• Osamelyjezdec

    Zdarec

    Po čtyřech letech mě přestala vidlice držet tlak ikdyž ji přifuknu asi po dvou hodinách drží o jeden bar míň nevím kde je problém určitě to nebudu spravovat já pač otom vím velký houbele. FOX 32 Float SC 29 100 Performance. Jen by mě ze zvědavosti zajímalo co tomu může být a vůbec na kolik asi vyjde servis nebo je to jen na jedno použití?

    0 0
    • Breakpain  

      Servis do 3ky asi hadam. Kazdej rok jsi ji mel mit na servisu, pokud jsi to nedelal a odesla jen tesneni, ktera se vždy meni, je to jak pisu. Pokud jsi neco vydrel/znicil … tak za vic.

      0 0
    • Carloss  

      pokud jsi to 4 roky neservisoval, tak může být taky na vyhození.. Netěsní vzduchový pístek, zřejmě běhal nasucho, tak se vydřelo těsnění. Kompletní servis ±3 tis.

      0 0
    • Osamelyjezdec  

      Mno servis to nemělo nikdy jezdím na tom už čtvrtý rok najeto mám přes 8000 km doted vše ok zatím se to da ještě dofuknout a zajet cca 15km a dofuknout a pokračovat

      0 0
      • kycis  

        Pristi topic: totalne vydrena vidlice, FOX je smejd a nic nevydrzi…

        2 0
        • Osamelyjezdec  

          Něco na tom bude fox bunda se taky rozedřela o bagl ani ne za par vycházek

          0 0
          • Pedro404  

            Fox hadry sou jiná značka než Fox odpružení.

            1 0
            • david25  

              Tak jako hadry a minimalne vidle na krosky delaji. Takze vidle na kola je to jina company? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fox_Racing

              0 0
              • Pedro404  

                Dyť to máš napsaný v tom článku. Hadry sou Fox Head a odpružení je Fox Racing Shox.

                1 0
                • david25  

                  Fox racing se prejmenoval na fox head inc. Aby lip pronikl treba na cyklisticky trh, cti az do konce dik :) ale tak aby jsi nemusel hledat :

                  July 2006, Fox Racing decided to change its corporate name to Fox Head, Inc.[3] The move was complete by the fall of that year. Fox decided such a change would help the brand further penetrate sporting venues aside from motocross, such as mountain bike, wake boarding, surfing; as well as expand into other products.

                  0 1
                  • Pedro404  

                    Fox Racing =/= Fox Racing Shox.

                    Jednoduše řečeno, logo s hlavou sou hadry, text Fox s ocasem je odpružení.

                    1 0
                    • david25  

                      Ok mas recht, je to fox factory. Zacali spolu ale pak se rozdelili. Tak dik :)

                      0 0
                      • wladeq  

                        Jsou to dva bratri…to ti nikdy netrklo lisci hlava vs lisci ocas?

                        0 0
                        • david25  

                          ja to furt bral jako jednu company, nic vic nic min. Az ted kdyz sem byl dokopan to nastudovat, tak jsem tedy informovan lepe ze je to v bussinessu vedeno jako dva subjekty :D

                          0 0
          • kycis  

            No Fox vidle mi slouzila bez problemu 7 let a jeste slouzi novemu majiteli, tlumic Fox na soucasnym Stumpu 5 sezon, a trika Fox patri k mym oblibenym, protoze mi dlouho vydrzi. Jestli to nebude v tom, ze ty veci potrebuji trochu pece. A to nemluvim o moji milovane Marusce z roku tusim 2005, kterou jsem jezdil ja, pak manzelka a ted na ni dovadi synator ;)

            0 0
            • david25  

              Ale maruska 2005 urcite nespadala pod fox jeste :)

              0 0
              • kycis  

                Tenkrat ne. Ale rok nebo dva potom spadla pod Suntour tusim a to byl skoro jeji konec. Jsem rad, ze se ji Fox ujal a povstava z popela. Na dalsim viku by se mi z nejaky nostalgie Z1 dost libila :)

                0 0
            • Osamelyjezdec  

              Z roku 2005 O_o vždyť to vypada jak nové

              0 0
      • drood  

        Takže na tom vlastně skoro nejezdíš a na servis máš času habaděj…:)

        0 0
      • Esi  

        V klidu, zkus trochu hodně hustého převodového oleje nad pístek, může to být jen úplně suché a olej to zatěsní, nic to nemění na tom že servisní interval bývá 50–100 hodin

        0 0
        • novas752  

          Vklidu bych to dal na servis. 8000km = přes 400 hodin bez jakéhokoliv servisu = uvnitř bude sucho, molitany plné bordelu a načnuté těsnění.

          0 0
          • Esi  

            Jo to určitě, na druhou stranu té vidlici nemusí nic být, doplníš olej nad pístek, vypereš molitany a napustíš olejem. Tebe rozhodně nebudu poučovat, naservisuješ toho za jedno odpoledne tolik co já za sezonu. Jak jsem dočetl to vlákno do konce, tak si z nás stejně že člověk jen dělá prdel

            1 0
            • novas752  

              Po 8000km není možné aby vidlici nebylo nic. Nic vidlici není možná po 50–100 hodinách pokud se moc nejezdí v mokru/bahnu.

              0 1
              • Esi  

                Známý jezdil na Epixonu 5 let, cca 2 tisíce za rok, nevím jak moc v blátě, nicméně po 5 letech to už nechodilo skoro vůbec, tak s tím přišel, rozborka, vyčistit, nová vazelína, vyprat molitany a napustit olejem, trocha oleje nad pístek a od března to nebylo potřeba dofouknout. Nemá pumpu na vidlici tak jsem si jistý že nebylo potřeba :-)

                0 0
              • Mr.Duck  

                Zas bych to tak nedramatizoval. Ne ze bych podporoval zanedbavani servisu, ale je spousta vidlic co jezdi 10× dele nez ma byt servisni interval, po 5 letech se objevi poprve v servisu a s novymi tesnenimi jsou jak nove..

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kubad  

      Hustý si borec, ale ted si to zaplatíš :D

      1 0
    • Osamelyjezdec  

      Ještě jedna věc co tu mám na rafcich je nějaký snad těsnění nebo co to je to se začíná olupovat

      To bude dlouhy průvodní seznam položek co se po čtyřech letech posralo

      0 0
      • BabbaJagga  

        Ty vole, a teď si představ, ze když takhle sereš na servis auta, třeba výměnu oleje, tak se může podle nájezdu ****** i za míň než rok.

        0 0
        • JMT  

          A nebo u auta co ma najeto 150kkm a nikdy nebylo v servisu (zadna vymena oleje, proste nic) na to prijdes kdyz resis proc to ma uplne na platno sjety gumy a snazis se dohledat v databazi jak dlouho tam ty gumy byly. A ridic ti rekne ze od novyho a ze na servisu nebyl, ze mu nikdo nevolal ze ma zajet….auto dost pravdepodobne jezdi dodnes

          0 0
          • mr.nikdo  

            Jako fakt?

            To uz musi mit vazelinu misto oleje…

            0 0
            • JMT  

              Ne, zadna vazelina. Normalne vypadal stejne jak po 30kk. Lidi to moc zerou….

              1 0
              • mr.nikdo  

                Nejsem pro vymenu co 10 kkm. Mam rok/30 kkm na dieselu. Normalni najezd bych mel mit 50–100/rok nebyt Covidu.

                Ale tech 150 uz i mne se zda dost. To se fakt divim, ze byl v pohode. Fakt to neni malo.

                I kdyz – za jak dlouho to najel?

                0 0
                • JMT  

                  Tusim 3 roky. Fabia. Getz 3 roky a 90kkm byl taky v poho. Tusim ze by se tech exotu naslo vic, ale resim neco jinyho ve firme a nevim o nich. Na druhou stranu jsou i exoti co za svoje menej olej jeste v polovine intervalu prestoze na konci operaku auto nechtej odkoupit. Proste to delaj protoze ve svete motoru pisou ze longlife je zlo a myslej ze jim to asi na D1 exploduje nebo co :-)))

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Na firemnim takovy najezd bez servisu? Jezis. To nema GPS, ze to nekdo nekontroluje? :D

                    To ani nemenil na zimni?

                    Zajimave.

                    Nemyslim, ze Long Life je zlo. Podle mne zase caste meneni neni tak eko.

                    0 0
                    • JMT  

                      Tohle konkretne stavar. Nezajimalo ho to. Na Gumy kasle dost lidi….

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        Jezdit v zime bez zimaku. Pokud tam neni snih, tak asi jo. Jinak to nema smysl.

                        Poznas i levne gumy, jak auto lita a dela si co chce.

                        Ale je zvlastni, ze by gumy vydrzely 150 kkm. Rekord jsem mel snad 45 kkm. A to je hooodne daleko.

                        0 0
                        • JMT  

                          Na malym lehkym aute vydrzej mnohem dele nez na velkym tezkym to je jedna vec. A druha ze lidi co to neresej jezdej na gumach jeste mnohem dyl, nez bys byl ochotnej :-)

                          0 0
                          • mr.nikdo  

                            Na Fabii 2 – teda Combi – mi vydrzely gumy max 20 kkm :). Tenkrat bylo receno, ze musi vydrzet 30–35, vedoucim odboru dopravy. Byly to smejdy levne.

                            Na Rapidu uz kvalitni gumy vydrzely max 35 kkm.

                            :)

                            0 0
                            • Esi  

                              Na rapidu mám aktuálně na tachometru 59 tisíc a zimní mají ještě 6mm a letní 5 mm, tak že vydrží daleko déle, jen s tím musíš zacházet jako že si to platiš žze svého :-) u služebního je to samozřejmě jedno

                              0 0
                              • mr.nikdo  

                                Ale menis je.

                                Tam bylo 150 kkm na 1 sadu.

                                Ted si gumy platim sam a spis chcipnou starim :).

                                0 0
                                • Esi  

                                  Tak těch 150t jsem nějak minul to už je dost. Před cca 15 lety měl brácha pneuservis a z převozových sanitek a dodávek PPL úplně běžně sundávali pneu které byly úplně hladké. Minimálně u těch sanitek mě to teda překvapilo a budu věřit že teď už je to lepší :-)

                                  0 0
                                  • Bruca  

                                    Brácha jezdí u gls a v zimě jezdil na sněhu na letních. Na depo prostě zimní nedorazily. Párkrát ho tahal traktor, jednou myslím nabořil nějaký plotek, ale jinak vysmaty jak blecha

                                    Kdybyste se občas koukli na pneu v mhd, tak byste do toho v zimě taky nesedli. :D

                                    0 0
                                    • mr.nikdo  

                                      GLS najima dopravce. Tedy jeho sef nekoupil pneu a to neni GLS :).

                                      To MHD, jednou odtud neodjel autobus na skolni lyzarsky vycvik. Rodic od PCR ho nenechal.

                                      A co vozivala CP.

                                      0 0
                          • novas752  

                            Taky záleží jak se s rim aitem jezdí, ostré zrychlení a brždění gumy opotřebovává více než plynulá jízda.

                            0 0
                            • Markony  

                              Mysle že je to o vzduchové vidlici A ONO JE TO O GUMÁCH.

                              0 0
                            • Kouba_2005  

                              A to je moudro dne :-) … a tím debatu o gumách můžete opustit, ne?

                              1 0
                        • Esi  

                          Záleží jaké auto, když jsem měl před lety Felicii, tak tam jsem najezdil na letních 80 tisíc a na zimních 70 a potom jsem to prodal, obě sady měly cca 3–4mm při prodeji. Prostě lehké auto se slabým motorem a brzdama.

                          0 0
                          • LiborV  

                            Mám teď aktuálně na jednom Passatu gumy co mají 120tis a vzorek 5mm (původní od výroby). Letos je jejich poslední sezóna, i když by teda jezdit mohly dál. Nikdy jsem neměnil letní gumy dřív jak po 80 tis, je to hlavně o stylu jízdy.

                            0 0
                            • kubad  

                              není až tak

                              myslím že stejný styl a jedny po 25t na plátno, druhé přes 75t km

                              0 0
                              • wladeq  

                                …A technicky nejlepsi guma na svete vydrzi nejakych 150km…na vydrz ma vliv nekolik faktoru, a nechapu proc to resite ve vlakne o vYdlici

                                0 0
      • Mustafa  

        Řetěz je také původní?

        1 0
        • Osamelyjezdec  

          Řeťez měním mno naposledy měnil před dvěmi lety ale pokud si dobře spominam mění se jak je vytahan od 133.6cm??

          0 0
        • Osamelyjezdec  

          Akorat pneu je puvodni 4 roky jete spíše sjete z durou na boku ale dalo se to ještě zachránit kusem gumy jako zaplatu zevnitř dobře že policajti nestopujou a nekoukaj na gumy brzdy taky dobry po čtyřech letech kotouče vostre jak žiletka a pokud si pamatuji bejvaji stříbrné moje jsou z černalo modré asi brzdové destičky budou sjety až na kov ale to nevadí pořád to brzdí

          Jo bude to dlouhy seznam co natom spravit

          1 0
          • mr.nikdo  

            Ach jo. Puvodni nick mas jaky? :(

            Tyto situace jsou fakt smutne :(.

            0 0
      • snas89  

        Po čtyřech letech posralo?

        Bych řekl, že hned po nákupu se posral tvůj přístup:)

        2 0
        • Osamelyjezdec  

          Ani ne raz za dva tydny tomu dopřejí sprchu u nás na firme cely to osprchuji namejdlim a znovu osprchuji pak nechám přes noc proschnout a jezdí to dál

          0 0
    • milan.v  

      Tě pic…

      To se nedá vůbec číst… Pak mě ani nepřekvapuje ta vYdlice…

      0 1
    • va-bo  

      Zkoušels do vzduchové komory nakapat trochu oleje? Může to být uvnitř poškozené a taky nemusí…

      0 0
      • Osamelyjezdec  

        Ne nemám a nevím jak se to rozebírá rozhodně natom hodlám ještě doplachtit do servisu

        0 0
        • roud  

          Pocitej s tím že to tam budeš muset nechat ;)

          0 0
        • va-bo  

          Vyšroubuj ventilek (jako u kol auta) a nějakým kapátkem nebo injekční stříkačkou tam naper trochu oleje. Pokud budeš současně pérovat, aby to nasávalo, půjde to líp. Pak to nafoukej a uvidíš. Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. :-) Ale rozebrat v servisu nebo u šikovného amatéra by to každopádně chtělo.

          1 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      2 1
    • creater  

      Mně u stejné vidlice odešel o-krouzek nahoře pod ventilkem, jak se vidlice fouká, nafoukni ji a zkus kolem šroubení ventilku striknout treba jarovou vodu.

      0 0
    • vysmátej bajker  

      sice ne přímo k dotazu ale k tématu.

      odkaz na vidoe s servisem ?

      kde se dá koupit malý servisní kit?

      je to hodně jiné než RS?

      0 0
    • cyklista86  

      Chtel jsem se zeptat. Mam SR Suntour XCR32 RLR Air (29) Boost, 100mm, air / Remote Speed Lockout / 15Q-Loc thru axle. Stara 2 roky. Nikdy neservisovana, ale diky pravidelnemu strikani a cisteni silikonovym sprejem „jako nova“. No po celnim narazu predniho kola do prekazky uz se ji moc nechce chodit. Predpokladam, ze to bude cele trochu vykrivene a nebo se tam neco posr.lo uvnitr… Ma to cenu davat do servisu nebo koupi to nekdo na soucasky nebo co s tim? :D

      0 0
      • kubad  

        Jaký má důvod po nárazu nechodit? Přece náraz takže je ohnutá nejspíš to levně neopravíš

        0 0
        • cyklista86  

          No jasne jen netusim jestli ta vidle je nejak pouzitelna na dily nebo tak neco. Ze bych to s nekym vymenil aspon za nejakou starsi hlinikovou treba.. :))

          0 0
          • MatS  

            Na díly leda za pár šušní. Ta nemá moc cenu ani jako nová :)

            Opravovat to nemá smysl. Aspoň máš důvod si koupit nějakou funkční vidlí.

            0 0
            • cyklista86  

              Takze ji mam jako nechat na popelnici a divat se z okna jak si ji nekdo odnese jo? :(

              0 0
              • Markony  

                Ne nechat pozlati dát do vitríny a chodí se kni modlit. Nějak netuším k čemu nefunkční vidlici skladovat

                0 0
      • va-bo  

        Nech to nekomu za dve piva na soucastky.

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse