• vlk

    Jakým způsobem se nastavuje zpětný útlum vidlice marzzocchi.Musí se vidla rozdělat, nebo to jde i z venku.Popř za jízdy.

    0 0
    • munro  

      Pokud se bavíme o vidli s vnitřním nastavením útlumu (MX Comp), tak nástrčákem jedenadvacet odšroubuješ zátky. Dovnitř vsuneš dlouhou imbusovou tyčku a pokud se ti moc netřesou ruce, tak najdeš v oleji schovaný seřizovací šroub – po směru hodinových ručiček zvyšuješ útlum. Nejde to dělat za jízdy, někde na vyjížďce jo, ale musíš mít s sebou věci, který asi normálně netaháš.

      0 0
      • kovar  

        po smeru hodinovych rucicek snizujes utlum.

        0 0
      • vlty  

        pravdu má kovář

        0 0
      • munro  

        No asi jo. Musím se teda přiznat, že se mi do terminologie vkrádá chaos. Cituju z manuálu: ..when turning the adjuster clockwise, you will increase the rebound hydraulic damping, making the fork slower during the rebound phase

        0 0
        • kovar  

          no vypada to, ze v manualu rikaji to same, co jsem rikal pred chvili.

          0 0
          • munro  

            Díky. Už mám jasno.

            0 0
            • kovar  

              mam dojem, ze v kterychsi manualech byl i obrazek a ten byl trochu zavadejici – otaceni tam bylo naznaceno sipkama a smysl stelovani utlumu znamenky + a -. NEkdo, pokud si neprecetl text, si mohl pod + predstavit pridani utlumu, ale to plus znamena pridani rychlosti navratu (ubrani utlumu). NEni to moc logicke, ale co uz.

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Hehe, takhle jsem naletel u 888ky. Byla hrooozne lina a obe kolecka nadoraz u – :) Samozrejme sem to zkusil i na druhou stranu :)

                0 0
        • lubos  

          Ja mel napsano tohle:

          Rotate the adjuster counterclockwise to slow the damping rate and clockwise to soften it.

          A nejaky cas mi trvalo nez jsem se ujistil v tom, ze to chapu spravne.

          0 0
          • kovar  

            Toz to je super :-) Ted mi to nedalo a podival jsem se do manualu ke sve stare Z4 a hle tohle: Rotate the adjuster clockwise for harder damping, counterclockwise to soften it.

            Tos vycetl u ktere vidle? V kazdem pripade, at si manualy rikaji co chteji, u MC Comp, MXC a Z5,4 (dal nevim) je to tak, ze tocenim po smeru hodinovych rucicek se snizuje zpetny utlum. Ono uplne nejlepsi je lepsi se podivat do vidlice, jak to tam vypada.

            0 0
            • lubos  

              MXC Air (nie ECC). Zajimavy ale je, ze verze manualu pro ECC ma to „harder“ jako u Z4.

              0 0
            • TOMM  

              A kolik otacek je mezi krajnima polohama u MX comp ETA ? Dik

              0 0
            • P.B.  

              Ted nevim, jestli se po r. 2001 delaly Z5 se stelovanim, ja ziju v tom, ze moje Z5 z 2001 ma stelovani akorat tak viskozitou oleje. Vite nekdo vic?

              0 0
              • kovar  

                no jo, je to tak, nejak mi to ulitlo. Z5 se stelovala jen viskozitou – nekdo i vrtakem :-)

                0 0
              • TinkTink  

                zadny Z5 s datem vyroby po 2001 neexistuji :)

                0 0
            • Máca  

              Z5 nemá štelovatelnej útlum ani vevnitř.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.