Vstupní silniční kolo – 30 000 – 40 000

8 nepřečtených
  • Canyon11

    Dobrý den, píši zde na forum s dotazem ohledně kola. Jsem vášnivý jezdec a do cyklistiky jsem se zamiloval. Poslední 2 roky jsem jezdil na starém krosovém kole a jelikož jsou moje trasy z 95 % po silnici, rozhodl jsem se letos pro nákup nového kola.

    Zcela upřímně jsem amatérský jezdec s vášní pro cyklistiku (po dlouhé době sport, který mě naplňuje). Značky kol, nedejbože komponentů jsou pro mě však velkou neznámou, hledám „vstupní“ silniční kolo v rozmezí 30–40 000. Dokázal by někdo poradit po čem se dívat, jaké značky zkoumat, na co se zaměřit, a co je naopak zbytečné… obavám se, že když přijdu do nějaké cyklo-speciálky s mým požadavkem a prodejce uvidí můj laický pohled prodá mi co si zamane.

    Abych na začátek hodil něco do placu, díval jsem se např. na toto (zcela upřímně z důvodu, že je to značka pro mě známá a v mých očích prověřená):

    https://www.canyon.com/…-6/3718.html?…

    Budu rád za jakékoliv rady.

    Předem, moc díky.

    0 0
    • cyklista86  

      Canyon je dobry pomer cena/kvalita a i tento model je dobra volba. Muzes tam dat i 33–35mm plaste a bez problemu s tim projedes i nejakou polni, sotolinovou cestu. Jestli mas rozmery a sedela by ti velikost ktera je skladem tak proc me..

      0 0
    • cyklista86  

      Jinak na bazaru se taky obcas ukazou slusne kousky. Treba tohle je defakto to same jako ten canyon jen to ma karbonovy ram. Ten canyon ma hlinik ram a vidlici karbon.. https://www.cyklobazar.cz/…r-ncr-tiagra

      Nebo treba tady uz pres tvuj rozpocet, ale kolo o level jinde. Jak ram, tak osazeni. To uz je kolo ktere bude vetsine cyklistu stacit az do duchodu.. :) Pripadne za nejakou dobu poridit lepsi karbonova zapletena kola.. https://www.cyklobazar.cz/…k-domane-sl5

      0 0
      • Canyon11