• JarryC

    Zdravím všechny, na Kupkolo jsem chtěl koupit komplet kotoučové brzdy a chtěl jsem vědět, jak jsou hadičky dlouhé a že bych je potřeboval zkrátit ,(dotaz poslaný e-mailem)napsali mě cituji „Dobrý den,

    850mm a 1400mm.

    zkrátit není problém, stojí to 150kč.“ Tak jsem to objednal.Většinou to od nich chodilo brzo, ale když asi cca. po 4řech dnech žádná reakce na objednávku, tak jsem tam zavolal a že prý čekají až jim potvrdím, že souhlasím s cenou zkrácení(no dobrá,snad jsem to nepochopil) a že cena je tedy 350Kč. Když jsem argumentoval, že mě napsali 150Kč tak to prý bylo za jednu!? No souhlasil jsem. Balík přišel rychle, ale zadní nebyla zkrácená a navíc nádržka na kapalinu byla dost podřená. Tak jsem jim tu zadní poslal po domluvě zpět. Dnes to přišlo, hadička zkrácená, ale brzda ta odrbaná. Ani slovo omluvy, nebo snad nějaký bonus v hodnotě poslání toho balíku(byla to jejich chyba)

    Když jsem jim napsal jak si váží zákazníků, tak se mě v e-mailu omluvili,chtěli číslo účtu na tu stovku a prý jestli jsem jim napsal, že chci páku vyměnit. Tak jsem skončil s Kupkolo

    0 0
    • MirosPikos  

      Řekl bych vzájemná chyba v komunikaci a jednostranná chyba v obchodě, pokud poslali takový zboží.

      Ale zajímala by mě ta komunikace :)

      0 0
      • JarryC  

        chceš abych tu překopíroval ty e-maily?

        0 0
        • Tomas94  

          podle mně jde o listovní tajemství a bez „dovolení“ od kupkola to udělat nesmíš ;)

          0 0
          • petrun  

            Je to tak.

            0 0
          • mr.antik  

            myslim že většina tuší, jak komunikace s kupkolem vypadá :-)

            Holt cena dělá divy…

            0 0
            • hony007  

              To není jen cenou. Třeba Hanák má kolikrát věci levnější a žádné problém v komunikaci jsem nikdy nezaznamenal.

              0 0
              • terkad  

                Hanák mě teď pořádně vytočil. A to ani nebylo po mailu, ale osobně. Nějak jsem to popletla a čekala jsem, že krom výdejny má rovnou i prodejnu, kde je možnost věci vyzkoušet. Takže jsem tam dorazila, zjistila, jak to je a prodavač (podavač) mi říkal, ať si ty boty objednám na tom počítači, co tam mají pro klienty, že pokud tretry mají skladem, rovnou mi je vytáhne. Bez objednávky mi je ale odmítl na vyzkoušení dát, dokonce mi říkal, že musím vědět, jaké přesně chci a že pokud nevím, mám si je vyzkoušet někde, kde je mají vystavené a pak si je u nich objednat…Popsat celou akci by zabralo trochu víc místa, ale přístup toho chlapa bych na zabití…

                0 0
                • hony007  

                  No já měl u Hanáka tretry objednaný, asi troje naráz, dával mi je přímo Hanák, ať si sednu na tu židličku vedle stolu a v klidu zkouším :-D

                  0 0
                  • terkad  

                    Jo, tak mě na to řekl, že si jich vícero objednávat nemám, že je sice ve skladu mají, ale nepřinesou. A vícero objednávat nemám, že si mám někde jinde zjistit, jaké chci…chlap tam asi hrál na počítači piškvorky a nechtělo se mu zvedat zadek.

                    0 0
                    • terkad  

                      Nějak jsem se do toho příspěvku zamotala, ale význam je snad jasnej…

                      0 0
                      • Člověk a jeho svět  

                        Ale jo, význam je celkem jasný – jsi zatím jediná s takovou zkušeností.

                        PS: Jak se u Hanáka nakupuje, má napsáno i na hlavní stránce na webu. Že lidi neumí číst, za to už on nemůže.

                        0 0
                        • terkad  

                          Těch obchodů je v Brně hromada, prostě jsem to spletla. Ale to tu neřeším. Mě jen dostala ta neskutečná neochota a to, jak to měl prodavač u pr…

                          0 0
                          • jIrI___  

                            A to si vzpomínám, že Hanák byl tak před třemi, čtyřmi lety jeden z mých neoblíbenějších brněnských kameňáků…

                            0 0
                            • Tommy_Lee  

                              Tak kazdej ma nekdy den blbec, zejo. Proto bych Hanaka hned nezatracoval. Moje zkusenosti jsou jenom pozitivni jak s kamenakem driv, tak ted s tou „vydejnou“ :-)

                              0 0
                          • RomanH  

                            Tak nevim, asi blbej den, za nejakych 13 let, co Hanaka znam, jsem se s neochotou nikdy nesetkal, prave naopak.

                            0 0
                          • Člověk a jeho svět  

                            Může být. Ale z osobní zkušenosti vím, že je to spíš výjimka, na rozdíl od jiných brněnských obchodů, kde to je pravidlem a kde se tváří tak, že je zákazník obtěžuje…

                            0 0
                          • Schoscha  

                            Možná se borec blbě vyspal (což ho neomlouvá)

                            když sem vyzvedával zboží, tak mi celkem ochotně donesli

                            na prohlídnutí brašnu na nosič a nebyl problám ani s tím, že jsem ji rozbalil a dlouho zkoumal.

                            Nakonec jsem o den později objednal.

                            Za týden jsem ji reklamoval(utržený popruh)a dostal obratem novou.

                            0 0
                    • kali222  

                      asi to zna… zensky a boty… :D

                      0 0
                • Rudyshy  

                  ja teda s hanakom nemam ziadne problemy vzdy si tam nieco skusim a neni nikdy problem. Bohuzial ked poslem emial s dotazom tak to trva strasne dlho a telefon nemaju zverejneny.

                  to ma vzdy stve .. aj teraz cakam na odpoved o naskladneni :(

                  0 0
                • marco  

                  Také jsem před létem koukal jako, puk že tam nemají prodejnu ,ale jen kanceláře. Objednal jsem na místě u dveří přes ten počítač a zaplatil. Z toho prostředí to nevypadá jako obchod s kolama jen sterilní kancelář typu makléřská firma nebo callcentrum.

                  0 0
                • Loner  

                  trochu tě nechápu, jak tě může rozzlobit podavač v E shopu, který ti doporučí zkoušku v kameňáku. E shop přece ze své podstaty není zkušebna.

                  0 0
                  • Nikovlas  

                    Kameňák ze své podstaty taky není zkušebna.

                    0 0
                    • Azmir  

                      A jaký by potom zbyl důvod nákupu v kameňáku?

                      0 0
                      • Nikovlas  

                        Tím jsem chtěl říct, že kameňáky nejsou od toho, aby sis to tam vyzkoušel a pak si to koupil na internetu. To, že to dokonce internetový prodejce zákazníkovi doporučí, mi připadá jako naprosté hulvátství. Jemu tu pochopitelně plně vyhovuje, když náklady spojené s vystavováním zboží za něj ponese „kamenný“ prodejce a on akorát „slízne smetanu“.

                        0 0
                        • Azmir  

                          Špatně si mě pochopil, ale když něco koupíš v kamenáku, tak je to budto malá věc, co se ti nevyplatí posílat z netu nebo jsou to věci které si potřebuješ vyzkoušet jako helma, tretry a podobně a když ty si napsal že kameňáky nejsou „zkušebna“, tak pokud by se v kameňáku nedali věci zkusit, tak by potom neměli žádný význam.

                          0 0
                          • Nikovlas  

                            Asi by sis měl raději znovu přečíst Lonerův příspěvek a pak moji reakci. Ten, kdo to špatně pochopil jsi evidentně ty.

                            0 0
                            • Azmir  

                              reaguju na „Kameňák ze své podstaty taky není zkušebna.“ Na tom není co špatně pochopit, pokud to není špatně napsáno.

                              0 0
    • Azmir  

      Na jednu stranu je chápu, že toho asi mají hodně atd, ale na druhou stranu je to samozřejmě jejich chyba a taky by mě to nasralo, měl jsem podobnou zkušenost s koloshopem, kdy jsem si koupil vidli na kotouče, ještě jim to dal do poznámky a ona přišla na včka, tak jsem to poslal zpět a omluva samozřejmě žádná a poštovné jsem ještě platil já, i když slibovali že ho uhradí.

      0 0
      • blisterexist  

        na koloshopu jsem dopadl stejně, taky poslali blbé brzdy a taky říkali jak velice pošlou poštové a hovno

        0 0
        • JakeF  

          Mně blbý pláště :D.

          0 0
          • vasek80  

            Mě 2,0 místo 2,2 Jen omluva a prachy za poštu nic.

            0 0
            • scret  

              napisu to pod tebe, ale reaguju i na kolegy nad tebou…

              Panove, pokud nic neprislo za postovny, meli jste se ozvat a resit to, nic ve zlym… Takhle tady pozde bycha honiti…

              Nakupuju v koloshopu dost, obcas se nejaka chybka stala, ale vzdy byla nejaka kompenzace!

              0 0
              • Dav...1  

                No to je pravda, ale pokud to takhle zkousi pravidelne, tak je to prasarna. (vetsina lidi se nato vykasle kvuli 50 korunam dalsi tahanice)

                Seriozni eshop by naopak takovym problemum mel predchazet.

                0 0
                • scret  

                  myslim, ze z poctu zakazniku je to jen velmi male procento a skoro bych se vsadil, ze umyslne to neni…

                  Je zvlastni, ze nekdo s klshpem problemy ma a nekdo ne…

                  Zrejme jde o komunikaci a taky nekdy trochu trpelivosti… Kazdy si dnes predstavuje, ze zbozi z eshopu bude mit druhy, treti den doma..

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Zas když ten e-shop deklaruje dodání do 3 dnů, tak proč bych s tím jako zákazník neměl počítat?

                    0 0
                    • scret  

                      jj, a na vsechny praci prasky je reklama, ze jsou zarucene nejlepsi:)) Proste to beru s rezervou…

                      0 0
                  • gargamel  

                    U kupkola to tak většinou funguje (rychlé dodání). Včera po poledni objednáno, dneska ráno to mám v kanclu na stole.

                    0 0
                    • scret  

                      na kupkole jsem bral parkrat… Bohuzel vetsinou chci veci, ktere nejsou zrovna v nabidce a tam nemam u KK sanci… U koloshopu si reknu co potrebuju a oni mi to sezenou a za dobrou cenu…

                      0 0
                      • gargamel  

                        Mám to podobně. Běžné věci, co jsou na KK skladem, tak objednávám tam. Zbytek věcí tady u nás v kameňáku. Ale postupně se přesouvám poslední dobou s některejma nákupama spíš do toho kameňáku. Objenaji mi co potřebuju, za rozumný ceny.

                        0 0
            • Peslezedirou  

              Koukám, že koloshop stále nefunguje, takže nic nového.

              0 0
          • Honz8t  

            Mně krátkou sedlovku a poštovné taky nikde…

            0 0
            • hony007  

              A určitě jste to všichni nahlásili ČOI místo mlácení prázdné slámy na netu.

              0 0
              • JakeF  

                Mně poslali rozdíl v cenách na účet, takže v pohodě…

                0 0
              • Honz8t  

                Ne, poštovné za 50,– jednou za čas mně nevytrhne. Tímhle způsobem si testuji e-shopy a jejich přístup k zákazníkům. Mé očekávání je, že se ozvou a zeptají kam mi mají poslat peníze, které jsem musel dát za poštovné kvůli jejich chybě (poslání 30cm sedlovky místo objednané 40cm). Takže v tomto kritériu má u mne Koloshop mínusové body. Jinde jsem stejnou situaci zatím nemusel řešit, asi mám vcelku štěstí.

                0 0
                • saddik  

                  Máš pravdu, kompenzaci by měli nabídnout sami, ale zas by mě nijak nevytáčelo, že to neudělají, prostě zkoušejí, jestli to necháš být. Huba mi neupadne, abych si o to do mailu nemohl říct. Na kompenzaci máš nárok, ale oni nemají povinnost Ti ji nabídnout, přestože by to samozřejmě bylo slušné a působilo by to dobře. Nezbývá tedy, než se o ten nárok jednoduše přihlásit.

                  Je třeba zajímavý, kolik lidí má koule ukecávat cenu v kameňáku (to by mi třeba přišlo trapný), ale normálně si říct o něco, na co mají nárok, jim kolikrát dělá potíže (to myslím obecně, ne na Tebe).

                  0 0
                  • scret  

                    souhlas..

                    s tou kompenzaci, nejsem dnesni a takova je dnes doba, pokud si neco nevykricis, to nemas…

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Koloshop mi poslal špatný rozměr kotouče, tak jsem se bez problémů domluvil, že jim to pošlu zpět a oni sami nabídli, že mi jako kompenzaci poštovného přibalí ke kotouči zdarma bidon. A jak řekli, tak udělali, vyřešeno ku oboustranné spokojenosti :)

                    0 0
                  • Honz8t  

                    Nikde jsem nepsal, že by mně to vytáčelo, to že to zkoušejí a čekají, jestli si to zákazník bude vydupávat, je jistá známka jejich přístupu (povinnost teď neřeším). Mimochodem, moc se na výměnu netvářili a chvíli mně přesvědčovali, jestli mi kratší sedlovka nestačí. A navíc jsem jim i napsal, že očekávám úhradu mnou zaplaceného poštovného, a přesto nic.

                    0 0
          • Flegmatik  

            No jo no, chyba se stala. Si čekal X-Kingy RS za 4 stovky za kus? Já to taky zkusil, ale spíš jen fakt zkusil, protože jsem to neviděl reálně, že by to fakt byly RS verze :-) Ale pak jsem to poslal zpátky a všechny náklady s posláním zpět mi naštěstí uhradili.

            0 0
            • alinceb  

              Já sem tam takhle jednou objednal Epicona, co měli špatně oceněného na e-shopu a oni mi hned poslali potvrzovacího maila, ale už se správnou cenou…:D

              0 0
      • saddik  

        Já nevím, jak to dělám, ale jak na KK (to už je přes rok), tak na Koloshopu jsem reklamoval a v obou případěch bez problémů kompenzovali poštovné na zaslání zboží zpět. Vybral jsem si ho ale ve zboží (nějaký spotřebák) – já ho stejně potřebuji a shop to tolik nestojí (reklamace nebyly chyby shopů, ale zboží), takže jsou obě strany spokojené. Nevím, jak vy, ale já třeba píšu vždycky jak papírovej průvodní dopis, tak mail, kde žádám, aby se mi ozvali, až to přijde, abychom se na zbytku domluvili..

        0 0
    • Člověk a jeho svět  

      No jo, super e-shopy. Chcete ušetřit, tak se nedivte.

      0 0
      • roman 3D  

        furt lepší než kupovat v předraženejch kameňácích kde stejně mají skladem hovno a malej výběr:-)

        0 0
        • roman 3D  

          minulý týden např. jsem se byl na pár věcí informovat u Žitnýho a tam teda neutratím ani korunu

          0 0
          • kubad  

            lol tak klidne nakupuj u zajice bez pytle zitneho :-) urcite rad zaplatis o polovinu vic

            0 0
            • roman 3D  

              že ty seš jeden z těch nešťastníků z kameňáků:-)

              0 0
              • scret  

                ze ty ses jeden z tech paranoiku, co videj podvod za kazdym rohem:))

                0 0
                • roman 3D  

                  sem si nevšim že bych někde někoho z něčeho podezříval, pouze že si raději koupím věci ze shopu než u některého nešťastníka v předraženým kameňáku kterej tam má stejně velký kulový a čekat tejden než něco seženou určo nebudu

                  0 0
                  • scret  

                    ja s tebou souhlasim, jen mi prislo vtipny, ze kubada osocujes z kamenaku:)

                    0 0
                • McBlacky  

                  ono v dnešní době kdy kopie top end karbon komponentů jsou valený na trh po kontejnerech není od věci si občas zkontrolovat co kupuješ. I eshopy už prodávají fake FSA a WCS například.

                  0 0
                  • scret  

                    jj, dneska se tomu nevyvarujes… Otazka ale je, do jaky miry jsou ty faky min kvalitni… a zdali to bezny uzivatel vubec pozna…

                    0 0
              • kubad  

                beeeeeee teda neeee :-)

                ale schvalne si srovnej ofikonceny u zitneho s tema od zajice v pytli na e-shopech :-)

                0 0
                • roman 3D  

                  právě pro zajímavost jsem se byl u něj podívat na nové adrese jestli se za ty léta náhodou něco nezměnilo – nezklamal mě – nezměnilo, akorát se začal ***** do spešlu

                  0 0
                • alinceb  

                  No já sem na Žitného zvědavý. Kolega od něj loni koupil skládaného 29era na Stumpu s Vikingama. Nenechal si ty Vikingy rozmluvit, ačkoliv jsem ho varoval, že se ser*u, no a teď po roce mu prasknul první drát. Kolo mi spravili (drát musel zaplatit, ale práci ne – wtF?!? Takové jednání nechápu…), ale zase mu v nich něco skřípe…

                  Tak sem zvědavý, jak se k tomu Žitný postaví dál…:)

                  0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Jak kde, jak co, a hlavně – každého věc. Já podporuji svého prodejce :).

          0 0
          • Algheroteam  

            Naprostý souhlas. Mám „svůj“ obchod + servis v jednom, znají mě tam jménem, majitel vždy se mnou prohodí pár slov, mechanici už znají moje vrtochy, vždy tam dobře pokecam. Seženu tam vše co potřebuji, co není tak se objedná atd. A aby to nebylo jen o ochotě a vstřícnosti personalu.. Na vše mám automaticky 20% slevu a pokud sháním něco specifického coje na webu k dsehnání levněji vždy se na ceně dohodnem. Tedy já jsem pro kamenné obchody a kontaktní obchod.

            0 0
            • alinceb  

              To jde, pokud máš takový kameňák v dosahu a pokud u nich utrácíš dost peněz. Já si kola servisuju sám a na chození do kameňáků nemám čas. Pak nic jiného než e-shopy nezbývá…:(

              0 0
      • Kubiczech  

        I kdybys to poštovný platil čtyřikrát, tak se to oproti některým kameňákům vyplatí.

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Pak se ovšem nedivte, že se stane to, co se popisuje výše.

          0 0
          • Kubiczech  

            Já se nedivím, každý se někde splete. O komunikaci a vůbec pověsti některých eshopů si taky myslím své. Bohužel o nich prostě nakupovat budu.

            0 0
      • nooski  

        Zato v kamenném obchodě je výběr nulový, věci na objednávku jen po složení zálohy, znalost zboží nulová, technický um zdatně sekunduje znalosti zboží a jako třešnička na dortu za pultem protivná osoba bez sociální inteligence a slušného vychování. Na druhou stranu zboží je předražené a leckde se dá najít již téměř starožitné zboží, ovšem za stále stejnou cenu, za kterou se před deseti lety začalo prodávat. Existují výjimky, ale bohužel jich je žalostně málo.

        0 0
        • king-bike  

          +1

          0 0
        • nox159  

          jmenuj konkretne at mam predstavu ( a do mailu kdybys mohl) diky udelam si aspon predstavu :)

          0 0
        • jIrI___  

          Asi tak. Do těch výjimek bych zařadil třeba RožnovBike, to je fakt super obchod s lidmi, kteří mají přehled a seženou všechno co si člověk vymyslí, ceny jsou navíc u mnoha položek podobné internetovým.

          0 0
    • m3rlin  

      Já třeba objednával už hodněkrát a nikdy žádný problem…

      brzdy, videl, sedla, retezy, kazety, zapl. kola

      spousta veci :) a vzdycky vsechno OK a bezproblemu

      komunikace s nimi obcas vazne a pokud chces vic veci tak jim musis VSE polopate napsat… je to jako vsude jinde, udelaji jen to minimum co jim reknes a nic navic.

      0 0
      • saddik  

        +1 Je třeba si uvědomit, jak lidé čtou maily a podobná sdělení, a tomu přizpůsobit jejich obsah. Taky se mi kolikrát stane, že v delším mailu přeskočím větu nebo úplně nepochopitelně přehlídnu nějakou část sdělení.

        0 0
      • alinceb  

        Mám to podobně. S KK nebyl nikdy žádný problém…

        0 0
    • TomT  

      Omlátit jim to o hlavu..To už je fakt hrozný, že i nový věci z e-shopu přicházej poškozený..Mě takhle jednou od nich přišli karbon řidla, ve kterejch byl normálně důlek..

      0 0
      • Tomas94  

        Určitě jsi šťastný že jsi to tu napsal..

        0 0
      • Azmir  

        A když si to reklamoval, tak ti poslali skleněné kuličky nebo hlíněné? :o))

        0 0
        • TomT  

          Co tu tady melete? To mam jako bejt štastnej z toho, že mi pošlou promáčklý řídítka, že jsou při reklamaci totálně neochotný, jakože na funkci to nemá vliv, a že ještě musim platit za poštovný? Tak to sorry pánové ;-)

          0 0
          • JakeF  

            Tak víš co, když chceš levný věci, jdeš ke Kukovi… Pokud chceš první ligu v přístupu, zajdi si do Bicycle Café, ale zase si to pořádně zaplatíš…

            0 0
            • karliner  

              Pak je ještě jeden level – chceš první ligu v cenách a první ligu v aroganci prodavačů – jdi ke Štěrbovi :-)))

              0 0
              • baty  

                +1

                Tak to je přesný!

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • antuch  

      ještěže to mám do Třemešný ke Kupkolu jen 30km. Objednám, zajedu si tam, věci si prohlídnu na místě a pak se teprv rozhodnu:-) Takle sem minule kupoval vidli. Objednal jsem SID a Rebu, sebou si vzal váhu a po zralé úvaze vzal jen tu Rebu. DOmluva stoprocent:-)

      0 0
    • petrun  

      Když jsem objednal na netu Rebu 29er, přišla s uříznutým krkem a naraženým ježkem. Nebudu záměrně uvádět jméno velmi známého e-shopu protože jsem stejně hned po doručení vidlu o 15mm řezal a vyhazoval spacer kvůli zvýšení zdvihu. Žádná škoda mi nevznikla ale dovedu si představit ten mazec kdyby jí dostal někdo kdo potřebuje delší krk.

      0 0
      • jonti  

        Jakej mazec, prostě bych jim zavolal, řekl jim co se stalo a domluvil se na vrácení peněz nebo poslání fakt nové vidlice.

        0 0
      • alinceb  

        Taky dobrý…:D

        0 0
      • jIrI___  

        Jo, stejná zkušenost. V popisu psané „neřezaný krk“ a vidle přišla s řízlým krkem a naraženým ježkem. Naštěstí mi délka krku přesně seděla, takže mi v podstatě ušetřili práci i ježka :D

        0 0
        • joudys  

          možná seřízli krk a klepli tam ježka na poště jako nějaká nová služba zákazníkům

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • trpaslik72  

        No, ač reakce na starší příspěvek, vybalil jsem Rebu 2012 a měla řízlý krk a naraženého ježka. Navíc celá zásilka byla fakt prasácky zabalená. Na vidli nebyl nasazený plastový chránič/rozpěra (pouze vhozená do krabice), ostatní věci volně naházené u vidlice a celkově byla vidle v uvozovkách chráněna igelitovým pytlem.

        Vrcholem byla chybějící položka v zásilce.

        V jedné z konverzací mi bylo napsáno, že je vidlice nová, krk jen zabroušený a ježek naražený jako bonus pro lidi, kteří nemusejí mít narážeč (prostě ptákovina, stejně to každej zkracuje jinak).

        Komplet objednávka šla ihned zpět. Momentálně trvám na výměně vidle za opravdu novou, dodání chybějící položky a kvalitnějším zabalení.

        Nebudu jmenovat shop u kterého se mi tato negativní zkušenost stala, ač je to asi jasné.

        0 0
        • maajkee  

          No jo, vždyť to ale každej ví, že prodávají OEM produkty demontovaný už z hotových kol.

          Jejich hlavní zaměření je na cenu, takže těžko očekávat něco víc.

          0 0
          • trpaslik72  

            Já osobně to tedy nevím, o ničem takovém tam v žádném případě informace nedávají, tak nevidím důvod, proč takto klamat zákazníka. Navíc kvalitu zapírání jim nelze upřít.

            0 0
    • Dejv94  

      Naštěstí jsem na tom přesně naopak, Objednám si plášť od Rubeny RACING PRO a on poštou došel „Tubeless Supra“.

      Ale například z axitbikes.cz mám vynikající zkušenost, vše bez problémů, rychlé jednání a bezproblémové reklamace. Z Kupkola jsem ještě nic nereklamoval.

      0 0
    • Jenda  

      nechci nejak obhajovat kupkolo, ten shop ma spoustu much ale i vyhod, jen ze zvedavosti by me zajimala fotka ty odrbany paky. Neber to nejak rejpave ale dovedu si predstavit ze treba neco co ja bych vubec neresil (pri dany cene) muze byt pro nekoho stezi akceptovatelny. Tak jenom abych si udelal obrazek jak to je.

      0 0
    • parduba  

      U kupkola pozor na poznámku u zboží„dodáváme do 2–3 dnů“

      Většinou to znamená že to vůbec nebude.

      0 0
      • Tomas94  

        nechcu se KK zastávat to si klidně můžou udělat sami, ale nikdy jsem zatím enměl problém s jakoukoliv objednávkou a to jsem nakoupil už za pár desítek tisíc. Věci pro mně i různé známe a všchni nadmíru spokojeni. Jednou jsem dostal „nefunkční“ blikačku za pár drobných. blikala si jak se ji chtělo , naspal jsem do KK mail a v dalším balíčku zdarma byla přihozena.

        Druhá korespondence proběhla nedávno… 0Objednávka v utery , podle všecho jsem počítal že v patek bude vše doma. Ovšem že nebylo. Napsal jsem mail, p.Kuk odepsal během pár hodin a Balík byl v sobotu expresně doručen.

        Za mně jen dobrá zkušenost.

        0 0
        • Trog  

          Ing. Kuk je s Kupkolem od začátku a sním se domluvíš na všem.Např. 2 x jsem posílal tretry s otlačenejma kuframa na z5 za jiný upně nový.Jednou jsem posílál pár týdnů jetou vidlu za jinou novou,hlavko atd..

          Ale běda jak jednáš s někým jiným tak nemáš šancu…

          Za mě kupkolo a koloshop best of.Nikde jsem nic jinýho neobjednal ani nehodlám.

          0 0
          • jecnak  

            TO je teda uzasny komfort dostat pokazdy neco jineho nez jsem objednal a pak sahodlouze resit abych dostal co jsem vlastne chtel.

            0 0
          • kali222  

            urcite ta vidle nebude recyklat. :P

            0 0
      • Baldyman  

        Je to tak. Objednával jsem haldu věcí a z toho 2 položky s dodáním 2–3 dny. Ihned přišlo ať vyberu náhradu. Žádal jsem o termín dodání ,že počkám, přišla odpověď TO PROSTĚ NESEŽENEME. Bylo to pro mě zklamání ,jelikož jsem poptal zboží jinde a tam mají normálně skladem, takže jsem nechápal proč to nejde sehnat ,projevit trošku snahy,akceptoval bych i vyšší cenu. Pracuji také se zákazníky a z mého pohledu bych zákazníkovi vyhověl. Jediné co mě drží u Kupkolo ,je šíře nabízeného sortimentu. Zatím jsem podobný obchod nenašel.

        0 0
        • alinceb  

          Koukni třeba na AXiT. Řekl bych, že sortiment mají ještě větší než KK…;)

          0 0
          • karliner  

            To je možné, ale ten jejich web je doslova příšerně uživatelsky nepříjemný.

            0 0
            • alinceb  

              To je pravda, no…co se týká komunikace, velikosti sortimentu i termínu dodání, tak můžou KK celkem dobře konkurovat. Navíc tam seženeš i díly, které KK nemá (Thomson, ControlTech a spousty dalších). A ceny mají s KK taky celkem srovnatelné (možná o trošku vyšší)…

              Z českých e-shopů beru nejvíc z KK, pak od Budiny, z AXiTu a taky celkem koukám na IndividualBike (mají někdy super slevy).

              0 0
              • tonik666  

                Jo, Axit mají zajímavý sortiment. Třeba nedávno jsem od nich kupoval zámek onguard, mají ho jako jediný v česku, byl jsem fakt nadšený, že se u nás dá sehnat. Jsou jediní, kdo dělá moc pěkné, funkční a levné U-locky (jedem mám asi 4 roky).

                0 0
            • Lada,s  

              To jo, například řazení podle ceny je naprosto nefunkční

              0 0
    • jecnak  

      Pro mne dalsi shop, kde nic nebudu objednavat. Viz mail do Koloshopu:

      Dobrý den,

      podruhé jsem objednal na Vašem e-shopu zboží a podruhé došlo nekompletní či poškozené. V příloze zasílám fotku klik, které mají odřený pavouk. Kliky nebudu posílat zpět a řešit výměnu a ztrácet čas na poště, ale z principu mě podobné dodávky vadí. Nemluvě o tom, jak bylo zboží zabaleno. Uvnitř balíku pak zmuchlaná faktura a protokol o zaslání zbozí a ještě zmuchlanější reklama na váš servis. Nemám už odvahu u vás cokoli objednávat.

      S pozdravem

      0 0
      • kali222  

        ja tu kdysi postoval v jakym svinci mi od nich prisel obsah balicku :) pohazeny odpadky, obaly od zradla. :)

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          myslím, že to je většině místních úplně buřt…

          0 0
          • kali222  

            to je dost mozne, ale me jako zakaznikovi to burt neni. jsem rad za napsani zkusenosti jecnaka. diky tomu vim, ze mam hledat sluzbu jinde. :)

            0 0
        • Martin  

          hm, dobrý kentus… celá kráva do polívky už je moc

          0 0
      • jIrI___  

        Na koloshopu jsem kupoval vidli, označená jako nová. A skutečnost byla taková, že měla fest seřízlý krk, naraženého ježka a otlačené patky pro kolo…

        0 0
        • maajkee  

          V tom je právě zakopanej pes. Lidi si zvykli na tyhle nízký ceny, ale jen díky šedýmu dovozu, oem dílům a dílům z rozebraných kol.

          Pak když by někdo měl kupovat díly za „normální“ cenu, tak mu to příjde předražený jak prase. Nikdo už neřeší jak mu díl příjdem, v jakým stavu a jak bude fungovat případně následná reklamace.

          0 0
          • jIrI___  

            Tak jasně že jo. Ale kdyby u nabídky napsali, že je vidle třeba sundaná z kola, tak neřeknu křivého slova.

            0 0
            • maajkee  

              Jenže to by si třeba pár lidí koupi už rozmyslelo. Taky mi to příjde ale nefér nenapsat tam, že je to OEM díl.

              0 0
              • Kubiczech  

                OEM díl se přeci automaticky nerovná díl sundaný z kola. To jsou dvě různé věci.

                edit: Níže už to je.

                0 0
                • maajkee  

                  to je fuk, tak tam mají napsat díl sundaný z kola a nebo díl z montáže, o to přeci nejde, jen slovíčkaříš

                  0 0
                  • Martin  

                    obávám se, že neslovíčkaří :)

                    OEM díl je nový, zabalený v sáčku místo krabičky, díl sundaný z kola je už použitý ;)

                    0 0
                    • LRRTM1  

                      Souhlasím. Zvlášť pokud už ta vidle měla uřízlej krk. Nějaký odřeniny od náboje bych taky neřešil – udělaj se po prvním nasazení kola, ale ten krk už je docela zásadní rozdíl.

                      0 0
                      • maajkee  

                        To byl taky můj poslední nákup z kupkola, když mi poslali rebu se seřízlým krkem a ježkem vevnitř. O tý doby jsme si řekl, ******, založím si živnosťák a budu si všechno kupovat a dělat na kole sám, od tý doby mám pokoj :)

                        0 0
                    • maajkee  

                      Ale vždyť o to nejde,

                      Šlo mi přece o pricnip, že když je díl oem, tak mají napsat oem díl a když je sundaný z kola, tak sundaný z kola. Ježiši! :)

                      0 0
                    • Nikovlas  

                      Taky souhlasím. Z mého pohledu je dokonce větší rozdíl mezi OEM a „sundaný z kola“, než mezi „nový k prodeji“ a OEM. Ale jo – měli by tam psát obojí.

                      0 0
              • Ruprt2  

                Tobě vadí kupovat OEM díl, ale kupovat kradené zboží jsi psal, že je zcela v pořádku, pokud ho sám nekradeš.

                No logiku v tom raději hledat nebudu.

                0 0
          • Martin  

            zakázat je, hajzly :)

            0 0
          • Nikovlas  

            Ale asi je rozdíl „OEM“ a „sundané z kola“, ne? Měl jsem za to, že „OEM“ díly jsou určeny pro stavbu kol a někteří prodejci je místo toho prodávají samostatně, zatímco v tomhle případě jde o díl, který byl už na kole namontován…

            Celkově mi připadá absurdní, že chtěj výrobci za „nešedivky“ víc peněz – prostě na ně kašlu a koupím si šedivku – je to totéž, výrobce na to vynaložil tytéž náklady, nevím, proč bych měl platit o 50% víc – viz. např. Mavic.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • Nikovlas  

          Asi z nového kola :-)

          0 0
    • Nikovlas  

      Já přidám jednu starší zkušenost z KupKola.

      Kupoval jsem plášť 26", poslali mi 29" (nomrálně je i dražší, takže bych na tom býval mohl i „vydělat“). Na dotaz mi řekli, ať to pošlu zpátky. Poslal jsem to zpátky a do mailu jsem napsal, kolik mě stálo poštovný a ať mi třeba přibalej hotovost do balíku, když je to pár korun. To samozřejmě neudělali (tady zase chápu, že to je pro ně trochu riziko), takže jsem jim musel psát potřetí, že chci poštovný, pak si teprv řekli o číslo účtu… Ne, že by se jednalo o něco důležitýho, ale jako seriózní postup bych čekal, že při ohlášení chyby se budou snažit zákazníkovi automaticky nahratit způsobenou škodu (když už ne ten opruz s opětovnym balením a cestou na poštu, tak aspoň finanční náklady). Já se o těch pár korun musel doprošovat jak blbec. Jde mi o princip.

      Kupkolo jsem úplně neodkopnul, ale když něco kupuju, kouknu se i po ostatních obchodech a pokud je cenový rozdíl jen pár korun, beru jinde – z principu.

      0 0
      • Martin  

        komunikace s kupkolem je pořád strašná bída. chtít po nich cokoliv navíc než zabalit zásilku je úkol pro masochistu.

        0 0
        • jIrI___  

          To se jich zas musím zastat :). Reklamoval jsem sedlo (prasklý skelet) a naprosto bez problémů. Mailová komunikace obratem a do týdne jsem měl doma nové sedlo.

          0 0
          • Nikovlas  

            A poštovný? Chápu, že člověk nemusí řešit cca 70 Kč, když kupuje sedlo za 2000 – pak bych ani já neměl problém…

            0 0
            • jIrI___  

              Poštovné jsem nějak neřešil. Ale asi jako kompenzaci přibalili dva Enduro Snacky.

              0 0
              • Nikovlas  

                Tak to zase beru – aspoň něco. Mě prostě štvalo, že z jejich jednání vyplývalo, že je samozřejmost, že já za jejich chybu platím svým časem i penězma – napodruhé pošlou správné zboží a vše je OK…

                0 0
              • Peslezedirou  

                Jsi dobrý obchodník :-)

                0 0
                • jIrI___  

                  Tak řídím se tím, že stačí jednat slušně a hned nenapadat, jak jsem na B-F v některých zveřejněných komunikacích viděl :)

                  0 0
                  • Peslezedirou  

                    :-) Nad náma v příspěvku se už vyhroužuje soubojem na pěsti. Chce to klidnou mysl a hned dostaneš gelík na přilepšenou :-)

                    0 0
                    • maajkee  

                      Myslíš, že pěstní souboj nejde s klidnou myslí? :)

                      0 0
                      • Janouch  

                        ja bych treba karlinerovi dal klidnou mysl na bradu :) ale on je asi porad v maskačích :)

                        0 0
                        • alinceb  

                          Karliner vyhrožoval, že přijede na k nám na TU(dy)NE kemp. Tak můžete přijet oba. Budete to mít i s obecenstvem a seženem i rozhodčího, když bude potřeba…;)

                          0 0
                          • Janouch  

                            a kdy a kde to je at už to konecene vyřídime …

                            0 0
                            • alinceb  

                              Termín zatím přesně není. Letošní květen/červen – některý prodloužený víkend…

                              0 0
                              • Janouch  

                                ok pocitam že tu pak bude nejaky vlakno s propozicema docela by me zajimalo jak se to lejno bude bude tvářit :)

                                0 0
                          • Ruprt2  

                            Kdybych na tebe reagoval, tak bych se s tebou vsadil, že Janouch zrovna nebude moct, přestože ještě ani nemáte termín.

                            Ale já na tebe nereaguju, a tak se sázet nebudu.

                            0 0
    • Atilla  

      větší problémy mám teda s koloshopem než s KK. KS věčně kecá jak má něco skladem a pak to pošlou za 10 dní po 3 urgencích.

      0 0
    • venabch  

      Ja na kupkole beru kde co vzdy spokojenost. Hold se nekdy nedari no :-D Sis to mel zkratit sam a neresit

      0 0
      • Janouch  

        no pokud se tomu nebranili a treba si za to i neco reknou a pak to poslou zablemtany od brzdovky :(((

        ja u nich kupuju jen z položek čištění a výživa :)))

        0 0
    • joudys  

      známej má taky pořád nějaké problémy, já žádný.

      Vypadá to, jako kdyby v těch obchodech měli klienty rozdělený na 2 skupiny – oblíbení a ti druzí.

      0 0
      • tomxxx  

        Přesně, já na kupkole nakupuju furt a ani jednou problém. Když pošlu dotaz na produkt, do druhého dne odpověď. Ostatní shopy se ani neobtěžujou něco napsat.

        0 0
        • Mig_all  

          taky jsem měl už X objednávek a vždy naprosto bez problemu, nechapu to…

          0 0
      • mr.kokos  

        Já jsem s nimi také v pohodě, asi patřím do oblíbených:D

        Jen jednou se mi stalo, že poslali jiný typ plášťů, po pár mailech jsem je poslal zpět a poslal jim na mail číslo účtu a ofocený podací lístek (tak jsme se domluvili). Přišli jak pláště, tak peníze za poštu na účet. Podle mě super jednání.

        0 0
    • 2. Bóďa  

      Já jsem asi také klikař.

      Objednával jsem 4× a v pohodě.

      2× něco nesedlo na kolo ( moje vina ) a pokaždé rychlá reakce ( jednou v noci, pak dopisování o víkendu :) ) a hned výměna za jiné zboží.

      Asi na mě teprve přijde řada. :))

      0 0
      • gallardo  

        tak odpoved ohledne cisla bot v nedeli vecer me taky prijemne prekvapila

        0 0
    • Mr.Dawe  

      Zatim vždy vše v pohodě, ale jediný co bych už asi nekoupil jsou Schwalbe pláště, trefil jsem serii, ve které se pláště výrobci nepovedly a lehce hází. Asi KK a ostatní levné e-shopy je pak skoupili za dobré ceny bez krabic a posílali v klidu dál. Vim, je to moje blbost, že jsem to neřešil, ale nechtělo se mi to zase posílat zpět a řešit s KK, aby mi poslali to samý zpátky. Neni to nic strašného, hází to opravdu malinko, ale příště vemu raději pláště jinde. Možná se to tady nějak na BF řešilo.

      0 0
      • mxv  

        Schwalbe hazi i krabicove z DE, bud v klidu..

        0 0
        • maajkee  

          Mně teda ne.

          0 0
        • MlokCZ  

          Tak, tak. Schwalbe jsou na házení hodně náchylné. Z těch cca už v tuhle chvíli 100+ kusů co jsem buď sám nahozaval (nebo nakupoval a následně nahozené viděl), tak jsem ještě neviděl kus, co by neházel opravdu vůbec.

          Výškově většinou docela dobré (to by taky byl větší problém), stranově 1mm házení znamená už celkem slušný kousek (pokud není stranové házení moc velké, tak nevadí vůbec).

          I když některé typy plášťů byly docela náchylné i na výškové házení, třeba některý kousek Marathonů Supreme co jsem tu měl, tak házel i více na výšku (tzn. třeba i 1,5mm). A to už se mi tedy vůbec nelíbilo. Naštěstí to výškové házení není moc časté a při nízkém tlaku není je znát méně.

          Ono dost lidí je menší házení dle oka ani nepozná. Stačí si to ale naměřit proti nějakému pevnému předmětu a hned je jasno…

          V tomhle jsou Contíky rozhodně daleko lepší.

          A 95% těch kousků co jsem tu měl nebo řešil jsou krabicové z Německa.

          0 0
          • MlokCZ  

            Ještě doplním, že z těch kousků co jsem jezdil, tak za jízdy jsem házení nepoznal nikdy na žádném.

            Ale je pravda, že těch pár výrazně horších kousků (těch bylo na počet tak 5%) jsem se vždy nějak zbavil (třeba prodaný dál za menší cenu s uvedením toho, jak hází).

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • Honz8t  

          Mně zase nehází ty „sypané“ z Kupkola. Prase aby se v tom vyznalo…

          0 0
        • Mr.Dawe  

          Neřešim to, házení neni nijak dramatický. A když byly za cenu KK, tak sem jim to i odpustil. Koupit je MOC v kameňáku, tak bych to řešil, takhle ne.

          0 0
      • Mig_all  

        Schwalbe jsou pěkné mrdky, aspon podle referencí od jednoho německého bikera co má krám i svuj team a testuje. Nikdy jsem nepochopil jak a proc si vybudovali Schwalbe mezi českým bikerstvem takovou neotřesitelnou pozici…

        0 0
        • Ruprt2  

          Abych tomu rozuměl, všichni spokojení zákazníci Schwalbe, jsou nepochopitelně spokojení se strašnýma mrdkama, což je jasně vidět na jediném borcovi, který s nimi spokojený není, kdoví proč?

          Edit: sorry, je to Němec, což zásadně mění situaci.

          0 0
          • cvtracktor  

            A proč teda němci montujou ty mrdky na svoje supr kola? Mám kolo made in germany s pláštěma schwalbe :-o.

            0 0
        • JakeF  

          Například proto, že mi neházel ani jeden a že už jsem jich pár od Schwalbe otočil…

          0 0
          • bluma  

            Jestli ti neházel ani jeden Schwalbe plášť, tak ti to závidím víc jak Ferrari :-)

            0 0
            • JakeF  

              Jestli házel, tak to bylo tak málo, že jsem si toho nevšim… Ono to chce víc jezdit a míň řešit :).

              0 0
              • bluma  

                Já házení pláště neřeším, ale všimnu si toho.

                0 0
        • bucivoj  

          Já jezdím převážně schwalbe a zatím nemám důvod měnit!Ale mohly by být levnější :o)

          0 0
          • vsn  

            to je fakt 1300 ,– za plášť je dost na to, že v průměru moc nevydrží díky říznutí :)

            na letošek mám předobjednaný RaR UST a RoR slupku na předek… tak snad letos nebudu mít každej závod defekt jak loni :) – ve sjezdech jsem vždy zavřel oči, pustil brzdy a čekal na defekt kterej většinou přišel :)

            0 0
            • bagr  

              Rocket Ron je taky urcenej vylozene na zavodeni a jako cokoliv jinyho urcenyho pro zavodeni je to vystelovany na max.vykon s omezenou zivotnosti.Upo­zornuje na to i vyrobce.Cim lehci tim to prdlas vydrzi naprosto logicky.A s cenou to nema nic spolecnyho.Cim je vic technologie v tom(smesi,hustota vlakna atd)tim je to drazsi.

              0 0
              • MlokCZ  

                Proč by byl RoR vyloženě na závodění? Pořád je tu snake skin verze RoR, která má 67tpi, takže nejen odolnější boky, ale i běhoun oproti obyč verzi.

                A do 2012 tu byla UST verze, která také byla odolnější.

                Vozím UST RoR na nezávodní (výhradně nezávodní) použití a s výdrží nemám žádný problém a odolností taky ne, ale nevozím ho na zadním.

                Jediná škoda je, že 2013 už není UST verze. Snake skin verze zůstala, ale zase je pouze ve 2,35" rozměru.

                0 0
              • vsn  

                s tou životností to bylo myšleno tak, že s mojím štestím plášť říznu v prvním závodě po 30km :)

                0 0
            • MlokCZ  

              Tak dávat 1300Kč za Schwalbe pláště je docela úlet…

              A říznutí a že nic nevydrží je pořád jen o volbě jezdce, že si kupuje šlupky a ne odolnější verze, které k dispozici jsou.

              0 0
        • xshreck  

          taky mě nezaujaly :)

          0 0
        • joudys  

          já jezdím na švábech už od roku 2005 a zatím jsem neměl důvod něco měnit, většinou jsem měl RaR ze tří zdrojů (kupkolo, koloshop …) a nikdy žádný problém

          0 0
          • karliner  

            Také tak, jezdím RaR a NN od roku 2006 (cca 30 kkm, většina na Schwalbe) a vždy spokojenost maximální (střídal jsem i s Nanoraptory, Pythony a Scyllou). Většina nákupů z bagbiku, ale i jinde, někdy v krabici, někdy v pytlíku, laboratorní zkoušky směsí jsem nedělal, ale pocitové ani trvanlivostní rozdíly jsem nepozoroval

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • bucivoj  

      A proto si tyhle opravy/úpravy dělám sám :o)

      0 0
    • zdenny  

      s kupkolem v poho, několik objednávek za cca 40k mně i známým, a všechno v pořádku, na koloshopu jsem kupoval jednou, slx brzdy ve slevě, trvalo jim to tři týdny, ale po několika urgencích jsem se dočkal :)

      0 0
    • Cavendish  

      Na kupkolo jsem nakupoval osobně asi 4× + 2× známým a vždy vše ok.Kupoval sem věci jako řetěz,kazetu,pláš­tě,vidlici,ko­la,brzdy a nikdy problém nebyl.Objednávka kompletní a včas.

      0 0
    • bochov  

      Ja na kupkole nakupují pravidelně a nikdy nebyl priblem včetně reklamace pulsmetru sigma po zaslani reklamace byla vyřešena do 14dni

      0 0
      • Josef Šimon  

        Jsme v práci 4 co tam nakupujeme pravidelně, 2× nákup komponentů na komplet složení kola, vč. vidlic Reba, dohromady nakoupeno určitě cca za 80 tis. a jedinkrát nebyl problém, objednáno vždy kolem poledne a v 10–11 druhý den bylo zboží v práci, takže v tomto jen a jen spokojenost. nehledě na to, že mají skladem opravdu snad téměř každou kravinu.

        0 0
        • Peslezedirou  

          Taky tak, pro mě je to první obchod, kam koukám, když něco sháním.

          0 0
          • remus112  

            Taky tam nakupuju a zatím nebyl jediný problém. Naposledy minulý týden kliky, šaltr a pár dalších drobností. Díky tomu, že jsem platil převodem tak mi balík přišel o den déle než při platbě na dobírku. No a když něco sháním, tak je to první obchod na který koukám. Ještě mám velice dobré zkušenosti s Global sport. Taky super jednání, jen nemají většinou zboží skladem jako na kupkole.

            0 0
          • alinceb  

            +1

            0 0
        • trpaslik72  

          Do minulého týdne to pro mě byl taky ten JEDINÝ OBCHOD, dokud mi nepřišlo to, co popisuju výše. Zítra očekávám balík zpět z kupkola, tak věřím, že bude problém již vyřešen. Pokud jde o rychlost doručení, tak nelze říct záporného slova, bohužel naskytne-li se jakýkoli problém s kterým je musí člověk otravovat, tak je to děs!

          0 0
    • parischr  

      Písnu svou zkušenost. Na kupkolu jsem nakoupil díly na skoro celá dvě kola. To je cca 20 objednávek. Vše v naprostém pořádku. Rychlost především. Jediný problém byl s vidlicí Rock Shox SID. V nabídce byla s originál pumpičkou a samolepkami zdarma. Po rozbalení balíčku s vidlicí jsem našel „jen“ vidlici. Okamžitě jsem telefonoval na kontaktní telefon z kontaktů. A když to nikdo 2 dny nebral tak jsem napsal mail. Řešili to okamžitě a pumpička mi zdarma dorazila. Mrzelo mě jen to, že ona procedura (dodání vidlice a dodání pumpičky) trvala 5 dní a já chtěl jezdit hned.

      0 0
    • cvtracktor  

      Není nad to, mít v kamenným krámě slevu 7%. V konci mě to vyjde stejně jako přes net a mám to většinou hned. Zkoušet můžu jak chci a v případě ND táhnu sebou celý kolo na porovnání ;-).

      0 0
      • nox159  

        Není nad to, mít v kamenným krámě slevu 7% :D

        0 0
        • cvtracktor  

          Jen pro věrné zákazníky ;-).

          0 0
          • Vilém  

            A to se vyplati:)

            To u nas maji pro normalni 10% a pro ty lepsi 20%.

            0 0
            • cvtracktor  

              Takže to dávají slevu každýmu :-D. Dobrá oblbovačka.

              0 0
              • Nikovlas  

                Občas se to děje – kdyby dali nižší ceny, mohla by na to zareagovat konkurence…

                0 0
              • Vilém  

                Vicemene skoro kazdymu. Pokud tam koupis kolo, nebo nejakej vetsi nakup, tak automaticky dostanes 10% slevovou kartu.

                0 0
                • karliner  

                  Docela by mne zajímalo, kdo je tedy ten „lepší“, co dostane 20%, když na to nestačí ani nákup kola?

                  0 0
                  • Vilém  

                    Ti co jich koupi vic:) Jsou lidi, co tam nechaji treba 100tKc rocne, nakupuji pro celou rodinu, proste nekupuji a neservisuji jinde, takovi VIP zakaznici, kterych je par.

                    No a pak par znamejch, kteri se kolem toho kseftu toci roky.

                    0 0
      • zdenal01  

        Zkoušet můžeš jak chceš, ale jak jednou koupíš, už nemůžeš vrátit (pokud nekápneš na hodně solidního prodavače). Při nakupování z netu máš vždy možnost do 14dnů vrátit bez udání důvodu – výhoda, když nemají v kamenným obchodě tvou velikost bot, rukavic, bundy atd. Na netu je ještě dost často seženeš. Stačí objednat ve více velikostech, doma v klídečku vyzkoušet a co nesedne vrátit :)

        Já mám věčnej problém s výběrem velikostí u všeho (nejvíc bot), protože jsem dost nerozhodnej a tato možnost mě vyhovuje :)

        0 0
        • Honz8t  

          Zatím jsem v kameňácích vždycky našel řešení tohoto problému. Stačilo se předem domluvit. A když ne, šel jsem o dům dál.

          Ono až tohle e-shopům začne dělat většina zákazníků – taky jim pěkně stoupnou náklady. Což je dobrá zpráva pro kameňáky.

          0 0
      • Kubiczech  

        Stejně bych si 520 pedály za 1200,– nekoupil, sleva nesleva. (:

        0 0
    • Johny_r  

      Přidám zkušenost. Koupil jsem montážní stojan, po vybalení z krabice jsem zjistil, že je rozbitý (krabice OK) – rozpadlá plastová objímka – stojan nelze postavit. Napsal jsem jim, zareagovali až asi po týdnu na druhý mail. Mezitím jsem tam zkoušel opakovaně volat – nikdo to nebral.

      Místo toho, aby poslali kurýrem nový stojan s tím, že zároveň vyzvedne ten zničený (podle mne standardní přístup v takovéto situaci), tak po mě chtěli abych to poslal zpět na reklamaci (naštěstí aspoň ten balík platí oni). Už je to víc než týden, co stojan mají a ticho po pěšině. Žádné zaslání nového obratem. Teď se jen těším, jak mi neuznají reklamaci…

      Takže kupkolo.cz už nikdy.

      0 0
      • Cavendish  

        Úplně vím, co řešíš. Stojan ti vzali na reklamaci, což je logické. Je to rozbité ne? A na reklamaci mají 30 dnů, tak proč vyšiluješ po týdnu? Já tam nakupuji 10 let a nikdy žádný problém. Je taky období dovolených, možná je tam málo lidí a nestíhají.

        0 0
        • Johny_r  

          Řeším přístup k zákazníkovi. Zboží přijde rozbité (plastová objímka na kusy), ok, to se může stát, i když to něco vypovídá o QC výrobce, nafoceno po rozbalení a posláno s prosbou o výměnu. Normální reakce obchodu (a setkal jsem se s takovou u jiných obchodů opakovaně) je omluva a okamžité zaslání funkčního kusu, NQA. Ne zdržování 30 dnů v situaci, která zjevně nebyla zaviněna zákazníkem. Jasně, asi jsem to mohl vyndat z futrálu praštit s tím párkrát o zeď a chtít to vyměnit na nový (asi abych s ním mohl taky praštit o zeď), ale takovéto situaci prostě není moc jiná možnost než věřit zákazníkovi, že si to hned po rozbalení nerozbil sám. Vstřícnost k zákazníkovi vypadá jinak.

          A že mají dovolené a nestíhají? Nezájem. Mně se v práci taky nikdo neptá, jestli toho nemám moc.

          0 0
          • Infidel  

            tvl to jsou kecy…

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • Cavendish  

            ,,A že mají dovolené a nestíhají? Nezájem. Mně se v práci taky nikdo neptá, jestli toho nemám moc."

            Už chápu, nic neříkej ;) Každopádně za mě je to v pořádku. Na reklamaci to vzali a mají 30 dnů. Nikde není napsáno, že ti musí dát okamžitě nový kus. To je jen o vstřícnosti obchodu. To je tvůj problém že ti nevyhovuje když se obchodník drží zákoníku :)

            0 0
            • Johny_r  

              Promiň, ale to, že si ta firma neumí dimenzovat personál tak, aby zvládal provoz i v době dovolených není něco, co by měl zákazník zkousnout. Já když zákazníkovi řeknu, že pro něj požadovanou službu udělám až po dovolených, tak už ho nikdy neuvidím. Totéž očekávám od ostatních. Sorry :)

              A jak jsem psal, stěžuji si na vstřícnost obchodu, ne na to, že dodržují (a využívají) zákonné limity. Neřekl jsem, že dělají něco protiprávního, jen se podle mne nechovají tak, jak bych očekával a jak se chová jejich konkurence. Mně to jako důvod k tomu, abych tam znovu nenakoupil stačí.

              0 0
              • Cavendish  

                Časem takhle zakopne další e-shop a pak další a pak už nebudeš mít kde nakupovat. Hodně štěstí.

                Kupkolo patří k TOP e-shopům. Těžko bude hledat lepší. Hodně štěstí.

                0 0
              • wilda81  

                Jestli jsi s nimi komunikoval stejně jako tady, tak dost možná si řekli, že nepotřebují zákazníka za každou cenu :)

                0 0
                • Johny_r  

                  Ne, tady ze mě mluví nas… Komunikoval jsem s nima naprosto slušně, protože chyba se může stát každýmu. Primárně nemám problém s tím, že mi poslali rozbitej kus. Vadí mi to, jak se chovají dál.

                  0 0
          • jIrI___  

            :D nepracuješ jako nějaký manažer nebo jiný člověk s názorem že svět se točí kolem něj? Reklamoval jsi poškozené zboží, reklamaci přijali, a nyní mají na vyřízení reklamace 30 dní, které zatím ani zdaleka neuběhly. Za mě postup zcela v pořádku.

            0 0
            • Johny_r  

              Ne, nejsem manažer. Zpracovávám vědecké studie za které zákazníci platí hromady peněz. Udělám chybu nebo nevyhovím s termínem a zákazník jde jinam. Dělám to stejně, zatím se mi to vyplácí.

              0 0
              • jIrI___  

                Tak kupkolo právě přišlo o jednoho zákazníka. Ale doufám, že to přežijí, protože na jiných eshopech už pomalu ani nenakupuju :)

                0 0
                • Johny_r  

                  Tak to možná zkus :). V poslední době jsem nakupoval věci k novému kolu všude možně a v podstatě kdekoli byli rychlejší, vstřícnější a ochotnější v případě nějakého vracení zboží apod. Na kupkolo jsem nakoupil, protože jsem potřeboval víc drobností, byl jsem líný a chtěl jsem to koupit už na jednom místě a mít pokoj. A pěkně se mi to vymstilo.

                  0 0
                  • Cavendish  

                    KupKolo TOP

                    Cycology v pohodě

                    Global-sport v pohodě

                    Koloshop tragédie…

                    0 0
                    • wilda81  

                      Zase bych neprehanel. Kupkolo je za mě nepoužitelné pokud sháníš něco co není skladem nebo v nabídce. Ochota sehnat se blíží nule.

                      0 0
                      • doubleingram  

                        A dovolat se tam myslim taky neda, co si pamatuju.

                        0 0
                      • roman 3D  

                        cycology právě sežene plno věcí co nemá v nabídce, kupuji už jenom tam

                        0 0
                      • xtonda  

                        Ve VIP mají nejlepší ceny na některé značky, chtěl sem cosi od Sport Arsenal, který v nabídce mají, ale ne zrovna to, co sem chtěl, na můj dotaz to zařadili a dodali.

                        0 0
                    • Infidel  

                      A vidíš a já zase s koloshopem funguju poslední dobou nejlíp.

                      0 0
                  • jIrI___  

                    S tou rychlostí mám zkušenost úplně opačnou. Na kupkole odpoledne objednám a druhý den mám věc doma, na jiných eshopech to vždy bylo minimálně o den delší. Vstřícnost a ochotu neřeším, objednávám pouze výrobky skladem a s eshopem nemám potřebu nijak komunikovat (konkr. do kupkola jsem psal jen jednou, když zapomněli do balíku přidat objednaný olej, druhý den ho dodali samostatně). Ale uznávám, že v tomhle ohledu na tom dle všeho můžou být jiní prodejci trochu lépe :)

                    0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
      • JakeF  

        A kdes prosimtě vzal, že by ti někdo měl něco posílat obratem? Prodejce nemůže vědět, jestli to byla výrobní chyba, nebo jsi to rozbil ty při sestavování… Od toho je reklamace s měsíční lhůtou.

        0 0
        • Johny_r  

          Ty kráso. To jsou vážně lidi, kterým přijde normální, že jim přijde aušus už po vybalení a měsíc čekají na náhradu? Já neříkám, že to není zákonný postup a nemám žádný problém s reklamační lhůtou v situaci, kdy se mi něco po půl roce používání rozbije. Říkám, že přístup toho obchodu neodpovídá standardu, který u eshopu považuju za normu. Nikdy se mi nestalo, že by obchod v takovéto situaci trval na reklamační lhůtě. Vždycky jsem bez keců dostal funční kus. Ať už to byla nefunkční paměťová karta, flaška na vodu za litr nebo cokoli jiního.

          A to nemluvím o nemožnosti se jim dovolat nebo jejich nereagování na emaily.

          0 0
          • Mustafa  

            Co bylo paměťové kartě? Ihned po vylomení z blistru bylo zjištěno, že je prasklá?

            0 0
            • Johny_r  

              Ihned po vylomení z blistru byla nefunkční. Odnesena zpět do obchodu, vyměněna za novou, aniž by někdo zkoušel, jestli nekecám. Takový přístu považuji za standard.

              0 0
              • Mustafa  

                A přitom si ji pravděpodobně zničil Ty tím vylomením, protože paměťovky jsou méně pružné než ten blistr. Kdyby jsi si ji potom pořádně prohlédl, tak by jsi si všiml, že je minimálně ohnutá a pravděpodobně i prasklá. A toto si ten obchod dá do ztrát anebo to nechá zaplatit toho, kdo reklamaci přijal. Nevařím z vody, podobně poškozených karet mi prošlo rukama stovky a když k tomu byl i blistr, bylo patrné jak prasklinka na kartě odpovídá prohnutí blistru od toho jak to zák. rval ven. Proto je na těch blistrech často symbol nůžek v místech kde se má rozstřihnout a pak kartu volně vyjmout. Ale kdo by se s tím páral, že…

                Ad. Kupkolo – za mě nejlepší zkušenosti, nicméně nikdy jsem u nich nic nereklamoval. Nesnaž se zkušenosti z reklamací něčeho jiného a jinde aplikovat na jiného prodejce. I ten prodejce, který Ti daroval paměťovou kartu by se pravděpodobně nezachoval identicky v případě, že by se jednalo např. o TV za 10k,–.

                0 0
                • Johny_r  

                  Opravdu si myslíš, že paměťovou kartu (v tomhle případě MicroSD) vylamuju z blistru jako ibuprofen??? To fakt někdo dělá? Člověk se pořád učí :)

                  0 0
          • abel  

            a mají další kus skladem? dodavatel má taky nějaký dodací lhůty

            0 0
      • skaj  

        At to tady neni jen jednostrane, ja te chapu. Od shopu co chce delat neco extra pro zakaznika by to melo byt normalni chovani. Take jsem ho nekolikrat zazil. Pak jsou shopy co jednou na nejnizsi cenu, a tam se to cekat neda. (Popravde nevim, jak se profiluje kupkolo, zas tak ho neznam).

        Doplnim zkusenost s kupkolem – kupoval jsem brzdove trmeny a k nim bral dle jejich popisu hadice. Ukazalo se, ze jejich popis byl chybny a hadice ke trmenum nesedi (bohuzel zjisteno az pri montazi – narazeny trn i oliva). Telefonicky jsem reklamoval a vse bez problemu. Zaslal jsem zpet a dostal plnou cenu.

        Jinak k tve situaci – uz jsem ji parkrat zazil a resim to jinak. Rovnou odstupuji od smlouvy. Predem zavolam a nebo pripisu vysvetleni. Reklamaci at si resi oni, to neni muj problem.

        0 0
        • Johny_r  

          Jasně, jenže odstoupení od smlouvy v momentě, kdy je zboží rozbité, je trochu problém. Pokud se s nimi domluvíš, tak jasně, ale pak asi není problém ani reklamace nebo jiná forma řešení. Zase chápu obchod, kterému se nelíbí, když někdo bez udání důvodu vrátí do 14 dnů rozbité zboží. Slušný obchod vyhoví…

          0 0
          • skaj  

            Jasně, jenže odstoupení od smlouvy v momentě, kdy je zboží rozbité, je trochu problém.

            Pravne si to uvedomuji, realne jsem na problem nenarazil. Proste napisu „Poslali jste mi rovnou neco rozbiteho, tady to mate zpet“ na normalni formular odstoupeni od smlouvy (mam jeden genericky pripraveny). A zatim to vzdy proslo. Normalni obchodnik to zprocesuje rychle, nenormalni ti neuzna ani tu reklamaci.

            0 0
      • xtonda  

        Chápu tě, kupoval sem dětské kliky od KUBikes, i přes několikeré ujišťování poslali nesprávnou délku, 140 místo 114. Po nahlášení problému okamžitě poslali správné a ty chybné ani nechtěli zpátky.

        U českého shopu sem kupoval displej, poslali chybný typ a nechtěli se bavit o zaslání správného dokud nebudou mít zpět chybně zaslané zboží. Rozdíl v mentalitě evidentní.

        Trvání na klasické reklamaci pokud je zboží dodáno již vadné je možná de iure v pořádku, ale taky mi to přijde jako hodně nevstřícný přístup.

        0 0
        • xtonda  

          A ještě jeden příklad, u Číhala sem kupoval kalhoty Force Z68 Pro, po dvou použití nevydržel šev, takže reklamace, okamžitě volali, že bohužel další kus už neseženou a okamžitě vrátili peníze. Prostě když se chce, tak to jde.

          0 0
      • BikerM  

        To co popisujes je mozne. Tedy obratem poslat novou vec a vyzvednout tu nefunkcni. Ovsem deje se to velmi malo.

        Bohuzel praxe u nas v CR je takova, ze lidi si neco koupi, neodborne to pouziji, tedy okamzite rozbiji a hned ti to mlati o hlavu aby si to vyreklamoval a okamzite jim dal novy kus. Pak zalezi na pristupu a zkusenosti obchodu s podobnymi zalezitostmi. Taky dost zalezi na povaze majitele nebo vedouciho obchodu. Nekdo si tohle necha libit, nekdo ne.

        Tedy to, ze to chteji nejdriv poslat a pote az poslou novy kus se da pochopit.

        Ovsem jina vec je ta komunikace se zakaznikem, pokud reaguji az na druhy mail a telefon nezvedaji, tak v obchode maji skutecny problem.

        Vim o cem mluvim. Pozice store managera me do takovych situaci dostavala denne. Asi by jste se i divili ceho vseho jsou zakaznici u nas schopni a take co vsechno jsou svhopni reklamovat.

        Pro zasmati uvedu jeden priklad. Do obchodu prisla pani s reklamaci stanu(coz byl v obchode jen doplnkovy sortiment). Volala mi prodavacka z pokladny at jdu k ni resit reklamaci… prijdu tam a ptam se co se deje. Pani na me hned vyjekla, ze si vcera zakoupila stan, dnes ho stavila na zahrade a pry se ji pri staveni ohnul jeden stanovy kolik, ze pry se nesmi nikdy ohnout. (Kdo nekdy stavil stan pochopi…) Pousmal jsem se a pani nechal vratit penize za stan. Kolik jsem ohnul zpatky (ohnuti minimalni) a stan pote prodal s 30% slevou. A takovych situaci jsem zazil desitky, ne-li stovky.

        0 0
      • Johny_r  

        Jenom doplním výsledek. Záhy po proběhnutí diskuse zde mi přišla odpověď (že by to tu někdo četl?). Domluvili jsme se na vrácení peněz, protože jsem odjížděl pryč a nový by se nestihl poslat.

        Nový jsem nakonec objednal jinde (bikepuzzle.cz) kvůli ceně a dopravě, Stojan jsem rozbalil a zjistil, že na něm chybí jeden z aretačních šroubů (Force by měl fakt něco udělat s QC). Vyfotil jsem to, napsal do obchodu a ještě týž den jsem dostal odpověď, že se moc omlouvají, berou šroub z jiného kusu, co mají skladem a obratem mi ho posílají. Reklamaci si s výrobcem vyřeší sami. Takže asi tak…

        0 0
        • Tencovozikmin  

          Takže jsi ze sebe udélal obrpiču asi tak

          0 0
          • Johny_r  

            Tyjo, to muselo dát práci…

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • Cavendish  

          Takže u Kupkolo sis vyfňukal prachy a koupil to jinde, kde byl stejně problém :D

          0 0
          • Johny_r  

            Když myslíš. S Kupkolem jsme se normálně domluvili (po uvedené době jejich nereagování). Kdyby reagovali rychleji, tak jsem žádný prachy zpátky nechtěl a ochotně bych bral novej kus. Jo, problém byl, nicméně u výrobce, ne u krámu, stejně jako za poškození stojanu neobviňuju kupkolo. Možná kdyby sis to přečetl ještě jednou, tak bys pochopil, o co šlo (rozdíl v přístupu těch dvou krámů).

            0 0
    • va-bo  

      Nakupuju na Kupkole od začátku jejich fungování, mám už víc jak 200 objednávek a nikdy jsem neměl problém. Mám to naštěstí blízko, tak není problém tam dojet a vyřešit na místě (stalo se to asi dvakrát – výměna nevhodné velikosti). Kupkolo doporučuju.

      0 0
    • yaourt  

      Mám asi desítku objednávek, nikdy nebyl sebemenší problém – a to jsem musel měnit dres kvůli nevhodné velikosti. Vše bylo vždy profesionálně vyřešeno.

      0 0
      • Slavik  

        Mám také desítek objednávek a žádný problém, asi karma ;-)

        0 0
        • vili42  

          Taky se přidám. Mám tam účet od roku 2010. Vyšší desítky objednávek za více než 100kKč. Jedna reklamace obratem vyřízená.

          Pokud objednávám věci skladem, 2. den doručeno. Kolikrát přijde mail v nesmyslné časy, jako v pátek ve 23h nebo v neděli 7h. Nevím, jestli tam v tu dobu opravdu někdo pracuje nebo je to automat. Nemůžu o nich říct nic špatného …

          0 0
      • Lister  

        šťastný to člověk, který má na jednom obchodě jen 10 objednávek :-)

        Řešil jsem i nějaké reklamace, většinou rychlá výměna kus za kus, jednou jsem se domluvil na výměně za vyšší model s doplatkem (GX hazka na X0 hazku)

        0 0
    • filipino_23  

      ja osobne na KUPKOLO nemozem napisat nic spatne. V pondelok prisiel balik, okamzite riesena reklamacia. V ten den balik odoslany spatky a v stredu prisiel balik so spravnymi vecami

      0 0
      • nitraq  

        Taky jsem nedávno řešil reklamaci, ale to byla prkotina. Obyčejná bajková duše rupla ve švu po nafoukání na 4 bary (patky nechtěly zapadnout), takže na mail s fotkou a číslem účtu rovnou reagovali, že posílají peníze a je vyřešeno.

        0 0
    • tomekusti  

      Já s nimi nikdy neměl nejmenší problém. Vždy vše v pořádku a nikdy reklamace. Až nyní. SLX přední brzda, namontuji, odvzdušňuji a teče pístek. Tak šla zpátky. Už je to týden a zatím bez reakce. Teda krom toho, že reklamaci přijal k řešení a zboží jim dorazilo. Tak trochu trnu, jak to dopadne.

      0 0
      • tomekusti  

        tak cca po deseti dnech vyměně třmen a brzda letí dom. Ještě tu není, ale psali, že výměna, tak za mě dobrý.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.