kola a napis na krytu motoru. Brzdy, plasty, interier a dalsi upravy jako vyfuky, volanty atd podlehaji dalsi objednavce a nesouvisi nijak s tim M135 apod. Muzes si je odjakziva koupit treba na 316i.

                                                    O tom co je nebo neni sportovni se vubec hadat nebudu. je hromada bmw, ktery nemam podvozkove ani jinak vubec rad a F31 je jeden z nich.

                                                    0 0
                                                  • adam320  

                                                    Tady mas oem cisla pruzin pro f31 330×d s m packetem

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    A k čemu mi to bude?

                                                    0 0
                                                  • adam320  

                                                    Tak vidis na tom, ze jsou jiny pro M paket vozy, coz me tady presvedcujes od obeda, ze neni pravda:)

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    tak když to píše, že podvozek nestíhá tak asi ví o čem píše. když má přímé dlouholeté srovnání s jiným koncernovým vozem, tedy sportovnější GT řady.

                                                    že de VW doprde_e a očesává a ojebává co se dá je všeobecně známá věc, u Audi je to přímo katastrofa

                                                    1 0
                                                  • Peterson88  

                                                    FR je GT ale notak :D

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Možná je to výběrem motoru, pamatuju si, že někdy kolem roku 2020 jsem měl půjčeného Leona FR 1.5 TSI a bylo to měkké úplně stejně jako teď Golf. Ale poFL Golf 7 R line byl tvrdý na můj vkus možná až moc.

                                                    Na druhou stranu Cupra ST 310 4drive (už ta nová aktuální generace před FL) byla měkká taky, tak nevím kdy se to změnilo.

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    celkem se divím, že sis toho Golfa 8 neošahal před nákupem, že je to taková hrůza (soft) vím, ale ty jízdní vlastnosti mě zaráží.

                                                    1 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Potřeboval jsem auto rychle a ten operák vyšel tak levně (levněji než na Fabii), že nebylo o čem. Bohužel asi ví, proč to dávají tak levně.

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Ale jinak máš samozřejmě pravdu, opravdu je třeba si to vyzkoušet a ideálně ve specifikaci, kterou chceš koupit. Mustanga jsem zkoušel detailně a všechny verze (dvakrát manuál s magneride, automat s obyč podvozkem), abych nešlápl takhle moc vedle jako s Goflem.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    to cos popsal je znak tech, co ridit neumi a nebouraji. ti, co jsou dobri ridici, maji za sebou nehod nekolik. ;-)

                                                    0 0
                                                  • e.n.turista  

                                                    pozná to podle arogance, jakou píšeš a obhajuješ to, že se na silnici chováš jako .ovado

                                                    a reálně? jsi rychlý, protože máš rychlé auto – byl jsi rychlejší s Leonem, pač mě nabušenej DCC podvozek, co eliminoval tvoje chyby – kdyby jsi si sednul do nějaké puristické bestii (a sorry Mustang 2025 je prostě jen frikulínovost, co řeší vše za tebe), tak by jsi zjistil, že nic neumíš (stejně jako neumí nic většina z nás ostatních) a to auto tě neustále drží aby jsi se nenamotal v nějaké brzké zatáčce

                                                    0 0
                                                  • skaj  

                                                    Podle toho jak sam popisujes svuj ridicsky styl. Pokud o sobe nelzes, tak fakt ani prumerne dobry ridic nejsi. Nic demagogickeho ani dobroserskeho na tom neni, jen ty jsi uplne hloupouckej a opakovane zamenujes krouceni volantem za dobre rizeni…

                                                    1 0
                                                  • Nr.4  

                                                    :-D

                                                    0 0
                                                  • liborg1982  

                                                    Jo ty „umíš řídit“, no tak to je jiná.

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    To jsem taky nikde netvrdil. :0)

                                                    0 0
                                                  • liborg1982  

                                                    „Zajímalo by mě podle čeho poznáš že neumím řídit :-D“

                                                    Takže si myslíš, že „umíš řídit“.

                                                    0 0
                                                  • Nr.4  

                                                    Tohle z toho dotazu ale vůbec nevyplývá. Já jsem se ptal na to, JAK může takhle s jistotou tvrdit, že řídit neumím. Ne že si myslím, že umím.

                                                    0 0
                                                  • fík  

                                                    nechápu proč se pokoušíš urážet ty, kteří se snaží dodržovat zákony, předpisy, normy atd., pokud máš pocit, že by něco mělo být jinak, tak to zkus legální cestou, třeba se ti za to jednou poděkujeme, jinak si o tobě myslím ......., ale nebudu raději přilévat olej do ohně a fušovat do práce psychologům a psychiatrům

                                                    0 0
                                              • Ante.Meridiem  

                                                Hm, škoda že sis ty špatné myšlenky nevytlačil z hlavy jinak, stačilo k tomu pár mm průměru.

                                                1 1
                              • Peterson88  

                                Bývalý šéf si koupil Porsche Cayen. Sice ho stálo asi 300k ale ten servis je pekelně drahej. I kolega co má A6 dává ranec za servis.

                                0 0
                  • enjoy  

                    A bude to teda Porsche nebo Mustang?:-)

                    0 0
                    • Nr.4  

                      Na Porsche nemám :-D

                      3 0
                      • Peterson88  

                        5.0 V8? Jinak krasnej. Ja mám vysněný auto Nissan GTR.

                        0 0
                        • kubad  

                          Má tu 5,0 na blatníku :)

                          1 0
                          • Nr.4  

                            Tak ještě bych si mohl nechat dotáhnout 2.3 Ecoboost z Ameriky xD

                            0 0
                        • Nr.4  

                          Jj, sem se nic jiného nevozí. Bude to pro mě splněný sen. Bude to “nejpurističtější” konfigurace – manuál, obyč podvozek a klasický lamelový samosvor. Tohle bylo půjčené a mělo to MagneRide podvozek a to nechci. Naštěstí narozdíl od koncernu Ford nedělá moc velké rozdíly v konfiguraci podvozku mezi obyč a adaptivem, takže obyč není uhoupaný a vyměklý.

                          GTR je super, jel jsem v tom a je to docela šílenost. Ale to je zrovna auto, kde tě servis sežere ne?

                          0 0
                      • adam320  

                        Je to dobry. Kdybych mel neomezeny rozpocet na dream garage, tak by tam tohle urcite taky stalo

                        2 0
                        • Tatut  

                          Kdyby mělo 3 pásy vzadu tak to mám.

                          1 0
                          • Nr.4  

                            Vzadu stejně nechceš nikoho vozit, to je totiž spíš za trest.

                            1 0
                            • fík  

                              za trest je už jen to se s tebou potkat, když jedeš jak uvádíš a co většina okolo nepředpokládá, zbytečných hrdinů a jiných sociopatů + jejich spoluobětí je poslední dobou nějak podezřele čím dál víc

                              0 1
                              • Peterson88  

                                To bude očkováním. Očkovaným se změnilo DNA a jsou pak agresivní…

                                0 1
                              • Elektronik743  

                                Mě fascinuje, když se tito samozvaní mistři “já můžu, protože já to umím” odvolávají vždy na pomalé řidiče, přitom jsou stejně nebezpeční třeba jak ti zmatení důchodci. :)

                                1 0
                                • e.n.turista  

                                  především většinou tihle „borci“ jsou jediní, kdo si o dané osobě myslí, že to umí

                                  0 1
                                • Jenda  

                                  No je vidno, že Nr.4, což je reinkarnace proslulého MP3, je stále stejný blb. Tak snad i jeho další kolize budou mít dopad jen něj samotného a nikoho při těch koko.tinach nesejme. Když si vzpomenu jak dával kdysi příklad úseku okresky kde je 170 v pohodě…

                                  1 1
                                  • Nr.4  

                                    Jsem rád, že zde mám pořád fanoušky. :0))

                                    1 0
                                    • Tomket  

                                      Nojo, co by jsi čekal od zdejších moralistů. Ti zas před jízdou chlastají… Takové to na kole do hospody. A pak ti přeji smrt, protože porušuješ rychlost na prázdné silnici.

                                      1 0
                      • Ukrutony  

                        Tu kubíkovku v pozadí máš na benzin? :D

                        2 0
              • Micey  

                Predpokladam, ze v tom Golfu te serou zejmena asistenty, tak jako me v Passatu.. jako dusledne to pred kazdou jizdou nevypinat, zejmena ten Front Assist by me asi brzo zabil. Nebo ja jeho:) Jinak o provoznich sramech neuvazuju, kdybych prejel kilaky tak holt neco zaplatim a jsem spoko. Beru to tak, ze kdyz mi nekdo oboucha moje auto a nechci resit pojistku, tak mi to taky snizuje budouci prodejni cenu. Kdyz najedu hodne, to samy.. Jinak pro zajimavost, s timdle novym autem sem mel po sedmi tisicich uz treti predni sklo, nastesti pres pojistku. Mam pocit ze to delaj z nejakyho vetsiho blata, kdyz sem mel starou Alhambru, najel jsem s ni skoro 200 a furt puvodni sklo:)

                0 0
                • Nr.4  

                  Mám Golf 8.5 R line Variant s 1.5 TSI s ceníkovou cenou bezmála milion Kč. A je to něco příšerného od podvozku po stropnici.

                  Podvozek ladil nějaký idiot, který asi v životě nejel autem. Je to tvrdé a nepohodlné a přesto uhoupané a na zvlněné okresce vyloženě nebezpečné. Nemá to odklony, takže v zatáčce se to hrne ven po čumáku přes vnější hranu vnitřní pneumatiky. K tomu to nemá žádné brzdy (na sjezďáku mám pomalu větší kotouče) a brzdit to vydrží tak dvě brzdění z vyšších rychlostí.

                  Motor je něco strašného. Neustále pocukává, rozjíždíš se jako žák první lekce autoškoly. Do dvou tisíc nedělá nic, pak foukne a ve 4,5–5 tisících umře. Zpřevodování je neuvěřitelně špatné – dvojka do 80, trojka do 125, čtyřka do 195. Tedy se s tím nedá předjíždět. Buď musíš řadit v průběhu nebo to na čtyřku zrychluje týden.

                  Interiér vrže od novoty. Něco cvaká v přístrojovce a ve stropnici. V 9 tisících km se přidalo vrzání kroutící se karoserie. To vyloženě chceš u auta za milion.

                  Auto tě neustále poučuje a kontroluje. Nedovolí ti rozjet se nepřipoutaný – nepustí ruční brzdu a nejde to přeprat ani plným plynem. Neustále pípá. Zapnuté zapalování. Klíč není v autě. Otevřený kufr. Nedovolí ti vypnout světla za jízdy. Když se chvíli hrabeš v infotainmentu (třeba se snažíš vyřešit nefunkční klimatizaci a mlžení skel) a napíše ti “infotainment zablokován, věnujte se řízení”. To bys ten displej nejraději vyrval a hodil z okna.

                  Asistenty jsou kapitola sama o sobě. Nejvíc mě ale točí adaptivní tempomat. Když ho zapomeneš zaplý při předjíždění, šlápneš na to, tak pak naplno brzdí pro návrat na nastavenou rychlost místo toho, aby tam “doklouzal”. Už mě pár předjížděných aut vyblikalo, protože si mysleli že vybržďuju.

                  Po téhle zkušenosti si stojím za tím, že Golf je jebka a silnější a ještě dražší varianty (GTI, R) si může koupit jen imbecil.

                  2 1
                  • georgej  

                    A kupoval jsi ho fakt přes Carvago???

                    0 2
                  • Ukrutony  

                    Jak to tak čtu, vypadá to, že sis vybral naprostou konfekci pro dopravu A->B a přitom chceš „řidičské“ auto které má jet jak z praku, vyladěný podvozek a kdoví co ještě. Ptám se, proč sis pak proboha koupil Golf? K asistentům nemám co říct, to je z toho co říkáš asi fakt tragedie.

                    Nebo jezdíš jak hovado. Nevim co bych musel dělat aby se mi auto hrnulo ze zatáčky ven… že by jet příliš rychle? :D

                    Ale jinak no offense, reaguju spíš proto, že mi ta kritika přijde už trochu přepálená, tzn. možná to není zcela jenom autem ale taky tím že ty sedíš v jiném autě než bys měl/chtěl? :D Fanouškem Golfu ani jízdních asistentů nejsem.

                    2 0
                    • Nr.4  

                      Problém je, že předchozí Leon fungoval dle představ a stál půlku. Ano, měl DCC a tedy úplně jinou geometrii, úplně jiný motor a zpřevodování (trojka do 165) a později i veliké brzdy z Golfu R. A vrzat začal až po 100 tisících km.

                      Věděl jsem že jdu do horšího, ale netušil jsem že ten sešup bude takový drastický. Proto jsem bral sportovnější R line. Kdysi jsem měl jako náhradní auto půjčený sedmičkový golf R line 1.4 TSI a ten byl správně tvrdý (možná až moc) a fungoval. Kdybych tohle věděl tak vezmu obyčejný, protože R line je dneska už jen design, jinak to je navoněná bída.

                      Ale teď už to jako přesouvadlo beru. Když jedu fakt předpisově, tak to umí jezdit za 4 litry.

                      0 0
      • Elektronik743  

        Myslím, že to není tak složitý… Jednoduše jsou lidi, co si nové auto za 550+ nemůžou dovolit a jsou lidi co si to dovolit můžou, ale mají jiné finanční priority.

        7 0
    • káňa  

      Dneska skočila jedna V60 na prodej na T6R.cz.

      Ale samozřejmě záleží, co konkrétně sháníš.

      0 0
      • Makys224  

        díky, koukal jsem. Docela dobrej deal, pokud teda byl dělanej už celej servis na 140 tkm… jinak v tom ještě zahučim.

        0 0
    • Makys224  

      Ahoj,

      Díky všem za reakce.

      Pohledu, že nákup ojetiny za ty prachy je nesmysl a je lepší si koupit nové auto rozumím. Jediný co si za ty peníze ale koupíš je nějakej Hyundai šrot a podobné… :(

      Nechat si auto dovézt třeba od Kubrta je také varianta. Já jen nikoho takového neznám a předpokládám, že týpek prostě dojede např. do Reichu, tam prostě auto prohlédne a když se mu to zdá ok, tak to zaplatí a tím je to finito. Když se mi to druhej den vysere, tak mám smůlu. U carvaga se mi líbila představa, že mi to dovezou, já si to nechám obratem zkontrolovat v autorizáku a když tam bude nějakej zádrhel, tak to prostě vrátím.

      0 0
      • boo-beek  

        A jakej je vlastně ten rozpočet? A priori bych takový auto kupoval od fanoušků z nějakého fóra apod… Volvo select si hlídáš?

        0 0
        • Makys224  

          tak ± 600.

          Na Volvo select koukám no, ale není tam nic, co by mě nějak zaujalo. Koukal jsem, že je na prodej v autopalace krásná T8, ale už za 680.. :D

          0 0
      • Tomket  

        Hyundai šrot?

        Vlastnil jsem nějakou dobu Hyundai i30N, možná ten šrot znáš…

        Během těch let jsem sypal peníze pouze do pravidelného servisu, kde byl předepsaný interval co 10K km. Je fakt, že jsem jednou musel měnit manžetu poloosy. Jinak nic.

        Hyundai má skvělý garanční program, smysluplně rozvržené servisní intervaly a u Pokorného v Brně úžasný servis včetně víceleté záruky.

        Při prodeji, kdy na odometru bylo číslo 140K km jsem zamáčkl slzu, jak úžasné auto to bylo.

        Interiéru a kvalitě montáže nebylo co vytknout.

        Bohužel nevyrábí kombík s 300 koňmi, jinak bych u Korejců zůstal.

        2 3
        • enjoy  

          Hele já bych ho neřešil.

          Protože nemůže myslet vážně, že korejský Hyundai je šrot, když tu vybírá čínské auto.

          Jinak, měl jsem taky jednoho Hyundaie a bylo nejspolehlivější auto, co jsem měl.

          4 0
        • Peterson88  

          Dyť má horší interiér jak škodovka.

          0 1
          • Tomket  

            To jsou zase výkřiky do tmy… Že tě to baví.

            Chceš naživo porovnat i30N 2018, Superb 3 2018 Sportline, případně Santa Fe 2024 s Kodiaqem RS 2024? Tak se zítra stav, máme sraz v 7 ráno na automyčce na Kaštanové v Brně. Možná tam bude i ioniq 5 N 2023.

            0 2
            • Peterson88  

              Co bych porovnával. V i30N, Superbu 2023 jsem seděl. I30N má snad nejhorší interiér z aut kolem mega. I ta Kia má lepší. Proto jsem z těch sportovních auto do něj nešel a vzal Leona ST v kombiku.

              0 1
        • Makys224  

          Hele můžu s klidným srdcem říct, že je Hyundai šrot.

          Dělám v korporátu, kde dodáváme do aut asistenční systémy a máme k těm autům i přístup. (Zároveň vím, co se do těch aut dodává a na čem jednotlivá automobilka šetří). Takže většinu aut jsem měl možnost vidět a ozkoušet. A verdikt – ANO JE TO ŠROT. Stejně jako koncern se tváří jako nějaká prémiovka, ale je to jen o něco měnší šrot.

          2 1
          • Nr.4  

            Koncern je dnes už stejný šrot jako byl dříve Hyundai. S klidným svědomím bych si vybral raději Hyundai než cokoliv aktuálního od koncernu. Jezdí to lépe, infotainment funguje a neotravuje a kvalita interiéru lepší.

            1 1
          • Peterson88  

            Tak ono i ty prémiovejší značky šly kvalitou interiéru dolů. Nový BMW 5 je děsný. I kolegové z BMW říkají, že sedačky atd jsou jak nábytek na zahradu. Audi je o něco lepší. Mercedes je asi na top nejlíp.

            Škodovka vrže z výroby. Nedávno jsem jel 2× v Karoqu nějakých 1000km a byl jsem hodně zklamanej, vrže to a infoteiment hroznej. Kodiaq to samé. O4 bylo totální zklamání, neustále jsem řešil nějaký problém. Teď mám v plánu si půjčit Enyaq na výlet do Mikulova. Tak jsem zvědavej. Superb 4 byl naopak docela příjemný překvapení, hlavně mě potěšilo, že se vrátili k ovládání klimatizace tlačítky.

            0 0
            • Fran-tic  

              Na enyaqu mi uz 4× za poslední měsíc zamrz infotainment. Nechapu, co tam v dnešní době vymysli. Mel jsem ho ale jen v mezicase, nez mi přišel phev kodiaq a tam to tak strašne tedka neni, i kdyz tech failu bych tam taky nasel

              0 0
              • Peterson88  

                Pokud je stejný jako O4 tak se nedivím. O4 je hezký auto i docela pěkný interier ale infoteiment je *******. Já naštěstí s ním neměl problém. Ale kolega třeba kvůli němu nemohl ráno nastartovat a co jsem slyšel tak nebyl sám. Sekalo se mu to atd. Po 30k km mu zase blbla parkovací brzda. Takže to dokondrcal do servisu. Zase SW chyba atd. Upřímně bych auta po Covidu nechtěl, když jsem viděl jak všechny automobilky fungovaly.

                Pokud bych už chtěl koncern tak Cupru. Jinak bych bral Japonce. Takže Corolla nebo Qashqai. Možná Mazdu.

                0 0
            • brizak  

              Taková ta klasická prémie už je dávno minulost. Dojíždím tenhle rok 5, budu řešit nový a upřímně, je to fakt bída. Nová 5 nepřipadá v úvahu, stejně jako zbytek modelové řady . V Mnichově to zprasili tak, že bych se normálně štítil toho auta dotknout. Mercedes exteriér ok, uvnitř to samý, v bledě modrým, plus to povrzávalo kolem toho monstrózního displeje, když jsem to zkoušel. Ale musím zase uznat, že infotainment mají nejlepší. Z Němců mi asi nejlíp vyšlo Audi, byť to má taky k dokonalostí daleko. Volvo je úplně mimo, ta Čína je na tom hrozně znát. Máme na firmě tříletou XC90 a čtyřletou XC40 a vcelku bída. Ta XC40 má navíc příšerný sedačky. Anglii apod. vůbec neřeším. Když to vezmu kolem a kolem, zůstává jediná možnost a pokud chce člověk, za prémiovou cenu, prémiovou kvalitu, tak jedině Lexus. Zbytek (obzvlášť německá trojka) už je spíš honipéřina a navoněná bída.

              0 1
              • Peterson88  

                Taky bych šel do Lexusu, pokud bych chtěl prémiovku. I u Audi je problém, že předchozí řady jsou prostě lepší. Kolega má A6 z 2020 a je lepší jak nástupce. Kolegové z polska mají XC60 a upřímně ten interiér není hezkej. Ale zatím si nestěžují. Ono taky aby jo, když jako jediná pobočka mají služební auta.

                Já nemám rád ty trčící tablety. Mám rád hezky integrovaný do palubovky.

                0 0
          • xtonda  

            Když se tady tak hodnotí jednotlivé značky, jak je na tom Suzuki (Vitara / S-Cross)?

            A Carvago mi přijde úplně mimo, nejdražší verze Vitary je za 705 tis. nová, na Carvagu jsou nabídky i přes 900 tis.

            0 0
            • Baba-Ji  

              Suzuki maji povest spis nenapadnejsich, stridmejsich, ale kvalitnich a myslim i pomerne spolehlivych aut. Pro cloveka hledajiciho spis prakticnost, dobry pomer cena/vykon.

              1 0
            • wego1991  

              Měl jsem cca 10 dní půjčenou Vitaru a ten interiér byl jak 15 let zpět (pominu-li displeje). Nejlevnější plasty, zpracování nic moc, vrzalo to (a to to mělo najeto prd). Za mě teda NO GO, ale zase za ty prachy…

              0 2
            • keymaker  

              Když Suzuki, tak jedině Jimny :-)

              1 0
    • mr.antik  

      Taky hledám ojetinu, sleduju filtr u carvaga i mobile.de, takže na mě občas vyskočí to samé auto – rozdíl jen v ceně je cca 10% (auto za 400–500). Plus k tomu platíš samozřejmě dovoz, prohlídku atd… nějak vlastně nevim, co je na tom výhodnýho

      0 0
      • Makys224  

        líbila se mi ta bezstarostnost a výběr.. plus jsem jako velkej bonus bral, že jim, to do 14 dnů můžeš vrátit, jak kdyby to byla rychlovarná konvice…

        2 0
        • mr.antik  

          to mi přijde tak podezřelé, že bezstarostnost je rázem pryč, protože to znamená studium všech smluv na co všechno se to vzathuje nevztahuje a co tě pak nechaj zaplati. A ten cenový rozdíl třeba 40 tisíc je dost velký na to, aby se zaplatil případně servis nějakých much (na které stejně do 14 dnů nepřijdeš)

          0 0
          • Makys224  

            hm, tak to vypadá, že si to asi budu muset rozmyslet a vzít teda něco tady z čr, na co se můžu podívat sám s někým.

            0 0
    • Fran-tic  

      Ja bral tedka dve auta pres rychlydovozaut. Novější mazdu a starší dodavku ducato. Musím říct, ze jsem byl spokojeny. Za službu a dovezeni se plati do 30k, u obou aut jsem bral az to na 3. Prohlídce, předešle měly mouchy a nebo to nebylo ono. Je pak ale na zvážení, jestli chce člověk takhle řešit auto nebo raději dá víc a novotu. Neni to pro každého :)

      0 0
      • Makys224  

        a na tu prohlídku si jezdil taky?

        0 0
        • Fran-tic  

          Kdysi to dělali (5–7 let zpět jsem byl), tedka už ne. Je to o domluvě, měl jsem videohovor, poslali mi 50 fotek s každým detailem a dali své doporučení. Rozhodnutí bylo čistě na mne. Zároveň teda nebylo tam žádné prekvapko po tomhle všem.

          0 0
    • Tatut  

      Btw autodraft nabízí za příplatek 12000,– slušnou záruku. Mají teda hlavně koncern… prijde mi to jako fajn autobazar…

      https://www.autodraft.cz/auta.html?…

      0 0
    • Tatut  

      Btw autodraft nabízí za příplatek 12000,– slušnou záruku. Mají teda hlavně koncern… prijde mi to jako fajn autobazar…

      https://www.autodraft.cz/auta.html?…

      0 0
    • blackboy007  

      Pokud kupuješ auto z bazaru tak si vem automechanika, třeba nějakého z rodiny pokud máš nebo kamaráda dej mu 3000 kč a jdi s ním do bazaru ať prohlídne auta pře koupi

      0 0
      • Peterson88  

        Pokud řeší Carvago, tak asi nechce auto z Čech…

        0 0
        • e.n.turista  

          ono v jakých případech má smysl auto z čech? když to kolem sebe vidím, tak ok jsou nějaká auta do řekněme pěti let přes dealerství a pod nějakou zárukou – ale výběr nic moc, nebo jsi odkázán na zahraničí a potom samozřejmě bez zkušeností jazykové výbavy hledáš použitelného prostředníka – co jsem proklikal, tak za mě asi carvago lepší než exempláře jako kubrt a jim podobní – případně u dražších značek najít specialisty, co ze zahraničí vozí jen tu jednu značku – což taky ne vždy se povede, jsou sice dražší, ale ví na co se u daného auta zaměřit

          0 0
          • Tomket  

            A v jakých případech má smysl kupovat auto z Deutschlandu? Proboha… :D Co příspěvek, to perla.

            Dávno už neplatí, že vozidlo z Němec je lepší nebo výhodnější jak z Čech.

            0 3
            • e.n.turista  

              1 – větší rybníček, víc rybek na výběr

              2 – díky většímu rybníčku, větší šance, že nebudeš dělat kompromisy výbava a stav

              3 – když si to odpracuješ, tak často lepší cena – jasně jsi v tom za to odpracování

              a není to jenom o Německu v mojí sociální bublině si přivezli lidi zajímavá auta krom Německa z Itálie, Holandska, Belgie, Dánska – vlastně minorita má auta z Čech, protože tu jednoduše nebyla a ok, aby to bylo férově, některá se sem dostala přes Volvistu – nicméně šlo o import.

              2 2
            • Ukrutony  

              Důvod číslo 1 je třeba to, že tady hledaný vůz neexistuje.

              Hledal jsem obyčejný rodinný koncernový van v automatu, benzinu a dobrém stavu, žádné raritní auto, zdálo by se.

              No jo, ale když žiješ v zemi kde jsou lidi schpní nepoužívat tempomat „protože to víc žere“ nebo vybírat motorizaci auta podle toho, že mají na zahradě nakradený dvě kubíkovky nafty, nebylo ani relativně obyčejné auto k sehnání. Nafta, nafta, zdrbané, nafta, střep, holobyt, nafta… :D

              Toť jednoduchý příklad. Že by snad v německu byly auta víc auta za tím snad už nikdo nehledá.

              Zrovna v mém případě to ale z jistého pohledu platí… Za půl roku stání na české ulici auto dopadlo hůř než za 4 roky v DE… už mi někdo stihl odřít přední nárazník, zadní nárazník a oklíčovat blatník a kapotu. Za 4 roky v německu ta kára vypadala jak nová. Třeba se k tomu líp chovají, co já vim :D

              3 0
              • tomo_111  

                Koncernovy benzin v automate, najradsej 3–4 rocny je ale statisticky ‚okrajovka‘ aj v DE – schvalne staci potovnat pocet nabizenych aut benzin vs diesel, a asi docela logicky : firmy na leasing kupuju hlavne diesel (na 3–4r to je jedno ze to trpi do mesta a dalej sa to nie je ich problem), v controlling tabulke to vyjde lepsie na spotrebu atd.

                Ja som tak hladal passat b8 a ked uz aj nasiel, boli tie auta (paradoxne) drahsie a horsie vybavene, ako porovnatelne diesle, aj ked za diesel sa pri novom priplaca, zaujimave. Prijde mi, ze benzin si kupi skor sukromna osoba, ktora to ale po 3r neplanuje predavat (ale to je len domnienka..) a ta nabidka je potom zakonite mensia

                0 0
              • Tomket  

                Zkusil bych popřemýšlet, jestli není chyba u tebe. Neříkám, že se to stát nemůže, ale těch nahodilých škod máš přeci jen víc než dost.

                Nic proti, ale za těch 10 let, co parkuji všechna svá vozidla na ulici ve středu velkoměsta jsem s tím nikdy neměl problém. Klepy klep.

                1 1
                • gerrard  

                  Tak to si gratuluj. Kromě takových lehce fixnutelných věcí jako poblitá kapota, fixkou počmáraná karoserie se objevuje hromada klepanců, značka dojebaná od koule, odřené nárazníky, jak to někomu nevyšlo. Klíčem oběhnuté auto jsem měl 3× do měsíce od koupě. Jednou na náledí rozstřelený předek a ani se nikdo neobtěžoval to třeba řešit. Lidi jsou prostě hovada.

                  1 2
                  • Tomket  

                    Gratuluji a tam kde není víra, tam dojde likvidátor.

                    Jestli se lidi stejným stylem jako tady na BF chovají i v běžném životě, třeba při parkování, tak se nedivím, že někoho naštveš a on ti obejde 3× klíčem auto. To není náhoda, to není ani závist.

                    1 0
                    • gerrard  

                      :) Když na tom stejném místě parkuješ roky auto a nikdo si ho nevšímá a pak tam najednou parkuješ nové a někdo ho pravidelně obchází s klíčem, tak to určitě bude kvůli tomu jaký jsem arogantní debil a ani náhodou to nebude závist. Teda pane vachmajstr vy musíte ale být hlava. :)

                      1 0
                  • Peterson88  

                    Tak to spíš asi někoho sereš :D Já za ty roky nic. Soused co má jen luxusní auta typu Porsche, Lexus atd. taky nic.

                    0 0
                    • gerrard  

                      To prostě jen někdo ze sousedů na sídlišti nerozdýchal nové auto. Pokaždé to bylo ze soboty na neděli. Stačilo ho dát o 50m niž, aby nebylo po cestě od hospody a byl klid. Když jsem se pak díval na ostatní auta, tak se to dělo skoro každému novému. Sousedy si prostě nevybereš.

                      Jo a vlastně abych nezapomněl jednou komplet auto bez stěračů a jednou bez airbagu. Ale to prý jedzili Poláci tvrdili policajti.

                      0 0
                      • Peterson88  

                        Tak naštěstí bydlím tam, kde chudej jsem ten já :D No nezávídím, koupit si nový auta a pak ti ho nějakej dement takhle objede klíčem.

                        0 0
                  • liborg1982  

                    Tvl, kde to žiješ? Tohle se normálně nestane ani na sídlišti v Ostravě, nebo Karviné.

                    0 0
                    • gerrard  

                      To ti i věřím, mně ti Jihomoravani přijdou takoví nějací závistiví, pořád podráždění. To na severu to mají lidi tak nějak víc v p… Když jsou závody v JMK a něco se uzavře, tak pokaždé nějaké drama, protože nějaká píp musí jít o 50m delší cestou. Na severu ti jen řekne, ale to je do p.či o 5km delší cesta a no tak co se da robit, ať Vám to dobře dopadne a v klidu odjede.

                      0 1
            • miki  

              Za posledních 25 let jsem všechna svoje auta individuálně dovezl z De. Tím že jsem Automechanik a spousty let jsem se tím jako OSVČ živil tak mám srovnání z osobní roviny. Auta vždy líp vybavená a i po leasingu si to lidé nechají servisovat v autorizáku a origo díly a ne jako v Čechách garážníky s díly od Starline jako jsem byl i já. O ceně se nebudeme bavit, tam je konkrétní auto vždy levnější. Vozili jsme i spousty levných starých vrán pro zákazníky za pár korun a byl to velký business. Zlatý devadesátky.

              1 0
              • adam320  

                Byvalo to tak no, ale v soucasnosti uz to fakt moc neplati, s tim co tam zije dnes za „nemce“. To uz radeji Holandsko nebo Francie(mimo Fr aut). Dneska frci hlavne Litva, Lotysko, Estonsko. Zakaznici si na to uz pomalu zvykaji.

                1 1
    • Hennessy  

      Ahoj, s Carvagem mám osobní zkušenost a byl jsem spokojený. Výběr aut je opravdu širší než u nás a jednání bylo celkem férové. Důležité je dobře zkontrolovat detailní fotky a historii vozu – doporučuji si vůz nechat zkontrolovat i nezávislým servisem. Celkové shrnutí za mě: ANO, ale je potřeba být obezřetný. Hodně štěstí s Volvem!

      0 0
      • Makys224  

        Ahoj,

        super, díky za reakci :).

        A takže teda auto sis vybral, nechal dovézt a pak si ho šel převzít s nějakým mechanikem, nebo si ho převzal a pak šel do nějakého autorizáku?

        A ze zvědavosti, co si kupoval? Jestli to teda není tajný :) (pochopim, když to neřekneš)

        0 0
        • e.n.turista  

          po dvou zkušenostech s autorizáky volvo bych se jim asi vyhl – jeden „drobně“ přehlédl po nehodě poškození ledkových světel u XC90 – bylo to pak za kilíčko z pojistky a druhý tak nějak vydával auto za lepší než bylo – byť to byly drobnosti, tak by to desítky tisíc v nápravě požilo – bacha ono Volvo není úplně levná záležitost na servis.

          0 0
          • Makys224  

            já teda osobní zkušenost nemám, ale co jsem se ptal lidí v práci, co Volvo mají, tak oproti konzernu to není dražší (autorizáky myslím) a nebo ne nějak zásadně…

            0 0
            • e.n.turista  

              záleží co řešíš – je to levnější než německá trojka, ale jsou věci, co drahé jsou

              0 0
        • Peterson88  

          Nejsem si jist, že bych bral zkušenost někoho, kdo se registroval jen kvůli tomu aby nám napsal jak je Carvago super, nějak vážně.

          3 0
          • Makys224  

            myslíš, že by někdo sledoval zrovna bikeforum aby to promoval? :D

            0 0
          • fík  

            pokud máš na mysli Hennessy tak (registrován 10.9.2025)

            vlákno CARVAGO – ANO / NE založeno 16.9.2025

            nic netvrdím ani nepopírám, jenom „kopíruji“ fakta

            0 0
            • gersa  

              Z vlákna Grizl

              0 0
              • fík  

                jj, četl jsem, holt každý máme jiný smysl pro humor, ale mně šlo o to, že se zaregistroval před vznikem vlákna CARVAGO – ANO / NE

                0 0
                • skaj  

                  Nevim jak Henessy, takze k tomu s rezervou. Ale v realite si tyhle ceo/influencer firmy bezne drzi nekolik stovek uctu na vetsich forech za presne timto ucelem. Tedy datum registrace je k nicemu, velmi casto prispevek pise i realny clovek…

                  0 2
    • KoudakT  

      Vlezl bych na nějaké volvarske fórum nebo FB skupinu a tam se většinou dovozu aut někdo věnuje. Budou mít i reference.

      Jinak je kotel firem i mimo Carvago, co se tomu věnují.

      0 0
    • Elektronik743  

      Když se tu řeší auta – má někdo zkušenost se službou prověření vozu z bazaru – kdy technikovi pošlu 3–4 litry a on auto zkontroluje (možná projede?) a nafotí vlastní fotky?

      Řeším to, kdy se objeví auto ročník 22 s nájezdem pod 10t km v auto ESA nebo áčkách, za docela zajímavou cenu a po kontrole VIN v autorizáku dané značky kilometry sedí, kupováno v ČR, garančka s olejem udělaná, bez bouračky, na auto je ještě rok záruka. Ale je to na prodej tam, kde to je :D

      0 0
      • Azmir  

        Určitě bych hledal někoho ověřeného. Neznalý kamarád si někoho podobného v dobré víře najal, zaplatil 4 litry, borec mu řekl že je auto až na pár drobností ok a nakonec se z toho vyklubalo, no škoda popisovat.

        0 0
      • kupi  

        Před rokem jsem kupoval auto s technikem, kterého jsem sehnal na autobezobav.cz. Vybral jsem někoho v místě, kde auto bylo a také podle recenzí, které jsou na webu. Za mě úplně super, prohlídka byla velmi důkladná a auto jsem si nakonec koupil.

        Ale bylo to auto jenom za 200 tis a od soukromého prodejce, který se o auto evidentně hezky staral. Pokud by to bylo dražší auto, tak bych to řešil tak, jak doporučuje Azmir, nebo bych spíš koupil trochu horší, ale nové.

        Vtipné bylo, že když jsem auto prodával, tak jsem ho dal právě do áčkech a velice se tam divili, v jakém krásném stavu jim auto prodávám :D V tom obrovském množství aut, co prodávají se dá určitě narazit na hezká auto, ale působilo to na mě tak, že to není úplně normální, takže důkladná prověrka nutná a nenechat na sebe tlačit jejich prodejní/výkupní taktikou :D

        0 0
        • Elektronik743  

          Zrovna to autobezobav.cz mám na mysli, jestli ti lidé vědí co dělají, případně není to jedna ruka s těmi bazary.

          0 0
          • kupi  

            Můj technik to věděl, má servis aut a tohle má jen jako vedlejší příjem. Ale je možné, že člověk narazí i na technika, který má jako vedlejšák provize z áček z každého prodeje, který kontroloval :D

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
VIP CZ Promo

Extra slevy jen pro bikeforisty

Jěšte větší slevy až o 15 % na kola i vybavení. Využij do 23.11. na mtbiker.cz